Ivan 17593 Posted February 5, 2014 Vozila im tako napreduju iz generacije u generaciju, da vlasnika mogu da impresioniraju mnogo cime drugim... Relativno cesto vozim prijateljev Sportage CRDI, stvarno sjajan auto. Bogu hvala, eto mogu da ga uporedim i sa sluzbenom CX-5, ne vidim bilo sta po cemu zaostaje... Novi Cee'd/Pro_Cee'd takodje. Evo skoro je covek na forumu pisao neverovatno pozitivne impresije posle prelaska iz Honde Civic u novi i30 (maltene ista kuca). Do pre 10-15 godina sam se smejao njihovim modelima, ali me raduje uopste da vidim takav pristup kupcu i trzistu i takvo pracenje trendova i razvoj iz generacije u generaciju vozila... Kamo srece da se mnogi ugledaju na njih, a ne da izbacuju sprdnje od dizajna ili stancuju bajate modele... Nego nisam PR Kie, samo iznosim svoje iskustvo i misljenje, pa da ne idemo dalje u off po tom pitanju. Sto se tice toliko dugmica na volanu, iz sprdnje sam rekao da mi se gadi da ih gledam. Meni licno ne smeta, a opet na dosta vozila je to standard: sa leve strane dugmici za audio, telefon i glasovne komande. Sa desne obicno idu kontrole tempomata i navigacije. I obicno odrade da su audio sa jedne i tempomat sa druge strane izdvojeni i vise ergonomski.Ne kazem da ne moze jednostavnije, funkcionalnije, ali to vec nije moj, vec konstruktorski i dizajnerski problem. Sto se tice ukusa, ne volim nista preterano i nakiceno (na sta ove novotarije, priznajem, umeju da se "izdenu"), naprotiv. Vec sam vise puta rekao kakva forma je za mene primer enterijera: Punto. A posle ovakvog off-a, red je da se vratimo na ovaj biser dizajna iz naslova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 6, 2014 ...red je da se vratimo na ovaj biser dizajna iz naslova. Niko nije napisao da je auto iz naslova biser dizajna... Vozila im tako napreduju iz generacije u generaciju, da vlasnika mogu da impresioniraju mnogo cime drugim... Npr. možda podacima o prosečnoj potrošnji? Sećaš se prošlog salona automobila u Beogradu...na štandu Kie je bilo 15-tak automobila, na svakom (bez izuzetka) bile nalepnice o potrošnji (to im je bila globalna strategija, svuda su isto radili), a cifre su bile sve nešto oko 3-4 litre. Naravno, ta potrošnja veze sa mozgom nema, sa realnošću...i nekih 8 meseci kasnije (ali, u pravoj državi, a ne ovoj našoj imitaciji od države), eto kazne jer lažu: Dec. 24, 2013Hyundai Motor America and Kia Motors America said Monday they will offer owners lump-sum payments to make up for inflated fuel economy claims. The class-action lawsuit settlement will provide average payments of $353 for Hyundai owners and $667 for Kia ownersThe settlement, which covers about 600,000 Hyundai vehicles and 300,000 Kias, could cost the two companies a combined $400 million.http://www.upi.com/Business_News/2013/12/24/Hyundai-Kia-pay-400-million-for-false-mileage-claims/UPI-58821387867794/ Ukratko prevod za ljude kojima treba: ''Hyundai i Kia su pristali da isplate prosečno 353 dolara svakom vlasniku Hyundai automobila, odnosno 667 dolara svakom vlasniku Kia automobila jer su lagali koliko njihovi automobili troše. Ovo vansudsko poravnanjanje se odnosi na oko 600.000 Hyundai automobila i 300.000 Kia automobila i procenjuje se da će ukupno isplatiti oko 400 miliona dolara.'' Tamo bar više neće lepiti nalepnice i lupetati o potrošnji od 3-4 litre. A, onda čuvena priča o 7 godina fabričke garancije...ali, nije 7 godina nego 150.000 kilometara...i na lak je ustvari 5 godina, a na pojavu korozije je 7...i ne važi za 150 stvari...i...i...cena redovnog održavanja tokom tih 7 godina će biti veća od konkurencije jer kako drugačije da isfinansiramo tih 7 godina nego tako što ćemo da vas deremo na servisima...ali pssssst...to nećemo da pričamo potencijalnim kupcima tako javno. To i razumem, ljudi su sami krivi što se ne raspitaju i oko cene delova, plus cene redovnog održavanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted February 6, 2014 Pa naravno, nije Kia Stilo da trosi 3,5 l/100 km i to u praksi ...Neso, sve ja to znam, u ovom konkretnom slucaju i vise nego sto mislis, posto vrtim Pro_Cee'd po glavi, ako se odlucim za novo u skorije vreme. Em sam pun informacija iz prve ruke od drugara koji ih imaju, em se trudim da ih sto vise vozim.Opet kazem, nista od gore navedenog me ne bi odbilo od kupovine ako za nesto smatram da je dobro i svidja mi se. Pola su marketinske igre.Kao sto me je tangiralo, sto su se 2006. krstili sto jurim zabarsko gov*no, pa jos dizel, pa jos sa toliko elektronike i jos na sve to da bacim skoro 9 soma. I jos jednom, nisam PR Kie, pa da ne gubimo vreme. Tema je Fiat Ottimo iliti Viaggio Hatchback . Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 6, 2014 (edited) Nuova nuova bravoNa kineski nacinSent from my LG-P880 using Tapatalk Edited February 6, 2014 by kolega.jankovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 6, 2014 Cela godina 48 375 kom. Mada ona tabla i sva plastika ne deluju nimalo kvalitetno.Američka osnova 83 388 kom za 2013. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 21, 2014 Fiat Ottimo Sport Fiat Ottimo je pre nekoliko meseci i zvanično startovao na kineskom tržištu, a na sajmu automobila u Pekingu se pojavila i verzija sa Sport paketom opreme. Podsećanja radi, Fiat je Ottimo (u stvari hatchback verzija modela Viaggio) zvanično predstavio krajem prošle godine na Guangzhou Auto Show-u, i to sa jednim benzinskim motorom koji je dostupan u dve verzije. Ottimo naime pokreće 1.4 T-Jet turbo motor u verzijama sa 120KS i sa 150KS (u ponudi su manuelni petostepeni menjač i DCT transmisija). Za proizvodnju Ottima u Kini se brine Guangzhou-Fiat, dok je ovaj Ottimo Sport između ostalog dobio nove alu točkove, sportski podešeno ogibljenje, novi izduvni sistem, kožni volan i ručicu menjača, sportska sedišta, nova hromirana kućišta retrovizora, crnu masku i bogatiju opremu. Uz Sport paket opreme ide i snažnija verzija 1.4 T-Jet motora sa 150KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted April 22, 2014 Meni se ovo mnogo svidja, i rado bih posedovao jedan u full opremi sa 150 konjica.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 23, 2014 Kad za Kinu ovako izgleda Fiatov C segment, za Evropu će valjda biti još bolji....trebalo bi. Naravno, kad jednom odluče da ga uopšte naprave. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted April 23, 2014 Proslo je 7 godina od promocije trenutno aktuelnog, mislim da bi stvarno trebalo da se nakane... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted April 25, 2014 Kako su krenuli samo ce 500 izvedbe da prave dok ne potrose abecedu :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laserb 0 Posted March 6, 2015 (edited) Bravo i Brava.Dodge Dart za Kinu?Možda je to budući Bravo, Stilo, Croma, Linea? Edited March 6, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted March 6, 2015 "Stilo" baš podseća na Đulijetu, verovatno samo očekuju da će tako izgledati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 6, 2015 Meni od napred Golf 7 od pozadi Mazda 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 6, 2015 To je već u startu star model. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 7, 2015 nesto kao Golf 5vs6vs7vs.............. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted March 13, 2015 I oni su dobavljivi sa nečim čega nema u Europi niti bilo gdje drugdje, sa C725. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 27, 2015 Fiat Ottimo Cross i Ottimo Mefisto Fiat Ottimo se već neko vreme nudi na kineskom tržištu (prošle godine je ponudu dopunila i verzija sa Sport paketom opreme), a sada su se na sajmu automobila u Šangaju pojavile njegove nove varijante. Prvi novitet je koncept verzija Ottimo Cross, s tim što se kasnije očekuje i serijska varijanta. Kao i kod drugih sličnih (pro)terenskih verzija drugih proizvođača, i Ottimo Cross je dobio dodatne zaštitne elemente na eksterijeru, nešto viši klirens, nove točkove i bogatiju opremu. Standardni Fiat Ottimo (u stvari hatchback verzija modela Viaggio) se u Kini nudi sa jednim benzinskim motorom dostupnim u dve verzije. Ottimo naime pokreće 1.4 T-Jet turbo motor u verzijama sa 120KS i sa 150KS (u ponudi su manuelni menjač i DCT transmisija). Na kraju, na sajmu u Šangaju je izložena i trkačka verzija Ottimo Mefisto, sa agresivnim aero body kit-om, novim točkovima, sportskim izduvnim sistemom, jačim kočnicama, modifikovanim ogibljenjem i sportskim enterijerom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 30, 2017 Kraj proizvodnje za Fiat Viaggio i Ottimo Kompanija FCA je prestala sa proizvodnjom Fiatovih modela Viaggio i Ottimo u Kini. Prvi model je bio u potpunosti baziran na Dodge Dartu, dok je drugi bio njegova hatchback verzija. Nakon rekordne 2014. godine sa 70 hiljada prodatih jedinica to je sve palo na samo 13 hiljada u 2016. Tako da je ovo bilo neizbežno. Sve je ovo zbog sve većeg interesa Kineza za SUV i MPV vozilima. Pogoni se ujedno koriste za proizvodnju aktuelnog Jeep Cherokeea (KL) tako da će verovatno dobiti dodatni kapacitet. Cherokee se prošle godine u Kini prodao u preko 106 hiljada primjeraka, dok je kapacitet fabrike oko 140 hiljada automobila. Ujedno tu je i buduća verzija Cherokeea za Kinu sa 3 reda sedišta (K8). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites