Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Porsche Macan

Recommended Posts

Stigao je: Porsche Macan

 

Porsche je i zvanično predstavio novi krosover Macan (Makan) koji će upotpuniti ponudu SUV modela ovog proizvođača.

 

Macan je još jedan model za koji će mnogi fanovi Porschea tvrditi da nema mnogo veze sa dotičnom automobilskom markom pod čijim se znakom prodaje. Kao jedan od argumenata za to koristiće podatak da je Macan baziran na Audiju Q5. Kad smo kod modela Q5, novi Porsche je u odnosu na Audijev SUV duži za 70 mm, širi za 24 mm i niži za 30 mm. Zamerke će ići i u pravcu poređenja sa modelom Cayenne, na koji, gledajući dizajn spoljašnjosti, Macan najviše liči. Ipak, uočljivo je da manji Porscheov krosover ima usklađenije proporcije, zahvaljujući tome što je od starijeg brata kraći za petnaestak centimetara i niži za oko osam centimetara, dok je istovremeno uži za nešto manje od 2 cm.

 

 

Porsche će kupcima na startu prodaje ponuditi tri verzije svog novog krosovera. Osnovni benzinski model, Macan S, pogonjen je 3.0 litarskim V6 twin-turbo motorom sa 340 ks (250 kW).
Uparen sa sedmobrzinskim menjačem sa duplim kvačilom automobil je u stanju da dostigne brzinu od 100 km/h za 5,4 s (5,2 s uz Sport Chrono paket). Maksimalna brzina ove verzije je 254 km/h, a prema fabričkim podacima koje je objavio Porsche, prosečna potrošnja kreće se između 8,7 i 9 l/100 km, uz CO2 emisiju 204-212 g/km. Porsche Macan S Diesel imaće ispod haube 3.0 litarski V6 twin-turbo dizel agregat sa 258 ks (190 kW), što je dovoljno da ubrzanje 0-100 km/h izvede u roku od 6,3 s (6,1 s uz Sport Chrono paket) i da se zaustavi na maksimalnih 230 km/h. Dizelaš ima deklarisanu prosečnu potrošnju između 6,1 i 6,3 l/100 km, dok u atmosferu emituje 159-164 g CO2 po kilometru.

 

U vrhu ponude nalazi se Macan Turbo, koji za pogon koristi 3.6 litarski V6 twin-turbo motor sa 400 ks (294 kW). Njegove preformanse u skladu su sa brojem "konja", tako da iz mesta do stotke stiže za samo 4,8 sekundi (4,6 uz Sport Chrono paket), pre nego što dostigne maksimalnih 266 km/h. Potrošnja benzina prema fabričkim podacima kreće se od 8,9 do 9,2 l/100 km, uz CO2 emisiju između 208 i 216 g/km. Predviđeno je da se kasnije ovim motorima pridruže četvorocilindrični 2.0 litarski benzinac sa 280 ks i bazni dizelaš iste zapremine. Biće to prvi motori sa 4 cilindra u jednom Porscheu nakon 1995. godine i modela 968. Macan S i S Diesel opremljeni su 18 inčnim alu felnema, dok je model Turbo postavljen na točkove prečnika 19 inča, a kupci će moći da doplate za alu felne većih dimenzija, do 21 inča. Porsche Macan prvi će uživo imati priliku da vide posetioci sajma automobila u Los Anđelesu koji počinje 20. novembra. Prodaja u Nemačkoj počeće u aprilu 2014, uz startnu cenu od 57.930 evra za S i S Diesel, dok će model Turbo koštati od 79.826 evra.

 

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2013&mm=11&nav_id=779665

 

Ovako je izgledala premijera:

 

 

Ovako izgleda bez kamuflaze. Ako znamo da se najvise kritika na racun dizajna Porsche-ovih suv vozila,odnosilo na zadnji deo,mislim da je na Macanu dosta uradjeno po tom pitanju:

 

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo mu dodje nesto kao Audijev model Q5 ili VW Tiguan samo sto je Porshe i po spoljnom i po unutrasnjem enterijeru babaroga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche već planira da godišnje proizvodi 80.000 Macana

 

 

porsche%20macan%203222.jpg

 

 

 

Iako još uvek nije stigao u prodajne salone, za novim Porscheovom krosoverom već mesecima se diže velika medijska prašina. Ovog puta povod za povećan publicitet je objavljivanje novih, ambicioznih planova o proizvodnji ovog automobila.

 

 

Kako prenosi Rojters, Porsche je promenio prvobitni plan, po kome je trebalo da u 2014. proizvede 50.000 primeraka modela Macan, i podigao lestvicu na 80.000 jedinica. Interesantno je da odluka doneta i pre zvaničnog početka prodaje, predviđenog za april 2014. Iako Porsche nije objavio zbog čega je došlo do tako velike promene plana, sigurno je da kompanija ništa ne prepušta slučaju i da je dobro ispitala tržište i reakcije nakon premijere Macan u novembru 2013. 

 

 

Sa druge strane, postavlja se pitanje koliko su optimistična predviđanja o broju prodatih primeraka realna s obzirom da Macan na osnovnu objavljenih cenovnika zalazi u cenovni razred većeg modela Cayenne.  Porsche Macan je strateški veoma bitan za petogodišnji plan kompanije, jer zahvaljujući njemu ovaj proizvođač namerava da do 2018. poveća godišnju prodaju sa 162.145 automobila u 2013. na preko 200.000 jedinica. 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche planira nove verzije Macana
 
105978-porsche%20macan%2032.jpg
 
Porscheov dugo najavljivani SUV Macan je zvaničnu premijeru imao prošle godine na Salonu automobila u Los Anđelesu, a na početku je dostupan u verzijama Macan S, Macan Turbo i Macan S Diesel (sa rasponom snage od 258KS do 400KS). Sada su se pojavile i informacije da bi ponudu mogla da proširi i sportskija GTS verzija koja za sada nije dobila definitivno zeleno svetlo, ali po informacijama iz Porschea, Macan GTS ''itekako ima smisla.''

 

Ponuda će biti dopunjena i četvorocilindričnim 2.0 litarskim turbo benzincem sa 220KS i 2.0 litarskim četvorocilindričnim dizelašem, a nije isključeni ni hibrid. U Porscheu inače očekuje da godišnje širom sveta prodaju oko 50.000 primeraka Macana, ali su već spremni da povećaju proizvodnju ako to bude zahtevala potražnja. Takođe, očekuje se da zahvaljujući Macanu proizvodnja Porschea u 2015. godine pređe granicu od 200.000 vozila, što će biti tri godine ranije od prvobitnog plana.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snimljen Porsche Macan GTS

 

porsche%20macan%20gts.jpg

 

Porscheov novi SUV Macan je zvaničnu premijeru imao prošle godine na Salonu automobila u Los Anđelesu, a na početku je dostupan u verzijama Macan S Diesel, Macan S i Macan Turbo (sa rasponom snage od 258KS do 400KS). U februaru su se pojavile i informacije da bi ponudu trebalo da proširi i nova GTS verzija koja tada još nije dobila definitivno zeleno svetlo, ali po izjavama iz Porschea, Macan GTS "itekako ima smisla." Očigledno je da je Macan GTS na kraju ipak dobio odobrenje za proizvodnju, budući da su lovci na auto novitete ovih dana ''uhvatili'' i potpuno nemaskirani test primerak ovog modela.

 

Macan GTS će se u ponudi smestiti između Macana S i Macana Turbo, a između ostalog je dobio LED dnevna svetla, high-performance kočnice i sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi. Budući da Macan S pokreće motor sa 340KS a Macan Turbo ima 400KS, to znači da bi nova GTS varijanta trebalo da raspolaže sa 360-370KS i da do 100 km/h ubrzava za oko pet sekundi. Ponuda Macana će kasnije biti dopunjena i četvorocilindričnim 2,0 litarskim turbo benzincem sa oko 220KS i 2,0 litarskim četvorocilindričnim dizelašem, a nije isključeni ni hibrid. Takođe, očekuje se da zahvaljujući Macanu proizvodnja Porschea u 2015. godine pređe granicu od 200.000 vozila, što će biti tri godine ranije od prvobitnog plana.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche Macan predstavljen u Srbiji, cena od 60.900 evra

 

porsche%20macan%203222.jpg

 

Porscheov dugo najavljivani SUV Macan je zvaničnu premijeru imao na prošlogodišnjem Salonu automobila u Los Anđelesu, a danas je predstavljen i u Beogradu. Ovaj Porscheov manji SUV (od indonezijske reči za ''Tigar'') na tržištu Srbije startuje po ceni od 60.900 evra.

 

porsche%20macan%20333.jpg

 

Model Macan je deo Porsche plana Strategy 2018, koji podrazumeva proširenje ponude i povećanje prodaje ove nemačke fabrike, a najavljuje se kao pravi Porsche i kao vozilo koje kombinuje karakteristike sportskog automobila i prednosti SUV modela.

 

105979-porsche%20macan%2033.jpg

 

Macan brojne komponente deli sa Audijem Q5, dok se proizvodnja odvija u fabrici u nemačkom Lajpcigu, gde je uloženo 500 miliona evra u proširenje kapaciteta i gde će biti zaposleno ukupno 1.000 novih radnika.

 

 

Porsche%20Macan%205.jpg

 

Macan ima isto međuosovinsko rastojanje kao i Audijev Q5 (2807 mm), a što se ostalih dimenzija tiče, Macan je dugačak 4675 mm, širok 1923 mm i visok 1628 mm. U odnosu na Audi Q5, Macan je takođe dobio i dorađeno ogibljenje i upravljački kao i kočioni sistem. Veličina točkova će se inače standardno kretati od 18 do 19 inča sa gumama 235/60 R18 i 255/55 R18 odnosno 235/55 R19 i 255/50 R19 (opciono će se nuditi i točkovi do 21 inča), a zapremina prtljažnika od 500 do 1500 litara.

 

105978-porsche%20macan%2032.jpg

 

Što se tiče motora, za sada je u ponudi nekoliko agregata, i to sa rasponom snage od 258KS do 400KS.

 

porsche%20macan%20322.jpg

 

U ponudi će na početku biti verzije Macan S, Macan Turbo i Macan S Diesel, a njihove specifikacije možete pogledati u nastavku. 
3.0 litarski V6 benzinac u modelu Macan S ima 250 kW/340KS i 460 Nm obrtnog momenta (u paru sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, ubrzanje do 100 km/h iznosi 5.4 sekunde, najveća brzina je 254 km/h, potrošnja goriva 8.7 l/100 km, emisija CO2 je 204 g/km), Macan Turbo raspolaže sa 3.6 litarskim turbo motorom sa 294 kW/400KS i 550 Nm (do stotke za 4.8 sekunde, najveća brzina 266 km/h, potrošnja 8.9 l/100 km, emisija CO2 iznosi 208 g/km), dok Macan Diesel S pokreće šestocilindrični 3.0 litarski dizelaš sa 190 kW/258KS i 580 Nm (do 100 km/h za 6.3 sekunde, najveća brzina 230 km/h, potrošnja 6,1 l/100 km, emisija CO2 je 159 g/km). 

 

porsche%20macan%204388.jpg

 

Treba napomenuti da je Macan sa opcioninim Sport Chrono paketom od 0 do 100 km/h kod svih navedenih verzija brži za još 0.2 sekunde.

 

porsche%20macan%2043888.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Macan Exclusive

 

Porsche%20Macan%2098.jpg

 

Porsche Exclusive je specijalno odeljenje nemačke kompanije za personalizaciju koje kupcima omogućava da svoj automobil doteraju zahvaljujući novim bojama eksterijera i enterijera, razlitičim točkovima, novim materijalima i bogatijom opremom.

 

Porsche%20Macan%20988.jpg

 

Nakon što su nedavno predstavili doterani 911 Turbo Cabriolet Exclusive, na red je došao i manji SUV Macan.

 

Porsche%20Macan%209888.jpg

 

Kao baza je poslužio Macan S, a između ostalog je dobio SportDesign paket u high-gloss black boji, SportDesign retrovizore, zatamnjena Bi-Xenon prednja svetla, kao i komplet 21-inčnih Sport Classic točkova u high-gloss black boji.

 

Porsche%20Macan%2098888.jpg

 

 

 

izvor - autoblog.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche Macan i sa 2.0 litarskim četvorocilindričnim benzincem

 

112706-porsche%20macan%20322.jpg

 

Porscheov dugo najavljivani SUV Macan (od indonezijske reči za tigar) je zvaničnu premijeru imao na prošlogodišnjem Salonu automobila u Los Anđelesu, a nedavno je predstavljen i u Beogradu (na tržištu Srbije inače startuje po ceni od 60.900 evra). Na početku je Macan bio dostupan u verzijama Macan S Diesel, Macan S i Macan Turbo (sa rasponom snage od 258KS do 400KS), a sada je ponuda proširena i baznom varijantom koju pokreće 2.0 četvorocilindrični turbo benzinac.

 

112705-porsche%20macan%2032.jpg

 

Ovaj četvorocilindraš raspolaže sa 177 kW/240KS i 350 Nm obrtnog momenta, a u paru sa PDK menjačem ovako motorizovani Macan do 100 km/h ubrzava za 6.9 sekundi, dok potrošnja goriva iznosi 7.5 l/100 km.

 

112707-porsche%20macan%203222.jpg

 

U standardnoj opremi baznog Macana se između ostalog nalaze i 18-inčni alu točkovi i dvozonski klima uređaj, a biće dostupni i panoramski krov, Porsche Active Suspension Management (PASM), Park Assist...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

-----------------------------


U Poljskoj slupan prvi Porsche Macan
 
113053-porsche%20macan%204.jpg
 
U Poljskoj je prošlog petka slupan prvi Porsche Macan, a njegov 53-godišnji vlasnik je sa povredama završio u bolnici. Macan je naime nakon sudara sa Audijem A4 Avant udario u drvo i na kraju završio na krovu.
 
porsche%20macan%2044.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
SpeedART Porsche Macan

 

speed%20art%20macan.jpg

 

Tjuner SpeedART je objavio kratko saopštenje i jednu sliku kao najavu njihovog budućeg paketa za modifikaciju novog Porscheovog SUV modela Macan. SpeedART je za sada za Macan Turbo predvideo set novih alu točkova i crvena kočiona klešta, ali će narednih nedelja i meseci ponuda biti proširivana. To znači da će Macan moći da se dobije i sa SpeedART izduvnim sistemom, paketima za pojačanje motora, aero body kit-om, kao i modifikovanim enterijerom.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hamann Porsche Macan
 
hamann%20macan%20111.jpg

 

I Hamann Motorsport je pripremio prvi tjuning paket za novi SUV nemačkog Porschea. To u praksi znači da vlasnici Macana za sada kod Hamanna mogu da dobiju samo nove alu točkove.

 

hamann%20macan%201.jpg

 

U pitanju su različiti alu točkovi od 21 i 22 inča, u više boja.

 

hamann%20macan%2011.jpg

 

Naravno, Hamann će vremenom proširiti svoju ponudu, pa će Macan biti dostupan i sa njihovim aero body paketom, sportskim izduvnim sistemom, modifikovanim ogibljenjem, paketima za pojačanje motora i doteranom enterijerom.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...