Jump to content
FAS Goran
drvac

Iskustva o 2.0 MultiJet 165

Recommended Posts

Koliko znam turbo je na 2.0 manji nego na 1.9, te bas 2.0 vise nestaje posle 4000rpm, sto je cepidlacenje, a nebitno za vecinu, jer mali procenat ljudi ce da gura do 4500rpm cak iako moze, ostaje pitanje zasto se tako sporo zalece.

Imam utisak da ako na 2.0 potopis gas na 1000rpm da ce na 1500rpm vec da krene da vuce odlicno, ali ako na 1500rpm nabodes gas odjednom opet ce mu trebati par sekundi dok ne povuce snazno,  mozda se geometrija sporo pomera, mozda je do mape, ne znam do cega je, ali je losiji odziv na gas i trazi privikavanje, sto nije neki bog zna kakav problem.

 

Kao sto se oseti manja kubikaza, 1.6 u odnosu na 1.9. tako se verovatno oseti ovde i turbina, mora vise da se zavrti, za sta je potrebno vreme, ali je ovo bas cepidlacenje :)

 

U opelu su nesto izmenili i tamo crkava radilica valjda, ne precesto, ali nije necuveno, mislim da je cak tamo i lanac umesto kaisa, da su dosta izmenjali, davno sam se interesovao za 2.0 pa sam pozaboravljao vec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da je jednom coveku u NS na novom e90 lci 320d crkla radilica takodje, prve serije su ozloglasene po netu po pucanju istezanju lanaca, a opet nisam cuo za te probleme na tom motoru u f10, f30, sredili stvar i guraj dalje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Markobgd said:

Kod mene je prešao 40m pre zamene lanca. Marš u q da razmišljam:lol:

Iako se lanac nije čuo uopšte ako se ne varam... @Dezurni?

Gde da se čuje od štektanja dizela? :D

Šalim se. Stvarno se nije čuo, a bio je tek za nijansu duži nego nov. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necu nista da pisem da ne bi izbaksuzirao :D

 

Ostavio me je na putu jedino kada je propisao hladnjak EGR-a, kojeg sam uredno zacementirao. Tako me je isto ostavio na putu GT 1.9 16v kad je klapna uletela do klipa i napravila ceh od 500-600 evra.

Dakle, ni 1.9 16v ni 2.0 nisu cvecke. Oba motora mogu da sluze odlicno pri punoj ekspolataciji, a mogu i da ostave na putu i da naprave troskove. 1.9 8v nema sta da trazi u tom poredjenju.

 

Oba auta su se muski vozila, GT mi je definitivno vise odgovarao na pedali gasa, trebalo je par meseci da se adaptiram na 2.0 i to je to, sad ga vozim kao da se znamo ceo zivot. Sto se tice pouzdanosti, ne moze niko da mi tvrdi da je jedan pouzdaniji od drugog.

Edited by Sava

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, neshtry said:

Jel taj dizel 2.0 fiatov i u Opelima?

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока
 

Uz neke izmene, mislim da jeste.

Recimo set zupcenja je isti.

20 hours ago, vagenovac said:

Imam utisak da ako na 2.0 potopis gas na 1000rpm da ce na 1500rpm vec da krene da vuce odlicno, ali ako na 1500rpm nabodes gas odjednom opet ce mu trebati par sekundi dok ne povuce snazno,  mozda se geometrija sporo pomera, mozda je do mape, ne znam do cega je, ali je losiji odziv na gas i trazi privikavanje, sto nije neki bog zna kakav problem.

Takav utisak sam i ja stekao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/3/2018 at 5:20 PM, vagenovac said:

Zar nije milutin menjao i turbo, a i kvacilo/zamajac (tj. remontovao ja mislim), a dizne je nesto slao kod duleta ako se ne varam, mada mislim da je bio problem sa konektorom, ali i to je bubica.

 

 

Pa radio sam turbo, ali da nije par dana posle ciscenja usisne grane proletelo nesto kroz njega jos bi stari turbo duvao...to je ljudski faktor jednostavno


Jedini moj realan kvar je zamajac, i to je se raspao na skroz bizaran nacin. Raspao se lezaj izmedju dve ploce. Opruge su bile odlicne, toliko da i kada se raspao lezaj na gasenju nije imao ni najmanji sum ili zvec, vec samo u leru kada radi i stisnes kvacilo on dumdumdum. Kvacilo nisam ni dirao, kvacilo je odlicno.
Ajd dobro moram reci da je postojao problem i sa EGR, povezan sa onih 5 protokomera. Ali da sam imao nekog da mi odmah kaze u cemu je problem, resio bih ga gasenjem EGR-a i jednim novim protokomerom.

 

Problem sa diznom - da sam imao dobru lemilicu mogao sam sam da resim problem za 15 minuta.

Sa hladnjakom EGR nemam problem.

Smetalo mi je (isto kao i Tosoniju) sto je slinav motor, evo izgleda da sam i to resio. Mislili smo da je dihtung u pitanju. Posto ga sticajem nekih glupih okolnosti nismo menjali, ipak smo ovde na vakum-pumpi i na luli za sipanje naneli crni silikon. I eto resio sam i to. Sad je suv kao barut

 

0-02-04-e9709b9af181413a16d253efadc6ee28957c5297c06f157948b500c9f66912b6_full.thumb.jpg.1ca2a0b74b0636d4aba1a5f9562a2c3d.jpg

 

Resio sam puno stvari, dosta nekih sitnica...a da budem iskren - jedno 3-4 meseca sam bio mozda i zasluzan za negativan rejting samog motora, stvarno su mi se bili vezali problemi, i smucio mi se bio. Izvukao i para i zivaca

Kad sam ja to sve hteo cap cap cap brzinski da resim, ali ne ide tako...

 

Od pravilnog uzupcavanja - situacija se potpuno okrenula.

Da vam slikovato objasnim - posto znam da vam se desavaju iste situacije, skoro sam bio nesto da odbacim zenu i dete do tazbine, na tamo maglustina, a u povratku se razisla pa sam ga spicio u povratku, parkiram kuci, ugasim, izadjem, pogledam ga i kazem u sebi "Dobar, dobar"...eto na "to i tako" smo sada :D

On 2/3/2018 at 7:48 PM, vagenovac said:

 

Imam utisak da ako na 2.0 potopis gas na 1000rpm da ce na 1500rpm vec da krene da vuce odlicno, ali ako na 1500rpm nabodes gas odjednom opet ce mu trebati par sekundi dok ne povuce snazno,

 

 

Na tom nekom - proveriti zupcenje :D tako je moj radio dok nije uzupcen kako treba.
Sada sa 164 ks drasticno bolja situacija.

 

Kazem bolja. Ne odlicna.

Ne toliko odlicna - da ne bih razmisljao o cipovanju.

Ne toliko losa da mi smeta

 

Ali pazi, nov turbo, nova geometrija, nova elktronika na njoj, usisna cista, egr ugasen, nema dpf, maf nov, map nov...pa ne moze da ne ide, i da ne radi kako treba. Za 100% cistu sliku mi ostaju dizne, a i njih cu da radim...

 

 

 

On 2/3/2018 at 6:41 PM, neshtry said:

Jel taj dizel 2.0 fiatov i u Opelima?

 

 

Da, da...

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije isti kod Opela. Konstrukciono isti ali ga koliko znam Opel radi (sada potpuno a u startu delom) pa je u skladu sa tim i lošili. Ti koji idu u Opel imaju problem sa ležajevima radilice (ne znam za ovu drugu generaciju 2.0 dal su rešili to) 

Ovo sam čitao na par mesta ali uzimam sa rezervom obzirom da nigde zvaničan podatak nisam video.

 

Npr, na ovom novijem su (genijalci) uspeli da u dva grejača motora spakuju merače protoka/pritiska goriva pa u skladu sa tim jedan komad košta 16500din dok su druga dva grejača ostala "normalna" i koštaju u skladu sa tim oko 1000din.

 

 

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prozvođač i konstruktor je u početku bio isti(VM MOTORI),kasniju su napravili zajedničku kompaniju za motore,pa su Opel twinport motori ugrađiveni u FIAT grupu,a dizeli u Opele...Insignia dizel je jedan od najprodavanijih u klasi,sa najmanje kvarova,zato pitam...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Očigledno nisu isti motori što dokazuje podatak da je problem sa ležajevima radilice isključivo vezan za Insigniju (još ne nađoh kod Fiata da se neko žalio), onda i gore pomenuti grejači. Upravo sam pročitao da se isti ugrađuju u 2.0 Cdti još od 2008god što govori da su ih ugurali i u prvi 2.0mjet koji su dobili...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešto se razmišljam da možda nemaju obaveštenje o slabom pritisku ulja ili lampicu za isti pa da se kasno reaguje na onaj (sada)  poznati problem sa gumicom na luli uljne pumpe u karteru. 

Pošto imaju iskustva sa nedostatkom pokazivača možda i taj fali pa se kasno reaguje na ono što je mene izluđivalo dok nisam rešio:D a za posledicu toga ima stradanje ležajeva radilice koji su prvi na udaru ako je podmazivanje loše!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo. Milutine. ;)

1 minute ago, Markobgd said:

Nešto se razmišljam da možda nemaju obaveštenje o slabom pritisku ulja ili lampicu za isti pa da se kasno reaguje na onaj (sada)  poznati problem sa gumicom na luli uljne pumpe u karteru. 

Pošto imaju iskustva sa nedostatkom pokazivača možda i taj fali pa se kasno reaguje na ono što je mene izluđivalo dok nisam rešio:D a za posledicu toga ima stradanje ležajeva radilice koji su prvi na udaru ako je podmazivanje loše!

Velike su šanse da je problem radilice vezan za tu gumicu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...