giolle 0 Posted November 26, 2013 Pozdrav Imam Fiat Uno 75IE 1988 godište i problem sa ogromnom potrošnjom (17l/100km plina i 15-16l/100km benzina). Kupio sam ga pre dve godine i nisam ništa sređivao, osim novih kablova. Prešao je 282000 i nisam upućen šta je i kada rađeno na njemu. Ulje troši oko 1l na 1000km. Trošio 9,5 - 10,5 l plina, a posle godinu dana i oko 12000km potrošnja je odjednom skočila. Prvo su me posavetovali da izmenjam membrane na isparivaču, ali pošto nisam uspeo da ih nadjem (isparivač je bio nepoznatog proizvođača, u 3 servisa za ugradnju gasa su ga prvi put videli), uzeo sam nov isparivač - Lovtec (kopija - identičan Lovato-u), ali problem je ostao. Tek tada sam istestirao potrošnju benzina i uvideo da je i na benzinu ogromna potrošnja. Napomenuo bih da sam benzin koristio samo da dovezem auto do pumpe kad nestane plina i za paljenje zimi dok se ne zagreje. Prilikom vožnje na benzinu, na svakih minut - dva, auto počinje da se guši i ne prima gas. Onda ugasim (u pokretu) i upalim i on ponovo normalno vuče sledećih minut - dva. To mi nije preterano smetalo, jer sam vozio uglavnom na plin. Nekoliko majstora je gledalo, niko mi ništa konkretno nije rekao. Ima li neko ideju šta da se radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted November 26, 2013 Ne poznajem dovoljno motor, ali to je koliko ja znam monopoint? Onda bi trebalo da ima i protokomer, a to ume da se desava kad on strada. Da li na benzinu imas crn dim prilikom dodavanja gasa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted November 27, 2013 (edited) Pokusaj da odspojis kleme sa akumulatora na 10 min da bi resetovao ECU. Nakon toga upali na benzin i vidi radi li normalno. Ler gas bi trebalo da bude stabilan i da se lepo ponasa u voznji - testiraj i potrosnju na benzinu tada. Moguce da je pobrljavio od plina. Ako ne radi dobro nakon skidanja klema trebalo bi proveriti senzor temperatute rashladne tecnosti - ( na Tipu je na usisnoj grani plave boje ,ne znam kod una ) ili usisnog zraka na monopointu, oni su najcesce odgovorni za formiranje smese . Takodje proveri i termostat da li radi ili je non stop otvoren - tada motor radi pothladjen, pa vise i trosi. Moze biti da treba ocistiti leptir- carburator clenerom ako je zaprljan potenciometar ler gasa * ako je spojen iber na monopoint pa uvlaci ulje ).....To su neke od mogucnosti pa probaj, proveri. Edited November 27, 2013 by lomisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
ZoranBG 0 Posted February 24, 2016 (edited) Posto imam 2 automobila Una sam manje vozio nego sto bih obicno. Ono sto mene "brine" ako to nije slucaj kao kod drugih vlasnika Una merenjem od cepa do cepa ispade da trosi 10-11lit po gradu i po veoma malim relacijama (od 2km do 5km). Posto nemam na tabli pokazivac temperature vec samo sliku auta ne znam do koliko zagreje motor. Zagreje donekle jer se to oseca po grejanju kabine a koliko ??? Una sam skoro vozio u servis radi zamene dihtunga dekle gde je kompletno proveren od strane servisera i ustanovljeno je da je sve o.k. Gorivo sipam na NIS pumpama a veceras sam sipao na MOL-u pa cu videti da nije mozda do goriva mada sumnjam. Ako ovo nije normalna potrosnja za moj nacin voznje ( grad ) sta treba proveriti. Pozdrav i hvala Edited February 24, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted February 24, 2016 Ako imas Una od 33 kw i 990 kubika posto vidim pise 1.0 onda ti je potrosnja ludilo.To ne da je previse nego katastrofa.Tu nesto nije dobro a do goriva nije 100%....ne znam videcemo sta drugi kazu ali sam sokiran Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 24, 2016 Pa i relacija od 2km je ludilo za auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted February 24, 2016 To ne stigne ni ulje da promeša već ga ugasio Dal palite auto da bi prešli 2 km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 25, 2016 to je normalna potrosnja zato sto mu treba barem 4 km da dostigne radnu temperaturu a na tih 2 km sve vreme radi pod sauhom.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ristivoje 4 Posted February 28, 2016 (edited) Da se i ja prikljucim,vozim ga od maja prosle godine i neki prosek je od 5 do 10 km ,a potrosnja je do 7 l. Primetio sam,sto kaze Gusar da mu treba oko 2 km da vrati obrtaje. Edited February 28, 2016 by ristivoje Quote Share this post Link to post Share on other sites