Jump to content
FAS Goran
tosonije

Moj novi drugar Nuova Bravo 2.0 mjet (165 hp) emotion + svasta nesto...

Recommended Posts

Ja sam uradio isto napolje dpf blokada egr plus cip posle sam nesto musavio stavljao dizne od 2.4 i turbo od 2.4 to je bolest i preterano je ovo je taman cip, dpf napolje i blokada egr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je bio cilj da auto normalno da kazem proradi i da te sve zadrske eliminisem... koristim ga u porodicne svrhe tako da je sa ovakvim setup-om odlican... 45 000 km sam presao otprilike za godinu i 9 meseci, a oko 40 000 km posle remapiranja i operacija na izduvu, kvacilo nije mrdnulo, niti se pojavila neka nus pojava... Da bih pojacao auto za vise 20%, i koristio ga za neka potezanja stalno, moraju se ojacavati svi prateci sklopovi, u vidu novog kvacila, nosaca motora, da ne kazem i trapa.. itd..itd.. Meni to nije cilj, zeleo sam samo da rasteretim motor, da on radi i ide kako treba i to je to..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam svog ojaco na trapu i koseve nosace sve komplet, komotno moze 300 ks da nosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora da pogledam kako to izgleda :D , jesi merio znagu na dyno masini? gde si sve to radio ako nije tajna? imas li slika kojih? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...