Jump to content
FAS Goran
Milos911

Moj puntiša (Fiat Punto 1.2 16v elx)

Recommended Posts

Pazarih punta iz naslova sad u petak, i prvi utisci su da sam i vise nego zadovoljan. Pre njega sam imao golfa 2 (haha), rupu bez dna koja me je mali milion puta ostavila pored puta...

Punto mi sad po svim kriterijumima dodje kao spejs satl u poredjenju sa golfom, udobniji, bolje lezi na putu, bolje ide... Puntiša :)

Evo par slicica (sveze opran, bas za forum, al nazalost slike i nisu ispale nesto bas bas :) ):

 

cxca98700.jpg  cxca98701.jpg

 

Od stvari koje treba da se rade (na duze staze), farbanje haube, sredjivanje jedne vece ogrebotine na desnim vratima i gepeku (desnim zakacen prilikom parkiranja, na trecim radio kljuc ili ekser..)... Ostalo su sitnice o cemu ce biti vise u sledecim postovima...

 

Presao 120.000 (realnih), uvoz iz italije cini mi se 2005-te, ljudi koje poznajem uvezli, covek od koga sam ga uzeo ga vozio od 2006-te i odrzavao ga u odlicnom stanju. Motorni u odlicnom stanju, limarija takodje (osim pomenutih stvari i par peckica od rizle), svi servisi redovno radjeni, jedino neplanirano zamenjena bobina prosle godine... Nikad lupan...

 

Nema plin, verovatno ce da ga ima od sledece nedelje... Temu planiram da koristim kao dnevnik, pisacu sta sam radio i koliko me je kostalo, kao i sta je u planu da se radi.

 

Inace punto placen 2100e, 6 novih guma (2 zimske, 2 univerzalne i 2 nemam pojma :) ), registrovan do 26 aprila, prevod kostao 10500din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U subotu je palo poliranje farova jer su bili matirali. Vodena smirgla granulacija 500-800-2000 + neko sredstvo za poliranje. Nisu bili u mnogo losem stanju pa me je mrzelo da krenem sa 500, vec sam isao direktno 800-2000. Rucno kruznim pokretima u smeru kazaljke na satu pa onda suprotno da se sve lepo iznivelise. Smirglati dok ne otpadnu ruke, pa onda nogama utrljavati ovo za poliranje dok i one ne otpadnu :D

Zavrseno u 4 jednostavna koraka:

Pocetno stanje:

 
cxca98702.jpg
 
Zavrseno smirglanje:
 
cxca98703.jpg
 
Sa ovim sam polirao (nisu imali trenutno nista bolje u ponudi):
 
cxca98704.jpg
 
Na kraju dobio ovo:
 
cxca98705.jpg
 

 

Nije savrsen jer je far prljav i iznutra, ne mnogo ali se primeti. Ali iskreno po ovoj zimi mi se nije nesto mnogo mililo da trazim kako da ga rasturim i sredim iznutra...

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Doci ce i felne, samo polako ;) A golf, aham, prvi auto, sruceno u njega 2000e i na kraju i dalje kanta....

U nedelju odmarao, u ponedeljak otisao do mog majstora cisto da ga on pregleda. Dijagnoza pre probe auta kad je cuo koliko sam platio, mhm, posle probe, "e, nisi se zajebao. :)

 

Pregledao sve, malo mi je tvrdo kvacilo, rekao je da je to pocetak kraja korpe i lamele, ali da teram jos jer nije nista mnogo primetno i neophodno da se radi. Kad to budem radio da se zameni i onaj zadnji nosac motora (mislim da ga zovu "reket"), jer je i on poceo da popusta.

Prednje plocice koce sa oko 50% povrsine, rekao je nije isto hitno ali mogao bih da sredim, sve ukupno sa ravnjanjem diskova, novim plocicama i njegovim radom bi trebalo da izadje oko 50-60e. Posto sam sad trenutno malo pri parama (za promenu :) ), sutra ce to da mi odradi.

Cev auspuha pukla kod zadnjeg lonca, to sam sredio u utorak. 500din, castio majstora 100din. Prednje levo svetlo nije htelo da radi sve dok ne pritisnem sirenu (ovde zbunjeni smajlic), oterao kod elektricara, sijalica zaebavala, ona kostala 150, elektricar 200+50 ga castio jer mi je odradio jos nesto sto cu postaviti u sledecem postu.

 

Dan pre toga me golf opet ebao, cak iako je stajao u garazi. Parkirao se kao i svaki dan na gradski parking (sa puntom ne sa golfom), otisao na faks, pustio sms za parking, vracam se kad ono kazna zakacena za brisac. Ja gledam kako sad kad sam ga platio, i setim se da sam poslao golfovu registraciju umesto puntisinu. Eto ja mislio da sam se otarasio bede, al mora njegova da bude zadnja :D


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Pametan forum, automatski spaja poruke kad su napisane jedna za drugom :)

 

U nedelju sam narucio metar led trake, u radnjama kosta 550din, ja genije narucio sa kupinda za oko 360+300postarina=660 (okvirne cene ali je zbir tacan), elektricar mi zalemio kablove za krajeve jer to vec ne umem toliko precizno. Mislim da sam potrosio pola metra, ali nema veze iskoristice se i druga polovina.

 

Uglavnom, iskoristio sam ih da dobijem ovo (izvinjavam se za relativno sugavu sliku, patosnice su mi bile bas prljave pa mi je bilo glupo da zumiram ;) ):

 

cxca98706.jpg
 
Nije sto sam ja pravio, ali je ebacki ispalo :D :D

Uglavnom, ako se odlucite da napravite ovo, evo uputstva: http://www.fiatforum.com/punto-mk2-2b-guides/303653-wiring-footwell-leds-interior-light.html

Usput sam sprzio osigurac posto mi se omaklo da spojim + i -, ali nista strasno... Stvarno lepo izgleda


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Eh da, prvo jutro nije hteo da upali. Ja verglao verglao i u isto vreme ebao sve po spisku svima redom. Reko jbt kakve sam srece, novi automobil radio perfektno juce, a vidi ga sad. Kasnije provalio da je kljuc kodiran i da je iz x razloga prestao da radi. Sreca pa imam 2 rezervna (a ironija sto jedan od tih ranije nije hteo da radi, a sad proradio). Uglavnom ako mi bude trebao, nov kljuc kosta >70e...

 

U ponedeljak sam malo istrazivao, i odlucio se da narucim ovu dijagnostiku:

 

cxca98707.jpg

 

 

Stigla u utorak, malo sam se igrao, povezao, zanimljiva stvar ima gomilu parametara koje ocitava. Moze da ocita greske i da ih obrise. Povezao sam je sa android telefonom, instalirao app torque i radi extra. Malo sam se pomucio ali sam uspeo da nadjem i plugin za ovu aplikaciju koji dodaje senzore koji su specificni za fiat vozila. Ne znam kakva su pravila na forumu povodom toga, posto se ovaj plugin placa, pa zato ako nekome treba neka mi pusti pp da mu ga posaljem...

 

Uglavnom, sinoc sam povezivao diode, pa posto mi je trebalo jedno pola sata a napolju 'ladno, drzao sam upaljen motor. Taman zavrsio povezivanje, kad motor poce da radi "caka-caka-caka", dizel style. Ja reko mozda pobrljavio od stajanja, ugasim i ostavim za jutros da vidim sta je.

 

Jutros auto slabo vuce, nekad se bas ugusi, povezem dijagnostiku, kad ono 6 gresaka. Cylinder 1 misfire, cylinder 4 misfire, random cylinder misfire, nesto vezano za kljuc, senzor temperature i bus komunikaciju (ovo zadnje ce mi dusu uzeti, osecam).

Uglavnom, provalim ja da je nesto oko svecica, otvorim haubu i vidim da je spao kabal sa jedne od njih. Sigurno je landarao po motornom delu i uzrokovao onaj random cylinder misfire.

 

Obrisao greske, sve ok osim sto mi i dalje obrtaji malo variraju. 50 gore-dole, kad se bas udubi cuje se ponekad da motor kao da hoce da se zaleti pa stane. Tipujem da je to vezano za onu gresku za senzor temperature, posto je on u telu termostata a termostat nije hteo da mi otvori (ili zatvori) u nedelju pa je temp bila na 0...

 

Ovaj bus communication kazu moze biti svasta, ali on ne uzrokuje da svetli check engine lampica, pa cu to da ostavim za negde kasnije da se resi...

Uglavnom, dijagnostika radila za sve pare :D

 

 

Eto tako, sutra kod majstora za kocnice, pa javljam sta je bilo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:laughing:  :laughing:  Eto vidis, vec si pola dijagnostike odplatio

Mnogo lep puntisa, ja mislim da im ta indigo plava najlepse stoji! U zdravlju da te sluzi :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedna šerpica na forumu :) Neka je da srećom i da te dugo služi. Dobro farovi ispali :thumbup:


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala hvala :)

 

Juce smo malo bili kod majstora, kao sto je planirano, i uradjeno je sledece:

Diskovi obradjeni na strugu - 1000 din,

Plocice kupljene nove, valeo, 3200din (za 8v najskuplje kostaju 1900 :/ ),

Majstor 1000din.

IMG_20131206_124802.jpgIMG_20131206_124720.jpg

Zamenjeni termostat i davac temperature vode za hladjenje - termostat malo vise od 1000din, senzor malo vise od 300din.

Dosut antifriz, 150din.

 

Sve ukupno 6650. Castio majstora do 7000(jbg trebace i meni nekad nesto a bice frka za pare :) ).

 

Nasao sam odlicnog majstora koji u isto vreme i nije tako skup, verovali ili ne...

 

Zanimljivost koju sam cuo, mnogo je bolje obraditi i vratiti diskove koji su se vec duze vremena nalazili na kolima, nego kupiti nove i staviti. Ovi prvi su se ugrejali i ohladili mali milion puta, i materijal je sazreo zbog duze upotrebe, i mnogo je bolji od onog novog koji bi se kupio...

 

Danas sam uzeo da promenim filter ventilacije (ili kako se vec zove), kad ono prc, ne moze. Izgleda da nije isti filter za 16v i 8v, i da mi je onaj u radnji dao pogresan iako sam napomenuo da je 16v.

Levo je moj filter:

IMG_20131207_100701.jpg

Malo sam ga produvao i ocistio, pa cu ga zameniti u ponedeljak...

 

Dogovorio sam sa majstorom ugradnju plina, 450e sekvent sa nekim kvalitetnijim isparivacem. Tocak boca naravno. Moj majstor mi preporucio plinadziju, kaze da je njemu stavio na 5-6 auta i da svaki radi extra. Dugo sam se dvoumio da li stavljati plin ili ne, ali realno cena benzina se ne moze jos dugo trpeti, tako da je novcanik odlucio da plin mora da se ugradi :)

 

Imam jedno pitanje, kratka svetla su mi ocajna, ali bas ocajna. Na magistrali ako neko naidje iz drugog pravca, usporavam na 30-40km i buljim u put da ne bih sleteo, koliko su losa. Ima li kakvo relativno jeftino resenje za taj problem?

Edited by Milos911

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cudno, kod mene na 16v je bio filter kao taj sto su ti dali. Sto se tice farova ili rasturanje i detaljno ciscenje sto ti ne preporucujem da radis sam ili dobri polovni ili novi farovi . . .


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj sto si dobio filter ti je onaj sto ide u kuciste koje ti sigurno nemas jer je prethodni bacio tu plastiku u koju ide taj filter sto si kupio.Ja sam sada uzeo naprimer filter koji ide bez tog kucista znaci velicine je kao ovaj tvoj sadasnji.Ali nisam bacio tu plstiku jer ce mi trebati kada sledeci put budem uzimao filter kabine.Tako da potrazi na otpadu tu plstiku ili uzimaj filter koji je oblika kao ovaj tvoj sada.Odes u radnju poneses taj tvoj i vidis koji ti odgovara.Samo ga ubacis stavis onu plastikicu zavrnes ta dva srafa i cepaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuu kolega, ti kao da si novinar pa o svemu umesto u 2 recenice ti prepricas u 10 :D ali dobro, vidim da si detaljista i da volis da sve podelis sa ostalim kolegama forumasima. Sve u svemu cestitam na kupovini Punta i da te dugo sluzi. Inace sto se tice Golfa biraj reci :D mnogo nas je sa tog auta preslo na Punta i ostale Fiatove modele i ne secam se da je neko za Golfa neku losu rec rekao. :)

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nabrzaka pitanje, a sutra veliki update i odgovori :) Da li bih mogao da stavim kacket sa sportinga na mog puntisu? Nasao sam veoma  povoljno (20e), pa ne bih da propustim ako moze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narucio kacket, 20e, hvala na odgovoru ;) Hvala za objasnjenje za filter, lik na otpadu mi trazio 1500din za to 15 grama plastike, dobio sipak. Radije cu ga sam napraviti :D

 

Auuu kolega, ti kao da si novinar pa o svemu umesto u 2 recenice ti prepricas u 10 :D ali dobro, vidim da si detaljista i da volis da sve podelis sa ostalim kolegama forumasima. Sve u svemu cestitam na kupovini Punta i da te dugo sluzi. Inace sto se tice Golfa biraj reci :D mnogo nas je sa tog auta preslo na Punta i ostale Fiatove modele i ne secam se da je neko za Golfa neku losu rec rekao. :)

E volim da budem zesce opsiran, cisto da se neko nov i zelen (ovako kao ja) lakse snadje sa novim automobilom ;) Tako da, ne zamerite :)

 

Hvala za cestitke, a sto se tice golfa, khm, trudim se sto vise da biram reci, veruj mi :D Znas da mi je sad omiljeni hobi prestizanje golfova :D U nedelju mi bio bas bljak dan, krenem kuci, kad na magistrali dva golfa ispred mene. I to jos dvojke. Treca, gas, brrrrrrrm pored njih i osmeh od uha do uha :D :D

 

Da vidimo sta se radilo:

Dosta smo se mazili ovih dana, malo uspesno malo neuspesno. Prvo je palo poliranje prozora, soferke i stopova, resio da iskoristim ono sredstvo sto mi je ostalo od farova. Odjednom na pola posla pakleno zahladnelo, ruke su mi otpale dok sam sve zavrsio.

IMG_20131211_153645.jpgIMG_20131211_155051.jpg

Primeticete genijalno zalepljenu nalepnicu od registracije :D

 

Posle toga sam uzeo ovo:

turtle_wax_color_magic_blue.jpg

i uradio ovo:

IMG_20131213_104210.jpgIMG_20131213_104749.jpgIMG_20131213_104124.jpg

Nije los konacan rezultat, mada cu morati da vidim da mi farbar napravi moju nijansu, pa da cackalicom popunim ovo. I imam bas dosta ogrebotina i rupica od rizle, cela hauba istackana, moram i nju srediti...

Evo i haube, na pola posla i na kraju. Cini mi se da je pokrilo ili bar ublazilo deo tackica. Prva stavka za sredjivanje na prolece je ovo...

IMG_20131213_112416.jpgIMG_20131213_120319.jpg

Bili smo i na kupanju kod profesionalca (ljudi kriju tablice iz nekog razloga, pa eto i ja podlegoh trendu :D):

IMG_20131212_145202.jpg

 

Dosta zaebancije, sad malo ozbiljne stvari :D Juce stigao plin. 450 evropskih novcanica. Dusa me zabolela kad sam shvatio da nema vise jurcanja na benzin(klinjo jbg :D ), ali sta ces...

Isprarivac lovato, boca dms, torusna, 35l. Slike su malo van fokusa, al vidi se najbitnije:

IMG_20131217_093256.jpgIMG_20131217_093354.jpgIMG_20131217_093414.jpg
IMG_20131217_093436.jpgIMG_20131217_093448.jpgIMG_20131217_093457.jpg

 

Manje - vise sam zadovoljan odradjenim poslom. Dva problema za sad, prvi malo manji, drugi bem li ga.

Na jednoj pumpi nije hteo da mi radi onaj adapter, ima neki prsten u sredini koji mu smeta. Al dobro, trazicu drugi.

 

Drugi problem je sto mi nema bas neki odziv kad naglo pritisnem papucicu gasa. Da malo pojasnim, na benzinu otkako sam ga uzeo, kad stisnem gas nabrzaka prvo kao da se malo zbuni, ali tako neprimetno i tako kratko, da mora da se bas oslusne dosta da bi se primetilo. Znaci pritisnem i pustim papucicu za sekund, mozda jednu stotinku ne primi gas i onda krene normalno. Na plinu je to malo duze od stotinke, pa mogu da mu pritiskam-pustam pedalu gasa(veoma brzo), a on da radi brmbrmbrmbrm umesto brrrrrrrrm. Videcu da se cujem sa majstorom to da pogleda, nije nista strasno ali me nervira kod polaska iz mesta, nekad moram malo vise da ga gasiram zbog toga...

 

Ide da kazemo 10-15% slabije na plin, doduse samo na niskim obrtajima. I dalje ima onaj ludilo osecaj udarca u ledja kad predje 3500 obrtaja :D Potrosnju cu premeriti pa javljam. U petak atest, siguran sam da ce proci bez problema.

 

Danas sam povezao welcome light na vrata, ali vise o tome drugi put sa slikama, ogladneh od ovolikog pisanja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kako izgledaju diode na vratima (desna jos nisam stigao da odradim, za vikend cu ako bude lepog vremena):

 

IMG_20131219_220056.jpgIMG_20131219_220322.jpgIMG_20131219_220300.jpg

Namucio sam se i smrzao dok sam sve odradio, ali vredelo je. Dosta je suptilno sa jedne strane, a sa druge i korisno, tako da se nadam da ne spada u seljacke budzevine :smoke:

 

Inace danas mi je izbacio check engine opet, ovaj put P1172 i P0105. Posle me je malo ebuckao plin, moguce je da je zbog ovih greski (kako procitah na netu). Uglavnom sacuvao log, obrisao, odmorio mali i kad sam opet upalio auto greske se nisu vratile. Doduse malo sam ga przio uz zlatibor, da vidim kako se ponasa sa plinom, pa je mozda malo pobrljavio od prekomernog stresa :D

 

Plin me malo zeza, ponekad luduje ler gas (-200 obrtaja gore/dole). Tipujem da ga zeza struja mozda, jer da je nesto oko plina racunam da bi stalno lose radio. I boca izgleda nije bas najsjajnije postavljena, cuje se malo da lupka neki metal od metal. Uglavnom, nemam sad vremena, al u ponedeljak nazad kod majstora na reklamaciju da se to sredi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druga greska "P0105 Senzor apsolutnog pritiska usisne grane (MAP)/senzor
atmosferskog pritiska (BARO) - kolo neispravno radi
Elektricne instalacije, MAP senzor, BARO senzor,
ECM".

tako kaze dijagnostika za drugu gresku.

Za prvu na srpskom nisam nasao, jedino ako si pogresno upisao i da je u pitanju P0172, ako je to onda kaze "P0172 Sistem – suvise bogato, grupa 1
Usisavanje blokirano, EVAP ventil za preciscavanje
kanistra, pritisak goriva, EGR sistem, ubrizgivac(i),
HO2S"

 

Uostalom evo ga na srpskom uputstvo kolega http://www.sendspace.com/file/ydkiby ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocisti klapnu gasa po uputstvu sa foruma i smirice ti se ler a i ta zadrska pri ubrzavanju

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da ste obojica pogodili :)

Axic, (hvala za uputstvo, veoma korisno!), nisam pogresio za drugu gresku, a google kaze sledece - ""Mixture 1 stength (multiplicative)" and/or "Self adaptive parameter TRA" http://www.fiatforum.com/panda/286444-p1172-fault-code.html

Kaze lik na dnu gornjeg topic-a da se ocisti klapna gasa, da je verovatno to problem :D

 

Da nemate mozda za ovog punta servisno uputstvo (haynes manual ili neki slican)? Pretrazio sam ceo forum i pregledao onu temu sa uputstvima, i tamo ima uputstvo za korisnike a ne servisno (glupo se izrazih, htedoh da kazem da ono uputstvo ne opisuje naprimer postupak zamene hladnjaka ili recimo lokaciju klapne gasa(nasao sam topic za ciscenje klapne btw))).

 

I imam jedan mali problem ciji uzrok ne mogu 100% da lociram - kad idem po losem putu, cuje se skripa iz predela zadnjih prozora. Posto je leptir staklo, kad ga otvorim ne skripi. Ali ne mogu da utvrdim da li prozor maze o keder pa skripi (nije piskav vec plastican zvuk pa nije mozda ovo), ili onaj mehanizam sto otvara prozor skripi? Da ne rasturam sve, reko mozda je neki uobicajen problem pa neko moze da kaze sta je tacno problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala i cuk cuk u drvo, za sada sam prezadovoljan ;)

Danas sam malo sredjivao kacket, odradio smirglanje i pripremu za farbanje i sve bi bilo gotov da me nije ispalio farbar :2guns: Kaze nema neku od ovih fiat boja koje su mu potrebne da zamesa moju nijansu, ali bice ujutru...

 

Sad ne znam sta da radim oko montaze. Imam opciju da busim staklo kod stakloresca ili kupim taj cuveni lepak za soferke i sa njim zalepim. Iskreno, prva opcija mi je nekako "pismenija", tj ako je fabricki tako odradjeno, ne znam  zasto i ja isto tako ne bih odradio. A sa druge strane svi kazu da sam lud i komplikujem bez razloga, busim staklo itd itd, i da ga samo lepo zalepim i to je to.

 

Sta raditi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko toga kako da ugradis kacket moze "sikter" da ti pomogne posto je on to ugradio na njegov punto.

Sent from my PMP3970B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj ni da pokusas sa busenjem, rasprsnuce ti se soferka, a ni jedan sraklorezac nece ni pristati da to radi, zalepi silikonom za soferke.

Sent from my HTC Desire 601 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fin puntic drug ,samo ga sredjuje polako , ove tackice su stvarno katastrofalne ne bi ih mogao gledat ,fino si uradio ovo osvjetljenje podno ,de mi reci odakle si zice uzeo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista onda, definitivno lepim. Zaeba me farbar posteno, tek mi veceras javio da je gotova farba. Krenulo hladnije vreme, iskreno se nadam da cu stici sutra da ofarbam i da ce se farba lepo primiti (jbg hladno vreme + vlaga nisu bas dobitna kombinacija)...

 

Taaky ne staj mi na muku sa tackicama , sve mozgam kako da ih sredi, ;) . Najverovatnije cu uzeti sutra ovu farbu, pa cackalicom popunjavati, pa onda mrvicu laka preko. Malo ismirglam sa 2000 da se izravnja pa onda poliranje da se sve lepo iznivelise. Mada sa druge strane, mozda sredim samo par najgorih napred, koje su pocele da vuku koroziju, a ostatak lepo na prolece.

 

Zice sam proveo iz plafonjere. Evo i uputstvo kako(kanim se par dana da napisem):

Potrebno je:

50cm led trake

noz ili skalper

krstasti srafciger

izolir traka

8m kabla za zvucnike (nisam siguran koliko tacno m, ali ne bi trebalo da je preko 8. Uglavnom jeftin je pa koliko god uzmete).

lemilica ako cete da lemite diode sami, ako ne kod elektricara da vam zalemi za 100din obe strane.

silikon ili neki drugi lepak da se zalepe diode (samolepljive su shit)

 

Izvuces plafonjeru iz lezista (trebalo bi relativno lako da se izvuce), zice povezes sa obe strane one fabricke sijalice. Sa strane do vozaca mozes da pratis vod i povezes negde dalje od sijalice, ali na suprotnoj moras da povezes direkt dole na zicu koja ide do sijalice (jer ona struju dobija sa dve strane, zavisno da li svetlo palis manuelno ili se samo automatski upali).

Skines plastiku sa A stubova (valja su ovo A stubovi, ako su srednji B a zadnji C :) ). Evo slike sta se u sta uklapa i crveni kabal je sto sam ga ja proveo

IMG_20131203_110021.jpg IMG_20131203_110058.jpg IMG_20131203_110108.jpg

Zadnja dole zabica je zeznuta da se izvuce, ja sam na kraju uzeo fen i malo zagrejao plastiku da bolje radi. Vracanje je lako, slobodno malo grublje (al ako polomis nesto jbg :D Ja sam mazio i pazio polako, i posle 10 min nervozan tresnuo po plastici i onda se uklopila iz prve)

Dalje skines suncobrane i rasklimas nebo malo gore dole, samo da se odvoji mrvicu od krova. Suncobrani na jednoj strani imaju mali zub koji ih drzi za krov, znaci vidi na kojoj pa polako skini, nemoj da cupas kao ja :D

IMG_20131203_110034.jpg

Onda provuci kablove od a stuba do plafonjere. Mozes da koristis neku zicu kojom ces da ih provuces, ali ja nisam hteo da rizikujem da malo ostetim krov. Najlakse mi je bilo da ih provucem kroz rupu koja je ostala od suncobrana, i posle samo zavucem pod nebo.

konacno na donjem kraju provuces izmedju table i kedera vrata, malo naguras srafcigerom ako je potrebno i to je to.

IMG_20131203_105851.jpg

Sa leve strane sam diode lepio za dno table sa osiguracima (videces ima taman ravan deo za koji moze da se lepi, a sa desne za onaj poklopac filtera vazduha (nemam onu zastitnu plastiku ili stavec tu kod suvozacevih nogu, ako je ti imas lepi za nju).

 

Uglavnom nije tesko i treba negde oko sat vremena da sve lepo razvuces i povezes.

 

Eto jos jedan novinarski kilometarski post :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super drug hvala ti ,do tog sam vec provukao sad ,e sad kako si u vrata dale provukao zice ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...