Jump to content
FAS Goran
tosonije

Moj novi drugar Nuova Bravo 2.0 mjet (165 hp) emotion + svasta nesto...

Recommended Posts

Od nedavno sam postao vlasnik fiat brava 2010 godiste, sa 2.0 mjet motorom od 165 fabrickih konjica... :D

 

 Imao sam odavno zelju za 2.0 mjetom, ali nisam bio u mogucnosti da je ostvarim... Onda je u oglase naisao ovaj bravo, i prosto sam se zaljubio u njega... U svakom pogledu je drugaciji od ostalih... Prvo mi je u oko zapala boja, azurno plava, ni jedan auto do sada nisam video u ovoj boji, sto odmah ukazuje na to da auto nije bio sluzbeni, taxi ili slicno... ovo je veoma retka boja pa sumljam da bi iko bacao pare na doplatu za nju, osim nekog ko je zeleo da uziva u autu... Dalje ono sto me je navise privuklo osim 2.0 mjeta, je nivo opreme... Oprema je EMOTION, ali kakav emotion?! Necu da se hvalim i preterujem ali do sada nisam video ovaj nivo opreme nuova brava na oglasima, pojedine komponente da, ali sve u kompletu ne... Ako ima navigaciju, nema digitalnu klimu, ako ima digitalnu klimu nema komande na volanu, ako ima komande na volanu nema ovo, ili ono, itd itd... Ovu opremu je neko brizljivo birao po svojoj potrebi, a mogu reci bogami i da je dobro izabrao... auto nema sta nema, osim koze sve sto je moglo da bude tu naslo se... Koliko znam 2.0 mjet se nije ni pravio nakada sa kozom...

od opreme tu je: 
7" fabricka navigacija koja u sebi sadrzi radio, MP3, windows MOBILE operativni sistema, bluetooth telefon, bord kompijuter...
digitalna dvozonska klima
8 airbagova (vozac, suvozac, stubici pored i ispred sedista i u sedistima...)
tempomat
senzori za maglenke
senzori za kisu
senzori za svetla
ASR
ESP
multifunkcionalni volan (komande za telefon + komande za muziku+ komande za win mobile)
17" ALU felne
podizaci i napred i pozadi (retkost koju ja nisam verovao da moze da se desi, a to je da retko koji bravo ima sve podizace, uvek su samo prednji... ko ne veruje neka pogleda po oglasima...)
hromirane rucke i rukohvati
kao i ostatak opreme koja je standardna tipa grejaci retrovizora, elektricni retorvizori i tako to....

Inace sto se tice stanja auta, da ne ureknem ali ono je perfektno... auto je sempetbar 2010 godine, vozen tacno 3 godine u milanu, presao 103 400 km PRAVIH (provereno u ovlascenom servisu, imam svu originalnu dokumentaciju, i originalnu servisnu knjizicu)... Posedujem dokumentaciju od oduzimanja auta sa lizinga tako da znam da auto nije havarisan, plus sva originalna servisna dokumentacija koja ukazuje na originalnost kilometraze, servise, itd...

 

Od ulaganja imam metlice brisaca, jednu sam vec promenio jos jednu, akumulator i zimske gume... za pocetak ici ce 15" celicne felne sa stila... a na dalje cemo da vidimo... Na trapu je odlican, i sa 17" felnama je tih i necujan, mogu misliti sa 15" kako ce biti, kako ladja... Iako je slican trap stilu, ima mnogo poboljsanja, po meni je dosta udobniji, a pritom stabilniji u krivinama, bolje lezi na putu...

O 2.0 mjet masini je isuvisno pricati, rad 5x mirniji tisi lepsi od veoma poznatog 1.9... nema vise one grubosti  motor samo prede ugrejan ili hladan malte ne isto radi...  Unutra je necujan do maximalnih 4500 obrtaja, znaci nema vise urlanja motora, kao na stilu...

 

Potrosnja, evo odmah da demantujem neke clanove foruma koji su komentarisali potrosnju i kazu 8-10 Litara po gradu, da je to cista izmisljotina! Autom sam presao vise od 600 km skoro sve gradska voznja i to po ovom sad hladnijem vremenu... Potrosnja je tacno 7 litara po gradu po bordu a vidim i po gorivu da je otprilike to to, mozda +/- 100-200 ml... Kada je veca zapusenost DPF-a onda skace malo potrosnja, ali kada se regenerise dpf onda opadne...

 

Sad malo onog sto golica mnoge, a to je kako ide bravo... Kada sam ga prvi put probao ostao sam zbunjen upotpunosti!! Sa jedne strane mislio sam ovaj auto uopste ne ide! a sa druge strane bacanjem pogleda na cajgere vidim da idem preko 100kmh, za nekoliko sekundi ubrzavanja... Potpuno kontradiktorno stilu... Pri potapanju gasa na stilu oseti se lepljenje u sediste, auto brutalno povlaci i to se vidi na cajgerima, kako rastu obrtaji motor je sve glasniji i glasniji... E ovde je situacija potpuno kontra diktorna... pri potapanju gasa auto krece da povlaci, ne oseca se lepljenje u sedistu odnosno ono je znatno manje nego u stilu, a cajgeri pokazuju prirast brzine, i sve to uz mnogostruko tisi rad motora, koji tek pokaze da je tu (po cujnosti) na preko 4000 rpm... 

 

Onda je usledilo uporedjivanje da li bravo ide bolje od remapiranog stila... Odgovor ne postoji... odnosno ja jos uvek nemam konacan sud... potezao sam se sa Drvcem i on me je dobio, ali ja nisam izvlacio 100% snage... u nekim situacijama bravo ide bolje, ali medju obrzanja su na strani stila... Konkretno od podataka znam da stilo ide nesto vise od 4 sekunde 80-120 kmh u 3 brizni a bravo citavih 5 sekundi... Da podsetim kod stila je ugasen dpf, i zatvoren egr, a bravo se jos uvek "gusi", tako da ce i on uskoro na tretman, da bi mogli da pokazu zube svoji konjici...

 

Pri potpapanju gasa na 80 kmh kod stila u 5 brzini i brava u 6 brzini (stilo je na 1600 rpm a bravo na oko 1500 pa i manje) bravo iako na ispod 1500 rpm krece bolje od stila, odmace mu jedno 2 duzine auta ali kako se stilo hvata visih obrtaja sustize ga i prelazi na nekih mozda 120-130 kmh... onda idu podjednako , sa tim da je stilo pobegao jednu duzinu auta... tako smo ja i Drvac isli do nekih 180 kmh, nakon cega sam ja odustao jer sam imao letnje gume... na dalje bi ga dobio jer je tada bravo na nekih 3000 rpm i on tek ima jos da obrzava a stilo preko 180 kmh pocinje da gubi dah... Naravno da ne spominjem kranje brzine stila (192 kmh) i brava (218kmh)... 

Ja iskreno jedva cekam da podvrgnem Brava tretmanu ( DPF off, EGR off, + remap)... To bi sve trebalo da izadje na preko 200 cistokrvnih ponija... :D:p:D

 

Evo nekoliko fotografija...

 

cxcb1300.jpg  cxcb1301.jpg
 
cxcb1302.jpg  cxcb1303.jpg
 
cxcb1304.jpg  cxcb1305.jpg
 
cxcb1306.jpg  cxcb1307.jpg
 
cxcb1308.jpg  cxcb1309.jpg

 

 

 
Da zelim da doddam jos ovo... video sam na forumu da je bilo polemike oko toga koliko kosta veliki servis za 2.0 mjet... Moracu da vas razocaram (mozda nekog i obradujem) ali cena je malte ne ista kao i za 1.9 mjet stila... Juce sam uzeo u AP sportu set za zupcenje + vodena pumpa... Sve u originalu naravno FPT i kais i lezajevi i Vodena pumpa ( znaci u originalnoj ricambi originali kutiji) sve je izaslo oko 12 800 din... Za stila ne znam koliko je tacno sada, ali mislim da nije ispod 11 000 din u originalu sve... tako da je razlika u ceni velikog servisa citavih 2000 din... mozda malo vise (ostalo sve su isti delovi i iste cene...)
 
Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo za Bravo, nego upadaju mi u oci pumpa za biciklu i ovaj spic, jel se to spremas da dodjes na okupljanje da se obracunas sa vladarima ... i ti je cekic? :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo uopšte kao model je meni jako lep auto. Još u jakoj opremi - pun pogodak.

Apropo zadnjih podizača... U Emotion opremi je to standard i svaki ih ima, u ostalim je uz doplatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U emotion opremi i 1.9 i 1.6 motorima da, ali u 2.0 je ovo jedini koji sam video do kupovine na oglasima sa zadnjim podizacima, prosto neverovatno... Ko ne veruje neka pogleda po oglasima... Cak sta vise 2.0 mjet ne postoji sa kozom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ticma-Jesam... imam oko 12 sati naleta... Na selektivnom letenju na upisu u 1. godinu Vazduhoplovne vojne akademije... U trecoj godini akademije trebam da imam jos oko 40-50 sati naleta, da zavrsimo osnovnu obuku za utvu pa onda G4 ili gazela u zavisnoti od mojih sposobnosti i potrebe i novca drzave...


@ Bojan dimitrijevic- bacio sam pogled pre neki dan na tog brava... Konkretno presao je 195 000 km pravih i spustena je km na 150 000 (carinjen je na 195 000), imaju jos jedan od 7800 koji je presao pravih 155 000 km... A imai u Sapcu jedan plavi koji je presao 270 000 km, za njega traze 6250 evra moja preporuka je da bezite sto dalje od tog auta....!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili jos godinu ipo ili nikada :D (ako odem na gazelu...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da, ovo je sad za maler bas... :D kad sam ja gledao pre mesec dana pa do pre 2 nedelje bio je samo ovaj plavi iz sapca koji sada kosta 6250 evra... njegova pocetna cena je bila 7150 evra, pa 6950 evra, pa 6750 pa 6250 evra... ja veci krs od auta nisam video u zvom zivotu a da je 2009 godiste, u parametrima za DPF i carinskoj deklaraciji 270 000 km,  a lik me ubedjuje da je presao 96 000, reko presao je 96 000 ali 2010 godine, 2011 je vec imao 150 k :D hahahah on mi kaze ti nisi ozbiljan kupac, pa kako da budem ozbiljan kad pokusavas da me slazes??? i tu se zavrsila prica... :D

 

a ovaj iz balkana je presao oko 190 000 imali su jos jedan koji je presao 155 000 ali su trazili za nejga 7800 evra, sto je previsoka cena za takvo stanje vozila i tu opremu u kojoj je...

 

Ovaj iz Nisa crni lepo izgleda, samo nekako unutra mi je mnogo otrcan za tih 150 000 koliko su naveli... Sto je skuplji auto prevare su vece i treba biti sto obazriviji...

 

A sto se tice zadnjih podizaca, pricao sam sa nekoliko majstora kazu da su zadnji podizaci na bravu retkost. . . i ja nisam verovao i posle odmotam film i vidim da vecina auta koja sam gledao zaista nemaju podizace pozadi.. U krajnjem slucaju nije ni bitno, moze se proveriti da li EMOTION oprema podrazumeva podizace pozadi...

 

Drug je uzeo brava ali 1.9 mjet pre pola godine otprilike, koji je u sport opremi a volan ima od najslabije opreme :D (uopste nije kozni volan siven crvenim konceom nego obican volan koji sam tada prvi put video na bravu)... Kada sam ga pitao da li je originalan volan on mi je garantovao da jeste, posle je provalio da je muckano sa volanom... jbg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako si uspeo sve ovo da uklopis u jednom autu, nije mi jasno. To je izgleda ono, kad te oce, oce te :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jurio sam ga po oglasima veoma dugo, imao sam kriterijum da mora biti 2.0 mjet jer sam vozio 1.6 mjet od 105 konja glanc nov sa 35 000 koji ima stric od drugara, i on mi nije isao nikako, znaci auto je glanc nov kupljen i presao 35 000 km bez ikakvog problema je... tako da i 1.6 od 120 konja ne moze ici nesto preterano, nisam ga vozio ali predpostavljam tu je u rangu necipovanog 1.9 8v od 120 konja sa dpfom... sve je to dosta priguseno skuceno i nekako slabasno za moje potrebe :D  

 

Tako da je kriterijum bio obavezno 2.0 mjet... Svi gledani 2.0 mjetovi su bili u emotion opremi, i imali digitalnu klimu i tempomat sto mi je takodje bilo bitno... E sad stanje auta je odlucivalo najvise... nisam mogao da pronadjem auto sa pravih 100-120 000 km... jer preko toga se ne isplati davati novac...

Gledao sam po netu veoma dugo i svakodnevno... nekoliko njih sam pogledao onako na kratko na placevima ali ni jedan mi nije privukao paznju... I onda jedan dan reko ajde da vidim da nema sta novo, kao ono ovaj... Cim sam ga video pozeleo sam ga :D mislim da bi ga uzeo bez da ga pogledam... odem sa Drvcem da ga pogledmao ono NOV auto, nema sta gledati, ja pogledam tamo vamo sto sam mogao sam da vidim vidim sve OK, probam ga malo po dvoristu napred nazad (isteram iz garaze vidim nema nikakvog lufta nigde..) reko ovo je vrh auto...

 

Sutra dan ga kaparisem jer su se vec pojavili kupci, i odem prekosutra sa majstorom, prikacimo ga na EXAMINER nema nikakvih problema vidim parametre za DPF , 0 reprogramiranja racunara, nista cackano i dirano, doginemo ga na dizalicu , ono nov auto odozdo :D provozamo ga i to je bilo to... odluka je pala, naravno uvek je novac problem tako da smo morali da se pozajmimo, ali OK ovakva prilika se ne propusta... Ovo je auto kome se potpuno zna istorija, koji je oduzet sa lizinga i koji je redovno posecivao ovlasceni servis... Svu originalnu i verodostojnu dokumentaciju imam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au Sachs, komsija, svaka cast, nek je sa srecom !!! Motor pun pogodak, bolje ne moze, moj favorit. Opremica - nema dalje.

Samo da ti kazem da imas veliki minus od mene, posto to saznajem ovde.

Sta je sa mojim bivsim felnama, dusa me jos boli  :ice: ?

Srdacan pozdrav, da te masina dobro sluzi !

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala ivane! Ne stigoh u guzvi da se javim i nikako da se vidimo... Sad imamo jos razlog vise da ti pokazem masinu :D hahah

 

felne su kod novog vlasnika na stilu, prodao sam ga sa alu felnama (tvojim) i letnjim gumama , tako sam i brava kupio, a zimske gume i celicne 15" sam zadrsao i stavio na brava, smesno izgleda, ali jbg nemam para za neku drugu kombinaciju, a i najudobniji je ovako...  a na leto idu 17'' sto sam dobio uz auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tosonije:

 

1. Nikada nisi banovan sa ovog foruma. Imao si Moderator Preview. To ti je i rečeno.

Kada se neko banuje, to onda i piše u svakom nalogu, tj. tehnički nije moguće banovati bilo koga a da mu to ne piše ispod imena. Kao što znaš, nikada ti to nije pisalo. Zato je izrazito loše lagati oko tako lako proverljive stvari.

Rečeno ti je na okupljanju u aprilu 2013. da će biti skinut Moderator Preview.

Zaboravljeno je da se uradi. Ima preko 10.000 ljudi. Zato slobodno podsetiš, bar moj broj telefona stoji javno napisan, svima dostupan. Ali, neeeee...što bi podsetio, bolje je da iskreiraš teoriju zavere kako te neko mrzi ili šta si već napričao...

Sada je ta mera skinuta.

 

2. Praviš dupli nalog. To ne može. Zbog toga se banuje na svakom forumu na svetu.

Ali eto, pošto te ja toliko mrzim nećeš biti banovan, nego su nalozi spojeni, tj. taj dupli koji si danas napravio je sada pridodat tvom starom nalogu.

 

3. Menjao si font kojim si napisao prvi post, to nije dozvoljeno (ispravio sam).

 

4. Slike nisi postavio kako treba, a nisi od juče na forumu da ne znaš kako se one postavljaju (ispravio sam).

 

5. Šta ćeš ti na forumu gde te neko mrzi, gde ti ne daju da kažeš ovo ili ono...jer da je stvarno tako, onda je logično da ne bi više dolazio...a, ne da se vraćaš tamo gde ti ne daju da pišeš...malo si kontradiktoran. 

Budem li video napisanu još jednu laž, brišem tebe, temu, svaki trag da si ikada postojao na ovom forumu.   :thumbup:

 

EDIT:

6. Sad tek videh i oko reklame...

Već si jednom imao mod preview jer si reklamirao svuda po forumu. Sad si to opet uradio. Skinuo sam reklamu.

Postoji tema o čipovanjima, tj. iskustvima sa firmama i/ili pojedincima koji rade to po Srbiji. Tamo stoji napisano tvoje iskustvo. To je to.

Ne može se ista stvar ponavljati na više tema po forumu jer je to reklamiranje. Ako hoćeš da to razumeš super. Ako nećeš, opet će biti Mod preview.

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Sad malo onog sto golica mnoge, a to je kako ide bravo...

bacanjem pogleda na cajgere vidim da idem preko 100kmh, za nekoliko sekundi ubrzavanja... 

 

Onda je usledilo uporedjivanje da li bravo ide bolje od remapiranog stila... Odgovor ne postoji... odnosno ja jos uvek nemam konacan sud... potezao sam se sa Drvcem i on me je dobio, ali ja nisam izvlacio 100% snage... u nekim situacijama bravo ide bolje, ali medju obrzanja su na strani stila... 

 

Onda ovaj tvoj Bravo ne ide. ;)

2.0 MJet 165 KS u Bravu uvek dobija 1.9 8v 120 KS u Stilu (makar Isus Hrist sišao sa neba i uradio mu čipovanje). Ako tvoj auto ne može da dobije Stila 1.9 8v, ili ti ne znaš da voziš, ili Bravo ide loše. Treće nema.

 

Ostale stvari kao i sam izgled auta su potpuno ok. :thumbsup: Što bi se reklo odličan.

Nema potrebe pričati neke velike bajke oko opreme, ima viših nivoa opreme od onoga u tvom modelu. Nema 8 jastuka, u tu boju se i Stilo farbao, a kamoli Bravo, itd...

Kad bih sutra kupovao auto, gledao bih verziju i primerak kao što je ovaj tvoj. :thumbup:

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...