Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Seat Leon Cup Racer / Seat Leon Cupra

Recommended Posts

Ovako bi trebalo da izgleda novi Seat Leon

 

seat leon 2019.jpg

 

Seat će tokom sledeće godine predstaviti novu generaciju modela Leon (prvo kao koncept na sajmu u Ženevi), a po poslednjim izveštajima razvojni proces se bliži kraju s obzirom da Španci testiraju prototipove koji nose još uvek maskirane, ali konačne serijske karoserijske površine. Oni koji su imali priliku da ih vide kažu da se ispod zaštitnih nalepnica na prednjem kraju razaznaju svetla i maska motora koji podsećaju na novi Seatov SUV Tarraco. Pozadi bi najveću novost trebalo da čine nova LED svetla koja su međusobno povezana svetlosnom trakom. Ukupno gledajući izgleda da će u Seatu igrati na sigurno, odnosno da ne treba očekivati dramatične promene u odnosu na sadašnji model. Tako će Leon ostati dinamičnije i slobodnije dizajnirani hatchback, a dimenzije i proporcije ne bi trebalo da se značajnije menjaju.

 

Slično je i sa platformom na kojoj će se bazirati. Konkretnije, novi Leon će koristiti unapređenu verziju trenutne MQB platforme koja će moći da se pohvali nešto dužim međuosovinskim rastojanjem (+50 mm), ali istovremeno i nešto manjom masom. To će zahvaliti većoj upotrebi lakših materijala. Dalje, ovaj automobil će sa sledećim Golfom deliti i 48V električni sistem koji će biti deo tzv. blagog hibridnog pogona. Od 2020. godine u ponudi će se naći i plug-in hibridna varijanta koja će svojim vlasnicima ponuditi oko 50 km električne autonomije. Ostatak ponude će činiti konvencionalni benzinski TSI i dizelski TDI motori. Prvi s 3 i 4-cilindričnim, a drugi sa 4-cilindričnim jedinicama. Takođe, sportska Cupra verzija će raspolagati sa oko 350KS.

Novi španski kompaktni hatchback će biti opremljen i sa naprednom infotainment i bezbednosnom opremom kao i sistemima pomoći vozaču. Tačnije, očekuju se sistemi tzv. polu-autonomnog upravljanja, veći centralni ekrani, digitalna instrument tabla, novi infotainment i sl. Za sada znamo da će kupcima biti ponuđene bar dve karoserijske verzije, odnosno hatchback s petora vrata i karavan, dok coupe sa troja vrata ne treba očekivati jer je dotična verzija zbog slabije potražnje već povučena sa tržišta. Raniji izveštaji su upućivali na mogućnost proizvodnje crossover varijante, ali za sada zvaničnih potvrda o tome nema.

Premijera novog Leona se očekuje tokom sledećeg leta pa će prodaja početi verovatno tokom jeseni, a do tada bi trebalo da saznamo i nešto više o ovom novitetu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogući izgled novog Seat Leona

 

186525-seat leon 2019.jpg

 

Pojavio se još jedan nezvanični render koji pokazuje mogući izgled nove generacije Seatovog Leona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JE Design Seat Leon Cupra 300

 

186516-je seat 1.jpg

 

JE Design je ponudio i novi tjuning program namenjen Seatovom sportskom hatchbacku Leon Cupra 300. Pažnju i ovde privlači widebody kit koji sadrži izmenjeni prednji branik sa spojlerom, proširenja blatobrana, set pragova, zadnji krovni spojler i zadnji branik sa difuzorom.

 

186517-je seat 11.jpg

 

Tu su i modifikovano oslanjanje (auto je niži za 20 mm), sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, komplet 19-inčnih alu točkova (sa gumama 265/30), a priprema se i kit za pojačanje 2.0 litarskog četvorocilindričnog turbo motora. Taj kit će biti zaslužan za pojačanje sa fabričkih 221 kW/300KS i 380 Nm na 280 kW/380KS i 470 Nm obrtnog momenta, pa će najveća brzina iznositi 285 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seat Leon TGI sa motorom na metan

 

seat leon tgi.jpg

 

Španski proizvođač proširio je ponudu modela Leon TGI verzijom opremljenom 1.5 litarskim turbo benzincem koji kao gorivo može da koristi i komprimovani prirodni gas. Seat Leon je ranije bio dostupan sa 1.4 litarskim turbo agregatom koji je pored benzina trošio i metan (CNG), a novi četvorocilindarski motor na komprimovani prirodni gas ima zapreminu od 1.5 litara. Verzija nazvana Leon TGI Evo raspolaže sa 130 ks (96 kW) i 200 Nm, a snaga se na točkove prenosi pomoću 6-brzinskog manuelnog ili sedmostepenog automatizovanog menjača sa duplim kvačilom. Maksimalna brzina automobila je 205 km/h u varijanti sa manuelnim menjačem. Pored benzinskog, Seat Leon TGI Evo ima i tri rezervoara za metan čija je zapremina veća nego kod prtehodne CNG verzije ovog modela. Tako automobil sada može da pređe i do 500 km kada za pogon koristi isključivo komprimovani prirodni gas.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemoneit Racing SEAT Leon ST Cupra sa 520KS

 

sr leon 111.jpg

 

Iz nemačke tjuning kompanije Siemoneit Racing stiže Seat Leon ST Cupra koji umesto 300 pokreće 520 konjskih snaga. Seatov model Leon ST Cupra 300 4Drive, koji pokreće dvolitarski turbo benzinski četvorocilindarski motor sa 300 konjskih snaga, svrstava se među najbrže karavane današnjice, a u španskoj automobilskoj kompaniji pod okriljem Volkswagena su uspeli u nameri da za značajno manji iznos novca kupcima ponude automobil s performansama na nivou Audijevog modela S4.

 

sr leon 1.jpg

 

Nedovoljno za entuzijaste koji rade u nemačkoj tjuning kompaniji Siemoneit Racing u kojoj su pripremili porodični Leon čije performanse nadilaze performanse i Audija RS4 i Mercedesa AMG C63, a u svemu definitivno ne treba zaboraviti da RS4 pokreće V6, a C63 V8 motor.

 

sr leon 11.jpg

 

Sa mnogobrojnim poboljšanjima ispod prednjeg poklopca, zaključno sa kapacitetnijim turbo punjačima i međuhladnjacima, i dalje dvolitarski četvorocilindarski motor u ovom slučaju raspolaže sa 520 konjskih snaga i 620 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na obe osovine distribuira posredstvom dorađenog automatskog mjenača sa dva kvačila.

 

sr leon 1111.jpg

 

Pomenute brojke su dovoljne da Leon od 0 do 100 km/h ubrza za 3.4 sekunde i bez elektronskog limitatora razvije 304 km/h. Za efikasno kočenje se brinu karbonsko-keramičke kočnice ''pozajmljene'' sa Audija RS3, a izvanrednom prijanjanju će će pomoći i gume Michelin Sport Pilot Cup 2 na novim ultralaganim felnama. Za kompletnu priču koja rezultira jednim od najefikasnijih ''sleepera'' današnjice Siemoneit Racing zauzvrat traži nešto više od 57.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Seat Leon ST Cupra

 

seat-leon 1.jpg

 

ABT Sportsline je svoju ionako bogatu gamu obogatio i paketom za karavanski Seat Leon ST Cupra. Ukratko, paket pre svega podrazumeva pojačanje 2.0 litarskog turbo benzinca na 370KS i 460 Nm obrtnog momenta (reprogramirana ECU jedinica, sportski izduvni sistem) pa ubrzanje do 100 km/h traje 5.4 sekunde dok je najveća brzina 309 km/h.

 

seat-leon 11.jpg

 

Klijentima se nudi i više kompleta novih alu točkova (do 20 inča), u više boja uključujući tu i mat crnu. Takođe, tu je i modifikovano oslanjanje, detalji za unutrašnjost i osvetljenje sa projekcijom ABT loga na pod prilikom otvaranja vrata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen novi Seat concept car

 

seat ev.jpg

 

Seat je sa kratkim saopštenjem i jednom ''teaser'' slikom potvrdio da će ovogodišnji ''Mobile World Congress'' iskoristiti da javnosti prikaže (za sada neimenovani) koncept automobil. Šef komanije Luca de Meo je ovim povodom između ostalog izjavio da se mobilnost menja kao i da je njihova uloga kao proizvođača da se menjaju sa njom. Takođe, Seat mora da ponudi nove platfome mobilnosti koje će biti ključni igrači u gradovima budućnosti. Osim toga, Seat je već značajno uključen u brojne projekte ovog tipa, a ''Mobile World Congress'' je idealna prilika da se svet upozna sa njima. Konkretni detalji o konceptu za sada nisu poznati (nezvanično se očekuje električno vozilo sa autonomnim mogućnostima vožnje), ali na njih nećemo morati još dugo da čekamo jer ovogodišnji ''Mobile World Congress'' počinje 25. februara u Barseloni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seat Leon Cupra R ST

 

190271-seat leon 1.jpg

 

Kompanija Seat je predstavila ograničenu verziju Leon Cupra R ST karavan. Automobil pokreće 2.0 litarski četvorocilindrični motor sa turbo punjačem koji razvija 300KS i koji je uparen sa DSG menjačem. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h je potrebno 4.9 sekundi.

 

190273-seat leon 111.jpg

 

Dok je Cupra R hatchback imao samo pogon na prednje točkove, ST karavan ima pogon na sva četiri točka sa suptilnim podešavanjem nagiba čime se dobilo na iskustvu vožnje i brzini prolaska kroz krivine. Kao što je slučaj sa hatchbackom, R ST se razlikuje od ostatka Leonove ponude po bakrenim detaljima eksterijera i prednjem spliteru, retrovizorima, pragovima i zadnjem difuzoru napravljenim od ugljeničnih vlakana. Brembo kočnice visokih performansi se kriju iza 19-inčnih naplataka od legura, dok četiri završetka izduvnih cevi govore da se radi o modelu visokih performansi.

 

190272-seat leon 11.jpg

 

U unutrašnjosti su paneli vrata urađeni u stilu ugljeničnih vlakana, dok su okviri ventilacionih otvora, logotip na upravljaču i šavovi takođe u boji bakra. U standardnoj opremi dolaze 8-inčni ekran osetljiv na dodir, upravljač i ručica menjača presvučeni alkantarom, sistem ulaska u vozilo bez ključa, kao i kamera za pomoć pri kretanju unazad. Vozač i suvozač se smeštaju u sportska profilisana sedišta koja su ipak dovoljna udobna i za duža putovanja. Iako je sada Cupra samostalni podbrend, postojeći Seatovi modeli tjunirani u performance odeljenju će nastaviti da nose logotip ove kompanije kako bi se izbegla zabuna. Isporuke kupcima će početi već ovog meseca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Seat Leon Cupra R ST

 

abt cupra 1.jpg

 

ABT Sportsline je ponovo obogatio svoju ponudu za karavanski Seat Leon ST. Ovoga puta je u pitanju paket za Seat Leon Cupra R ST, koji pre svega podrazumeva pojačanje 2.0 litarskog turbo benzinca na 350KS i 440 Nm obrtnog momenta (reprogramirana ECU jedinica, sportski izduvni sistem) pa ubrzanje od 0 do 100 km/h traje pet sekundi.

 

abt cupra 11.jpg

 

Klijentima se nudi i više kompleta novih alu točkova (do 20 inča), u više boja uključujući tu i mat crnu. Takođe, tu su i modifikovano oslanjanje (auto je niži 15 do 20 mm), detalji za unutrašnjost i osvetljenje sa projekcijom ABT loga na pod prilikom otvaranja vrata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Seat Leon još tokom ove godine

 

193790-seat leon 1.jpg

 

Španski Golf, odnosno Seatov Leon je u svojoj trenutnoj, trećoj generaciji na tržištu prisutan još od 2012. pa je sasvim logično da mu se sprema naslednik. Kao i Golf VIII sa kojim će deliti većinu komponenti i pred Leonom je temeljito osveženje i doterivanje, a većina novosti će biti ''ispod kože.'' To ne znači da novi kompaktni adut iz Martorella neće moći da se pohvali i atraktivnim novim dizajnom. Naime, Leon će i dalje predstavljati dizajnom atraktivniju verziju Golfa. U odnosu na trenutni model može se očekivati nešto viša doza elegancije i fluidnosti linija, nešto po uzoru na poslednju Mazdu3. Od pojedinih detalja će se isticati LED svetla napred i pozadi gde bi trebalo da bude međusobno povezana. Tu u i izraženija maska i poklopac motora, kao i izraženije bočne linije koje će podsećati na coupe i sl. Snažni adut novog Leona će biti i sofisticiraniji enterijer. Očekuje se da će Leon slediti tehnološki iskorak Golfa pa je tako verovatno da će se u ponudi naći digitalna instrument tabla, veći centralni ekran naprednijeg infotainmenta, manji broj klasičnih prekidača i sl. Putnicima će biti dostupna i nešto veća ponuda prostora unutar kabine, a onima željnima još više nivoa praktičnosti će biti dostupan i karavanski model.

 

193791-seat leon 11.jpg

 

Osnovu motorizacije će činiti dobro poznati TSI i TDI motori. Tačnije, u ponudi se mogu očekivati 1.0 i 1.5 litarski turbo benzinci kao i 1.6 litarski dizelski motori. Verovatno će se raditi o tzv. ''blagim hibridima'' sa 48-voltnom tehnologijom, a vrh ponude bi trebalo da čini plug-in hibridna verzija i to verovatno u Cupra varijanti snage oko 250 KS i sa 50-ak km električne autonomije. U zavisnosti od od izabranog motora i paketa opreme u ponudi će se nalaziti ručni i automatski DSG menjači. Za sada nema zvaničnih potvrda, ali očekuje se da bi Seat mogao da predstavi novu generaciju modela Leon već na ovogodišnjem izdanju frankfurtskog auto salona. Početak prodaje se očekuje u prvoj polovini 2020. Drugim rečima, novi Leon bi mogao da bude predstavljen pre novog Golfa, ali bi prodaja trebalo da mu krene nešto kasnije. Glavni konkurenti ovog automobila će naravno biti sam VW Golf te drugi slični i nedavno pristigli noviteti kao što su novi Ford Focus, Mazda3, Kia Ceed, Toyota Corolla...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seat Leon Cupra na testu Auto magazina

 

cupra 025.jpg

 

Nema muškarca koji nije poželeo da svakodnevno vozi pravi sportski auto, a da mu istovremeno omogućava komfor porodičnog automobila. Jedan takav primerak je pred nama - Seat Leon Cupra. Svaki evropski proizvođač koji drži do sebe ima visokoperformansni hečbek u svom portfoliju. Najpoznatiji je svakako Golf GTI, koji je predvodnik ove klase još od svog pojavljivanja 1976. godine. U međuvremenu su se pojavile i najbrže verzije glavnih konkurenata. Snaga je rasla do te mere da je pogon na sva četiri točka postao manje-više standard.

 

cupra 024.jpg

 

Tako je sada pravi izazov napraviti auto ekstremne snage sa prednjim pogonom. Seat Leon Cupra je sa svojih 290 KS iz 2.0 TSI motora (do skoro je imao 300, ali su Euro 6d-Temp standardi neumoljivi) jedan od najsnažnijih serijskih modela na svetu koji pokreću samo prednji točkovi. Od njega je jača, na primer, Honda Civic Type R i to za dvadeset konja, ali kod nas košta desetak hiljada evra više.

 

cupra 023.jpg

 

Inače, u ponudi je i karavan verzija Leona Cupra, koja je zadržala snagu od 300 konja, a ima i pogon na sva četiri točka. Seat Leon Cupra je specifičan po mnogo čemu, između ostalog i po tome što je izgledom vrlo neutralan; ne ističe se nikakvim prenaglašenim sportskim detaljima.

 

cupra 022.jpg

 

Na prvi pogled, ovo je sasvim običan hečbek, sa većim točkovima i ponekim spojlerom. Slično je i u unutrašnjosti. Sportska nota je vrlo umerena i odmerena, tako da na prvi pogled deluje da je ovo standardan automobil sa diskretnim sportskim detaljima u vidu izražene bočne podrške na sedištima.

 

cupra 021.jpg

 

Otprilike, ni na kraj pameti vam ne bi bilo da je ovo jedan od najjačih serijskih automobila današnjice sa prednjim pogonom. Na drugi pogled, Seat Leon Cupra je zapravo potpuno drugačiji auto od standardnih, pa i FR verzije. Za početak, niži je za 25 milimetara.

 

cupra 020.jpg

 

Alu-felne prečnika 19 inča su standard i ne viđaju se često u ovoj klasi, baš kao i velike crvene kočne čeljusti sa natpisom Cupra. Pozadi su ugrađeni specijalni spojleri koji imaju pre svega aerodinamičku funkciju a tom cilju je izmenjen i prednji branik.

 

cupra 019.jpg

 

Kada otvorite vrata, stižu novi dokazi da ovo nije standardan Leon. Aluminijumski pragovi imaju svetleći Cupra znak, a tu su i sedišta presvučena alkantarom, sa istoimenim logoom utisnutim u gornji deo naslona. Tapacirunzi u vratima su takođe u alkantari, a ako u auto prvi put sedate uveče, prizor je još atraktivniji zahvaljujući LED ambijentalnom osvetljenju u vratima i u predelu nogu.

 

cupra 018.jpg

 

Otprilike, tu prestaju estetske razlike u odnosu na standardne verzije, izuzev zasečenog volana sa ''Cupra'' logotipom koji se nalazi i pored ručice DSG menjača. Seat je Leonu Cupra namenio nekoliko modova vožnje - Comfort, Sport, Cupra i Individual. Prvi je namenjen svakodnevnoj vožnji, pa smo auto započeli baš u ovom standardnom režimu.

 

cupra 017.jpg

 

Motor je iznenađujuće tih; ler-gas je na oko 700 obrtaja. Obrtaji se ne podižu značajno čak ni u vožnji - DSG menjača vrlo rano menja brzine. Prilikom umerenih ubrzanja promene brzina se nižu neuobičajeno brzo, tako da je pri 60 km/h Cupra već u šestom stepenu prenosa.

 

cupra 016.jpg

 

Auto je neverovatno pitom i uglađen sa svojih 290 konja, a u prilog tome ide i činjenica da se promene stepena prenosa obavljaju već pri neuobičajeno niskih 1.900 obrtaja. Ovako nešto ne bi izveo prosečan vozač sa manuelnim menjačem, pa je prednost DSG-a u samom startu očigledna. I zaista, svakodnevna vožnja je pravo uživanje - nema nikakvih trzanja, neprikladnih reakcija sistema ubrizgavanja.

 

cupra 015.jpg

 

Ponašanje Leona je vrlo predvidivo tako da vozaču uliva maksimalno poverenje, čak i kad se pedala gasa pritisne snažnije. Auto sa neverovatnom lakoćom ubrzava i to iz trenutnog stepena prenosa, bez potrebe da vraća koju brzinu niže.

 

cupra 014.jpg

 

Tolika rezerva snage i obrtnog momenta je nešto što iznenađuje i automatski razvlači osmeh na lice svih prisutnih u automobilu. Još veće iznenađenje predstavlja vrlo meko podešeno ogibljenje za ovako sportski auto. Nema izbijanja bubrega i neprijatnih situacija; šta više, tek je za nijansu tvrđu od prosečnog hečbeka sa devetnesticama, pa može da se koristi čak i kao jedini auto u porodici.

 

cupra 013.jpg

 

Sa prtljažnikom od 380 litara i prostranim zadnjim sedištima bez problema možete i na more. Pri 130 km/h motor se vrti na povišenih 3.000 o/min i tada troši oko 8.5 l/100 km, što je u rangu sa doskorašnjim atmosferskim motorima zapremine 1.6 litara. ''Mala'' razlika je u tome što kada u Cupri pri toj brzini patosirate papučicu gasa, dešava se scena ravna onoj pri davanju punog gasa avionskim motorima pred poletanje - putnici ostaju u neverici koliku G silu može da stvori ovakav auto.

 

cupra 012.jpg

 

Pri svemu tome smo i dalje u Comfort modu, a s obzirom na intenzitet ubrzanja javljaju se i propratni efekti kojima je zaista teško odoleti - čuveno roktanje iz auspuha koje oduševljava i one koji su inače ravnodušni prema sportskim automobilima. Naravno, ovi zvučni efekti nisu slučajni. Konstruktori su ih isprogramirali tako da se u određenim situacijama ubrizga mala količina goriva u izduvni sistem kako bi se simulirala detonacija nesagorelog goriva kod nekadašnjih sportskih automobila.

 

cupra 011.jpg

 

I taman kad smo pomislili kako su snažna ubrzanja prevazišla sva očekivanja, prebacili smo selektor režima rada u Sport mod. To se obavlja tasterom smeštenim iznad komandi klima-uređaja. Ler-gas sada se povećava na 1.200 obrtaja, a motor postaje spreman na trenutnu reakciju.

 

cupra 010.jpg

 

Osim očekivanog zadržavanja viših obrtaja i oštrije reakcije na komandu gasa, Leon je postao za nijansu ali ne preterano tvrđi, sa gotovo potpuno eliminisanjem ''plivanjem'' preko pregiba. Uz ukrućivanje amortizera i stabilizatora, volan je postao direktniji, a elektronska blokada diferencijala je potpuno promenila karakter. Pritiskanjem gasa do kraja, otkrili smo i zašto.

 

cupra 009.jpg

 

Sve što smo do sada mislili o fantastičnim ubrzanjima Leona Cupra palo je u vodu. Sport mod nam je otkrio pravi karakter ovog brutalno brzog automobila, čiji se prednji točkovi otimaju do te mere da čak i uz pomoć silne elektronike i blokade diferencijala morate čvrsto da držite volan u rukama kako se stvar ne bi otela kontroli. Ovo definitivno nije auto za neiskusne, pa čak ni za prosečne vozače. Neverovatno je kako se elektronika bori da svih 290 konja i 380 Nm prenese na podlogu.

 

cupra 008.jpg

 

To je momenat kada shvatate da ima pedesetak konja viška u odnosu na mogućnosti prednjeg pogona, pa ne čudi sav ovaj sportski setap i veliki prečnik točkova sa gumama dimenzija 235/35 R19 koje su na granici prijanjanja pri punom gasu. Za one koji vole manuelnu promenu brzina tu su tasteri na volanu. Mi smo ih koristili uglavnom za kočenje motorom, s obzirom da je automatika dovoljno inteligentna da udovolji zahtevima u komfort režimu.

 

cupra 007.jpg

 

Sportski mod je već prilično specifičan; menjač je isprogramiran tako da brzine menja vrlo kasno, na preko 4.000 obrtaja, čak iako je pedala gasa tek nežno pritisnuta. Sa punim gasom brzine se menjaju praktično na limiteru obrtaja. Inače, sportski mod menjača može da se odabere i na standardni način kao i kod svih drugih modela, dok ste u D režimu - još jednim kliktanjem ručice unazad, bez potrebe da ulazite u meni preko Cupra tastera.

 

cupra 006.jpg

 

Način na koji najbrži Leon menja karakter je nešto čemu je nemoguće odoleti i ne poželeti da ga imate u sopstvenoj garaži. Istovremeno miran, tih i uglađen a kada zatreba, pretvara se u pravi trkački auto, spreman da u svakom trenutku izađe na stazu.

 

cupra 005.jpg

 

Za te situacije namenjen je treći režim - Cupra, koji potpuno isključuje ESP i vozaču na milost i nemilost prepušta svih 290 konja. Neverovatno je sa kakvom lakoćom Seat Leon Cupra u potpunosti menja karakter. Osim fantastičnih performansi i uglađenosti u svakodnevnoj vožnji sa prilično mekim oslanjanjem za jedan sportski auto, podjednako fascinira njegova neupadljivost.

 

cupra 004.jpg

 

Završna obrada i materijali nisu baš kao kod Golfa, ali u ovoj top verziji zaista nema šta da mu se zameri. Istina, verzija sa DSG menjačem je 1.500 evra skuplja, tako da može da se nabavi za oko 30 hiljada evra.

 

cupra 003.jpg

 

Možda na prvi pogled deluje da je to dosta para, ali kada uzmete u obzir da toliko košta malo bolje opremljen SUV sa prosečnom motorizacijom i količinom prostora tek neznatno većom u odnosu na Leon, ozbiljno možete da padnete u iskušenje da ženu ''prevarite'' sa pričom da je ovo samo običan auto za svaki dan. Sa malo većim točkovima. I malo jačim motorom.

 

cupra 002.jpg

 

Ogromna razlika u karakteru nastaje kada se promeni režim rada motora, ogibljenja i upravljača pritiskanjem Cupra tastera smeštenim iznad komandi klime. Po želji, možete da napravite sopstvenu konfiguraciju u Individual modu. Cupra mod je rezervisan za vožnju po stazi; ovde praktično da nema obuzdavanja motora elektronikom, a ESP je isključen. Podrazumeva se da su zvučni efekti pucanja iz auspuha na maksimalnom nivou.

 

cupra 001.jpg

 

by Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seat proizveo milion primeraka Leona treće generacije

 

seat leon 1m.jpg

 

Seat je saopštio da je proizveo milioniti primerak aktuelne, treće generacije modela Leon. Aktuelna generacija je predstavljena na sajmu automobila u Parizu 2012. godine, a kako se navodi u saopštenju Leon je jedan od modela koji je značajno pomogao Seatu da prošle godine ostvari rekordnu prodaju od 517.600 vozila. Od pomenutih milion proizvedenih Leona treće generacije najviše je završilo na nemačkom tržištu (237.558), na drugom mestu je Španija (206.785), a na trećem Velika Britanija (131.062). Prva generacija Leona se inače u Setaovoj ponudi pojavila u oktobru 1999. godine (prodato ih je 534.797 primeraka), dok je druga generacija našla 675.915 kupaca.

Sve u svemu, Seat je od 1999. do danas prodao više od 2.2 miliona primeraka svih generacija Leona zajedno. U međuvremenu, čekamo na novu, četvrtu generaciju Leona...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodato više od dva miliona Seat Leona

 

Tri generacije (od 1999. godine), izvoz u 48 zemalja, Nemačka je glavno tržište jer je svaki četvrti Leon prodat tamo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Seat Leon najavljen za 28. januar 2020.

 

Seat Leon nove generacije će zvaničnu premijeru imati 28. januara 2020. godine, i to prvo u hatchback izdanju. Kasnije po nekim izvorima stiže i karavanska ST verzija, a do kraja 2020. bi trebalo da se pojavi i plug-in hybrid sportska varijanta pod značkom Cupre.

 

Očekuju se pre svega moderan stajling (po uzoru na novije modele ove marke), Voilkswagenova MQB platforma, daleko moderniji i prostraniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima, smanjena potrošnja i emisija gasova, kao i brojni sistemi asistencije vozaču. Sve to uz novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, head-up displej, kao i digitalnom instrument tablom i smanjenim brojem dugmića u enterijeru. Što se game motora tiče, kod benzinaca se očekuju 1.0 TSI trocilindrindraš, pa 1.5 TSI i 2.0 litarski četvorocilindraši, a kod dizelaša 2.0 TDI u nekoliko varijanti. Treba napomenuti da će neki motori će biti dostupni u mild-hybrid verziji (sa 48V tehnologijom). U zavisnosti od motora, ugrađivaće se manuelni i DSG menjači, a biće dostupan i pogon na sva četiri točka.

Kako stvari sada stoje, Cupra Leon će po svemu sudeći dobiti isti pogonski sistem kao i Cupra Formentor concept, što podrazumeva benzinac i elektromotor sa ukupno 180 kW/245KS (emisija CO2 bi trebalo da iznosi manje od 50 grama po km). Takođe, biće moguća i vožnja samo na elektropogon kada će vozilo moći da pređe do 50 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro i novi Seat Leon

 

seat leon IV.jpg

 

Seat Leon nove generacije će zvaničnu premijeru imati krajem ovog meseca (28. januara), i to prvo u hatchback izdanju. Do tada, pred nama je nova fabrička najavna slika koja pokazuje njegov zadnji deo. Kasnije po nekim izvorima stiže i karavanska ST verzija, a do kraja 2020. bi trebalo da se pojavi i plug-in hybrid sportska varijanta pod značkom Cupre.

 

Očekuju se pre svega moderan stajling (po uzoru na novije modele ove marke), Voilkswagenova MQB platforma, daleko moderniji i prostraniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima, smanjena potrošnja i emisija gasova, kao i brojni sistemi asistencije vozaču. Sve to uz novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, head-up displej, kao i digitalnom instrument tablom i smanjenim brojem dugmića u enterijeru.

Što se game motora tiče, kod benzinaca se očekuju 1.0 TSI trocilindrindraš, pa 1.5 TSI i 2.0 četvorocilindraši, a kod dizelaša 2.0 TDI u nekoliko varijanti. Treba napomenuti da će neki motori će biti dostupni u mild-hybrid verziji (sa 48V tehnologijom). U zavisnosti od motora, ugrađivaće se manuelni i DSG menjači, a biće dostupan i pogon na sva četiri točka.

Kako stvari sada stoje, Cupra Leon će po svemu sudeći dobiti isti pogonski sistem kao i Cupra Formentor concept, što podrazumeva benzinac i elektromotor sa ukupno 180 kW/245KS (emisija CO2 bi trebalo da iznosi manje od 50 grama po km). Takođe, biće moguća i vožnja samo na elektropogon kada će vozilo moći da pređe do 50 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedna najavna slika za novi Seat Leon

 

Leon novi 2020.jpg

 

Seat je objavio još jednu zatamnjenu ''teaser'' sliku novog Leona, čija premijera je zakazana za 28. januar. Nova slika pokazuje bočni profil novog Leona, dok je ranije objavlejna fotografija otkrila njegov zadnji deo. Nešto više o novom Leonu možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Seat Leon bez maske

 

seat leon novi2020 03.jpg

 

U javnosti su se pojavile slike potpuno nemaskiranog Seat Leona nove generacije, čija zvanična premijera je zakazana za 28. januar.

 

seat leon novi2020 02.jpg seat leon novi2020 01.jpg

 

Dok čekamo na zvaničnu promociju, nešto vešto više o novom Leonu možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ja znam, po meni, nije uopste neocekivano videti genericni i bezlicni dizajn od VW koncerna... pogotovo za tu klasu (C segment)... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj tako. Da vagenov koncern ima nemastovit dizajn, o tome moze da se prica, ali da njihovi automobili lice na klonove drugih to bas i ne moze. A ovo je klasican copy/paste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...