Jump to content
FAS Goran
Bimba

Fiat 500L - check engine

Recommended Posts

Evo desilo se i jutros, zavergla pa nista, zatim jedva vergla u dva navrata, pa kada je zaverglao, poce nepravilno da radi kao onomad i potom se upali Check engine.

Probam ponovo, ono isto - upali se lampica i nepravilan rad.

Tek iz treceg puta upali normalno... Danas se normalno prevezao od tacke K (kuca) do tacke P (posao) i obratno ...

 

Zvao servis, sutra vozim da ga nakace na dijagnostiku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim tamo gde sam i pazario makinu - generalno, ne uzbudjujem se zbog ovoga, nek se izdesava sta mora dok je pod garancijom - javljam sutra sta je bilo u servisu
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio u servisu, dijagnostika je konstatovala izostanak paljenja svecice na trecem cilindru u oba slucaja. Resetovali su - ako se ponovi, promenice bobinu - kazu o njihovom trosku (blago meni)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala su ga opravili?! To znači da ćeš za nedelju, dve opet do njih. Pa zašto pobogu odmah nisu zamenili bobinu?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgovora ni oni nemaju - isto sam i ja pitao, jer ocigledno nije do npr. goriva. Inace, mali servis koji mi se "opasno" priblizio sada kosta oko 15000din (kada sam kupovao auto bio je 12800din). Ocu reci, na pare nisu gadljivi a za ocigledne stvari izmisljaju procedure
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Po ovome si mogao lagano da radiš servis u nekom neovlašćenom servisu i platiš barem duplo manje,a  grešku sam da obrišeš.. Valjda si i kupio nov auto da bi imao neku sigurnost i da ne bi razmišljao da li će sutra ujutru da upali.

Iskreno se nadam da će ti se greška što pre ponoviti pa da se bobina zameni da ne bi došao u situaciju da prođe dve godine pa da posle sam snosiš troškove zamene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceo utisak je da su bljak i bezveznjakovici koliko god se trudili da deluju profesionalno. Nema tu ni slova o sigurnisti koju sam ocekivao - kako god, kada sam pazario novu Ladu 110, u garantnom roku su mi promenili cak i sijalicu u kabini. Isto mi je crkao modul paljenja (bobina) ali crkao a ne malo radi, malo ne radi. Nije bilo reci o resetovanju kompjutera a da ne poprave. To se manifestovalo trokiranjem kada se auto zagreje, ovako, posto izostaje paljenje na trecem cilindru, moze biti i do kablova.
Osecam se namagarcenim

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napiši koji servis je u pitanju.

 

Što se tiče cene redovnog servisa vredelo bi proveriti cene u više servisa. Naročito bih obratio pažnju na servise u unutrašnjosti. Dok je kevin Kalos bio u garanciji sam zvao sve redom i razlike su bile velike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozoves sutra Ciao Fiat i sve im to lepo ispricas, ako oni ne reaguju, to nam je, sto nam je

 

Tako i bese, zvao Ciao Fiat, lepo smo se ispricali ostavljajuci podatke i objasnjavajuci problematiku, lepo su me posle nazvali sa istim odgovorom kao i u servisu. Cak su i prosirili temu, u cilju boljeg objasnjenja i zadovoljstva klijenta, da je na nemio dogadjaj uticao i kvalitet goriva - tada kad nisam podivljao, nikad necu: zaista ne vidim kakve veze ima kvalitet goriva sa "izostajanjem paljenja na trecem cilindru"... Iako je sagovornica bila veoma ljubazna i "mila", zamolio sam je da prekinemo razgovor...

 

Znaci, nisam se razocarao sto sam kupio 500L - naprotiv, vec mi je zao sto se takav auto vodi pod imenom Fiat - ne shvata kakvom politikom su vodjeni ljudi u Srbiji koji zastupaju ovaj brend. Ne bih da se vracam u nazad i secam kako je bilo dok je auto kasnio mesec dana i kakva smo obavestenja dobijali sto od zvanicnih dilera a sto u Ciao Fiat-u... Racunao sam, to je trenutno tako, u garantnom periodu ce biti profi - malo morgen!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka oni tebi lepo zamene i poprave sve šta treba, pa neka posle oni tuže naftne kompanije zato što im automobili crkavaju u garantnom roku. To tebe ne zanima!

U protivnom, inspekcija, mediji, dižemo bunu i to je to. Nema druge...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma koja buna, koji bakrači?!?

Vrlo dobro znamo gde živimo, Fiat sigurno ima mehanizam kojim se osigurava i štiti od ovakvih pojava ovde kod nas - u SAD bi zasigurno zamenio deo i dao zamensko vozilo u međuvermenu (što bi rekao naš narod - skinuo bi gaće), a ovde, molim Boga da mi se kvar ponovi na način kao do sada pa neću imati problem u prelasku od tačke K do tačke P i obratno

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Ovlašćeni servisi za sve imaju propisanu proceduru, normu. 

Baš čitam na nekoj temi kako u ovlašćenom ne znaju ovo, ili ono...a, ustvari nije stvar da ne znaju, nego ne smeju da rade tako. Npr. i oni znaju da EGR može da se zapuši pločicom i svašta nešto, ali to ne smeju da rade jer nije po propisima Fiata za popravku tog problema.

Isto tako postoji procedura prilikom prijave check engine greške i očitavanja konkretnog razloga za nju. Zvanjem korisničkog centra koji je potvrdio istu priču kao i servis, dobio si najbolji dokaz da i jedni i drugi rade po istim pravilima, zato su im i priče iste. Ista je priča i za vlasnika 500L u Italiji, Americi ili bilo gde.

 

- Ne, ne menja se uvek odmah nakon što se otkrije greška.

Imao sam benzinca. Kupljen je sa check engine lampicom, na pregledu pre kupovine ustanovljeno da je zbog prekidača na kvačilu (senzor). Samo je resetovana. U narednih 5 godina nije se više nijednom upalila zbog tog razloga, nikada senzor nije bio promenjen.

 

Kod ovog sadašnjeg auta, upalio check engine još letos. Na dijagnostici se videlo da je protokomer. Ugašena greška i rečeno vozi da vidimo hoće li opet da se pojavi. Ako se pojavi opet, onda ćemo videti šta dalje. Nije odmah menjano.

Pojavila se opet posle jedno 15, 20 dana, i opet je bio protokomer. Onda više nije bilo druge nego zamena.

Hoću da kažem da stvari ne funkcionišu uvek po sistemu vidi zašto gori lampica i odmah mi to menjaj. Ne.

 

Ti, kao vlasnik konkretnog automobila ćeš imati problem ukoliko se dogodi da opet prijavi istu grešku...pa opet...a, oni neće da menjaju deo u garanciji.

Zato se vama, vlasnicima novog automobila UVEK kaže da idete u servis...za sve što auto prijavi idite u servis da ostane trag da ste bili, da je greška očitana i da je ostalo u evidenciji. 

I oni bi ti promenili sijalicu da je crkla, ili bobinu da je crkla...ali, nije ništa crklo. Zato što nije auto ti sada i radi normalno.

 

Dakle...za svaku stvar koju auto prijavi > u servis. Da ostane zapisano da ste bili.

A, kada se ponovi, tj. kada se zbog iste prijave ide više puta, očita se greška više puta iz istog razloga...onda je deo za zamenu. Kao što rekoh, problem ćeš imati ako se tada neko bude pravio lud...tj. da ideš više puta jer auto pali check engine lampicu, uvek je isti razlog...a, oni (servis) neće da menjaju.

 

Ima problema koji su drugačiji.

Pisao je na forumu vlasnik 500L iz Novog Sada kako mu je prijavio EGR, deo zamenjen pod garancijom, dok je auto bio u servisu dobio je zamenski auto. Sve to kod ovlašćenog Stojanov u NS.

Ali, nije Stojanov platio taj EGR iz svog džepa, nego je samo ispoštovao proceduru koja je predviđena za taj kvar, cenu će mu onda ionako Fiat refundirati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neša je potpuno u pravu, ali u tim našim servisima može ponekad da se nađe "neko" ko će malo... proćaskati sa mušterijama i onako "off the record" reći ovo što je Neša ovde napisao... Prvo, ljudi bi cenili nečiju "posvećenost" njihovom problemu (mislim da je to najveći problem kod svih servisa, ne samo kod ovlašćenih) i samo kroz par rečenica razgovora bi odlazili znatno raspoloženiji i zadovoljniji (čak i kada ne reše do kraja problem). ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, kupim novi auto da se ne bih bavio njime da imam sigurnost za sebe i porodicu. Za nase uslove se izujem ustedjevinu, uletim u kredit i dobijem macku u dzaku sa finom masnicom koja se zove Fiat.

Kao da imam vremena da idem da se evidenturam po servisima za:

- check engine

- lupkanje u petim vratima

- rezinantni zvuk na 2000 rpm

- stohasticno gasenje displeja

- seckanje u prvoj brzini

- slabo dihtovanje prozora

- trosenje ulja koliko god da je to "normalno" meni licno se to ne svidja

- tesko ubacivanje u rikverc

- netacno merenje spoljasnje temperature jer se senzor 'okvasio

Jesam li sve ovo trebao da evidentiram?

Sta bih dobio tom evidencijom osim cimanja?

Tptk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio si u servisu juče, preključe...kad si već bio, šta te je sprečilo da im izdeklamuješ sve ovo?

 

Inače, za par stvari:

- trošenje ulja je propisano i dokle god si u tim granicama niko te ne pita (nijedna fabrika nijednog auta na svetu) da li se to tebi sviđa ili ne. Ne postoji uopšte kategorija ''sviđanja'' po tom pitanju.

- seckanje u prvoj brzini je stvar vožnje. Moraju da se menjaju navike. Fiat 500L se ne vozi isto kao Lada. Ima još ljudi sa istim motorom u 500L i sećam se te teme u kojoj su pisali da nemaju taj problem, ili ako su ga imali napisali su i kojom promenom načina vožnje su ga rešili.

- lupkanje u petim vratima...sećam se da je neko na forumu napisao šta je tu zezalo i ispostavilo se da uopšte nije bilo povezano sa petim vratima.

- ubacivanje u rikverc je isto kao na svakom drugom Fiat automobilu napravljenom u poslednjih par decenija. Piše u vlasničkom uputstvu kako se ubacuje u rikverc.

- netačno merenje spoljne temp. je pojava koja se dešava na automobilima (svih marki) jer se senzor nalazi u retrovizoru, izložen prljavštini koju nabacuju točkovi. Pogledaj po forumu, imaš takve teme i kod Stila i kod Lybre.

 

- Za multimediju bi tek išao, pogotovo kada sada znaš da su je menjali ljudima u garanciji. Snimi šta si ti rekli, i idi da ti zamene.

- Check engine ti je rečeno šta treba da radiš.

- ostalo sve....samo prijavljuj i traži da ti reše ili da kažu da ne mogu da reše zbog toga i toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Bimba samo uporno. Ne uzdaj se mnogo u njihove dobre namere...

Ja sam jos pre 6 meseci prijavio brdo stvari, pa se to nesto sve slabo resava, sad se trudim da prodam auto, i resim se bede...

Za pojedine probleme sam isao 4ri puta na intervencije, neuspesne, u vise njihovih servisa.

Izgubih godinu dana zivota na FAS-ove gluposti.

Svaka skola se placa.

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ovo ne menja suštinu, čovek je razočaran, kupili smo nove automobile da se ne mlatimo po servisu svaki čas i ne gubim vreme i živce, hoću samo da sednem, sipam i vozim a u servis idem samo redovno, bar prvih par godina. Reći ćete, dešava se, ali na primer, ja sam slične probleme imao sa novim peugeotom, i neka sada oni naprave "spaceshuttle" i prodaju  sa subvencijom, ja ga više ne bih kupio. Hvala bogu, ja nemam probleme sa mojim 500L ali do sada, iskustva iz prodaje, katastrofa a sada pratim iskustva sa servisa, pa videćemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto lepo ne idete kod malo boljeg poznavaoca Fiata koji nije ovl.serviser bar na dijagnostiku.To ne moze da utice na garanciju a i ne moze da se vidi.

Ne znam da li i koliko znate examener tj programi u njemu koji sluze za dg u FIAT/Lanica/Alfa grupaciji moraju da se apdejtutju a to kosta. Pitanje koliko ovi nasi to rade i voljni su da plate,

 

Da li je sve ovo pobrojano simptomaticno samo za prve serije tj od kada je krenula subvencija ili i za kasnije modele?

Pratim temu o 500 L jer i dalje sam u razmislajnju o kupovini bez obzira sto imam Alfu...

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz praćenja svega na foruma oko fiat-a 500L, stekao sam utisak da su ljudi zaista zadovoljni samim automobilom i svaka preporuka za model ali najviše žalbi je na dilere/ovlašćene servise i tu ima puno prostora za poboljšanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...