Jump to content
FAS Goran
Minnie

Fiat 500L - grejanje kabine / dodatni grejač kabine?

Recommended Posts

Ljudi, ovih dana s smrzavam kad god udjem u kola, a prinudjena sam da ga drzim 3-4 sata na otvorenom gde se bukvalno zalede. Onda ja kad udjem , pocnem da se tresem kao srna  :blushing:  i ne smem takva da krenem da vozim  :ermm:  Imam utisak da se auto mnooogooo sporo greje ili sam se ja razmazila kod tate gde ga zagreje u roku od 2 min :p Sta da radim?  :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa možeš da ugradiš webasto pa da staviš da se zagreje pre vožnje, ostaviš auto 2-3min da radi u leru ili da nađeš dečka pa da te greje ljubav  :laughing:

 

Mnogo ste mi vi sa 500L-om razmaženi. Da vam dam jtd kome treba 15min da dođe na radnu temperaturu svi biste se porazboljevali  :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi trebalo da imaš problema sa grejanjem. Ja sam veoma zadovoljan.

Posle svega par minuta počinje da duva topao vazduh, a za manje od 10 minuta je već na radnoj temperaturi i duva baš toplo.

Probaj ovako:

1. Stavi na najjaču toplotu (prvi točkić sroz na crveno)

2. Jačinu duvanja na 2, dok temperatura motora ne krene da se podiže. Posle možeš i na jače.

Ako stojiš u mestu i čekaš da se ugreje auto i odma si uključila duvanje na najjače, treba mu baš dosta vremena da se zagreje.

Ja kada upalim auto zatvorim dovod tj. recirkulaciju vazduha (što u principu nije baš dobro zbog vlage) i pustim duvanje na 2-ku. Dok otvorim kapiju i isteram auto iz dvorišta i zatvorim kapiju treba mi oko 3-4 minuta. Onda isključim recirkulaciju vazduha i po potrebi pojačam grejanje da otopi stakla do kraja. Posle ukupno 10-tak minuta rada motora on je na radnoj temperaturi i greje super.

 

P.S.

@ Igor0511

Kada bi samo znao kolika je razlika u grejanju između Stila sa 1.9mJTD i ovog 500L sa 1.4 Benzincem,. Stilo nisam mogao da ugrejem dobrih 20-tak minuta, a o grejanju u mestu (dok ogrebeš stakla) nema ni govora. :unworthy::thumbsup:

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam kolika je razlika u zagrevanju jtd-a i 1.4 16v motora pošto ovaj drugi vozim na svakih par dana kada me mrzi da čekam dok se Stilo zagreje :)

Sa 1.4 dok izađem iz moje ulice i prešaltam do 5. brzine već osetim kako kreće toplo da greje, zato sam se malo i našalio za ovo  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bojane, zasto tako grubo... pa to nam je jedna od cele dve clanice foruma.. imaj malo strpljenja.

Minnie, nema svrhe stavljati odmah na najjace duvanje, samo ces duze vremena cekati da se motor zagreje... 2. Brzina se najvise koristi, 3. Povremeno, a 4. Bas retko... a I pravi preveliku buku... kad se pritisne dugme za recirkulaciju brze se zagreva, ali preti opasnost da se stakla zamagle, ako je vlazno vreme.

Ako se stakla zamagle treba prebaciti desni kruzni prekidac u polozaj da duva I na staklo i povecati brzinu ventilatora, a klima ce se odmah automatski ukljuciti. Kad se motor zagreje mozes iskljuciti klimu, jer ce biti dovoljno grejanje stakla. Ako nije vlazno najverovatnije se stakla nece ni zamagliti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da i ja dodam jednu "caku". Meni nekako najbrže ugreje kada prebacim duvanje u noge, tj. treći kružić pokrenem da pokazuje skroz gornji položaj. Ne znam da li sam se dobro izrazio ali to je moja caka, duvanje u noge. I naravno da vazduh kruži u kabini, ono prvo dugme između krućića. Ovo ima logike, malo ugreje vazuh i ubaci u kabinu, onda taj malo ugrejani ponovo uvlači u sebe, još više ga ugreje i ponovo ubacuje u kabinu. I tako nekoliko puta i sve je toplije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj nacin je i u uputstvu koliko se secam. Tako ugreje najbrze navodno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

novi 500L ima samo 4 brzine za duvalicu? hihihi

pa dobro je, napredak, yugo je imao 2  :harhar:

 

Ja imam 10 brzina za duvalicu na mom 500L  :harhar:

 

Minnie, najbrže se zagreje kad upališ auto i odmah kreneš polako. Ako stojiš u mestu, motor radi i čekaš ga da se zagreje -- treba mu mnogo više vremena u tom slučaju.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 atmosferski motor se relativno brzo zagreje i krene da duva toplo vrlo brzo.

U odnosu na njega, barem za naše tržište, turbo benzinski i dizel motori imaju dodatni električni grejač kabine, jer teže dostižu radnu temperaturu zbog specifične konstrukcije.

Taj grejač se pali u određenim uslovima...

 

Kod ručne klime:

Additional Electric Heater (If Equipped)
The additional electric heater ensures more rapid passenger
compartment heating.
It activates in cold weather conditions, if the following
conditions are verified:
• outside temperature low;
• engine coolant temperature low;
• engine on;
• fan speed set to 1st speed;
• Temperature Control knob turned completely clockwise
to red section.
The heater is switched off when at least one of the
conditions above is no longer verified.
NOTE: The power of the electric heater is modulated
according to the battery voltage.

 

 

 

Kod automatske klime:

 

Additional Heater (If Equipped)
This allows the passenger compartment to be heated
more quickly in cold weather conditions.
The heater switches off automatically when the required
comfort conditions are achieved.
The additional heater activates automatically depending
on the environmental conditions and with engine started.
NOTE: The heater only operates if the outside temperature
and engine coolant temperature are low. The heater
will not activate if the battery voltage is too low.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod mene posle visednevne nevoznje automobila po ovoj ladnoci od momenta palhenja do zagrejane kabime prodje 8 min a do pune radne temp 10 min,1.9 mjet 88 kw,kao navodno imam taj grejac.Znam da se neuporedivo brze greje od bivseg mi zunta classic mjet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da tog grejača nema u Nacionale verzijama. Bar ga moj nema.

 

Da li si siguran? U cenovniku mislim da piše drugačije...

 

cxcb2302.jpg

 

ako uopšte misle na ovaj grejač o kome govorimo. A mislim da je tako. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...