Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Ottimo (Viaggio hatchback)

Recommended Posts

Vozila im tako napreduju iz generacije u generaciju, da vlasnika mogu da impresioniraju mnogo cime drugim... Relativno cesto vozim prijateljev Sportage CRDI, stvarno sjajan auto. Bogu hvala, eto mogu da ga uporedim i sa sluzbenom CX-5, ne vidim bilo sta po cemu zaostaje... Novi Cee'd/Pro_Cee'd takodje. Evo skoro je covek na forumu pisao neverovatno pozitivne impresije posle prelaska iz Honde Civic u novi i30 (maltene ista kuca). Do pre 10-15 godina sam se smejao njihovim modelima, ali me raduje uopste da vidim takav pristup kupcu i trzistu i takvo pracenje trendova i razvoj iz generacije u generaciju vozila... Kamo srece da se mnogi ugledaju na njih, a ne da izbacuju sprdnje od dizajna ili stancuju bajate modele... Nego nisam PR Kie, samo iznosim svoje iskustvo i misljenje, pa da ne idemo dalje u off po tom pitanju.

 

Sto se tice toliko dugmica na volanu, iz sprdnje sam rekao da mi se gadi da ih gledam. Meni licno ne smeta, a opet na dosta vozila je to standard: sa leve strane dugmici za audio, telefon i glasovne komande. Sa desne obicno idu kontrole tempomata i navigacije. I obicno odrade da su audio sa jedne i tempomat sa druge strane izdvojeni i vise ergonomski.

Ne kazem da ne moze jednostavnije, funkcionalnije, ali to vec nije moj, vec konstruktorski i dizajnerski problem. Sto se tice ukusa, ne volim nista preterano i nakiceno (na sta ove novotarije, priznajem, umeju da se "izdenu"), naprotiv. Vec sam vise puta rekao kakva forma je za mene primer enterijera:

 

image.jpg

 

Punto. A posle ovakvog off-a, red je da se vratimo na ovaj biser dizajna iz naslova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...red je da se vratimo na ovaj biser dizajna iz naslova.

 

Niko nije napisao da je auto iz naslova biser dizajna... :)

 

Vozila im tako napreduju iz generacije u generaciju, da vlasnika mogu da impresioniraju mnogo cime drugim...

 

Npr. možda podacima o prosečnoj potrošnji? :D

Sećaš se prošlog salona automobila u Beogradu...na štandu Kie je bilo 15-tak automobila, na svakom (bez izuzetka) bile nalepnice o potrošnji (to im je bila globalna strategija, svuda su isto radili), a cifre su bile sve nešto oko 3-4 litre. Naravno, ta potrošnja veze sa mozgom nema, sa realnošću...i nekih 8 meseci kasnije (ali, u pravoj državi, a ne ovoj našoj imitaciji od države), eto kazne jer lažu:

 

Dec. 24, 2013

Hyundai Motor America and Kia Motors America said Monday they will offer owners lump-sum payments to make up for inflated fuel economy claims. The class-action lawsuit settlement will provide average payments of $353 for Hyundai owners and $667 for Kia owners

The settlement, which covers about 600,000 Hyundai vehicles and 300,000 Kias, could cost the two companies a combined $400 million.

http://www.upi.com/Business_News/2013/12/24/Hyundai-Kia-pay-400-million-for-false-mileage-claims/UPI-58821387867794/

 

Ukratko prevod za ljude kojima treba: ''Hyundai i Kia su pristali da isplate prosečno 353 dolara svakom vlasniku Hyundai automobila, odnosno 667 dolara svakom vlasniku Kia automobila jer su lagali koliko njihovi automobili troše. Ovo vansudsko poravnanjanje se odnosi na oko 600.000 Hyundai automobila i 300.000 Kia automobila i procenjuje se da će ukupno isplatiti oko 400 miliona dolara.''

 

Tamo bar više neće lepiti nalepnice i lupetati o potrošnji od 3-4 litre.

 

A, onda čuvena priča o 7 godina fabričke garancije...ali, nije 7 godina nego 150.000 kilometara...i na lak je ustvari 5 godina, a na pojavu korozije je 7...i ne važi za 150 stvari...i...i...cena redovnog održavanja tokom tih 7 godina će biti veća od konkurencije jer kako drugačije da isfinansiramo tih 7 godina nego tako što ćemo da vas deremo na servisima...ali pssssst...to nećemo da pričamo potencijalnim kupcima tako javno. ;) To i razumem, ljudi su sami krivi što se ne raspitaju i oko cene delova, plus cene redovnog održavanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa naravno, nije Kia Stilo da trosi 3,5 l/100 km i to u praksi ;) ...

Neso, sve ja to znam, u ovom konkretnom slucaju i vise nego sto mislis, posto vrtim Pro_Cee'd po glavi, ako se odlucim za novo u skorije vreme. Em sam pun informacija iz prve ruke od drugara koji ih imaju, em se trudim da ih sto vise vozim.

Opet kazem, nista od gore navedenog me ne bi odbilo od kupovine ako za nesto smatram da je dobro i svidja mi se. Pola su marketinske igre.

Kao sto me je tangiralo, sto su se 2006. krstili sto jurim zabarsko gov*no, pa jos dizel, pa jos sa toliko elektronike i jos na sve to da bacim skoro 9 soma.

 

I jos jednom, nisam PR Kie, pa da ne gubimo vreme. Tema je Fiat Ottimo iliti Viaggio Hatchback :) .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cela godina 48 375 kom. Mada ona tabla i sva plastika ne deluju nimalo kvalitetno.

Američka osnova 83 388 kom za 2013.

 

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
 
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
 
33_a.jpg 33_b.jpg image.jpg image.jpg
 
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
 
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
 
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
 
image.jpg image.jpg 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fiat Ottimo Sport

 

fiat%20ottimo%20111.jpg

 

Fiat Ottimo je pre nekoliko meseci i zvanično startovao na kineskom tržištu, a na sajmu automobila u Pekingu se pojavila i verzija sa Sport paketom opreme.

 

112613-fiat%20ottimo%201.jpg

 

Podsećanja radi, Fiat je Ottimo (u stvari hatchback verzija modela Viaggio) zvanično predstavio krajem prošle godine na Guangzhou Auto Show-u, i to sa jednim benzinskim motorom koji je dostupan u dve verzije. Ottimo naime pokreće 1.4 T-Jet turbo motor u verzijama sa 120KS i sa 150KS (u ponudi su manuelni petostepeni menjač i DCT transmisija).

 

112614-fiat%20ottimo%2011.jpg

 

112616-fiat%20ottimo%201111.jpg

 

Za proizvodnju Ottima u Kini se brine Guangzhou-Fiat, dok je ovaj Ottimo Sport između ostalog dobio nove alu točkove, sportski podešeno ogibljenje, novi izduvni sistem, kožni volan i ručicu menjača, sportska sedišta, nova hromirana kućišta retrovizora, crnu masku i bogatiju opremu.

 

112617-fiat%20ottimo%2011111.jpg

 

Uz Sport paket opreme ide i snažnija verzija 1.4 T-Jet motora sa 150KS.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se ovo mnogo svidja, i rado bih posedovao jedan u full opremi sa 150 konjica....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad za Kinu ovako izgleda Fiatov C segment, za Evropu će valjda biti još bolji....trebalo bi. Naravno, kad jednom odluče da ga uopšte naprave. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proslo je 7 godina od promocije trenutno aktuelnog, mislim da bi stvarno trebalo da se nakane...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo i Brava.

Dodge  Dart za Kinu?

Možda je to budući Bravo, Stilo, Croma, Linea?


cxcb496250.jpg  cxcb496251.jpg
 
cxcb496252.jpg
Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

I oni su dobavljivi sa nečim čega nema u Europi niti bilo gdje drugdje, sa C725.

 

cxcb497107.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Ottimo Cross i Ottimo Mefisto

 

fiat%20ottimo%20cross.jpg

 

Fiat Ottimo se već neko vreme nudi na kineskom tržištu (prošle godine je ponudu dopunila i verzija sa Sport paketom opreme), a sada su se na sajmu automobila u Šangaju pojavile njegove nove varijante.
 

fiat%20ottimo%20cross%201111.jpg

 
Prvi novitet je koncept verzija Ottimo Cross, s tim što se kasnije očekuje i serijska varijanta.
 

fiat%20ottimo%20cross%2011.jpg

 
Kao i kod drugih sličnih (pro)terenskih verzija drugih proizvođača, i Ottimo Cross je dobio dodatne zaštitne elemente na eksterijeru, nešto viši klirens, nove točkove i bogatiju opremu.
 

fiat%20cross%2067.jpg

 

fiat%20cross%20677.jpg

 

fiat%20cross%206777.jpg

 
Standardni Fiat Ottimo (u stvari hatchback verzija modela Viaggio) se u Kini nudi sa jednim benzinskim motorom dostupnim u dve verzije. Ottimo naime pokreće 1.4 T-Jet turbo motor u verzijama sa 120KS i sa 150KS (u ponudi su manuelni menjač i DCT transmisija).
 

fiat%20mefisto%201.jpg

 
Na kraju, na sajmu u Šangaju je izložena i trkačka verzija Ottimo Mefisto, sa agresivnim aero body kit-om, novim točkovima, sportskim izduvnim sistemom, jačim kočnicama, modifikovanim ogibljenjem i sportskim enterijerom.
 

fiat%20mefisto%2011.jpg

 

fiat%20mefisto%20111.jpg

 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraj proizvodnje za Fiat Viaggio i Ottimo

 

fiat%20viaggio%201.jpg

 

Kompanija FCA je prestala sa proizvodnjom Fiatovih modela Viaggio i Ottimo u Kini. Prvi model je bio u potpunosti baziran na Dodge Dartu, dok je drugi bio njegova hatchback verzija.

 

fiat%20viaggio%2011.jpg

 

Nakon rekordne 2014. godine sa 70 hiljada prodatih jedinica to je sve palo na samo 13 hiljada u 2016. Tako da je ovo bilo neizbežno. Sve je ovo zbog sve većeg interesa Kineza za SUV i MPV vozilima.

 

fiat%20ottimo%20981.jpg fiat%20ottimo%209811.jpg

 

Pogoni se ujedno koriste za proizvodnju aktuelnog Jeep Cherokeea (KL) tako da će verovatno dobiti dodatni kapacitet. Cherokee se prošle godine u Kini prodao u preko 106 hiljada primjeraka, dok je kapacitet fabrike oko 140 hiljada automobila. Ujedno tu je i buduća verzija Cherokeea za Kinu sa 3 reda sedišta (K8).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...