Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Bob85

Fiat Punto 1.2 8v 2002

Recommended Posts


Pozdrav svima :)
Odlucih i ja da predstavim moj punto,nista spektakularno,klasican punto :) U planu je da mu stavim alu felne,pragove i obrvice i kacket kad se saberem malo sa novcem,al do tada eo par slika :)
 
IMAGE00018.jpgIMAGE00019.jpgIMAGE00020.jpgIMAGE00021.jpg
IMAGE00023.jpgIMAGE00022.jpgIMAGE00024.jpgIMAGE00025.jpg
IMAGE00027.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami jeste spektakularan, stvarno je dobar. Mnogo mi se svidja sto je crn i mislim da ima stvarno velikikog potencijala za sredjivanje. Neka je sa srecom i u zdravlju da te sluzi :thumbsup:  :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre spoljne kozmetike resio sam da ga ga obradujem posto su tu praznici :) ali pre nego napisem sta sam zamenio,zanimalo bi me vase misljenje.

1. Primetio sam na motoru kad parkiram negde da mi kapne kapljica ulja na beton kao i kad parkiram u garazu posle voznje.Otvorio sam haubu i video da je motor malo masan sa leve strane gde je kais ali i ispod glave motora.Bio sam kod majstora i receno mi je da je semering problem i da se ulje slivalo na glavu motora pa je zato masan.Drugi majstor mi rece da je semering sigurno i mozda probio dihtung glave i tu sam se smorio ali redovno :( 
Pitanje je ustvari koji je razlog masnog motora,semering ili dihtung glave.(ako treba postavicu sliku motora)
2. Sto sam neki dan primetio da mi kocnica malo propada,tj kada je nadrukam onda hvata oko 4-5 cm hoda pedale a inace malte ne do kraja stiskam kocnicu i pri kocenju cuje se svuk ispod haube kao da se srvo muci,nznm kako bi opisao zvuk,kao da na suvo neka guma ili semering zulja o gvozdje(mogu snimiti zvuk ako treba)
Opet otisao kod majstora i receno mi je da je nesto otislo u fazonu da je prevelik hod kocenja i da servo mora da pravi veliki hod il tako nesto ako sam ga dobro razumeo.
Uglavnom zanima me dal je neko imao iskustva sa gore navedenim i kako je sanirao kvar u oba slucaja.

Sto se tice zamene,zamenio sam mu amortizere prednje,prahobran amortizera,levu viljusku,silen blok viljuske,zaptivac dekle ventila,antifriz,ulje motora selenia 20k,filter ulja,sve 4 continental zimske gume,tecnost za brisace i sad je u planu saniranje problema koje sam gore naveo.Zakazano kod majstora 7 januara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo prvo može da bude dihtung poklopca motora, to je na našim Puntićima redovan problem i taj dihtung bi trebalo da se menja na svakoj zameni ulja, pošto novi ne može da izdrži više i već popusti... Ja sam rešio to tako što je naliven neki crveni silikon koji baš dobro zaptiva i trpi temperature, tako da od onda nemam više taj problem i ne kaplje nigde ništa.. E sad, ne mora da znači da je to u pitanju, najbolje je da slikaš i da okačiš sliku, pa možda konstatujemo da je nešto drugo u pitanju... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eo slikao sam.
IMAGE00050.jpg

IMAGE00055.jpg

Kod ove druge slike vidi se da je blok motora masan,ne znam dal moze toliko da scuri ulje na blok ako pusta semering?
Inace sto se kocnica tice,malopre sam probao opet da stiskam kocnicu i prestao je zvuk koji se juce cuo,al u svakom slucaju ide majstoru da pregleda ceo kocioni sistem i zameni ulje.

Edited by Bob85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do sada nisam imao prilike da vidim punta sa panorama krovom. Kako to funkcionise, jel ima staklo ispod tog platna, kako se otvara? Jel prokisnjava? :p

Super je i enterijer. Sta kaze eper, koja je to oprema?

Sent from my LT25i using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa krov je elektricni,automatski jednim klikom na taster otvara se do pola krova,sledecim klikom do kraja,stim da moze i da se zaustavi na poziciju koju zelis.Ispod crnog,spoljasnjeg platna imas unutrasnje platno kao nebo,stakla nema,znaci kad se krov otvori,nema nikakve prepreke.Nema prokisnjavanja.Kad sam bio u praoni usmerio sam pistolj na keder izmedju platna i lima i nije propustio nista vode.Jedina mana krova je kad vozim oko 90-100,malo zvizdi al kazu da je to normalni.Postavicu snimak otvaranja - zatvaranja krova da vidis.

Sto se tice detalja napisacu ovako posto eper nisam koristio do sada,nisam se snasao  :)
motor je 1.2 8v 60ks euro4,mislim da ima 4 airbag-a,podesiv vilan po visini,podesivo sediste po visini-dubini,el-podizaci,servo,abs,blokada motora,woofer,tonirana stakla,centralna brava,daljinsko zakljucavanje,muzika,panorama,valjda nisam izostavio nesto
 

Edited by Bob85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo postavio sam video,nisam ga otvarao celog jer se ne sme otvarati kad je temperatura niska posto ima plasticnih delova u mehanizmu za otvaranje-zatvaranje pa da ne bi puklo.Inace ceo se do kraja otvori kao harmonika.

Edited by Bob85

Share this post


Link to post
Share on other sites

skoro mi je u servisu bio isti ovakav crni, samo što je panorama bila u lošem stanju, unutra je auto sav bio mokar jer je tu noć padala kiša.. Samo je održavaj kako treba... Ovo sa slike može biti dihtung poklopca motora, mada ne mora da znači, nekako je sakriveno odakle curi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je tvoj punto sa EURO 3 motorom, ako se ne varam oni sa sirokim farovima tj. mk2b su sa EURO 4 motorom. Nek' me neko ispravi ako gresim.

U svakom slucaju nesvakidasnje videti Punta sa panorama krovom, mogu zamisliti kakva ce uzivancija biti preko leta. :D Zelim ti da te dugo sluzi i da se jeftino, udobno i bez kvarova vozis u njemu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmm mislim da sam negdje u švapskim papirima mog puntića vidio da je euro 4 i da sam se iznenadio ali ako švabo kaže da je tako onda je tako :)

Inače panorama je fenomenalna.

Sent from my LT30p using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na lepim zeljama :)
Motor je po papirima euro4,imas na mobile.de puta mk2a sa euro4 motorom.E ako mobile.de i papiri lazu onda su tu neke muchke u pitanju  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa Fiatovim vozilima iz Nemacke se nikad ne zna :) i moj je HLX a npr. nema bocne ari bagove i suvozacki ali za razliku od nekih ima na zadnjoj klupi 2 naslona dok neki imaju 3. Izgleda da su specificna vozila radjena za njihova trzista.

 

A motori  sa Euro 4 normom poceli su da se proizvode kako ovde stoji 2005 mada na ovom sajtu stoji bas primer za nekog Punta 2002. sa Euro 4 motorom mada tabela im kaze drugacije. Uostalom vozi i uzivaj. :)

 

http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/1329/6/

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam gledao na netu, tako stoji kao sto ti kazes a na nemackim papirima od punta stoji euro4 al u sustini nije bitno to :) bitno je da je punto dobio nove zadnje dobose,zadnje-prednje pakne,opruge,novo kociono ulje :D
Ostaje jos da mu se sredi semering bregaste (mislim da je on u pitanju) i posle toga uzimam pragove,kacket i obrvice ako nadjem negde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...