Jump to content
FAS Goran
tosonije

Moj novi drugar Nuova Bravo 2.0 mjet (165 hp) emotion + svasta nesto...

Recommended Posts

Koja garaza tacno od onih kod plavog mosta?

 

pa skoro skroz leva, pise velikim slovima CENTRIRANJE TRAPA... Samo pitas ko saradjuje sa kragujevcanima sto repariraju trap, oni su jedni jedini tu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je taj Tejovic iz Kragujevca,tj.njegov brat. A servis za centriranje trapa i to gde si zamenio delove drzi Vranjanac,vec dugo,dugo je tu.

Inace,sve pohvale za njih a i za tebe jer volis da je sve kako treba.

Garaza izmedju dve perionice...

 

Da Dragan se zove covek, stariji je covek, blizu 6 banki...

 

Iskreno receno veoma veoma malo je lupkao na trapu (samo glanc novi automobili sa ispod 50 000 km koje sam vozio su zategnutiji bili na trapu od mog brava..) , i nisam ni planirao da radim to sve, ali kad mi je covek napravio OK cenu za ruke odlucio sam se, ako bi radio jedno po jedno na nekoliko meseci ili godinu morao bih uvek da placam centriranje trapa ... ovako 100 evrpskih i miran sam sa trapom po njihovoj proceni narednih 100 000 km...

Odmah do Reno servisa.

 

Da da, mislim to je to jedan te isti servis... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da jeste,Dragan Vranjanac,nisam mogao da se setim odma.

Ticma,pored same perionice,ako ides iz pravca iskljucenja sa auto puta,dodje mu pre perionice. Ne mozes da promasis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivan mi rece da kod plavog mosta ima servis koji saradjuje sa kragujevcanima za remontovane delove trapa, tako da se juce uputih tamo.

Komso, drago mi je da si zadovoljan ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocistih i ja celokupni usis kao i ti... Prvi utisak je bio da je auto dobio nekih 10-15% snage odnosno da je rastereceniji, nijansu mirnije tise i lepse radi i u leru i u voznji, a sto se potrsnje tice nisam je bas nesto precizno testirao, jer sam juce preuzeo auto, ali mi deluje da je po bordu manja za nekih 0.5 litra mozda i jace, to mi i nije toliko bitno koliko da sve radi pravilno i besprekorno....


 


Zadoovljan sam itekako odradjenim, usis mi nije bio toliko prljav kao kod tebe, jer sam ja na oko 100 000 km zatvorio EGR pa sam ovih 37 000 km presao bez EGR-a i DPF-a, sada mi je grana kao nova, bukvalno kao ispolirana unutra, ociscena elektronika i klapne gasa i svih leptira, prekontrolisan turbo, vakumi svi i sve je OK, nisam osetio do sad onu turbo rupu zbog zapusenosti kad ne odreguju klapne i leptiri kako treba...


 


Sve u svemu ja sam bas zadovlljan, posao je veliki i obiman, bio sam bez auta skoro 4 dana, ali sad je milina voziti ga... 


 


Imam par fotografija kakav je usis bio ranije, a kakav je sada nazalost nemam, da ih prebacim u racunar pa cu ih uploadovati...


Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast! Sad je mirna glava a pre svega auto radi i ide baš onako kako i treba. Ti si sad završio sa tim delom priče jer ti je EGR zatvoren, ja pak nisam gasio ni njega niti skidao DPF tako da mi je u planu da ovo čišćenje ponovim za nekih 100kkm ili možda čak i na narednom velikom servisu koji planiram za nekih 70~80kkm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ti predlazem da uradis isto sto i ja, makar EGR da ugasis sfotverski, ne gubis nista samo dobijas, a i DPF koji ce ti djavo, jeste to sve lepo, ali mene to smara, posto je komp toliko glup da to nije normalno, izvedem ga na auto put i teram 3. ili 4. brz na 3500 rpm ili 4000 rpm na 108% zapusenosti DPF-a, i on retard nece da se regenerise, i onda dodjem kuci i zapusenost poraste na 110% i on pocinje da se regenerise u dvoriste na radu u leru, i onda ne smes da ga gasis tih 10 minuta itd itd itd...to mi se desilo nekoliko puta i rekao sam mu cao DPF, cao EGR...Nista izgubio nisam, a kod nas nece uvesti nikad da vozila sva moraju imati DPF, jer imas XXXXXX tamica, fapova, i koje kakvih glupsoti 50 god starih koji izbacuju zivu naftu kroz auspuh, pa nikom nista, a mi a moramo da imamo euro 5 ili euro 6 jes, sio mu ga Djura.. :D

 

Plus auto ide jos lepse kad je sve to skinuto, bas onaj osecaj snage kakav terba da bude, a ne priguseno sa svim tim glupostima, jos kad se umesaju klapne i leptiri auto od 165 konja ide kao auto od 65 konja, kao da je onih 100 konja otislo na ispasu :D hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je samo smesno da u tim regeneracijama covek robuje autu a ne obrnuto, tako da apsolutno podrzavam gasenje DPF. Sve to lepo izgleda na papiru dok je novo.

Sachs, koliko sam skapirao to ti je neko drugi radio? Koliko suski izadje cela operacija (ako nije glupo pitanje)?

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

operacija skidanja dpf-a i egr-a ili ciscenje usisa?

 

apsolutno si u pravu za robovanje oko dpf-a, mogu misliti neka zena koja nema pojma sta je to, predpostavljam da bi je svaki treci dan marfi tapsao po ramenu, jer bi prekinula svaku drugu regeneraciju... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciscenje usisa, na to sam mislio, za ovo drugo si mi pricao ranije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je 407 svaku prekinutu regeneraciju nastavljao odmah sa sledećim paljenjem, bez nekog dostizanja radne temperature i sl.

 

Na C4 još uvek nisam primetio da je radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sale , tek sada vidim da si stavio nove viljuške napred. Da li si stavljao od Brava ili sa Stila ? I što samo kuglu nisi zamenio ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciscenje usisa, na to sam mislio, za ovo drugo si mi pricao ranije...

 

sve to oko usisa me je kostalo oko 100e... 3 dana malte ne posla, ceo jedan dan rasturanja razupcivanja i koje kakvih peripetija...

 

ja sam trap odradio skoro ceo, odnsono iz dve ture, odradio sam silen blokove pozadi, viljuske, krajeve spona, krajeve letve, stabilizatore napred, to me sve sa centriranjem trapa izaslo oko 200 evra, i auto ko nov... 17 ice felen razbijaju trap, tako da mu je nekih 100 -120 000 km vek... a uradio sam viljuske cele remontovane jer je cena 22e za komad, kostalo bi me 5 e po komadu jeftinije da sam samo kugle stavljao, amislim da i u pasteticama bilo lufta... presao sam nekih 25 000 sa remontovanim trapom i dalje je ko nov...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast na Bravu!

I ja od skora imam sličan, mada sad više nije tako redak na ulicama... Baš ih ima dosta i sa podizačima i drugim sitnicama...

Elem, vidim da si iskusan Fijatovac, pa me zanima da mi preporučiš gde bih mogao skinuti DP filter i odraditi sve to kako valja?

Hvala.

ja ti predlazem da uradis isto sto i ja, makar EGR da ugasis sfotverski, ne gubis nista samo dobijas, a i DPF koji ce ti djavo, jeste to sve lepo, ali mene to smara, posto je komp toliko glup da to nije normalno, izvedem ga na auto put i teram 3. ili 4. brz na 3500 rpm ili 4000 rpm na 108% zapusenosti DPF-a, i on retard nece da se regenerise, i onda dodjem kuci i zapusenost poraste na 110% i on pocinje da se regenerise u dvoriste na radu u leru, i onda ne smes da ga gasis tih 10 minuta itd itd itd...to mi se desilo nekoliko puta i rekao sam mu cao DPF, cao EGR...Nista izgubio nisam, a kod nas nece uvesti nikad da vozila sva moraju imati DPF, jer imas XXXXXX tamica, fapova, i koje kakvih glupsoti 50 god starih koji izbacuju zivu naftu kroz auspuh, pa nikom nista, a mi a moramo da imamo euro 5 ili euro 6 jes, sio mu ga Djura.. :D

 

Plus auto ide jos lepse kad je sve to skinuto, bas onaj osecaj snage kakav terba da bude, a ne priguseno sa svim tim glupostima, jos kad se umesaju klapne i leptiri auto od 165 konja ide kao auto od 65 konja, kao da je onih 100 konja otislo na ispasu :D hahah

DPF se regeneriše na preko 2000 obrtaja... Makar u 5. brzini. Vožnja od centra Beograda do aerodroma svaki put reši stvar. Nije ni kkmplkkovano, a ni prezahtevno. Pitanje je i izbacivanja kancerogenih čestica u vazduh, a ne samo performansi kad se ukloni filter.

Elem, kako iskusniji Englezi kažu, 2.0 mjet i nije za grad, uvek će se mučiti sa gradskom vožnjom, to jest prljati DP filter isuviše često. Dakle, za Beograd je mnogo poželjniji 1.6, koji god. Što je i logično.

Uprkos svemu, i ja sam uzeo 2.0 pa stalno čitam sad o tome, nije mi svejedno što se stalno prlja, ali makar znam da je to potpuno normalno za ovakav motor/uslove vožnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam bravo nuova 2.0 mjet pre god dana stavljen cip izvadjen dpf i blokiran egr, drugi auto, ide ko lud otima se volan kad stisnem gas do patosa, prasim audije alfe i bembare samo tako :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam tosonije -v Bravo juče i mogu vam reći - TO JE TO!

Malo sam pokupio iskustva iskusnijeg Fijatovca i probao mašinu tek pomalo, ali bilo je dovoljno osetiti u 2. i 3. brzini šta radi na malo iznad 1000 obrtaja!

Mnogo lepse prima gas nego moj, koji je još u fabričkim normama - nije ništa dirano. Prosto ide kao mnogo jači benzinac... Veoma lako prima gas i ubrzava već od 1500 obrtaja bez ikakvog čekanja, momentalno!

Jako lepo iskustvo, dobro je znati da za malo novca možete lako napraviti auto koji ubrzava makar duplo lakše i svakako ne morate kupovati novi DPF ili EGR ventil... Super!

Stvarno, ne znam kada ću ovo isto uraditi, nemam love sada, ali sigurno hoću.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosto ide kao mnogo jači benzinac...

Nemo' se vredjamo :p .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam tosonije -v Bravo juče i mogu vam reći - TO JE TO!

Malo sam pokupio iskustva iskusnijeg Fijatovca i probao mašinu tek pomalo, ali bilo je dovoljno osetiti u 2. i 3. brzini šta radi na malo iznad 1000 obrtaja!

Mnogo lepse prima gas nego moj, koji je još u fabričkim normama - nije ništa dirano. Prosto ide kao mnogo jači benzinac... Veoma lako prima gas i ubrzava već od 1500 obrtaja bez ikakvog čekanja, momentalno!

Jako lepo iskustvo, dobro je znati da za malo novca možete lako napraviti auto koji ubrzava makar duplo lakše i svakako ne morate kupovati novi DPF ili EGR ventil... Super!

Stvarno, ne znam kada ću ovo isto uraditi, nemam love sada, ali sigurno hoću.

 

Icice i tvoj auto Luka isto tako, nema razloga da ne ide, samo je prigusen sa svih strana, kad odradis sve zahvate kao i ja imaces identicne performanse... Rekao sam ti juce da mi je strasno smetalo to sto sam imao zadrsku u primanju gasa, i sto sam cekao na odziv gasa... Sada je to kod mene minimalno, odnosno idealno... sada su dosli svih tih 165 konjica navidelo, i pokazuuju svoje zube.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
 Rekao sam ti juce da mi je strasno smetalo to sto sam imao zadrsku u primanju gasa, i sto sam cekao na odziv gasa... Sada je to kod mene minimalno, odnosno idealno... sada su dosli svih tih 165 konjica navidelo, i pokazuuju svoje zube.. :D

 

To i mene malo nervira na Delti, tako da i ja razmisljam da uradim tu operaciju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 za ovo sto je moj drugar Toske odradio.

Provozao sam se u nekoliko 2.0 MultiJet i imao utisak da auto nema ni blizu 165 KS, koliko su udavljeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako je sve ispravno, to se lako resi da mu se ponovo vrati dusa.. :D prodisu oni punim plucima, i posle skidanja dpf i zatvaranja egr, to je drugi auto, ako se remapira malo i ocisti usis i turbina eto prave srece.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...