Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW M5 (E39)

Recommended Posts

Na prodaju BMW M5 (E39) sa motorom iz Toyote Supre

 

bmw%20supra%2011.jpg

 

Ovo je verovatno jedini BMW M5 (E39) na svetu u koji je ugrađen motor iz Toyote Supre, a njegov vlasnik ga već neko vreme nudi na prodaju. Trenutna cena iznosi 22.000 američkih dolara.

 

bmw%20supra%20111.jpg

 

Radi se o M5 modelu iz 2001. godine sa 19-inčnim Varrstoen ES2 točkovima koji je do sada prešao 98.000 milja (157.715 km) i koji pod haubom umesto standardnog agregata ima JDM-spec 2JZ-GTE motor iz Toyote Supre.

 

bmw%20supra%201.jpg

 

Automobil raspolaže sa 500KS, koji se na zadnje točkove prenose putem šestostepenog Getrag V160 menjača, a više informacija i slika na sajtu forums.bimmerforums.com

 

 

 

 
 
Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupite nov 2003. BMW M5

 

147416-bmw%20m5%201.jpg

 

Ovaj automobil je pronašla ekipa iz Enthusiast Auto Group, koji su već imali zanimljive pronalaske, kao što je 1991. BMW M3 E30 sa 7.000 km koji je prodat za 200.000 dolara, pa i 2003 BMW M5 E39, koji je stajao u garaži 13 godina. Malo je teško zamisliti da je neko imao ovakav automobil, a da nije uživao u njemu. Čak i kao investicija, ima sigurnijih, bržih načina da se zaradi novac, od ulaganja u automobile.

 

147419-bmw%20m5%201111.jpg

 

Automobil je imao samo jednog vlasnika i samo jednom je bio na servisu, kao je proverena elektronika, od kada je prodat u Kaliforniji 4. jula, 2003. godine.

 

147417-bmw%20m5%2011.jpg

 

Prema EAG, ''valsnik je redovno i pravilno održavao automobil prethodnih 13 godina''. Enthusiast Auto je proverio da li je urađeno sve potrebno, kao i servis na 10 godina, koji obuhvata promenu filtera i ulja u svim delovima automobila, rashladne tečnosti, servo tečnosti...

 

147418-bmw%20m5%20111.jpg

 

Oni koji su zainteresovani, treba da pozovu kako bi saznali cenu ovog M5 automobila, ali mislimo da neće ići za manje od 150.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

E39 BMW 540i Touring sa LS2 V8 motorom

 

bmw%20e39%201.jpg

 

Neko bi rekao da savršena konverzija ne postoji, ali ipak, ovakvu tvrdnju odmah možemo pobiti bližim posmatranjem jednog od najsavršenijih karavana na svetu. Izvlačenje motora iz modela E39 serije 5, radi postavljanja moćnog LS2 V8 (GM motor koji je išao u Corvettu), može učiniti da određeni puritanci potpuno izgube razum, ali za sve ostale, ovaj prelepi karavan zvuči kao sledeća najbolja stvar pored E39 M5 ukoliko se ova transplantacija izvrši na pravi način...

 

bmw%20e39%2011.jpg

 

Predstavljamo vam model 2002. 540i Touring koji poseduje LS2 V8 motor, uparen sa šestostepenom manualnom transmisijom kreiranom posebno za ovaj model u kompaniji ''JE Import Performance of Baltimore'' i uz upotrebu opreme proizvođača ''Sikky Manufacturing''. Celokupan proces konverzije takođe je uključio i modifikovanje vešanja, upravljanja, kočionog sistema i enterijera između ostalih, a šasijske komponente preuzete su sa Pontiac GTO automobila.

 

bmw%20e39%20111.jpg

 

Prednji donji ram zamenjen je sa izvornim 528i komponentama koje uključuju letvu volana sa zupčanikom umesto originalnog sistema kružnih ležajeva, što je omogućilo da tjuner ugradi motor daleko pozadi i što je moguće niže.

 

bmw%20e39%201111.jpg

 

Ovaj automobil je finiširan titanium srebrnom bojom iznad crnog kožnog enterijera i poseduje prednji branilk sa E39 M5, kompletiran M5 korpama, spojlerom i linijom splitera, dok se pozadi nalazi zadnji branik u stilu M-Teck linije. BBS Super RS točkovi imaju obim od 19 inča i širinu od 9 napred i 10 pozadi.

 

bmw%20e39%2011111.jpg

 

Enterijer automobila dolazi uparen sa ujednačenim crnim prednjim delom i kontrolnom tablom preuzetom sa E39 M5 modela i šalt heblom kompanije ''Raceseng'', dok je ostatak ostao fabrički. Ovaj posebni model od kreiranja nije bio garažiran, ali deluje da je veoma interesantna zamena LS2 motora i njegova ugradnja u predivni E39 Touring zaista odrađena sa velikom preciznošću. Vlasnik je svoju unikatnu kreaciju nedavno postavio na tržište polovnjaka, a model je dobio cenu od 14.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2002. BMW M5 sa samo 700 km prodat za 176.000 dolara

 

183836-bmw m5 1.jpg

 

Neki ljudi skupljaju poštanske marke, drugi preferiraju salvete, a treći, oni s nešto dubljim džepom - biraju automobile. Jedan ljubitelj BMW-a iz Kalifornije je navodno imao naviku da kupuje po dva identična vozila. Jedno da bi njime upravljao, a drugo da bi ga sačuvao u originalnom stanju u klimatizovanom skladištu.

 

183838-bmw m5 111.jpg

 

Aukcijska kuća ''Gooding & Company'' je tako ove godine na Pebble Beachu dobila priliku da proda jednog od ovih besprekorno očuvanih modela - BMW M5 serije E39 s motorom V8 i ručnim menjačem iz 2002. godine, sa tek 700 km na satu.

 

183837-bmw m5 11.jpg

 

Pretpostavljamo da je navedenu kilometražu ovaj M5 napravio tokom redovnih godišnjih servisa u proteklih 16 godina.

 

183839-bmw m5 1111.jpg

 

Koliko je automobil dobro očuvan, možda najbolje svedoče potpuno nova, kožom Nappa presvučena sedišta. Jedan od najboljih BMW-ovih automobila svih vremena je prodat na aukciji za impresivnih 176.000 dolara, što se možda čini kao mnogo novca, ali kad uračunamo inflaciju, troškove održavanja, servisiranja i skladištenja, bivšem vlasniku bi verovatno bilo isplativije da je novac uložio u vrednosne papire.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najluđi BMW M5 je proizveo Volkswagen

 

bmw m5 vw02.jpg

 

Ovo je jednostavno najposebniji BMW M5 na tržištu, a po mnogima i najbolji koji su te vrlo plodonosne godine dale.

 

Vraćamo se u 1998. godinu, kada Volkswagen grupa preuzima Bentley i Bugatti. Ferdinand Piëch je odlučan da svoje egzotične adute izdvoji od konkurencije i traži razvoj potpuno novog motora. Na čelu odeljenja je Sabine (Wolfram) Willeke, a oni razvijaju celu liniju W motora, i to W8, W10, W12 i, konačno, W16. Svaki motor je tražio i auto na kojem bi bio prezentovan Piëchu. Kad je W10 motor u pitanju, rešenje je pronađeno kod rivala. Uzet je BMW M5 (E39) sa ručnim menjačem u koji je naknadno ugrađen W10 motor dobijen spajanjem dva VR5 motora. Dostupni podaci govore da se tu radi od 500 KS i 550 Nm raspoređenih na 1836 kg mase. Ako ga uporedimo sa originalnim M5, plus je iznosio 25% po pitanju snage i 10% u pogledu obrtnog momenta. Definitivno nešto što se itekako oseti.

 

bmw m5 vw01.jpg

 

Piëch je navodno bio toliko zadovoljan automobilom da je odlučio da ga zadrži i privatno koristi. 2002. godine Bentley dobija W12 motor, a samo godinu kasnije dolazi Bugatti Veyron sa W16 motorom. Sve rečeno postaje još zanimljivije kad kažemo da automobil nudi GDM Motors, belgijsko-nemački motosport tim.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M5 (E39) - Najbolja Petica ikada

 

bmw m5 04.jpg

 

Među BMW-ovim ''M Power'' limuzinama Serije 5, jedan model se naročito izdvaja i omiljen je među entuzijastima. U pitanju je čuvena E39 generacija modela M5, koja se proizvodila između 1998. i 2003. godine.

 

E39 M5 poseduje sve ono zbog čega BMW automobili nose epitet ''The ultimate driving machine''. Ispod haube ove, za današnje pojmove diskretne ali i vanvremenski elegantne limuzine se krije pravi dragulj - V8 motor zapremine 4.9 litara, fabričke oznake S62. On oslobađa 400 konjskih snaga pri 6.600 obrtaja u minutu i 500 Nm obrtnog momenta pri 3800 obrtaja. Snaga se na zadnje točkove prenosi putem šestostepenog manuelnog menjača, istog koji je ugrađen i u tadašnji model 540i, ali sa modifikovanim kvačilom zbog većeg obrtnog momenta. Tu je i diferencijal sa ograničenim proklizavanjem čija maksimalna blokada je 25%, kao i servo upravljač sa dva nivoa otpora (Servotronic). On se, kao i brzina odziva na pedalu gasa kontroliše preko tastera ''Sport'' na centralnoj konzoli.

O tome koliko moćna limuzina je svojevremeno bio E39 M5 govori i činjenica da je imao motor iste snage kao supersportski Ferrari 360 Modena!

 

bmw m5 03.jpg

 

Uz odličan zvuk atmosferskog ''osmaka'', BMW E39 M5 iz mesta do 100 km/h ubrzava za 4.8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od elektronski limitiranih 250 km/h. Testovi su pokazali da maksimalna brzina bez ograničenja prelazi 300 km/h, a E39 M5 je krug na stazi Nirburgring prešao za 8 minuta i 20 sekundi. Osim V8 motora, E39 je prva generacija BMW-a M5 sa aluminijumskim komponentama prednjeg oslanjanja i multilink zadnjim oslanjanjem.

 

bmw m5 e39 02.jpg

 

U septembru 2000. godine, BMW E39 M5 je redizajniran zajedno sa ostalim modelima u ponudi tadašnje ''Petice''. Izmene su uključivale modernije farove u obliku prstenova (tzv. ''Angel eyes'') i LED zadnja svetla, kao i razna poboljšanja u enterijeru. Mehanički, automobil je ostao nepromenjen. BMW je kod E39 M5 iz finansijskih razloga odustao od planirane verzije Touring, pa je napravljen samo jedan prototip moćnog V8 karavana.

 

bmw m 2021 01.jpg

 

Mnogi ljubitelji BMW-a verziju E39 smatraju najboljom generacijom modela M5, čiju slavu nije uspeo da zaseni čak ni naslednik E60 M5 sa V10 motorom. Jednostavno, reč je o poslednjem BMW-ovom sportskom sedanu ''stare škole'' (bar u poređenju sa današnjim digitalizovanim automobilima) koji se odlikuje harizmatičnim dizajnom, sjajnim performansama i upravljivošću uz udobnost na dužim relacijama. BMW E39 M5 je danas i među kolekcionarima jedan od najpoželjnijih modela fabrike iz Minhena, pa njegova cena konstantno raste.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...