neshaoct 9506 Posted August 7 Just now, Barjaktar said: Je l' ta potrošnja za očekivati od 1.4 benzinca? Jeste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjordjeDjokovic 5 Posted August 10 Posle urađenog velikog servisa je počela učestalo da mi se pali Check Engine lampica, odem u servis svaki put oni iščitaju da je sonda u pitanju. Prvo sam zamenio jednu iza katalizatora, posle par dana opet se upalila lampica. Onda su zamenili mesta novu stavili ispred a staru koja je skinuta iza, opet lapmpica. Kupim još jednu novu i sad pre 10ak dana su obe sonde nove i posle dva dana opet upali lampicu...svako paljenje lampice je u toku vožnje i to na tip 2000-2300 obrtaja u šestoj brzni kada je motor rasterećen. Kažu da su gledali katalizator i da je ok...ja više ne znam šta da radim ni gde da oteram kola na pregled...Sad već mislim da je generalno snaga motora utajila, zvuk se ne menja ali imam osećaj da i ono malo snage što ima da je iznemoćao...98000km, benzinac 1.4....da li je imao neko slična iskustva ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3816 Posted August 10 1 hour ago, DjordjeDjokovic said: već mislim da je generalno snaga motora utajila, zvuk se ne menja ali imam osećaj da i ono malo snage što ima da je iznemoćao...98000km, benzinac 1.4 Nesto je rano zanemocao...mislim da taj 1.4 kad se upali, na leru je oko 1200rpm..ako je na 2000/2500 rasterecen, ja bi trebao dizela da vozim na 1200-1300rpm. To je pretpostavljam pri 50-60km/ u 6.toj ? Prvo dobar savet - nemoj ga tako voziti. Syebaces menjac a i motor dobro mucis. Drugi dobar savet - promeni servis. Ako se drze samo dijagnostike i menjaju delove dok ne rese problem, to nije bas dobar servis. A snaga je utajila jer ga vozis kao dizela...razvuci ti njega malo do 4500-5000 rpm kako se inace vozi atmosferac...njemu je na 6000rpm maksimalnih 95ks, a 'rasterecen' je na oko 3000-3500rpm. Naravno kada dobar majstor pogleda auto i posveti se problematici i detaljnom pregedu...mozda je lose zubcenje, mozda nesto nisu dobro zavrnuli (filter ulja i slicno)...ovako na daljinu mozemo samo da nagadjamo. 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drasko bgd 146 Posted August 11 (edited) Ako se lampica pali i treperi 3-4puta pa se ugasi na oko 3000rpm verovatno je remenica radilice pogrešno postavljena,trnić na zupčaniku mora da bude u rupici na remenici,kad se promaši položaj remenice pokazuje grešku na 2.i3.cilindru izostanak paljenja.Može da bude i senzor položaja bregaste,zaprlja se pa brlja! Edited August 28 by Ivan Skinut nepotreban citat, dodat tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjordjeDjokovic 5 Posted August 12 (edited) Ma jok upali se na kontaktu i ne gasis se dok se u servisu ne obriše greška... @ISV_01 Čisto da se razumemo navodim samo na kojim obrtajima se upali lampica...al' što ti kažeš najpametnije je da se promeni servis... Edited August 28 by Ivan Skinuti nepotrebni citati Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3816 Posted August 12 5 minutes ago, DjordjeDjokovic said: kojim obrtajima se upali lampica...al Sto kaze kolega, mozda i remenica, senzor polozaja iste, senzor bregaste i mozda zubcenje...ako je posle velikog servisa tako, nesto od navedenog je sigurno razlog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drasko bgd 146 Posted August 12 (edited) @DjordjeDjokovic A koju grešku pokazuje? Edited August 28 by Ivan Skinut nepotreban citat Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjordjeDjokovic 5 Posted August 14 (edited) Sonda, svaki put je sonda zato su i obe zamenjene. Edited August 28 by Ivan Skinut nepotreban citat Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjordjeDjokovic 5 Posted August 15 Evo danas sam obrisao grešku a na slici možete videti koji je kod u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa75 3 Posted August 17 Nemoj dzabe da menjas lambda sonde,greska ti se odnosi na efikasnost katalizatora,tj donja lambda sonda pokazuje da vrednost izduvnih gasova nije dobra.U vecini slucajeva to znaci da je katalizator odradio svoje ili motor nema dobro sagorevanje iz nekog razloga i katalizator ne moze da gasove procisti na pravi nacin. 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjordjeDjokovic 5 Posted August 22 (edited) Sonde su već zamenjene jbg ... nego mi nije jasno da ode katalizator na 95000km nekako mi to malo km ... najlakše ću zameniti katalizator Edited August 28 by Ivan Skinut nepotreban citat Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa75 3 Posted August 22 Na zalost katalizator je veoma skup,original ide i do par stotina evra,nije jeftina stavka,isti problem na Alfi mito koju imam sa tim motorom i sa istim problemom,resio sam ugradnjom tz varalice lamda sonde,koja se srafi na mesto postojece lambda sonde a onda sonda u varalicu tako da izduvni gasovi ne idu direkt na sondu,i samim tim greska se vise ne pali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6391 Posted August 22 Polovan a dobar oko 250e, nedavno sam uzeo za zenin Clio 1.2 8v... Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa75 3 Posted August 22 Kod euro 5 i 6 benzinaca donja lambda sonda belezi veoma precizno promene u izduvnim gasovima i zato se cesto pali ta greska P0420 prevedeno neefikasnost katalizatora.Za pravilan rad motora je bitna gornja lambda sonda na osnovu koje motor pravi odgovarajucu smesu goriva i vazduha a donja sonda takozvana kontrolna sama rec joj kaze kontrolise kakvi izduvni gasovi izlaze iz katalizatora. Na tvom mestu ne bih trosio pare na polovan katalizator ,vec proverio stanje dizni i svecica,i ako su one ok,gornja lambda sonda ti je nova,a i donja samo ugradi adapter na donju lambda sondu i mirno vozi zadnjih 30.000 tako vozim bez paljenja te greske,a palila mi se svaki drugi dan,a potrosnja i sve ostalo mi je ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjordjeDjokovic 5 Posted August 28 (edited) @slavisa75 Obe sonde nove, bošove, a vidiš svećice su menjane ali moram samo da proverim kad kontam da ću i to probati da ih zamenim i pre vremena ... još mi samo reci kakav adapter i gde to ima da se kupi . Edited August 28 by Ivan Ne citiraj prethodni post Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 16032 Posted August 28 (edited) @DjordjeDjokovic Molba da nepotrebno ne citiras postove iznad svog (za odgovaranje koristi opciju Reply, a ne Quote ako nema potrebe). Imamo i opciju tagovanja clanova, koji na taj nacin takodje dobijaju notifikaciju. Ovako samo bespotrebno multipliciramo sadrzaj i cinimo temu nepreglednijom i tezom za citanje, prepravio sam maltene svaki post . Hvala. Edited August 28 by Ivan 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
slavisa75 3 Posted August 28 Ima na kupujem prodajem,ovako izgleda 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjordjeDjokovic 5 Posted August 28 Hvala Ivane tebi a i hvala i slavisa75 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjordjeDjokovic 5 Posted September 1 Samo da se javim, svećice su bile zrele za zamenu, tako da je to zamenjeno, plus su skidali dizne, očistili i proverili, plus proverili bobine, sad ostaje da čekam na lampicu da se upali. A iskreno se nadam da neće, opet ako dođe to toga ostaje mi onda taj distancer na zadnjoj lambda sondi da se reši 1 1 Grafit and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjordjeDjokovic 5 Posted September 18 samo mali update, naručen distancer(varalica) pa javljam kako je sa tim prošlo...nakon 15 dana od mog poslednjeg javljanja ovde opet se lampica upalila, tako da ostaje mi da probam sa distancerom ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjordjeDjokovic 5 Posted October 9 I posle stavljanja distancera(varalice) opet posle par km je upalio CEL sa istom greškom P0420, i sad sam baš u bedaku ne znam šta više može da bude Nekako mi nemoguće da je katalizator otišao na manje od 100k km Quote Share this post Link to post Share on other sites