Minnie 0 Posted December 8, 2013 Ljudi, ovih dana s smrzavam kad god udjem u kola, a prinudjena sam da ga drzim 3-4 sata na otvorenom gde se bukvalno zalede. Onda ja kad udjem , pocnem da se tresem kao srna i ne smem takva da krenem da vozim Imam utisak da se auto mnooogooo sporo greje ili sam se ja razmazila kod tate gde ga zagreje u roku od 2 min Sta da radim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted December 8, 2013 Pa možeš da ugradiš webasto pa da staviš da se zagreje pre vožnje, ostaviš auto 2-3min da radi u leru ili da nađeš dečka pa da te greje ljubav Mnogo ste mi vi sa 500L-om razmaženi. Da vam dam jtd kome treba 15min da dođe na radnu temperaturu svi biste se porazboljevali Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted December 8, 2013 (edited) Ne bi trebalo da imaš problema sa grejanjem. Ja sam veoma zadovoljan.Posle svega par minuta počinje da duva topao vazduh, a za manje od 10 minuta je već na radnoj temperaturi i duva baš toplo.Probaj ovako:1. Stavi na najjaču toplotu (prvi točkić sroz na crveno)2. Jačinu duvanja na 2, dok temperatura motora ne krene da se podiže. Posle možeš i na jače.Ako stojiš u mestu i čekaš da se ugreje auto i odma si uključila duvanje na najjače, treba mu baš dosta vremena da se zagreje.Ja kada upalim auto zatvorim dovod tj. recirkulaciju vazduha (što u principu nije baš dobro zbog vlage) i pustim duvanje na 2-ku. Dok otvorim kapiju i isteram auto iz dvorišta i zatvorim kapiju treba mi oko 3-4 minuta. Onda isključim recirkulaciju vazduha i po potrebi pojačam grejanje da otopi stakla do kraja. Posle ukupno 10-tak minuta rada motora on je na radnoj temperaturi i greje super. P.S.@ Igor0511Kada bi samo znao kolika je razlika u grejanju između Stila sa 1.9mJTD i ovog 500L sa 1.4 Benzincem,. Stilo nisam mogao da ugrejem dobrih 20-tak minuta, a o grejanju u mestu (dok ogrebeš stakla) nema ni govora. Edited December 8, 2013 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted December 8, 2013 Znam kolika je razlika u zagrevanju jtd-a i 1.4 16v motora pošto ovaj drugi vozim na svakih par dana kada me mrzi da čekam dok se Stilo zagreje Sa 1.4 dok izađem iz moje ulice i prešaltam do 5. brzine već osetim kako kreće toplo da greje, zato sam se malo i našalio za ovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Minnie 0 Posted December 8, 2013 Hvala! Probacu, pa se nadam da ce biti bolje. Ja to odmah stavim na najjace umesto na 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted December 8, 2013 Znajuci da si ko zna koliko dugo vozila bez svetala, pitam se da li sve oko grejanja radis kako treba! Bolje da ti to pogleda neko "strucno" lice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Minnie 0 Posted December 8, 2013 Hahaha ne brini, vise ne pravim takve greske sada mi samo fale neke "cake" Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted December 8, 2013 Bojane, zasto tako grubo... pa to nam je jedna od cele dve clanice foruma.. imaj malo strpljenja. Minnie, nema svrhe stavljati odmah na najjace duvanje, samo ces duze vremena cekati da se motor zagreje... 2. Brzina se najvise koristi, 3. Povremeno, a 4. Bas retko... a I pravi preveliku buku... kad se pritisne dugme za recirkulaciju brze se zagreva, ali preti opasnost da se stakla zamagle, ako je vlazno vreme. Ako se stakla zamagle treba prebaciti desni kruzni prekidac u polozaj da duva I na staklo i povecati brzinu ventilatora, a klima ce se odmah automatski ukljuciti. Kad se motor zagreje mozes iskljuciti klimu, jer ce biti dovoljno grejanje stakla. Ako nije vlazno najverovatnije se stakla nece ni zamagliti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Minnie 0 Posted December 8, 2013 Mnogo ti hvala!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted December 8, 2013 sada mi samo fale neke "cake" E za te cake je ata strucnjak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Suzuki 0 Posted December 8, 2013 Evo da i ja dodam jednu "caku". Meni nekako najbrže ugreje kada prebacim duvanje u noge, tj. treći kružić pokrenem da pokazuje skroz gornji položaj. Ne znam da li sam se dobro izrazio ali to je moja caka, duvanje u noge. I naravno da vazduh kruži u kabini, ono prvo dugme između krućića. Ovo ima logike, malo ugreje vazuh i ubaci u kabinu, onda taj malo ugrejani ponovo uvlači u sebe, još više ga ugreje i ponovo ubacuje u kabinu. I tako nekoliko puta i sve je toplije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted December 8, 2013 novi 500L ima samo 4 brzine za duvalicu? hihihipa dobro je, napredak, yugo je imao 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola0406 3 Posted December 9, 2013 Ovaj nacin je i u uputstvu koliko se secam. Tako ugreje najbrze navodno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted December 9, 2013 novi 500L ima samo 4 brzine za duvalicu? hihihipa dobro je, napredak, yugo je imao 2 Ja imam 10 brzina za duvalicu na mom 500L Minnie, najbrže se zagreje kad upališ auto i odmah kreneš polako. Ako stojiš u mestu, motor radi i čekaš ga da se zagreje -- treba mu mnogo više vremena u tom slučaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted December 9, 2013 Ja sam prezadovoljan grejanjem, clio nije tako dobro grejao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted December 10, 2013 smrzla se na minus 4 :-)sta ces jado u mojim godinama Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted December 11, 2013 Pogrešio sam u svom prethodnom odgovoru, nemam deset već samo osam brzina za duvalicu :-\ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted December 11, 2013 uglavnom na automatskim klimama ima 8 brzina, bar je bilo na picassu i pezou. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted December 11, 2013 Kod mene 6 na Seatu,nisam moderan Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted December 11, 2013 I kod mene samo 6, ali zato ima gore-dole-sredina... lele lele.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted December 11, 2013 ma nebitno koliko ima brzina ali kada se vec na 3 cuje kao helikopter onda jbga Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted December 16, 2013 1.4 atmosferski motor se relativno brzo zagreje i krene da duva toplo vrlo brzo.U odnosu na njega, barem za naše tržište, turbo benzinski i dizel motori imaju dodatni električni grejač kabine, jer teže dostižu radnu temperaturu zbog specifične konstrukcije.Taj grejač se pali u određenim uslovima... Kod ručne klime:Additional Electric Heater (If Equipped)The additional electric heater ensures more rapid passengercompartment heating.It activates in cold weather conditions, if the followingconditions are verified:• outside temperature low;• engine coolant temperature low;• engine on;• fan speed set to 1st speed;• Temperature Control knob turned completely clockwiseto red section.The heater is switched off when at least one of theconditions above is no longer verified.NOTE: The power of the electric heater is modulatedaccording to the battery voltage. Kod automatske klime: Additional Heater (If Equipped)This allows the passenger compartment to be heatedmore quickly in cold weather conditions.The heater switches off automatically when the requiredcomfort conditions are achieved.The additional heater activates automatically dependingon the environmental conditions and with engine started.NOTE: The heater only operates if the outside temperatureand engine coolant temperature are low. The heaterwill not activate if the battery voltage is too low. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted December 16, 2013 Mislim da tog grejača nema u Nacionale verzijama. Bar ga moj nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted December 16, 2013 kod mene posle visednevne nevoznje automobila po ovoj ladnoci od momenta palhenja do zagrejane kabime prodje 8 min a do pune radne temp 10 min,1.9 mjet 88 kw,kao navodno imam taj grejac.Znam da se neuporedivo brze greje od bivseg mi zunta classic mjet Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvaka 30 Posted December 16, 2013 Mislim da tog grejača nema u Nacionale verzijama. Bar ga moj nema. Da li si siguran? U cenovniku mislim da piše drugačije... ako uopšte misle na ovaj grejač o kome govorimo. A mislim da je tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites