Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Seat Leon Cup Racer / Seat Leon Cupra

Recommended Posts

Pogledajte kako se Seat Leon Cupra R ponaša u rukama profesionalnog vozača

 

Na internetu se pojavio video snimak vožnje Seat Leon Cupra R. Nema nikakvih govora, detalja o performansama i dizajnu. Samo 4 minuta i 11 sekundi čistog uživanja u vožnji.

 

Na video snimku je prikazano šta sve može ovaj model kada za njegovim volanom sedi profesionalni vozač Žordi Džin, koji ga gura do njegovih granica. Cupra R će se proizvoditi u ograničenoj seriji od samo 799 jedinica, i biće najsnažnije vozilo kompanije legalno za javne puteve. Ispod njegove haube se nalazi dvolitarski TSI benzinski agregat, isti kao u modelu Golf R, koji proizvodi 306 konjskih snaga ako je povezan sa manuelnim, i 296 konjskih snaga ako je povezan sa šestostepenim automatskim DSG menjačem. U oba slučajeva, snaga se šalje samo prednjim točkovima, što ovom hečbeku omogućava da od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.8 sekundi, i maksimlanu brzinu elektronski ograničenu na 250 km/h. Komponente od ugljenikovih vlakana i nekoliko spoljašnjih boja, kao i enterijer u kojem dominira materijal Alkantra su ono po čemu se Cupra R razlikuje od standardnog modela.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steta sto jos nisu poceli da ugradjuju sedmostepeni DSG. Trebao bi da ucini Cupru mnogo ozbiljnijim automobilom i prevagne kod vecine vozaca za automatik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specijalna ponuda za SEAT Leon Cupra u Srbiji

 

178753-seat leon cupra.jpg

 

Ovlašćeni uvoznik marke Seat u Srbiji pripremila je specijalnu ponudu za kompaktni sportski model Leon Cupra. Ovaj hot hatch sa 2.0 TSI motorom od 300 KS i šestostepenim manuelnim menjačem u promotivnom periodu može da se kupi već za 27.500 evra, koliko košta verzija sa ručnim šestostepenim menjačem, dok opcioni DSG podiže cenu za 1.400 evra. Za taj novac dobija se automobil koji ubrzava od 0 do 100 km/h za 5.8 sekundi (sa DSG menjačem 5.7 s) i dostiže maksimalnih 250 km/h. Sa spiska opreme ističu se ''full'' LED prednja i zadnja svetla, aluminijumske felne od 19 inča sa pneumaticima 235/35 R19, sportsko oslanjanje spušteno za 25 mm, pojačane kočnice sa diskovima promera 340 mm napred i 310 mm pozadi. Unutrašnjost je takođe sportski stilizovana. Pažnju privlače profilisana sedišta od alkanatare, crno ''nebo'' odnosno unutrašnja obloga krova, osvetljeni aluminijumski pragovi sa Cupra logom, alu pedale, media sistem plus sa ekranom osetljivim na dodir dijagonale 8 inča, četiri USB ulaza (dva napred i dva pozadi), automatska klima, itd.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pripremi novi Seat Leon

 

173121-seat leon 1.jpg

 

Seat je 2017. godine povećao prodaju za 14 odsto u poređenju sa 2016., ali to je tek početak budući da u ovoj kompaniju planiraju više novih modela kako bi privukli nove kupce. Već je najavljen Tarraco, veliki SUV sa sedam sedišta, a na poslednjem sajmu automobila u Ženevi je predstavljen i sportski SUV Cupra Ateca. Takođe, za 2019. godinu je najavljen novi Leon, i to kao hatchback sa 5 vrata i karavanski ST, dok trovratne varijante više neće biti u ponudi.

I novi Leon će koristiti Volkswagenovu MQB platformu, pri čemu će automobil dobiti za 50 mm duže međusovoinsko rastojanje u poređenju sa aktuelnom generacijim (što znači 2686 mm). To će naravno najviše osetiti putnici na zadnjim sedištima, a biće povećana i zapremina prtljažnika. Ovde treba pomenuti da će automobil dobiti i novi infotainment sistem, kao i opcionu digitalnu instrument tablu. Što se dizajna eksterijera tiče, iz Seata navode da stajling novog Leona neće doneti revoluciju, ali da se radi o velikoj evoluciji. U gami motora se očekuju benzinci 1.0L sa 115KS, 1.5L (u verzijama od 130KS do 200KS), kao i 2.0L turbo sa više od 300KS za Cupru varijantu. Ostaje da se vidi kakva će biti ponuda dizelaša. Leon će se od 2020. godine nuditi i u plug-in hybrid verziji, a samo na elektropogon će moći da pređe oko 50 km. Ni tu nije kraj jer se očekuju i CNG verzija (na komprimovani prirodni gas), pa mild hybrid, a možda i potpuno električna varijanta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seat Leon Cupra ostala bez 10KS zbog novih testova

 

181530-seat leon cupra.jpg

 

Seat Leon Cupra 300 će morati da promeni ime u Seat Leon Cupra 290. Španski kompaktni sportista je naime zbog nove regulacije testova (WLTP, odnosno ''Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure'') ostao bez 10KS. Uglavnom, 4-cilindarski 2.0 litarski motor neće razvijati 300KS, već 290KS. Tih 10 konja manje nije tako strašno što se snage tiče, ali Seat bi ipak više voleo da se njihov kompaktni sportista zove Leon Cupra 300, a ne 290. Zbog WLTP-a i drugi automobilski proizvođači imaju problema. Peugeot 308 GTi je trenutno na čekanju pa će se njegova proizvodnja nastaviti tek u oktobru. Porsche je u problemima, BMW takođe… Međutim, svi se slažu da će WLTP uneti red i da će rezultati merenja potrošnje goriva i izduvnih gasova biti tačniji i pouzdaniji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leon Cupra ST karavan je sada najsnažniji model u Seatovoj gami

 

160744-seat c 11.jpg

 

Ko god da je rekao da se progresu ne može stati na put, očigledno se nije suočio sa konfliktom između dva merenja koje je sada aktuelno u autoindustriji (NEDC i WLTP). Međutim, Seat se jeste suočio sa tim problemom.

Naime, upravo iz tog razloga, španski proizvođač je primoran da smanji ukupnu izlaznu snagu svog ''hot heč'' modela, Leon Cupra. Izgleda da ovaj model nije ispunio standarde po kojima bi mogao da prođe WLTP ciklus testiranja. Iz tog razloga, odnosno, kako bi bio u skladu sa standardima za emisiju štetnih gasova, ova kompanija je morala da svoj model vrati korak unazad. Kao rezultat, model Leon Cupra 300, sada mora da ponese oznaku 290. Reč je o brojevima koji označavaju ukupnu izlaznu snagu modela izraženu u ''konjima''.

 

seat c 1111.jpg

 

 

Međutim, dobra vest je da model Leon Cupra ST (karavan) koji poseduje pogon na svim točkovima, pa prema tome podleže drugim standardima, ostaje isti, odnosno, i dalje će razvijati 296 konjskih snaga. Prema tome, s obzirom da ''hot heč'' sada razvija 286 konjskih snaga, karavan verzija ovog modela je trenutno najsnažniji model u gami španskog proizvođača, čija je matična kompanija Volkswagen. Prednosti karavan modela su još i činjenica da ima pogon na svim točkovima, kao i veliki prtljažni prostor čime je veća i njegova praktična vrednost, što ga čini pravim konkurentom performantnim krosover modelima. Naime, starija verzija ovog modela je pre par godina na kratko držala rekord za najbrži karavan automobil na legendarnoj stazi Nordsšlajfe, jer je krug završila za manje od 8 minuta. Moramo da napomenemo da je tada maksimalna izlazna snaga ovog modela iznosila ''samo'' 276 konja. Najnoviji model razvija 24 konjskih snaga više i ima pogon na svim točkovima, što ga čini još poželjnijim. Za sada nema nikakvih informacija o tome šta će se desiti sa ograničenom verzijom modela Cupra R, koja razvija 306 konjskih snaga.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct Vozio sam :)

Da ne bude kiselo grozdje, ali vise mi se svidja moj auto od restylinga zbog:

  • Nova rucica tempomata (novija od prikazanog modela) je odvojena od migavca i zapinjem kolenima o nju
  • Nedostaju mi dugmici na navigaciji
  • Rucica menjaca je 2-3cm kraca i teze se “kontrolise” sa naslona
  • Ekran cajgera u boji je kul, ali spor katastrofalno

 

Od boljih stvari facelifta po meni su:

  • Wireless punjenje (koje nazalost ne moze da se ugasi pa 2 telefona poblesave ako se stave u kasetu)
  • Automatska rucna
  • Start dugme koje treperi u frekvenciji otkucaja srca
  • LED svetla su mrvu preciznija

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Seat Leon Cupra 300

 

seat_leon_cupra300.jpg

 

Veoma uspešna, treća generacija modela Leon u sportskoj Cupra izvedbi nedavno je ''zategla bore'', a dobila i injekciju snage, te deluje ozbiljnije, ali koliko, s obzirom da sada raspolaže sa divljih 300 konja! Skoro dve decenije prošle su od kada je nastala prva Cupra, sportska verzija SEAT-ovog modela Leon. Pripadnost VW grupi omogućila je fabrici iz Martorela pristup snažnom 2.0 TSI motoru i vrhunskom DSG menjaču, kao i korišćenje platforme na kojoj je ovaj model utemeljen zajedno sa rođacima - Golfom GTI, Audijem S3 i Škodom Octavijom vRS. Sve to je poguralo španski ''hot heč'' da nastavi svoj put, tako da je sada pred nama najnoviji predstavnik treće generacije, koji nije samo restilizovan već i unapređen dodatnom snagom.

 

seat_leon_cupra300_topspeed_03.jpg seat_leon_cupra300_topspeed_09.jpg

 

Moderni dizajnerski pravac je Leonu podario novo ruho još 2012. godine kada je i predstavljena aktuelna generacija ovog kompaktnog modela iz VW grupacije. Kako bi ga dodatno modernizovali, dizajneri iz SEAT-a su prošle godine napravili male, ali primetne izmene kroz restilizaciju. Tako pored prepoznatljivog LED svetlosnog ''potpisa'' napred i pozadi, Leon Cupra se može pohvaliti novim prednjim i zadnjim odbojnikom, što mu daje dodatnu dozu agresivnosti u odnosu na prethodnika.

 

seat_leon_cupra300_topspeed_06.jpg

 

Primetan je i crni detalj u vidu ukrasne plastike, koji se prostire po rubu zadnjeg stakla, od gepek vrata do spojlera i upravo po njemu je najlakše razlikovati staru i novu verziju. Celokupan izgled zaokružen je naplacima prečnika 19 inča, prepoznatljivim logotipom zastavice na prednjoj rešetki hladnjaka, kao i na zadnjim vratima. Testirani primerak ističe sportski karakter i opcionim ''borbenim'' mat crnim nalepnicama u vidu dve linije, koje se prostiru preko haube i krova.

 

seat_leon_cupra300_topspeed_04.jpg

 

Ipak, i pored svih novina i dodataka, Cupra nastavlja da prikriva svoj žestok temperament. Sudeći samo na osnovu izgleda, teško da bi neko mogao da pretpostavi da je posredi ''hot heč'' sa čak 300 konjskih snaga! Rečju, ovaj automobil deluje kao vuk u jagnjećoj, pogotovo kada je u crnoj boji koja maskira dosta detalja.

 

seat_leon_cupra300_topspeed_15.jpg

 

Unutrašnjost vozila je obeležena alkantarom i taj prefinjeni trim, zajedno sa crnim nebom odnosno unutrašnjom oblogom krova, pravi najveću razliku u odnosu na standardni model. Smeštanjem u sportska sedišta, primećujemo da su udobna, ali bez naglašene bočne potpore. Ipak, uz doplatu od 1.500 evra moguće je izabrati sporska sedišta, koja ne samo da bolje drže telo pri dinamičnoj vožnji, već i izgledaju atraktivnije. Ipak, standardna sedišta su kudikamo praktičnija u svakodnevnoj, normalnoj vožnji kao i pri dužim putovanjima.

 

seat_leon_cupra300_topspeed_14.jpg

 

A Cupra sa snažnim ''srcem'' u verziji sa petora vrata svakako jeste zamišljena kao sportski automobil koji je pogodan za mlade, ali i za porodice. Mesta na zadnjoj klupi ima dovoljno da se komforno smeste dva odrasla putnika, a prtljažnik meri 380 litara. Ostale detalje koji nagoveštavaju da se nalazite u sportskom Leonu prepoznaćete na naslonima sedišta, gde je utisnut natpis Cupra, kao i na oznakama karirane zastavice kod 6-stepenog DSG menjača i na donjem delu upravljača.

 

seat_leon_cupra300_topspeed_13.jpg

 

Tu su još i alkantara i karbonski dekor na oplatama vrata, kao i aluminijmske pedale. Lep detalj je i na pragovima vozila, gde se nalaze osvetljeni aluminijumski pragovi sa Cupra logotipom. Međutim, kao i kod spoljašnjosti, sportski enterijer deluje dosta svedeno, mada mu kvalitet ne manjka, naprotiv.

 

seat_leon_cupra300_topspeed_16.jpg

 

Pomalo bled sportski utisak se momentalno menja nakon okretanja ključa (opciono je dostupan i keyless sistem), i startovanjem dvolitarskog turbo motora. Tada pažnju privlače klasteri ispred vozača i brzinomer izgraviran do 300 km/h, dok na centralnom grebenu, ispod 8-inčnog ekrana osetljivog na dodir, svetli taster prepoznatljivog logotipa. Pritiskom na njega, ekran prikazuje četiri opcije, odnosno četiri režima rada (Comfort, Sport, Cupra i Individual).

 

seat_leon_cupra300_topspeed_17.jpg

 

Od izbora režima rada zavisi kako će se ponašati mašina ispod haube, kao i upravljač i menjač. Pogon je poveren sjajnom TSI agregatu zapremine 2.0 litara, koji isporučuje 300 konjskih snaga i 380 njutnmetara obrtnog momenta dostupnog u širokom ospegu, od 1.800 pa sve do 5.500 obrtaja u minutu. Dakle, novi model raspolaže sa 10 KS i 30 Nm više nego ranije. Dodajte tu i fenomenalnu opcionu DSG transmisiju sa ''šper'' diferencijalom, koja prenosi snagu na prednje točkove i dobijate ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5.7 sekundi, dok je maksimalna brzina 250 km/h.

 

seat_leon_cupra300_topspeed_21.jpg

 

Svakim pritiskanjem papučice gasa zaboravite na svu monotoniju i osmeh se pojavljuje na vašem licu, jer Cupra stvarno čupa silovito, u najmanju ruku neočekivano za C segment. Odličnim performansama veliki doprinos daje i sjajni menjač. Što se oslanjanja tiče, korišćen je poznati recept - napred je MacPherson, dok je pozadi multilink. Ipak, na malo lošijim putevima sa izraženim neravninama, automobil u dinamičnoj vožnji ima tendenciju da skakuće, drugim rečima, pruža nelagodan osećaj na volanu.

 

seat_leon_cupra300_topspeed_11.jpg

 

Za to ponašanje krivimo loš kvalitet puta, ali i amortizere, koji nemaju dobro podešen ''rebound'' i to zahteva navikavanje. Prošle godine, kada smo na stazi testirali Leon Cupru ST, karavan sa pogonom na sva četiri točka, ovaj problem nismo primetili, ali nismo imali ni neravnine. Kada je reč o kočnicama, moć zaustavljanja obezbeđuju dvoklipne čeljusti napred i pozadi, što je pomalo čudno, s obzirom da i manji sportski automobili imaju četvoroklipna klješta kao standard.

 

seat_leon_cupra300_topspeed_08.jpg

 

Ipak, kočnice solidno rade i u redovnom saobraćaj se ''manjak klipova'' ne primećuje. Međutim, ukoliko preferirate dinamičnu vožnju na stazi, naš savet je da izdvojite 3.200 evra za Performance Pack, jer sa njim dobijate četvoroklipne Brembo čeljusti napred, a uz nešto lakše točkove za dodatnih 1.000 evra moguće je uzeti i Michelin Pilot Sport Cup 2 ''semi slik'' pneumatike za vožnju na stazi.

 

seat_leon_cupra300_topspeed_07.jpg

 

Ovo je automobil sa kojim se mnogo više vremena provodi u uobičajenim uslovima, u redovnom saobraćaju. Na tom polju je Cupra odlična! Kao ekstremno brzo prevozno sredstvo koje se svakodnevno koristi, testirani automobil ni u jednoj situaciji nas nije nagnao da pomislimo kako nam nešto nedostaje, izuzev parking senzora. U Comfort režimu, automobil nije previše tvrd, niti glasan, menjač radi uglađeno, a prosečna potrošnje može da ostane na ispod 10 litara. Ako želite sebi da date malo oduška, tu je Sport mod, dok je za maksimalne performanse na raspolaganju Cupra režim, u kom se upravljač više ukruti, obrtaji se sa standardnih 800 penju na 1.100 u leru i retko ko može da vam stane na crtu. U pomenutom režimu i sa isključenim ESP uređajem, moguće je aktivirati Launch Control. Ova funkcija se koristi tako što levu nogu stavite na pedalu kočnice, desnom stisnete gas do kraja, motor se zavrti do 3.000 o/min nakon čega samo pustite kočnicu, a Cupra kreće kao iz praćke!

 

seat_leon_cupra300_topspeed_01.jpg

 

Tako nešto, recimo, nećete moži da doživite u Peugeotu 308 GTi, niti u Civicu Type R jer pomenuti rivali iz ''hot heč'' segmenta dolaze samo sa manuelnim menjačem. Ipak, u odnosu na Leon Cupru, Francuz i Japanac izgledaju dosta atraktivnije. Ali na kraju, činjenica koja može, ali i ne mora da bude presudna pri izboru jeste cena.

 

seat_leon_cupra300_topspeed_22.jpg

 

Ona je naklonjena Cupri, jer za 27.500 evra možete sesti za volan automobila od 300 konja, doduše u verziji sa manuelnim menjačem, dok je za DSG potrebno izdvojiti dodatnih 1.400 evra. U svakom slučaju, za pomenuti novac nećete naći automobil sa boljim pefrormansama.

 

Tekst i fotografije: Aleksandar Savin/TopSpeed

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se nadovezem na svoj post.

Imao sam priliku malo vise da provozam 2.0tdi 190ks sa DSG menjacem.

 

Oprema neka otkacena skroz. Adaptivni tempomat i stelujuci amortizeri.

 

Ubedljivo najstabilniji auto koji sam vozio u poslednje 3-4 godine. 220+ km/h po gps uopste nije neprijatno. Udobniji je od mojih kola, a 190ks verzija ide kao sumanuta.

 

Adaptivni tempomat je vrh stvar. Cak sam ga i u gradu koristio gde sam drzao na 30km/h i sam je kretao i stajao. Milina za guzve.

 

DSG mi se i dalje ne dopada. Jednostavno nije za mene. Salta bas brzo u auto modu, dok mi se u manuelnom svidja manje od Deltinog robota iz 2 razloga:

  • Duplo kvacilo radi tako da prodje 200-300rpm od klika + dok ne promeni brzinu pa mi ostavlja utisak da ne reaguje brzo
  • Motorno kocenje ne postoji

Inace, ako nekom znaci info, skracen je menjac, tj samo 6.brzina za nekih 200rpm pa je na 140km/h na oko 2400rpm. Potrosnju ne bih komentarisao jer je bila gas-patos sve vreme :D

 

Evo jedna zanimljiva slika, verovali ili ne od 2.0tdi

IMG-b7cc82c014d3fbe8f80db339ed38dbb9-V.jpg

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Seat Leon Cupra

 

abt seat leon.jpg

 

ABT Sportsline je svoju ionako bogatu gamu proširio i novim paketom za Seat Leon Cupru 300. Ukratko, paket pre svega podrazumeva pojačanje 2.0 litarskog turbo benzinca sa serijskih 300KS i 380 Nm na 370KS i 460 Nm obrtnog momenta. Klijentima se nudi i više kompleta novih alu točkova (DR, ER-C, ER-F i SPORT GR), u više boja uključujući tu i mat crnu.

 

abt cupra.jpg

 

Abt Sportsline takođe u svojoj gami i pakete za druge verzije Leona, pa tako Leon 1.4 TSI sada raspolaže sa 160KS, a Leon 2.0 TDI sa 210KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraj i za trovratni Seat Leon

 

156620-seat leon 1.jpg

 

Tek što je Seat nedavno iz svoje ponude izbacio trovratnu verziju svog najmanjeg modela Mii, sada stiže vest da je ista sudbina zadesila i Leon u varijanti sa 3 vrata (Leon SC). I ovde je isti razlog za prestanak proizvodnje - premalo interesovanje kupaca.

 

156626-seat leon 111111.jpg

 

Treba podsetiti da Seat ne nudi ni trovratnu verzije nove Ibize koja je inače postojala u prethodnim generacijama. Takođe, VW grupa planira da sledeće generacije modela VW Golf i Audi A3 nudi bez trovratnih varijanti, što je uostalom već učinejno sa najnovijom VW Polom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Seat Leon stiže sledeće godine

 

184916-seat leon 4.jpg

 

Seat bi tokom sledeće godine trebalo da predstavi novu generaciju modela Leon, a po poslednjim izveštajima razvojni proces se bliži kraju s obzirom da su Španci počeli testiranja prototipa koji nose još uvek maskirane, ali konačne serijske karoserijske površine. Oni koji su imali priliku da ih vide kažu da se ispod zaštitnih nalepnica na prednjem kraju razaznaju svetla i maska motora koji podsećaju na tek predstavljeni novi Seatov SUV Tarraco. Pozadi bi najveću novost trebalo da čine nova LED svetla koja su međusobno povezana svetlosnom trakom. Ukupno gledajući izgleda da će u Seatu igrati na sigurno, odnosno da ne treba očekivati nikakve dramatične promene u odnosu na sadašnji model. Tako će Leon ostati dinamičnije i slobodnije dizajnirani hatchback, a dimenzije i proporcije ne bi trebalo da se značajnije menjaju.

 

Slično je i sa platformom na kojoj će se bazirati. Konkretnije, novi Leon će koristiti unapređenu verziju trenutne MQB platforme koja će moći da se pohvali nešto dužim međuosovinskim rastojanjem, ali istovremeno i nešto manjom masom. To će zahvaliti većoj upotrebi lakših materijala. Ovaj automobil će sa sledećim Golfom deliti i 48V električni sistem koji će biti deo tzv. blagog hibridnog pogona. U ponudi će se naći i plug-in hibridna varijanta koja će svojim vlasnicima ponuditi oko 50 km električne autonomije. Ostatak ponude će činiti konvencionalni benzinski TSI i dizelski TDI motori. Prvi s 3 i 4-cilindričnim, a drugi sa 4-cilindričnim jedinicama. Novi španski kompaktni hatchback će biti opremljen i sa naprednom infotainment i bezbednosnom opremom kao i sistemima pomoći vozaču. Tačnije, očekuju se sistemi tzv. polu-autonomnog upravljanja, veći centralni ekrani, digitalna instrument tabla, novi infotainment i sl.

 

Za sada znamo da će kupcima biti ponuđene bar dve karoserijske verzije, odnosno hatchback sa petoro vrata i karavan, dok coupe sa troje vrata ne treba očekivati jer je takva verzija, zbog slabije potražnje, već povučena sa tržišta. Raniji izveštaji su upućivali na mogućnost proizvodnje crossover varijante, ali za sada zvaničnih potvrda o tome nema. Premijera novog Leona se očekuje tokom sledećeg leta pa će prodaja početi verovatno tokom jeseni, a do tada bi trebalo da saznamo i nešto više o ovom novitetu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Seat Leon

 

185462-seat leon 1.jpg

 

Potpuno novi Seat Leon stiže sledeće godine, sa plag-in hibridnom verzijom od 2020. godine. Ovo su špijunski snimci koji potvrđuju da španska marka uveliko radi na ovom modelu. Četvrta generacija Leona biće ključni deo proizvodne ofanzive Seata, najveće u istoriji ove marke. To je ujedno i ključni model ove marke u smislu elektrifikacije, pošto je plag-in hibridna varijanta potvrđena za 2020. goidinu posle premijere tradicionalih varijanti sledeće godine.

 

185463-seat leon 11.jpg

 

Matijas Rabe (Matthias Rabe), član odbora ove kompanije zadužen za istraživanje i razvoj, izjavoi je da je Seat sa modelima Ateca, Arona, obnavljanjem Ibize i restilizacijom Leona pokrenuo svoj najofanazivniji nastup na tržištu do sada. On je u naredne tri godine najavio 6 ili 7 novih modela, od kojih će većina biti potpuno novi. Sledeća generacija Leona i dalje će koristiti Volkswagenovu MQB platformu, odnosno šasiju koju koriste i modeli Škoda Octavia i Volkswagen Golf. Može se očekivati da će Seat da ''razvuče'' platformu za nekoliko milimetara da bi povećao prostor u kabini. Varijanta sa troja vrata biće izbačena iz ponude, pa će se u proizvodnim salonima naći samo modeli sa pet vrata i karavani. Kada je reč o motorizaciji, u najavi su jednolitarski i 1.5 litarski benzinci, kao i 1.6 litarski dizelaš. Moguće je da će automobil dobiti neki oblik elektrifikacije iz budućeg Golfa osme generacije, na primer laki hibridni sistem na 48V. Za ''plag-in'' model najavljena je autonomija od 50 km samo na električnu energiju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Seat Leon najpre kao koncept

 

185462-seat leon 1.jpg

 

Već znamo da Seat uveliko radi na novoj generaciji modela Leon, a sada stiže vest da će ovaj automobil debitovati na ženevskom auto-salonu u martu 2019, ali u konceptnoj verziji. Krajem oktobra bili smo u prilici da vidimo prve ''špijunske'' fotografije prototipa novog Leona koji je bio sakriven ispod kamuflažne folije. Kako piše ''Autocar'', Seat će novu generaciju svog kompaktnog hečbeka predstaviti u martu, na sajmu automobila u Ženevi 2019, i to najpre u konceptnoj varijanti. Ova dizajnerska studija ujedno će najaviti i novi dizajnerski jezik španskog brenda, čime bi se modeli Seata više razlikovali od srodinih automobila iz Volkswagen grupacije. Kako najavljuje šef dizajna, Alehandro Mesonero-Romanos, vozila španskog proizvođača neće u budućnosti imati tako oštre linije kao što je to slučaj sa aktuelnom generacijom Leona i drugih Seata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...