Jump to content
FAS Goran
Macvanin

Yugo Koral In L - iskustva?

Recommended Posts

Da li je neko sa foruma imao ovaj auto?Posto je Peugeot motor u njemu,zanima me kako se pokazao?

Ukratko,zanima me sve u vezi ovog auta  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja probao par puta i mogu da ti kažem da ide baš dobro :) A taj motor uopšte nije loš, za 1500 evrića verovatno i najbolji izbor 2006+ godište :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino što moraš da skidaš sanku da bi ispustio ulje, a i da imaš sreće da pogodiš koji od 3 tipa filtera za ulje ide u njega :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ga vozio nesto malo, do 2000 obrtaja ide bolje nego Zastavin 1.1EFI, posle do tu nekih 3000-3500 obrtaja idu jednako i posle Zastavin ide bolje. Cuo sam nekoliko puta da je ljudima stradala bobina koja nije jeftina (bila, ne znam kako je sada) i cuo sam da imaju problema sa semerinzima pa da pisaju ulje, mada od jedne osobe koja ga je dugo posedovala, tvrdi da nije imala ni jedan od tih problema. Ja bih se pre odlucio za 1.1 ili 1.3EFI sa 4.6 sistemom i skines katalizator (posto ima jednu lambda sondu pa mu ne smeta), prodas to i uradis cip za te pare :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj uopste da se zazmisljas, ako je dobar limarijski ;)

Cale ima Floridu sa do duse 1.6 pezoovim i evo za nepunih 5 godina ima 290 000 i motor je sa svih strana suv ko barut i ne trosi ni gram ulja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijateljica hoce na prolece da proda njenog Jugica,koji je presao celih 25 000km,i ona ga je kupila novog.Auto je bukvalno kao nov.

Koliko vidim po vasim komentarima,nije los izbor  :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yugo ima mnogo pozitivnih strana i nekoliko problema - ali definitivno nije najgori auto. Navozao sam ih se ranije, a moj otac I sad ima jednog. Ako se redovno odrzava moze da bude pouzdan i jeftin. Nazalost kod njega redovno odrzavanje nije samo menjanje ulja I filtera (kojih nema puno), vec i redovno nosenje rezervnih delova sa sobom, jer se posle 50.000 nikad ne zna sta ce kad otkazati. Trenutno glavni problem kod yuga je to sto vec pomalo nestaje rezervnih delova... a pogotovo za one primerke kojih nije puno proizvedeno. Za obicnu 45-icu i 55-icu ima ih jos uvek, ali za ostale modele morate da slavite ako ih nadjete...tako da ko nema vremena da luta po otpadima bolje da ga ne kupuje. Drugi problem je sto se nista ne sme ostaviti u njemu, jer se toliko lako obija da to rade vec i djaci u osnovnoj skoli. Ko ga kupi neka odmah kupi I veci ranac u koga moze da stane cela obavezna oprema I da se stalno nosi sa sobom. Ostalo je ok,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad videh da sam kontradiktoran, pa da pojasnim - redovno se menjaju I imaju sa sobom potrosni delovi: kompletno paljenje - razvodna kapa, ruka, kablovi, voda I ulje.

Ostali delovi ne moraju da se imaju uvek sa sobom ali se menjaju periodicno - na svakih 20-30- tak hiljada vesanje (ramena I zglobovi). 50 hiljada je vreme za veliki servis I manzetne, I za one dihtunge I lezajeve koji su preziveli do tada, kao i za razne sajle polugice I prekidace. Ako ga svakih 6 meseci terate na servis i menjate preventivno sve dotrajale delove cim se to primeti (pre nego sto otkazu i ostave vas negde na putu) bice jeftin I pouzdan. Sta znaci jeftin - to da mu je svo nabrojano odrzavanje za 50.000 jeftinije nego obican mali servis za neka nova kola u ovlastenom servisu. ;):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj ima oko 85.000km i ja nista ne nosim od delova niti ocekujem da ce nesto da odkaze... Problem sa Yugom je sto svi menjaju delove kad stradaju i onda normalno da nije dobar, kada ne znas kad ce da te zajebe... Kad se menjaju preventivno u skladu sa fabrickim preporukama za servis, onda nema problema. Drugi problem je sto delova ima ali su nevidjeno smece... A ljudi se otimaju za sto jeftiniji deo odmah sa police umesto da kupe neki kvalitetniji deo koji je mozda duplo skuplji ali traje nekoliko puta duze... Upareno naravno sa onim prvim, kvalitetan deo se obicno narucuje i onda kada odrzavas tako da cekas kad ce sta da crkne, onda normalno vecina nece ni da ceka da stigne bolji deo nego kupi najeftiniji i najlosiji da sto pre opravi ;) Takodje je problem ako ne odrzavas sam, nego placas majstora, mladji nece da se smaraju pa zbrzaju i zaseru a sa matorima se uvek moras dokazivati da to sto radi, ne znaci da je napravljeno najbolje sto moze ;)

 

EDIT, posto je dopisana poruka, ja sam presao nekih 25.000 sa ramenima i ko nova su, prethodna su isto tako bila ko nova i ja sam ih prodao poznaniku, ja sam ih zamenio samo zato sto sam stavio duza. Spone su fabricke, kao i letva i zglobovi a nije da vozim nezno auto... Jedino manzetne, to me ubijalo u pojam ali sam uspeo da resim i to nadam se. zamnio sam samo sajlu kvacila i jedan prekidac. Jos uvek ima fabricke rucice za podizanje prozora :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

prijatelju sta ce ti to u zivotu? bolje idi negde na more ili planinu za te novce, da makar imas neku lepu uspomenu. kupovina juga danas, to ti je kao da bi otisao u cetnike 1945, znaci zajeb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvoj je neka dobra berba! ;)

Salu na stranu, ja sam sa mojim jedne godine isao u Grcku! Uglavnom sam ga sam odrzavao (osim velikog servisa I manzetni), I stavljao dobre delove - npr. Bremi kablove, bosh bobinu, Dayco kaiseve... zbog toga je I bio pouzdan... cim vidim kap ulja ili da ne vuce idealno, nesto menjam... al ipak I pored toga mnogo je jeftiniji za odrzavanje nego samo promena ulja za ove nove u servisu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

On bi trebao da bude drugi auto u porodici,posto smo vec imali Yuga 55,punih 25 godina(prvi vlasnici), koga smo skoro prodali.

Ovaj mi se svidja,malo je vozen,ali ne znam mane tih `novih` modela sa Peugeot motorima.

 

Dobro,  sad znam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sa novim yugom 55 za tri godine presao 100k km. Plin sam ugradio na 1000km. Od kvarova sam imao samo ulozak brave i radio sam glavu na 60K. Ostalo samo redovno odrzavanje. Prezadovoljan sam bio sa automobilom. Zbog predrasuda nisam isao sa njim u Grcku ali sam kasnije shvatio da je to bila greska jer me je auto savrseno sluzio. Nikada me nije ostavio na putu, osim uloska brave na parkingu posle posla ali to se sredilo. Dosao majstor na poziv za pola sata i popravio auto za 15 minuta. Yugo je bio najjeftinija voznja u mom zivotu, placen nov 3500eur i dobio biciklu na poklon (povod za zajebavanje od drugara) i prodao ga za 3000 projatelju koji je prosao jos 60.000 sa njim. Posle mu gubim trag. Mali servis sam mu radio na 5000.

Mogu da kazem da mi je voznja sa yugom bila zabavna, auto ima dusu. Mnogo mi je krivo sto se vise ne proizvodi i sto neverovatnom brzinom nestaje sa ulica.

Edited by TheCityAndTheStars

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sto sam pisao su uopste mane svih yuga, ali posto si ga vec imao sigurno si se vec sretao sa njima. Oni sa Peugeot motorom time sto imaju kvalitetniji motor nisu nista bolji od obicnih po pitanju najcescih kvarova. Jedino sto ce umesto 100.000 koliko je bilo mogao da predje obican 1.1 motor moci da predju znatno vise, npr 200.000, al to prosecan yugo nece doziveti jer ce se raspasti pre toga. Al sta ocekivati od novog automobila za oko 4.000 eura.

 

@TCATS svaka cast! Sve koje sam znao su do tada bili u starom gvozdju.
Al ono u cemu se svi slazemo je da ga treba redovno odrzavati na 5-10 kkm I tad ce biti pouzdan!
P.s. kad si spomenuo dusu setio sam se jos jednog razloga protiv yuga - bezbednost putnika mu je NULA u poredjenju sa svim novim kolima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije on tako los, pri testu od 56km/h je osvojio 3 zvezdice i ako je verovati ljudima iz Zastave, mogao je osvojiti i 4 zvezdice da je imao vazdusni jastuk, ali nedostatak istog ogranicava ocenu na maksimalne 3 zvezdice. Zvanicni testovi se rade na 64km/h, ali ne verujem da bi toliko ubedljivo losije prosao da ne bi mogao da zadovolji barem 2 zvezdice a taj Yugic se konstrukcijski malo razlikovao od standardnog i to u vidu par delova karoserije je lepljeno dodatno i ojacan je A stub ako se ja secam sa nekom specijalnom penom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvezdice su jedno a realnost drugo. U slucaju sudara dzaba mu 3 zvezdice... pune su vesti slucajeva - u yugu poginulo ... osoba, u Mercedesu, Audiu... prosli sa laksim povredama. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj motor ne moze da se poredi sa zastavinim, vozio sam c2 sa tim motorom i saxa sa 1.4 to su neunistive masine, oba auta su imala zavidnu kilometrazu i radila su kao sat. Jugo pocinje da duva posle 100 000 svaki... Ne znam kako su ga uklopili u juga, ali iz mog iskustva sto se samog motora tice odlican je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to nije stvar Yuga nego dimenzija. I Fiat 500 ima 5 zvezdica isto kao i Audi Q7 ali kad su radili test sudara ta dva vozila medjusobno, ovi u Audiju su doziveli blaze povrede dok ovi iz Fiata 500 su prosli sa malim izgledima za prezivljavanje.

Potrazite malo po netu ako mi ne verujete na rec ;) Ja sam samo rekao to za zvezdice, licno meni to nikad nije nista bitno znacilo jer znam dosta ljudi koji su preziveli sudar auta koji nije bio prepoznatljiv posle udesa dok znam i za situacije da su ljudi umrli a da auto izgleda skoro pa ne ostecen...

E pa bas me interesuje da li ce moj da dimi na 100.000km, bas me interesuje da li je gas do daske, teranje do 7500 obrtaja, 2000km predjeno pod N2O i razno cackanje da se izvuce ks da utice na trajnost :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ti zelim da nikad ne produva, prenosim samo svoje iskustvo ;) 

 

Sto se tice motora 1.1 ovo su njegove performanse u saxu sa 805kg, ne znam koliko ima jugo.

saxo.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uklopili su ga opasno ima distanc plocu izmedju motora i menjaca koja je teska kao jos jedan menjac. Taj 1.1 motor je isao i u Saxo i 106 pezo i znaju da sastave i do cak 400.000km. Nasi ne bi bili nasi da nisu kupovali francuski rinfuz od motora da bude jeftin. Ja sam letos prodao Yuga sa 145.000km samo mali i veliki servisi i kocnice, a uzet je od prvog vlasnika sa 48.000km i Zastavin 1.1 u njemu na LPG vozen i jos uvek ide kao i kad sam ga uzeo. Mada kakve su cene danas drugar uzeo Alfu 156 2000 god. 1.8 t.s. za 1750e ko lutka. No da ne skrecem s teme izbor je tvoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na internetu ima jako puno razlicitih podataka za njeogovo ubrzanje, od visokih 12s do niskih 16s :laughing: Zastava je Yuga deklarisala na 16.2s do 100 i 152km/h maksimalna brzina ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije Jugo toliko los kao sto pricate. Ja sam letos prodao zeninog koji je imao 105000 na satu, i osim redovnog odrzavanja, ulje, kocnice i jedna lamela, vise nije bilo nikakvog ulaganja. Inace motor i posle 105000 nije trosio ni gram ulja, bio je skoro kao nov sto se tice kompresije. U pitanju je bio standardni 1.1 motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...