Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Mali review sa Tasosa :)

Bio sam na odmoru na Tasosu samo 7 dana. Krenuo iz beograda posle posla, prespavao u Leskovcu i zorom nastavio dalje.

Devojka i ja se potovarili, 2xveliki kofer, mali frizider i jos par kesa.

U auto sam se lepo smestio, bez ikakvih problema. Sve je stalo u gepek pa smo na sedistima imali samo osnovno. 

Veci deo puta sam vozio auto putem a po ostrvu po obicnom asvaltnom putu i raznim neasvaltiranim gudurama.

 

Sa letovanja nosim podeljeno misljenje.

Na autoputu me je auto bas razocarao. Narocito deo iznad Kavale. Uzasno mnogo mu fali snage za auto put. Svaka uzbrdica mu je problematicna, svaki val trazi saltanje :( Toliko sam se smorio da mi je padalo na pamet da odem kod nekog na auto plac i zamenim kola za neku dizel Djuliju ili nesto slicno. Setio sam se jednog kolege forumasa koga sam licno ubedjivao da se tripuje i mislio u sebi, sad te razumem prijatelju.

Na tasosu mi je utisak bio sasvim suprotan. Sa uzivanjem sam se vozikao, jezdio lagano putem i uzivao u pogledu. Odusevio se kratkom prvom i drugom brzinom kojom sam mogao da se bez problema izvucem sa Pradise beach. Klirens mi je pomagao da se zavlacim i ne brinem toliko. Auto za pozeleti!

U povratku opet auto put, ista prica. Muka..svako preticanje mucno, narocito kada su blage uzbrdice. 

 

Dosta sam kukao na kratka sedista, vise mi uopste ne smetaju. Sedista su odlicna. Primetio sam, dok sam sedeo na suvozackom mestu, da je auto malo tvrdji, to ne primecujem dok vozim. 

 

Ako bih da svedem utiske, auto je odlican, sve mi se u njemu svidja a tice se karoserije i udobnosti. Voleo bih da sam imao para i kupio 1.6 dizela.

 

IMG_4631.jpg

 

 

 

IMG_4674.jpg

 

IMG_4676.jpg

Edited by debelizmaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma nezezaj kako spor,ma ficko je ekstra,pa valjda na auto putu moze da ide 130 na sat vise ti i netreba

a slike super,pa stavi jos neku ako imas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno jeste spor, pri 130 picim autoputem i on nema snage da izvuce malo brdo. Ja ne vozim brzo, 130 je maks
Nema vise slika :-( prozivaju me svi sto slikam auto :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sta ima veze sto slikas auto :thumbsup: kad je nesto lepo,lepo je,a mogao si i neki lepu grkinju da slikas

pa brzina zavisi i od pneumatika,a na njemu su pneumatici koji sluze i za terensku voznju i za asfalt,a da imas pneumatike samo za asfalt ,sigurno bi bilo drugacije,barem tako mislim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da si razočaran. Ponašanje koje si opisao je potpuno očekivano. Nije taj motor za velike brzine i nagla prestizanja.

Bitno je da nemaš često vožnje gde će ti motor smetati i bićeš zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je moja ubedila da su niske, debele i brkate

Sto se tice brzine, pisao sam u temi o ulju, uzleteo sam uz Bregaljicko brdo pre desetak dana u 6. brzini. Jes da sam pre toga vozio 150 a na vr brda brzina bese 110 uz gas do daske i nikoga da mi poremeti zalet...

J.g nema snage... ali moram da kazem - ne zameram jer ni na auto putu nisam nesto brzi od 130 - 140 sto je dovoljno za pun auto najblizih mi i stvari koje nosimo

Uzivaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da me je upropastio firmin pasat 1.9 tdi. Ima 135 konja i vuce kao lud. Pre sluzbenih puteva sa njime, moj auto mi je super odvoarao :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo oko potrosnje i obrtaja, Boki je potpuno u pravu - potpuno drugi utisak a globalno, razlika u potrosnji minimalna jer ne teras ga non stop na 3.5k rpm, vec kad treba

Pa najbolji auto je sluzbeni - bilo i ostalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrosnja je po kompjuteru 6.3 a cep cep 6.8

Gazim ga ja, imao sam i ranije automobile sa malim motorima. Mora u obrtaje, tako ga i vozim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni 8 lit :-(

Al mi nije falilo snage, u6oj na 140-150 kad stisnes gas on ide, najgore je 110-120 u 6oj, mora 5ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je zato što je na 150 u šestoj na oko 3500 obrtaja. A svi dobro znamo da je kriva snage kod 1.4 motora na maksimumu na 4500 obtaja. Prebaci prilikom vožnje od 120km/h u petu ili četvrtu pa ćeš da vidiš da može fino da povuče. Jednostavno, ovaj benzinac zahteva drugačiji stil vožnje u odnosu na dizelaše koji max snagu imaju na 2-2500 o.

Preporučujem u situacijama velikih uspona (ili prilikom preticanja) zaletanje na 150 pred uzbrdicu ili šaltanje u manju brzinu, pun gas i nema problema! Baš kao kolega Žorž što radi.

Ne može se očekivati od ovog najjeftinijeg motora u ponudi da pokaže performanse iste kao u npr fiat unu ili puntu koji su dosta lakši. Ali za neku normalnu vožnju može sasvim korektno da posluži.

Ako je za utehu, za raliku od 1.2 punta on ne gubi u snazi pri korišćenju klime. Samo treba prilagoditi stil vožnje uslovima na putu i voziti ga u višim obrtajima i siguran sam da će izmamiti osmeh na lice.

Pozitivna je i činjenica što se ovog leta svima na otvorenom potrošnja spustila ispod 7 litara! Motori su se lepo razradili pa nema više one tromosti koja je bila prisutna u prvih par hiljada km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dizelaši imaju maksimalnu snagu na 4000+, ali imaju ozbiljan priraštaj snage zbog visokog obrtnog momenta već od 1500 obrtaja recimo.

To nije jer su dizelaši, nego što imaju turbo kompresor.

Slično se ponašaju i aktuelni turbo benzinci.

Nisam komentarisao auto ranije, baš je dobar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...