neshaoct 9591 Posted March 22, 2014 Pogledajte kako je Seat vrhunski namagarčio dvojicu fanova Čini se da su u Volkswagenu zaista odlučili da bace sve karte na Seat, a ne bi nas iznenadilo da im taj poslednji ''ho-ruk'' ovaj put i upali. Naime, već i ptičice na grani znaju da se Seat najlošije kotira u portfelju VAG koncerna, ali umesto da si skrate muke tvrdoglavi Nemci su odlučili da pokušaju nemoguće - da ga podignu iz pepela poput feniksa. Prvi korak je bio preuzimanje nezvanične titule za najbrži automobil sa prednjim pogonom na svetu. Leon Cupra se okitio lovorikama odvezavši zloglasni Nirburgring Nordschelife devet sekundi (!) brže od Renault Megane RS-a, a sada je Seatov najsnažniji automobil učestovao u još jednoj viralnoj metodi za podizanje popularnosti. Pogledajte kako su Španci vrhunski namagarčili dvojicu fanova. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 13, 2016 Obnovljeni Seat Leon Cupra sa 300KS Nakon što je nedavno osvežio skoro celu gamu modela Leon (manje estetske izmene na eksterijeru, 8-inčni inotainment sistem, šira gama motora), Seat je pripremio i doterani Leon Cupra. Modifikovani Leon Cupra se u prodaji očekuje u februaru sledeće godine, i to sa pojačanim 2,0 litarskim turbo motorom koji sada raspolaže sa 300KS i 380 Nm obrtnog momenta (+ 10KS i 30 Nm). Takođe, karavanski Leon Cupra ST će biti dostupan i sa pogonom na sva četiri točka kao i menjačem sa dvostrukim kvačilom. Kao i standaradni Leon, i Leon Cupra je prošao kroz manje vizuelne osveženje, što podrazumeva restilizovani prednji branik, svetla i prednji gril, dok će se u unutrašnjosti izmene ticati infotainment sistema, LED osvetljenja, podrške za Android Auto i Apple CarPlay, kvalitetnijih materijala... Takođe, tu će biti i sistemi pomoći vozaču kao što su Traffic Jam Assist, adaptivni tempomat sa funkcijom naglog kočenja (do 60 km/h), sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova i sistem za pomoć kod parkiranja. Naravno, Cupra verzija će kao i do sada imati i sportski aero body paket, veće alu točkove, sportski podešeno oslanjanje, adaptivnu kontrolu šasije (DCC), sportski izduvni sistem, jače kočnice, doterani enterijer sa sportskim sedištima i kožnim volanom... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 26, 2017 Seat Leon Cupra 300 Leon CUPRA se oduvek isticala svojim performansama i dodatnom opremom, svojim dizajnom, kao i odličnom odnosu uloženog i dobijenog. Sa svim ovim stavkama sada se otišlo korak dalje kako bi ovaj model bio još bolji. Zahvaljujući najnaprednijoj tehnologije u pogledu sigurnosti, udobnosti i povezivosti, novi Leon CUPRA sada može ponuditi sve, i to bez ikakvih kompromisa: u njemu ćete pronaći snagu, neverovatno iskustvo vožnje i najsigurniju, najpouzdaniju, najfunkcionalniju i najnapredniju tehnologiju. Novi Leon CUPRA sada sadrži sisteme podrške vozaču kao što su asistent za saobraćajne zastoje, Lane Assist, automatska regulacija udaljenosti i sistem zaštite pešaka, a takođe se isporučuje sa električnom parkirnom kočnicom i sistemom ulaska i pokretanja bez ključa KESSY. Media System Plus sa svojim ekranom 8" predstavlja vrhunski infotainment sistem najnovije generacije, a Leon CUPRA sada je po prvi puta opremljens pregradom Connectivity Box u središnjoj konzoli, koja se sastoji od bežičnog punjača za mobilne telefone i antenskog pojačala za mobilni signal za područja sa slabom pokrivenošću signalom. Sa svojim 2.0 TSI motorom koji se odlikuje sa svojih 300 KS novi Leon CUPRA nije samo vrhunski model u svojoj klasi već predstavlja i najsnažniji serijski model koji je fabrika SEAT ikad proizvela. Ne samo da je motor jači za 10 KS u poređenju sa svojim prethodnikom (porast sa 290 na 300 KS) nego je i maksimalni obrtni moment povećan sa 350 Nm na čak 380 Nm. Ovaj maksimalni obrtni moment raspoloživ je sa neverovatno velikim rasponom broja obrtaja, od 1800 do 5500 o/min. Sa tako raznovrsnim mogućnostima korišćenja postiže se uverljiva i snažna reakcija, a motor će se oglasiti uz tek pokoji trzaj dok se broj obrtaja nezaustavljivo povećava ka svojoj gornjoj granici. SEAT Leon CUPRA takođe će biti opremljena pogonom na sve točkove u verziji ST, i to u kombinaciji sa automatskim menjačem sa dvostrukom spojnicom (DSG). Ljubitelji marke sigurno se sećaju da je već prva generacija Leona CUPRA iz 2000. godine takođe bila opremljena pogonom na sve točkove. Sada sa punom trakcijom 4Drive i najsavremenijom tehnologijom sistema podrške za vozača, Leon CUPRA ST DSG 4Drive biće pravi uzor po pitanju sportskih vozila, snage, sigurnosti i svestranosti. Kako bi se iz tako vrhunske mašine zaista moglo izvući ono najbolje, Leon CUPRA takođe je standardno opremljena dinamičnom regulacijom šasije (DCC), servoupravljačem i elektronskom blokadom diferencijala. Dinamični kvaliteti modela CUPRA mogu se u potpunosti prilagoditi ukusu vozača zahvaljujući profilu vožnje CUPRA Drive Profile. Moguće je napraviti izbor među ukupno pet modova - Comfort, Sport, Eco, Individual i naravno, moda CUPRA. Ovaj mod predstavlja vrhunac po pitanju performansi sportskih automobila i podiže iskustvo vožnje na sasvim novi nivo. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 26, 2017 Test Seat Leon Cupra 300 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 3, 2017 Seat Leon Cupracer Evo 17 na sajmu u Ženevi Zajedno s modelom Leon Cupra koji ima motor snage 300KS, Seat će na predstojećem Međunarodnom salonu autombila u Ženevi predstaviti i spektakularni takmičarski model s eksterijerom u mat sivoj boji, ugljeničnim vlaknima u unutrašnjosti i estetskim detaljima u boji bakra. Naravno, reč je o modelu Seat Leon Cupracer Evo 17, koji će startnu poziciju zauzeti na takmičenju TCR International Series. Raspoloživ u dve verzije, u verziji s menjačem DSG i sa sekvencijalnim ručnim menjačem, Cupracer Evo 17 je dostupan s jednakim motorom kao varijanta za drumsku upotrebu, ali koji će imati snagu od 350KS (20KS više od verzije iz 2016.) i 420 Nm. U očekivanju nove sezone, napravljena su i poboljšanja, primera radi na kočnicama, a takođe su dodatno modifikovani ABS i ESP sistemi za poboljšanje osećaja i upravljivosti. Seat Leon Cupracer Evo 17 ima pogon na prednje točkove s VAQ elektrohidrauličkim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, prednje disk kočnice od 378 mm sa 6-klipnim čeljustima i diskove na zadnjim točkovima od 272 mm. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 21, 2017 Autogefühl video: Test Seat Leon ST Cupra Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 30, 2017 Seat Leon Cupra ST AWD protiv 6 haskija Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 9, 2017 AutoMotoTV video: 2017. Seat Leon Cupra 300 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 13, 2017 Test 2017. Seat Leon Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted May 13, 2017 Ovaj gore od Leskovcanina pravi analize kola. Nista od dodatnih boja ambijentalnog osvetljenja, kolor ekrana na cajgeru, keyless starta i novog multimedija uredjaja. Bolje da sam ja radio review Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 3, 2017 AutoMoto TV video: Andrea Dovizioso i Seat Leon CUPRA Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 12, 2017 JE Design Seat Leon ST Cupra 300 JE Design je ponudio i tjuning program namenjen Seatovom sportskom karavanu Leon ST Cupra 300. Pažnju pre svega privlači widebody kit koji sadrži izmenjeni prednji branik sa spojlerom, proširenja blatobrana, set pragova i zadnji branik sa difuzorom. Tu su i modifikovano oslanjanje (auto je niži za 20 mm ili za 45 mm u slučaju KW verzije), detalji u gloss black ili carbon look-u, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, komplet 20-inčnih alu točkova, kao i pojačani 2.0 litarski četvorocilindrični turbo motor. U ponudi je kit sa 360KS i 450 Nm obrtnog momenta (ubrzanje do 100 km/h je smanjeno sa 4.9 na 4.7 sekundi, najveća brzina 265 km/h), ali i sa 380KS i 470 Nm (ovde je najveća brzina 280 km/h). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 12, 2017 Ja kad sam odlucio da cu raditi prosirenu karoseriju na mom Yugu 2010 godine nije uopste bilo popularno tako nesto, sad dok ne napravim svi to imaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 17, 2017 Autogefühl video: Test Seat Leon Cupra 300 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 26, 2017 Test 2017. Seat Leon Cupra 300 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 8, 2017 TopSpeed video: Seat Leon ST Cupra 300 4Drive Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 19, 2017 DW video: Seat Leon Cupra ST Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted September 6, 2017 Seat Leon Cupra R Limited Edition Seat je pripremio novu ekskluzivnu seriju svog sportskog kompaktnog modela Leon Cupra R, pri čemu je serija ograničena na samo 799 primeraka. Primerci iz ove serije su dostupne u tri boje (Midnight crna, Pyrenean siva i ekskluzivna mat siva), a u paketu su između ostalog i elementi od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor), detalji u boji bakra, unutrašnjost sa ugljeničnim vlaknima i akcentima u boji bakra, volan sa alkantarom, adaptivno oslanjanje, Brembo kočnice i modifikovani sportski izduvni sistem. Motor je 2.0 TFSI sa 310KS, a može da se bira između manuelnog i DSG menjača sa dvostrukim kvačilom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted September 27, 2017 TopSpeed test: Seat Leon ST Cupra Nakon zapaženog nastupa Leona Cupra sa troja i petora vrata, SEAT je odlučio da „promeša karte“ obogativši ponudu sportske game karavan verzijom pod nazivom Leon ST Cupra. Mada, to i nije najveća novina, jer je treća generacija Leon Cupra ugledala svetlost dana još pre pet godina, da bi se karavan verzija uključila u ovu priču pre tri godine. Međutim, sportski model je od nastanka dobio niz inovacija, a mi smo testirali najnoviju verziju Cupre ST, koja, osim pojačanog motora od 300 KS, prvi put dolazi sa pogonom na sve točkove. Sve to čini da ovaj model privlači posebnu pažnju time što spaja dve, u teoriji nespojive osobine – praktičnost i performanse. Kao što smo nedavno pisali, španski proizvođač je u Srbiji organizovao međunarodnu dinamičnu prezentaciju „SEAT Driving Experience 2017” na stazi NAVAK, gde smo, pored kraće vožnje novih modela Ibiza i Ateca FR, imali priliku da testiramo novi SEAT Leon ST Cupra 300 4Drive. Kako bismo ispitali performanse koje se kriju iza respektabilnog natpisa Cupra, automobil smo podvrgli vožnji na limitu. Ali, pre nego što “stisnemo gas”, upoznajmo se sa ovim karavanom… Naime, reč je o trećoj, restilizovanoj generaciji modela Leon koji je po prvi put ponuđen u karavan verziji, a nalazi se na Volkswagenovoj MQB modularnoj platformi koju deli sa Audijem A3, Škodom Octavijom i VW Golfom. Iako mehanički gotovo istovetni, rođaci se ipak razlikuju, a SEAT se najviše izdvaja oštrim, mladalačkim spoljašnjim dizajnom. Leon ST, kao i ostale automobile u gami SEAT-a, odlikuje oštra “prednjica” i zadnji kraj sa novim LED svetlosnim potpisom. Bočno primećujemo dve linije koje naglašavaju široku i agresivnu pojavu. Sportski nastup se dodatno može pojačati pomoću opcionog Performace Pack paketa, koji je dostupan samo uz verziju Cupra, a dodatno unapređuje stajling automobila sa laganim 19-inčnim naplacima, kao i crnom ili narandžastom lajsnom na pragu vozila. Modeli Cupra dodatno se izdvajaju od standardnih verzija po prepoznatljivim oznakama na prednjoj masci i „gepek“ vratima, gde je natpis Leon ustupio mesto oznaci Cupra. Što se enterijera tiče, na prvi pogled deluje prazan i jednostavan, da ne kažemo monoton. Mada, ergonomija je sasvim dobra, sve komande su na svom mestu, a kvalitet materijala je u skladu sa očekivanjima. Elementi po kojima se izdvaja Cupra ST jesu odlično profilisana sedišta na čijem naslonu stoji utisnut natpis Cupra, kao i trokraki sportski volan sa istim logotipom. Na centralnoj konzoli nalazi se 8-inčni touchscreen displej, ispod kojeg su pozicionirani tasteri za biranje između četiri režima vožnje (Comfort, Sport, Cupra i Individual), kao i instrumenti za podešavanje klimatizacije. Savremene tehnologije nisu izostale, a tu se svrstavaju adaptivni tempomat, samostalno kočenje u slučaju nužde, automatska aktivacija i deaktivacija dugih svetala, kao i „infotejment“ sistem koji podržava jednostavno povezivanje sa pametnim telefonima. U zadnjem delu vozila nalaze se prostrana sedišta, baš kao i kod standardnog Leona, dok je iza njih prtljažnik ogromne zapremine. Na raspolaganju je čak 587 litara, dovoljno je reći – više nego kod Audija A6! Kada je reč o ponudi motora, menjača i pogona, SEAT uz 2.0-litarski turbomotor od 300 KS nudi mogućnost izbora između ručnog šestostepenog i automatskog DSG menjača. Modeli sa automatskim prenosom dostupni su sa klasičnim pogonom na prednje točkove, ali i sa integralnim 4Drive pogonom. Upravo u toj konfiguraciji je bio testirani primerak, dakle sa 2.0 turbomotorom od 300 „konja“ i 380 Nm, “uparen” sa automatskom šestostepenom DSG transmisijom, koja prenosi snagu na sva četiri točka putem Haldex diferencijala sa više lamelastih spojnica. Zahvaljujući maloj masi od svega 1391 kilograma i 4×4 pogonu, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje ispod 5 sekundi, što je za više od cele sekunde brže od prethodne verzije sa 290 KS i pogonom na prednjoj osovini. Maksimalna brzina je, kao kod većine današnjih automobila, limitirana na 250 km/h. Ukoliko želite da Cupru karavan podignete na još viši nivo, u ponudi je pomenuti Performance Pack, koji uključuje lagane naplatke od 19 inča ispod kojih se kriju Brembo kočiona klješta i diskovi. Na našem testu se našla plava Leon ST Cupra u najsnažnijem izdanju, sa kontrastnim crnim točkovima i crvenim kočionim čeljustima. Prve krugove na stazi provezli smo lagano, kako bi se najbolje upoznali sa automobilom i snagom od 300 „konja“. Nakon kratkog vremena, adaptirali smo se i „sjedinili“ sa vozilom, što nam je dalo zeleno svetlo da izaberemo režim Cupra i ispitamo mogućnosti ovog karavana. Sat vremena smo proveli na stazi, vozeći, hladeći, pa ponovo napinjući ST Cupru do krajnjih mogućnosti. I sve vreme smo uživali dok su se pozitivni utisci, kao domine, ređali jedan za drugim. Naime, automobil se jako dobro ponaša u dugim krivinama, zahvaljujući međuosovinskom rastojanju od 2.631 mm, dok u oštrim, svoju dužinu od 4.530 mm kompenzuje pogonom na sva četiri točka. Kada dođe do proklizavanja prednjih točkova, Haldex distribuira deo obrtnog momenta na zadnju osovinu i time umanjuje tendenciju podupravljanja prilikom oštrih skretanja. I pored visoke spoljašnje temperature i forsiranog režima vožnje, kočnice su se pokazale kao efikasne i postojane. Tek nakon više spojenih krugova, osetili smo blagi gubitak performansi, ali nakon kratkog hlađenja, bile su ponovo spremne da „zagrizu“ kada zatreba. Što se agregata i transmisije tiče, oni su odlično upareni. Motor raspolaže sa velikom rezervom snage već pri niskim obrtajima i ne gubi energičnost sve dok kazaljka ne dotakne crveno polje na obrtomeru. Ipak, primetili smo da čak i u manuelnom modu, ukoliko „dotaknete“ maksimalan broj obrtaja, menjač će sam “prešaltati” u viši stepen prenosa. Pored tog, nazovimo nedostatka, ST Cupra pruža čist sportski užitak. Sportska, jače profilisana sedišta predstavljaju deo dodatne opreme, ali su pokazala da vrede svaku paru jer nisu dozvoljavala da „ispadnemo“ iz njih pod „naletima“ G-sila. Precizan upravljač, sa polugicama iza volana za promenu “brzina”, sve vreme nam je davao osećaj da se nalazimo u automobilu koji je stvoren za aktivnosti ovog tipa, a ne u karavanu. Celokupan doživljaj pratio je glasan zvuk iz izduvnog sistema, koji u zavisnosti od režima u kom se nalazite, menja svoju jačinu, a svakako je najglasniji u Cupra modu. Vreme provedeno na stazi dalo nam je uvid u velike dinamičke mogućnosti ovog sportskog karavana. Sa druge strane, svakako ne treba zanemariti ni ostale osobine koje dolaze do izražaja u svakodnevnoj vožnji, a to su na prvom mestu prostranost i praktičnost. Pomenuta kombinacija čini Leon ST Cupru 300 4Drive intersantnim automobilom za mlade porodice kojima treba funkcionalan automobil, ali sa dozom poleta i ludosti kada se to od njega zahteva. Drugim rečima, ono što je Audi RS6 među supersportskim limuzinama, to je ST Cupra među “hothečevima”. Nažalost, testirana verzija nije u ponudi na našem tržištu, dok je Leon ST Cupra sa 300 KS, manuelnim menjačem i pogonom na prednje točkove dostupna po ceni od 32.909 evra. preuzeto sa - Top Speed Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 3, 2017 Testosteeron test automobila: Seat Leon Cupra 355 Standardna verzija treće generacije Leona Cupre 280 update-ovana na 355KS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 8, 2017 Carbuyer video: Test Seat Leon Cupra Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 10, 2017 JE Design Seat Leon Cupra Widebody JE Design je ponudio i novi tjuning program namenjen Seatovom sportskom modelu Leon Cupra. Pažnju pre svega privlači widebody kit koji sadrži izmenjeni prednji branik sa spojlerom, proširenja blatobrana, set pragova, zadnji krovni spojler i zadnji branik sa difuzorom. Tu su i modifikovano oslanjanje (auto je niži za 20 mm ili za 45 mm u slučaju KW verzije), detalji u gloss black ili žutoj boji, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, komplet 20-inčnih alu točkova (sa Hankook S1-Evo gumama 265/25 ZR20), kao i pojačani 2.0 litarski četvorocilindrični turbo motor. U ponudi je kit sa 360KS i 450 Nm obrtnog momenta (najveća brzina 265 km/h), ali i sa 380KS i 470 Nm (ovde je najveća brzina 280 km/h). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 23, 2017 Novi Seat Leon stiže 2019. Seat je u poslednje vreme predstavio više noviteta (SUV modeli Ateca i Arona, nova Ibiza), a čekaju se još novi veliki SUV kao i sledeća generacija modela Leon. Kako piše britanski magazin Auto Express, novi Leon se očekuje u prvoj polovini 2019. godine. I novi Leon će koristiti Volkswagenovu MQB platformu, ali će automobil dobiti nešto duže međusovoinsko rastojanje u poređenju sa aktuelnom generacijom. U gami motora se očekuju 1.0L i 1.5L benzinci, kao i 1.6 TDI dizelaš, ali i 48V mild hybrid i plug-in hybrid model. Što se izgleda tiče, iz Seata navode da stajling novog Leona neće doneti revoluciju, ali da se radi o velikoj evoluciji. Sem novog Leona, u Seatu pripremaju i dva električna modela; jedan će tokom 2019. verovatno biti serijska verzija modela, dok 2020. godine treba da stigne i kompaktni hatchback napravljen na MEB platformi kao i budući Volkswagen I.D. Na kraju, Seat ima planove i za brend Cupra, što između ostalog podrazumeva i sportski Ateca Cupra model (na proleće sledeće godine). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 1, 2017 Seat Leon Cupra R sa 310KS za 44.980 evra Seat je počeo prodaju svog najsnažnijeg produkcijskog modela do sada, a Leon Cupra R biće ponuđen u samo 799 primeraka. Nakon već ''žestokog'' modela Leon Cupra koji je u svom poslednjem izdanju ponudio 300 konjskih snaga, španska automobilska kompanija pod okriljem Volkswagena predstavila je još snažnije izdanje Leon Cupra R. Sa slovom R potencijal dvolitarskog četvorocilindarskog turbo benzinskog motora podignut je na 310KS, što je najsnažniji i najbrži Leon do sada izjednačilo sa Volkswagenovim modelom Golf R. Vrednost najvećeg obrtnog momenta iznosi 380 Nm i raspoloživ je od 1.800 do 5.700 obr/min. Suštinska razlika između pomenutih modela je distribucija snage koja se u slučaju Golfa prenosi na obe osovine, dok su se u Seatu i u ovom slučaju ipak odlučili za pogon preko prednje osovine. Kako bilo, najsnažniji produkcijski Seat do sada od 0 do 100 km/h stiže za nešto više od 5 sekundi i razvija 250 km/h. Osim nekoliko karbonskih karoserijskih komponenti i detalja u boji bakra, kupci Cupre R ispod 19-inčnih aluminijumskih felni mogu računati na Brembo kočnice. Pored adekvatnih guma, odličnom prijanjanju kroz krivine pomoći će i ograničena blokada diferencijala. U standardnoj opremi je unutrašnjost obložena kombinacijom alkantare i karbona, novi izduvni sistem i adaptivno oslanjanje. ''Dizajnom karoserije želeli smo okolini pokazati raskošan potencijal koji nudi ovaj automobil i mislim da smo u tome uspeli'', rekao je Seatov direktor dizajnerskog odeljenja Alejandro Mesonero. Uz adekvatnu numeraciju (1/799), Seat u Nemačkoj za Leon Cupra R zauzvrat traži 44.980 evra. Takođe, Seat bi tokom sledeće godine mogao da ponudi i Leon ST Cupra R, sportski karavan sa četvorocilindričnim turbom motorom pojačanim na 335KS, kao i alu točkovima od 20 inča, 4x4 pogonom, DSG menjačem, ABT sportskim izduvnim sistemom, unapređenim audio sistemom i detaljima u boji bakra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites