Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Porsche Macan

Recommended Posts

Novi elementi za personalizaciju Porschea Macan

 

porsche%20macan%2043.jpg

 

Porsche Exclusive je ponudio čitavu liniju novih elementa za personalizaciju novog SUV modela Macan. Tako Sport Design paket za Macan između ostalog sadrži doterani prednji branik, revidirane pragove, zadnji spojler u boji karoserije...

 

porsche%20macan%20444.jpg

 

U ponudi su takođe i sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika i sa četiri izduvne cevi, zatamnjena bi-xenon svetla, 21-inčni Sport Classic točkovi (sa izborom od tri boje), kao i "Limed Oak" paket za enterijer (drvo na prednjem panelu i panelima vrata).

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je prošao Porsche Macan na "testu severnog jelena"

 

Od kada švedski magazin Teknikens Värld (svet tehnike) sprovodi takozvani "test severnog jelena", na nekoliko modela otkriveni su ozbiljni nedostaci koji dolaze do izražaja prilikom oštrog manevrisanja vozilom. Široj automobilskoj javnosti napoznatiji je slučaj iz 1997. godine kada su Šveđani prilikom izvođenja testa prevrnuli tada novu Mercedesovu A klasu, što je nateralo nemačku kompaniju da izvrši izmene na tom modelu.

 

1936883580543cd7602fa81384889465_640x369

 

U poslednjih nekoliko godina blizu prevrtanja je bio model Grand Cherokee prethodne generacije (2012.), a najnovija Kia Cee'd je iste godine na testu izgubila prijanjanje i previše se zanela prilikom manevra.
Među najnovijim modelima koju je ispitivao Teknikens Värld našao se i krosover Porsche Macan. Pri brzini od 70 km/h vozač je izveo manevar nagle promene pravca, koji je uobičajen za "test severnog jelena", simulirajući izbegavanje prepreke na putu. Na taj način utvrđuje se koliko je određeni model stabilan i samim tim bezbedan u datim okolnostima. Macan je najpre poslušno skrenuo ulevo, a kada je vozač želeo da ga vrati u traku kojom se kretao pre izvođenja manevra i okrenuo volan udesno, za trenutak je zablokirao prednji levi točak i automobil je nakratko nastavio da se kreće pravo, pre nego što je uspeo da skrene. Pogledajte video snimak sa testiranja Poschea Macan:


https://www.youtube.com/watch?v=HgVue72wqnI

 

Iako nije došlo do zanošenja ili opasnosti od prevrtanja, Teknikens Värld objašnjava da je ovakvo ponašanje automobila "čudno" i da bi u realnim uslovima na putu sa dvosmernim saobraćajem uslovilo da se vozilo zadrži u suprotnoj traci duže nego što je neophodno da se zaobiđe prepreka. To bi moglo da dovede vozača u opasnu situaciju u slučaju nailaska vozila iz suprotnog smera. Šveđani kažu i da je test izveden sa vozilom koje nije bilo preopterećeno, a primerak koji vidimo na snimku je Macan S Diesel, mada se prema rečima test vozača isti problem pojavio i kod drugih verzija Macana koje su testirali.

 

619166769543cd764e65ff729828305_640x4148

 

Rezultati testa su prosleđeni Porscheu, nakon čega je nemački proizvođač objasnio da je prednji levi točka blokirao zbog Active Rollover Protection (ARP) sistema koji sprečava da se automobil prevrne u ovakvim i sličnim situacijama. Kada sistem detektuje da bi u vožnji moglo da dođe do prevrtanja automobila, automatski se aktivira kočnica na spoljnjem točku u vremenskom periodu koji iznosi maksimalno 300 milisekundi, objašnjavaju u Porscheu.

 

860523138543cd76967ac1396675312_640x4158

 

Nemački proizvođač kaže da je reakcija automobila u ovoj situaciji bila potpuno planska i predviđena, kako bi se pomoglo vozaču da prebrodi kriznu situaciju, i da je vozilo prošlo kroz manevar bezbedno, bez zanošenja i opasnosti od prevrtanja, za šta je zaslužan upravo pomenuti sistem. Teknikens Värld je u najnovijoj seriji testova pored Macana ispitivao i BMW X4 i Range Rover Evoque, koji su se kako kažu u švedskom magazinu ponašali znatno sigurnije prilikom ovog manevra.

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites
TechArt Porsche Macan S Diesel

 

techart%20porsche%20macan%2011.jpg

 

Ni tjuner TechArt nije propustio da ponudi program za doterivanje najnovijeg Porscheovog modela, SUV-a Macan.

U početku je bilo dostupno nekoliko različitih kompleta alu točkova od 21 i 22 inča, distancijali, novi volan, aluminijumske pedale i odmorište za nogu, patosnice (i za prtljažnik), pragovi sa osvetljenjem, drvo, koža i detalji od ugljeničnih vlakana u enterijeru.

Zatim je ova nemačka tjuning kuća za Macan ponudila i aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji krovni spojler, zadnji difuzor), modifikovano ogibljenje, sportski izduvni sistem, kao i paket za pojačanje V6 motora u Macanu Turbo (+ 50KS i 70 Nm). TechArt Macan Turbo sada do 100 km/h ubrzava za 4.4 sekunde, a može do maksimalnih 271 km/h.

Sada je takođe dostupan i paket za pojačanje dizel motora. To znači da je na raspolaganju TechArt TA B95/SD performance package za Macan S Diesel sa 3.0 V6 dizelašem koji umesto fabričkih 258KS i 580 Nm sada ima 300KS i 670 Nm. TechArt Macan S Diesel od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.7 sekundi (fabrički model za 6.1 sec), do 160 km/h za 15.7 sekundi (fabrički 16.5 sec), dok je najveća brzina povećana za 7 km/h, na 237 km/h.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
TechArt prošireni paket unapređenja za Porsche Macan

 

techart%201.jpg

 

Kompanija TechArt je predstavila novu ponudu za unapređenje stila i snage za Porsche Macan model pred sajam automobila u Ženevi tokom meseca marta. U kabini ovaj model će dobiti brojne nove materijale kao što su ugljenična vlakna, aluminijum kao i drvene komponente.

 

125477-techart%2011.jpg

 

Pored toga, nemački tjuneri ponudili su brojne elemente od kože pa tako kupci mogu da odaberu u potpunosti kožna sedišta za vozilo. Isto tako, za vozilo je ponuđena specijalna verzija Porsche multifunkcionalnog sportskog upravljača sa polugama za promene stepeni prenosa.

 

techart%20111.jpg

 

Takođe, vozilo je dobilo i paket za unapređenje snage pri čemu TechArt PowerKit TA B95/T1 paket za unapređenje snage dodaje 50KS snage odnosno 70 Nm obrtnog momenta Porsche Macan turbo verziji pa tako ovaj model sada isporučuje 450KS i 620 Nm obrtnog momenta.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Macan Turbo Exclusive

 

126478-porsche%20macan%201.jpg

 

Porsche Exclusive je specijalno odeljenje nemačke kompanije za personalizaciju koje kupcima omogućava da svoj automobil doteraju zahvaljujući novim bojama eksterijera i enterijera, razlitičim točkovima, novim materijalima i bogatijom opremom. Tako je sada pred nama još jedan modifikovani SUV Macan za koji se pobrinuo Porsche Exclusive i koji pažnju privlači svojom upadljivom crvenom bojom eksterijera.
 
126479-porsche%20macan%2011.jpg
 
Kao baza je poslužio Macan Turbo, a između ostalog je dobio Impulse Red Metallic eksterijer, Saddle Brown enterijer, crvene sigurnosne pojaseve, detalje od ugljeničnih vlakana u enterijeru, zatamnjena Bi-Xenon prednja svetla, kao i komplet točkova u high-gloss black boji.
 
126480-porsche%20macan%20111.jpg
 
Macan Turbo raspolaže sa turbo motorom od 294 kW/400KS i 550 Nm, do stotke stiže za 4.8 sekundi, najveća brzina je 266 km/h, potrošnja iznosi 8.9 l/100 km, emisija CO2 je 208 g/km. Treba napomenuti da je dostupan i opcioni Sport Chrono paket sa kojim je Macan od 0 do 100 km/h brži za još 0.2 sekundi.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaege Porsche Macan S Diesel

 

128982-kaege%201.jpg

 
Iz Nemačke nam stiže i pojačani Porsche Macan S Diesel za koji se pobrinuo tamošnji tjuner Kaege.
 

128983-kaege%2011.jpg

 
Pod haubom je 3.0 V6 turbo-dizelaš koji fabrički raspolaže sa 190 kW/258KS i 580 Nm, a ovde je pojačan na 228 kW/310KS i 700 Nm obrtnog momenta (što će vlasnika koštati 1.490 evra).
U vesti se ne pominju informacije o ubrzanju i najvećoj brzini, ali su podaci u svakom slučaju bolji od fabričkog modela koji do 100 km/h stiže za 6.3 sekunde (6.1 sekundu sa Sport Chrono paketom) i postiže maksimalnih 230 km/h.
 

128984-kaege%20111.jpg

 
Takođe, Kaege nudi i sportski podešeno ogibljenje (po ceni od 1.299 evra), komplet 21-inčnih BBS točkova sa gumama 265/40 R21 i 295/35 R21 (komplet ima cenu od 3.690 evra), sportski izduvni sistem, kao i suptilni aero kit i crvena kočiona klešta.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Macan uskoro postaje hibrid

 

porsche%20macan%203222.jpg

 
Porsche Macan je prava zlatna koka brenda iz Štutgarta. Na krilima njegove prodaje profit brenda je prošle godine porastao gotovo za petinu. Porsche se time naravno ne zadovoljava, pa već priprema nove verzije Macana među kojima je i hibridni primerak koji bi mogli da vidimo za dve godine. To je deo Porscheovog plana o rastu prodaje, ali i nastavak ranije donete odluke prema kojoj će svaki Porsche biti dostupan i kao hibrid. Trenutno nema previše podataka o takvom novitetu sem tvrdnji Matthiasa Mullera da Porsche radi na hibridnom Macanu koji će biti završen kroz godinu-dve. Šta bi tačno trebalo da se krije ispod njegove spoljašnjosti Porscheov šef nije otkrio. Hibridni sklop ne bi trebalo da se previše razlikuje od onog koji pokreće Cayenne S E-Hybrid. To znači da možemo očekivati nešto slično kombinaciji 3.0 benzinca i elektromotora koji pomenutom Cayenneu donose 416KS i 590 Nm kombinovane snage.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oštećeni Porsche Macan vredi kao novi BMW

 

porsche%20macan%20o%2011.jpg

 
Jedan od strahova svakog vlasnika jeste da će njegov ljubimca doživeti nezgodu nakon koje će mu prodajna cena drstično pasti. Međutim, ovaj nemački SUV je uprkos oštećenjima zadržao jaku cenu. Prvo što svaki kupac polovnog automobila pita, ili pokuša da ispita, jeste da li je automobil udaran, da li ima oštećenja. Naravno, oni koji imaju vidljiva oštećenja prodaju se po daleko nižim cenama od svoje realne vrednosti. Ali takav nije slučaj sa ovim Porsche SUV modelom koji je uprkos činjenici da je oštećen zadržao prilično visoku cenu.
 

porsche%20macan%20o%201.jpg

 
Registrovan septembra prošle godine, prvi vlasnik, full oprema, V6 agregat snage 400 konja, Porsche Macan Turbo, cena 57.500 evra - tako zvuči oglas na nemačkom sajtu polovnih automobila. Pre nego vam se učini da je ovo najbolja ponuda na svetu, pogledajte fotografije automobila koji je na prodaju. Ovaj Macan je doživeo nezgodu koja mu je oštetila prednji deo automobila. Vazdušni jastuke se aktivirao, hauba, branici i farovi su razlupani. Moguće je da su i felne pokrivljene a prednji amortizeri će verovatno morati da se menjaju. Da li je onda popust od oko 50%, jer novi Macan Turbo staje 109.000 evra, dovoljan?
Procena je da sami delovi koji se moraju menjati staju oko 10.000 evra, majstor će za ruke uzeti još oko 3.000 evra, a tu je i činjenica da mu je cena ionako smanjena za 20 procenata, kao i kod svih novih automobila, čim je napustio prodajni salon. Zaključak je da je daleko bolji odabir neka nova BMW ili Mercedes limuzina a ne ovaj oštećeni polovnjak.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...