Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Nissan Qashqai

Recommended Posts

On 9/1/2021 at 1:50 PM, Ivan said:

Stvarno su totalno odlepili sa cenama :D , za poviseni auto C segmenta (C-SUV).

Mada, kada vidim u sta se pretvaramo, generalno kao covecanstvo - i neka cepaju...

 

Treba da ih sisaju, dok je ovaca bice i vune :D 

 

Sto se tice nerealnih predstavljanja automobila i uvlacenja uvoznicima, nisu uslovljeni direktno, makar ne uglavnom, ali ako napljuju automobil vise nece dobiti.

A jucuberima je cilj da imaju sto vise videa, gledanja, lajkova itd., a za video o automobilima im treba automobil, sto znaci da vire samo nogice :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Nissan Qashqai

 

Testirana je druga generacija prvog krosovera! Popularnost Nissana Qashqai skoro da ne jenjava od trenutka predstavljanja pa sve do današnjih dana, a razlozi za takav status nalaze se pre svega u dobro odmerenim paketima opreme i njegovim sveukupnim voznim karakteristikama. Primerak na testu u Tekna+ paketu opreme donosi dosta toga, ali ne i pogon na sva 4 točka. Pod haubom mu je 1.6 dCi sa 131KS/320Nm i ima CVT menjač:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Nissan Qashqai u Srbiji od 23.300 evra

 

Nissan Qashqai 2022 5.jpg

 

Sa preko 3 miliona prodatih primeraka na evropskom tržištu, Qashqai je i dalje za kupce referentno vozilo u segmentu.

  • Alijansina nova platforma CMF-C je osnov tehnoloških poboljšanja Qashqaia
  • Inovativni sistem e-POWER donosi elektrifikaciju u novi Qashqai
  • Evropski dizajn, razvoj i proizvodnja oslanjaju se na njegov istorijski uspeh

Nissan ojačava svoju poziciju u evropskom segmentu crossovera potpuno novom, trećom generacijom Qashqaia. Od trenutka kada je Nissan 2007. godine uspostavio segment prodato je više od tri miliona primeraka Qashqaia. Nissan je u novom modelu zadržao iste principe na kojima su zasnovane, dizajnirane i razvijene prethodne dve generacije Qashqaia: elegantan dizajn, poboljšana platforma i efikasan pogonski sklop u kombinaciji sa naprednim kvalitetom i voznim karakteristikama više klase. Zahvaljujući Alijansinoj novoj platformi CMF-C koja je oličenje progresivnog inženjerstva, inovacija i naprednih tehnologija, novi Qashqai će ponovo podići lestvicu u segmentu crossovera, a kupci će uživati u tim atributima.

 

Kao i kod prethodnih generacija, izgled novog Qashqaia delo je tima dizajnera u Nissan Design Europe, smeštenom u središtu Londona, dok je za njegovu konstrukciju zaslužan Nissan Technical Centre Europe, sa sedištem u Cranfieldu u Bedfordshireu. ''Polazna osnova za dizajn i razvoj potpuno novog Qashqaia bila je detaljna analiza odnosa sa kupcima Qashqaia u poslednjih 13 godina. Ova nam je omogućilo da razumemo njihove potrebe i saznamo koje karakteristike crossovera posebno cene u svakodnevnoj upotrebi'', rekao je Marco Fioravanti, potpredsednik za planiranje proizvoda u Nissan Automotive Europe.

 

211454-Nissan Qashqai 2022 4.jpg

 

Kao i kod prethodne dve generacije, dizajn potpuno novog Nissana Qashqai izašao je iz Nissanovog European Design Studia u Londonu. Iako očigledno u stilu Qashqaia, treća generacija je mišićavija, oštrija i modernija. Poboljšanjem karoserije spoljašnji izgled Qashqaia je sada odlučniji, sa izražajnijim linijama ramena, produženim međuosovinskim rastojanjem i impozantnim 20-inčnim aluminijumskim naplatcima prvi put uvedenim na ovom modelu. Međuosovinsko rastojanje automobila povećano je za 20 mm, a ukupna dužina za 35 mm. Takođe je neznatno povećana visina (+25 mm) i širina za +32 mm. Na prednjem delu potpuno novog Qashqaia dominira sportska i uvećana Nissanova maska V-Motion sa hromiranom završnom obradom čiju preciznost naglašava ukrasna traka od saten hroma. Nju okružuju tanka, potpuno LED napredna matrična prednja svetla sa bumerang svetlosnim potpisom koja pružaju svetlost sličnu dnevnoj. Izuzetno mali razmaci između svih ovih detalja stvaraju vrhunski i precizan utisak. Prednje osvetljenje na novom Qashqaiu je poboljšano u odnosu na prethodni model time što ima tanji, oštriji dizajn zahvaljujući upotrebi LED tehnologije.

 

Sa strane, novi Qashqai deluje sportskije i dinamičnije, sa jednom ''intenzivnom linijom'' koja se proteže duž automobila od napred ka pozadi, naglašavajući horizontalni izgled automobila, ali i dajući mu osećaj dinamičnosti. Nova generacija Qashqaia biće dostupna po prvi put sa 20-inčnim aluminijumskim naplatcima dijamantske obrade (prethodna generacija nudila je 19-inčne naplatke). Ovi naplatci većeg prečnika popunjavaju lukove i doprinose robusnom izgledu automobila na putu. Kupci će biti zadovoljni mogućnostima personalizacije jer će novi Qashqai biti dostupan u 11 boja karoserije sa pet dvobojnih kombinacija, stvarajući 16 varijacija za odabir.

 

Povezana, udobna i opremljena komandama, kabina novog Nissana Qashqai postavlja novi standard u segmentu u pogledu vrhunskog osećaja, prepoznatljivog dizajna i poboljšane upotrebljivosti. Za stvaranje prijatnog i opuštajućeg okruženja, u celoj kabini se koristi belo ambijentalno osvetljenje koje svojom ujednačenošću daje vrhunski i harmoničan utisak. Velika pažnja posvećena je kvalitetu ergonomskog i estetskog prekidača menjača i tasterima sa visokokvalitetnim, taktilnim osećajem koji pružaju korisnicima više samopouzdanja i prefinjenosti.

 

211453-Nissan Qashqai 2022 3.jpg

 

Novi Qashqai nudi napredni infotainment sistem sa najvećom ponudom povezanih usluga u klasi, uključujući jednostavnu integraciju sa pametnim telefonima, ugrađeni Wi-Fi u automobilu koji omogućava povezivanje do sedam uređaja i usluge NissanConnect, namensku aplikaciju za kontrolu i praćenje vozila. Veći, 9-inčni ekran NissanConnect visoke rezolucije je digitalni ulaz u navigaciju, postavke zabave i vozila, a kompatibilan je sa Android Auto® i Apple CarPlay® sa kojim se može povezati i bežično. Novi potpuno elektronski 12.3-inčni TFT multi-informativni ekran visoke rezolucije može se konfigurisati na različite načine za prikaz uputstava navigacionog sistema, multimedijalnih sadržaja, stanja u saobraćaju ili informacija o vozilu. Ovim karakteristikama upravlja se pomoću novog okretnog dugmeta na upravljaču. Tradicionalna tekstura rezanog stakla “Kiriko” takođe je dodata TFT-ovoj digitalnoj pozadini - priznanje Nissanovim japanskim genima.

 

Novi 10.8-inčni Head-Up displej (HUD) pruža najveću površinu prikaza u segmentu. Najvažnije informacije navigacionog sistema, sistema za pomoć u vožnji i informacije o stanju u saobraćaju prikazuju se na vetrobranskom staklu, direktno u vidnom polju vozača. Funkcije Home-to-Car su kompatibilne sa uslugama Google Assistant i uređajima Amazon Alexa. Sistem podržava širok spektar komandi, uključujući mogućnost glasovnog slanja odredišta navigacionom sistemu automobila sa svog pametnog uređaja, što smanjuje vreme potrebno za unošenje odredišta. Preko aplikacije za pametni telefon NissanConnect dostupne su brojne jedinstvene funkcije vozila kao što su upravljanje sirenom i svetlima, kao i daljinsko otključavanje i zaključavanje vozila. Takođe se mogu podesiti pametna upozorenja, kao što su ograničenje brzine, vreme i parkirna zona sa obaveštenjima ako vozilo prekorači zadate parametre.

 

Ako ne koriste navigaciju sa svog telefona, vozači mogu da pristupe 3D mapama i funkciji Live Traffic koji uključuju napredne navigacione funkcije kao što su bežično ažuriranje mapa, stanje u saobraćaju u realnom vremenu, Google prikaz ulica i prikaz cena goriva. Navigacija Door-to-door je takođe dostupna kroz aplikaciju uključujući funkciju My Car Finder (pronađi moj automobil). U mogućnostima povezivanja mogu da uživaju svi putnici jer je središnja konzola sada opremljena USB-A i USB-C utičnicama napred i pozadi.

 

Nissan Qashqai 2022 2.jpg

 

Novi Qashqai nastavlja vozačima da pruža nenadmašan nivo svesti o okruženju, zahvaljujući većoj preglednosti prednjeg, bočnog i zadnjeg dela. Poboljšanja uključuju širi ugao vetrobranskog stakla, tanji prednji nosač krova i retrovizore postavljene na vrata, umesto na a-stubu, čime su smanjena nepregledna područja. Duže međuosovinsko rastojanje novog Qashqaia i efikasna organizacija prostora oslobađaju još više prostora za putnike. Prostor za kolena namenjen putnicima na zadnjim sedištima povećan je za 28 mm na 608 mm što stvara veću distancu sa vozačem i suvozačem. Prednji i zadnji naslon za glavu povećan je za 15 mm zahvaljujući manjem povećanju spoljašnjih dimenzija.

 

Električna vrata prtljažnika olakšaće pristup prtljažniku kada su vam ruke pune. Ukupna zapremina prtljažnika povećana je 50 litara u odnosu na model prethodne generacije, delimično zbog spuštanja poda prtljažnika za 20 mm kao posledice poboljšanog dizajn zadnjeg vešanja. Popularne karakteristike prethodnika, na primer bočni pretinci za odlaganje iznad unutrašnjih lukova blatobrana i prilagodljivi razdelnik prtljažnog prostora, poboljšani su u novoj generaciji, kao i izdržljivi dvostrani tepih čija je druga strana od plastike koja se lako čisti. Poboljšana ergonomija i dizajn vrata znači da je novi Qashqai lakši za ulazak i izlazak u poređenju sa prethodnom generacijom, a to je posebno očigledno u ograničenim prostorima kao što su višespratna auto parkirališta. Tamo gde prostor dozvoljava, roditelji će ceniti mogućnost otvaranja vrata do 85 stepeni, što će omogućiti lakši pristup bebama i mališanima u sedištima za decu.

 

Podržavajući Nissanov cilj da dostigne 50% prodaje elektrifikovanih vozila u Evropi do 2024. godine, novi Nissan Qashqai neće biti dostupan samo sa 1.3 DiG-T benzinskim motorom opremljenim blagom hibridnom tehnologijom, već će takođe u Evropi debitovati uvođenjem sistema e-POWER, Nissanovog inovativnog i nagrađivanog pogonskog sklopa koji crpi tehnologije iz pionirskog kompanijskog električnog vozila Nissan LEAF. Sa varijantama 2WD i 4WD, 6-stepenim ručnim ili novim Xtronic menjačem, zahvaljujući sistemu e-POWER, potpuno nove opcije pogonskog sklopa Qashqaia zadovoljavaju sve zahteve kupaca i pružaju im zadovoljstvo u vožnji.

 

Nissan Qashqai 2022 1.jpg

 

1.3 DiG-T benzinski motor 138KS/156KS i 12V blagi hibrid

12V blagi hibridni sistem dostupan na novom Qashqaiu je pristupačnija hibridna tehnologija koja donosi više obrtnog momenta, duže zaustavljanje motora u praznom hodu, brže ponovno pokretanje motora i zaustavljanje vozila [samo Xtronic], a uz to obezbeđuje nižu potrošnju goriva i emisije CO2 (-4 g/km). Pozitivan uticaj upravljanja energijom blagog hibrida na CO2 je konkurentan, a 1.3 motor isporučuje više snage i obrtnog momenta u poređenju sa ključnim konkurentima, čineći verziju sa benzinskim motorom privlačnom ponudom. Blagi hibridni sistem dodaje samo 22 kg ukupnoj masi vozila. Pri usporavanju, energija se obnavlja regeneracijom i skladišti u litijum-jonskoj bateriji. Prikupljena energije se zatim koristi kada je vozilo zaustavljeno u praznom hodu, prilikom zaustavljanja (samo verzije Xtronic) i za dodatni obrtni moment.

Kod zaustavljanja, pri brzinama manjim od 18 km/h i sa pritisnutom kočnicom motor će se isključiti, a uskladištena energija iskoristiti za napajanje električne opreme vozila. Ovo omogućava da se produži zaustavljanje motora, a kao rezultat smanjenu potrošnju goriva. Blagi hibridni sistem je uparen sa rafiniranim i renomiranim benzinskim motorom 1.3 DiG-T koji je uveden na Qashqaiu 2018. Motor je dodatno poboljšan za novi Qashqai sa 50 novih komponenti i sada ispunjava normu Euro6- D Full.

 

1.3 benzinski motor biće ponuđen sa dve varijante snage: 138 ks i 156 ks, sa 6-stepenim ručnim menjačem ili novim Xtronic menjačem (samo sa 156 ks). Motor najveću snagu razvija pri 5.500 obrtaja, a najveći obrtni moment od 270 Nm dostupan je već od praktičnih 1.750 obrtaja u verziji sa 156 ks Xtronic menjačem i snažnijim verzijama sa ručnim menjačem. Ručni menjač je poboljšan i sada se odlikuje bržim, direktnijim i sportskim osećajem prilikom promena stepena prenosa. Nova generacija Xtronic menjača ostvaruje bolju ekonomičnost goriva i snažnija ubrzanja zahvaljujući poboljšanjima koja uključuju sistem podmazivanja sa dve pumpe sa novom električnom pumpom za ulje. Prednji pogon je dostupan u verzijama sa 138 ks i 156 ks, dok će pogon na četiri točka biti dostupan sam na Xtronic modelima sa 156 ks. Novi sistem upravljanja pogona na četiri točka i izbor načina vožnje je intuitivniji i inteligentniji. Prilagođava se spoljnim uslovima sa pet načina vožnje - Standard, ECO, Sport, Snow i Off-Road. Vreme reakcije pogona na četiri točka u slučaju proklizavanja točkova je pet puta kraće i sada iznosi oko 0.2 sekunde.

 

E-Power

Novi Qashqai donosi prvo uvođenje Nissanovog inovativnog pogonskog sistema e‑Power na evropsko tržište. Ekskluzivan Nissanov sistem i jedan od najvažnijih elemenata njegove strategije inteligentne mobilnosti, sistem e-POWER je jedinstven pristup elektrifikaciji čineći svakodnevnu vožnju uzbudljivom. Novi e-Power sistem Qashqaia čine snažna baterija povezana sa 154 ks snažnim benzinskim motorom najvećeg stepena kompresije u klasi, generator snage, inverter i 140 kW snažan električni motor dimenzija i snage kao u ostalim Nissanovim električnim vozilima. Ovo je jedinstveno rešenje koje kombinuje linearna ubrzanja karakteristična za električna vozila, ali bez potrebe za punjenjem vozila na punjaču.

 

Da bi se ispunile svakodnevne potrebe evropskih kupaca, sistem e-Power je značajno poboljšan za novi Qashqai. Primenjen je u vozilu Note - najprodavanijem japanskom vozilu poslednjih godina - za 1.2 benzinski motor koji puni bateriju ukupne snage 106 ks. Za evropsko tržište ugrađen je 1.5 benzinski motor ukupne snage 188 ks. Jedinstveno obeležje sistema e-Power je to da se benzinski motor koristi samo za generisanje električne energije, dok točkove pokreće isključivo električni motor. Ovo znači da motor uvek radi u svom optimalnom rasponu obrtaja, što dovodi do superiorne efikasnosti u potrošnji goriva i niže emisije CO2 u poređenju sa konvencionalnim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Zahvaljujući isključivo električnom motornom pogonu, nema kašnjenja u reakcijama kao kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem ili tradicionalnih hibrida. Trenutni odziv pruža uzbudljiv osećaj velikog obrtnog momenta i snažna ubrzanja pri različitim brzinama kako bi preticanje ili uključivanje na autoput bilo jednostavnije i sigurnije. Kao i Leaf, novi Qashqai sa sistemom e-Power nudi doživljaj vožnje samo jednom pedalom, poznatijom pod nazivom e-Pedal. Vozači mogu da pokreću vozilo, ubrzavaju i koče upotrebom samo pedale gasa.

 

Platforma CMF-C

Novi Qashqai je prvi novi model na evropskom tržištu koji koristi platformu CMF-C koja spaja najnapredniju automobilsku strukturu i tehnološku arhitekturu. Ključno za inženjerski koncept bilo je zadržavanje idealnih proporcija kojima aktuelni Qashqai duguje svoj uspeh. Naime, one omogućavaju jednostavno kretanje gradskim putevima i parkiranje, a istovremeno nude odličan unutrašnji prostor. Kada je reč o konstrukciji, gola karoserija izrađena je od još lakšeg materijala, a naprednim tehnikama utiskivanja i zavarivanja povećana je čvrstoća i smanjena masa vozila. Qashqai je po prvi put opremljen vratima prtljažnika izrađenim od kompozitnog materijala koji smanjuje masu za 2.6 kg. Prednja i zadnja vrata, prednji blatobrani i poklopac motora sada su izrađeni od aluminijuma koji smanjuje masu Qashqaieve karoserije za 21 kg u odnosu na prethodni model. Naprednim tehnikama proizvodnje ukupna masa gole karoserije lakša je za 60 kg, dok je krutost povećana za 41% u odnosu na model u odlasku. Time je obezbeđena uglađenost, udobnost i odziv karakterističan za modele više klase, izuzetna zaštita u slučaju nesreće, kao i veća efikasnosti automobila.

 

Novi dizajn sistema vešanja i upravljača

Novi Qashqai nastavlja da pruža zadovoljstvo u vožnji. Udobnom i glatkom vožnjom kao i zabavnim voznim karakteristikama na vijugavim putevima opravdava ugled svojih prethodnika. Platforma CMF-C je omogućila novom Qashqaiu ugradnju Macphersona na prednjem i zadnjem delu. U Qashqai sa pogonom na dva točka i 19-inčnim naplatcima ugrađena je torziona zadnja osovina. Verzije sa 20-inčnim naplatcima i pogonom na sva četiri točka biće opremljene naprednim multi-link zadnjim vešanjem. Poboljšan je i servo upravljač tako da sada nudi bolji odziv, bolji osećaj na upravljaču oko središnjeg položaja i smanjeno trenje.

 

Poboljšan sistem za pomoć u vožnji ProPILOT

Novi Qashqai biće opremljen najnovijom generacijom sistema za pomoć u vožnji ProPILOT da bi pružio još bolju podršku vozaču u svim uslovima. Sistem ProPILOT sa navigacijom Navi-link osmišljen je da smanji umor i stres tokom vožnje, a istovremeno jednostavan je za upotrebu. [Dostupno samo sa Xtronic menjačem]. ProPILOT sa navigacijom Navi-link pomaže pri ubrzavanju i kočenju tokom vožnje jednom trakom  autoputa. Sistem može da ubrza vozilo do podešene brzine i potpuno ga zaustavi u saobraćajnim zastojima. ProPILOT automatski pokreće vozilo nakon tri sekunde kada se saobraćaj ponovo pokrene. Poboljšan sistem potpuno novog Nissana Qashqai samostalno prilagođava brzinu automobila uslovima na putu: kada vozilo na autoputu uđe u zonu nižeg ograničenja brzine, sistem automatski očitava ograničenje i analizira podatke iz navigacionog sistema kako bi prilagodio brzinu Qashqaia na odgovarajuću brzinu, što znači da vozač ne mora ručno podešavati tempomat. Sistem može takođe da koristi podatke iz navigacionog sistema kako bi prilagodio brzinu prilikom ulaska u krivine ili na uskom izlazu sa autoputa.

 

Pored toga, ProPILOT sa navigacijom Navi-link sada je povezan sa Qashqaievim radarima za nadzor mrtvog ugla koji ispravljaju upravljač kako vozač ne bi promenio voznu traku dok je vozilo u mrtvom uglu.

Ostala poboljšanja uključuju ''bočnu zaštitu'' koja je posebno korisna u gradskim uslovima vožnje, jer vozača upozorava na prisutnost prepreka sa bočnih strana vozila, najčešće prilikom ulaska na parkiralište supermarketa. Novi Qashqai može takođe da interveniše kako bi sprečio sudar prilikom vožnje unazad zahvaljujući poboljšanom sistemu za otkrivanje pokretnih objekata: kada prepozna pokretni objekat u svojoj blizini, vozilo automatski koči ili se zaustavlja.

 

Dodatna sigurnost dolazi u obliku Nissanovog inteligentnog sistema nužnog prednjeg kočenja sa funkcijom predviđanja. Zahvaljujući naprednoj radarskoj tehnologiji, senzori su u stanju da očitavaju put iznad automobila koji se kreće ispred da bi se otkrilo da li vozilo iznenada koči. Sistem će aktivirati kočnicu da bi se smanjila verovatnoća sudara. Još jedna funkcija paketa sigurnosnih tehnologija u kabini novog vozila Qashqai je novi središnji vazdušni jastuk, koji se postavlja između dva prednja sedišta kako bi sprečio putnike u prvom redu da stupe u kontakt u slučaju bočnog sudara. Središnji vazdušni jastuk dopunjuje vazdušne jastuke za vozača i suvozača kao i bočne vazdušne jastuke i zavesice standardno ugrađene u novi Qashqai.

 

LED prednja svetla

Nissanovi inženjeri su za novi Qashqai razvili naredni sistem prednjih svetala koji prilagođava svetlosni snop prema uslovima na putu i ostalim učesnicima u saobraćaju. Snop je podeljen na 12 pojedinačnih svetlosnih elemenata koji se selektivno deaktiviraju kada se približava drugo vozilo. Zahvaljujući ovoj inovaciji, poboljšani su domet, širina i jačina svetlosnog snopa. On se takođe brzo prilagođava da ne bi zaslepeo vozače iz suprotnog smera. ''Novi Qashqai će promeniti očekivanja koja kupci imaju od porodičnog automobila. Udobnost, sofisticiranost i tehnologije biće preuzeti iz viših klasa automobila, dok će doživljaj vožnje zadovoljiti kako vozače tako i njihove putnike. Zahvaljujući Nissanovoj naprednoj tehnolpgiji e-Power, verujemo da će kupce osvojiti uglađen rad električnog motora i to što više ne moraju da brinu o dometu,'' rekao je Gianluca de Ficchy, predsednik za region Afrike, Bliskog istoka, Indije, Evrope i Okeanije (AMIEO).

 

PR saopštenje

 

Cene u Srbiji počinju od 23.300 evra, koliko košta Qashqai 1.3 DIG-T 140 Visia sa 6-stepenim manuelnim menjačem.

Kompletan cenovnik možete pogledati na sajtu uvoznika Nissan-a za SRB klikom OVDE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U gornjem PR saopštenju, u delu teksta:

 

Quote

"Novi Qashqai biće opremljen najnovijom generacijom sistema za pomoć u vožnji ProPILOT ...",

 

trebalo bi isto da glasi:

Quote

"Novi Qashqai U POSLEDNJA DVA PAKETA OPREME biće STANDARDNO opremljen najnovijom generacijom sistema za pomoć u vožnji ProPILOT ..."

 

p. s. možda je ispod vesti koja je iznad trebalo ( ako je moglo ) okačiti link do verzije cenovnika sa tehničkim specifikacijama ( takav cenovnik i daju u salonima).

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Nissan Qashqai

 

Kao da novi Qashqai i Hyundai Tucson donose novi dizajnerski pravac u ovu vrstu automobila.

Na testu je verzija 1.3 DiG-T 158 CVT X-Tronic:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500 MHEV neki "pljuju" jer blagi hibridni sistem radi na 12V, što neki smatraju "prevarom" ( u odnosu na sisteme na 24 i 48V ). A ovaj novi QQ sa MHEV motorima takodje radi na 12V. 

 

Meni je novi QQ po mnogo čemu dopada. Kakva su danas mnogi aktuelni ili tek predstavljeni modeli u toj klasi, on je "puna šaka brade". 

 

Ali, vezano za zapreminu gepeka, koja je počev od trećeg paketa deklarisana sa 479 litara (prva dva paketa 504), to čovek mora "da vidi", a i "da razume", sa najmanje dva razloga ( opcioni rezervni točak i "duplo dno" ).

Primera radi, svaki SUS CR-V ima standardno rezervni točak, i njemu je ( uz poštovanje toga da ima i rezervni točak ) zapremina gepeka deklarisana sa 561 litara.

Ovaj QQ nema standardno rezervni točak, a 479 litara je sa zapreminom rupe za rezervni točak. Takodje, deo gepeka mu jede malo neobično "duplo dno".

 

Hoću samo da kažem, "deklaracije" su "deklaracije", a realnost je nešto sasvim drugo, pa izmedju onih gore pomenutih 561 i 479 litara u praksi bude veća razlika od one koja se dobije prostim oduzimanjem manjeg od većeg broja ( donje fotografije su sa istog sajta, carbuyer ).

 

qq1.jpg qq2.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV: Nissan Qashqai

 

Sa preko 3 miliona prodatih na evropskom tržištu, Qashqai je i dalje referentno vozilo u segmentu kojem pripada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Nissan Qashqai

 

Treća generacija Qashqaja ide istim smerom kao i uspešni prethodnici, a Jura vam otkriva sve o mehanici, dizajnu, potrošnji i još koječemu :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Sve generacije Nissan Qashqai

 

Nissan Qashqai izmislio je SUV u C segmentu, a kako se promenio od 2007. do danas - proverite u videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Nissan Qashqai

 

Dimenzijama skoro isti kao stari jer je duži samo za 3.5 cm. Novi Qashqai je zadržao sve karakteristike prethodnih modela, a realno je i lepši:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako u praksi radi taj novi Xtronic CVT, u paru sa malim benzincem - ali je covek sa prilicno zakljucaka pogodio pravo u centar. Zalosno, ali u tom smeru ide kompletna auto industrija.

Dok ce pogotovo nasi "Jucuberi" i za Trabant koji bi dobili na testiranje, reci vecinu pozitivnih stvari.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Nissan Qashqai

 

U varijanti sa 1.33 DiG-T motorom sa 158 konja, pogonom na prednje točkove i CVT menjačem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV: Nissan Qashqai

 

1.3 DIG-T Mild Hybrid = ovaj benzinac potpomognut je hibridnim sistemom sa 12-voltnom električnom instalacijom i baterijom, a ukupno raspolaže sa 158 konja.

Paket opreme auta u videu je Tekna+

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Nissan Qashqai vs Peugeot 3008

 

Toliko slični, a opet toliko različiti. Jesu li turbo trocildarski benzinski motori stekli pravo građanstva ili nam treba pravda za dizelaše?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sitna i zla duša, moram da primetim da je ovo uporedni test dva 4-cilindrična motora, a ne 3-cilindričnog i 4-cilindričnog.

Piroški je ovaj put malo izgubio meru. Kao da pokušava da izreketira onoga što ga je domaćinski ponovo napljuvao - Nissan-a.

Čini mi se da je tako oštro bio krenuo i sa testom FL verzije Dustera. A onda kao da je došlo do velikog zaokreta u odnosu na kasnije testove Dačije koji su usledili. Jer, posle su krenuli samo hvalospevi brenda i modela. Suviše providno. I jadno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Nissan Qashqai 4x4 na snegu

 

Kako se novi Nissan Qashqai sa pogonom na svim točkovima snalazi na snegu isprobao je Branimir Tomurad :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Nissan Qashqai

 

Svojevremeno, prva generacija modela Nissan Qashqai je kreirala klasu kompaktnih SUV modela i utrla put krosoverima, kojih je sada toliko da se treća generacija Nisanovog hita možda suočava sa mnogo težim izazovom nego rodonačelnik klase:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasika, uzmeš top "kožnu verziju" (neuporedivu opremom sa onim ispod) i onda pričaš kako je Nissan generalno sa novim QQ digao kvalitet svih materijala na jedan novi, viši nivo ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Nissan Qashqai vs Seat Ateca

 

Nije tajna da se porodični SUV-ovi srednje veličine trenutno odlično prodaju, a ova dva modela su među onima koje kupci najčešće uzimaju.

Od kada je prvi put predstavljen pre oko 15 godina, Qashqai, sada u svojoj trećoj generaciji, je ili najprodavaniji ili odmah tu na vrhu (zavisno od tržišta), mada ni Ateca nije previše zaostajala od svog predstavljanja 2016. godine. Seat je zato nedavno sproveo restajling Atece kako bi bila nikad više konkurentnija Nissan-u. Da li im je uspelo?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: 2022. Nissan Qashqai

 

Do skoro aktuelni Qashqai je bio u prodaji od 2014. godine, a za to vreme u njegov segment je došlo bukvalno na desetine novih kompaktnih SUV alternativa. Vreme je bilo za novu generaciju, a od vitalnog je značaja za Nissan osigurati konkurentnost treće generacije Qashqai-ja, posebno kada se uzme u obzir da će se takmičiti sa velikim imenima...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Qashqai e-Power Hybrid

 

222992-nissan q 03.jpg

 

Nissan će krajem leta na evropskom tržištu ponuditi i Qashqai e-Power, čime će proširiti gamu Qashqaija. Ukratko, Qashqai e-Power kombinuje 1.5 trocilindrični turbo benzinac sa 158KS, elektromotor sa 190KS i baterije. Takođe, tu su i sistem regenerativnog kočenja i Nissanova e-Pedala.

 

222993-nissan q 02.jpg

 

Treba napomenuti da samo elektromotor pokreće točkove, dok SUS motor služi samo kao generator.

 

222991-nissan q01.jpg

 

Prema Nissanovom istraživanju, evropski vozači krosovera provode više od 70% svog vremena vozeći se u gradskim i prigradskim područjima, gde e-Power pogonski sklop radi efikasno i tiho. U kombinovanom ciklusu, potrošnja goriva je 5.3 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 119 g/km prema preliminarnim podacima. Kako što je pomenuto na početku, Qashqai e-Power u Evropu stiže krajem leta, dok će njegova cena biti saopštena pre početka prodaje.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu li Nissan i Reno da se dogovore oko istih deklaracija za isti motor???

:)

Malo pre za Reno Astral e-Power u njegovoj temi na ovom Forumu čitam vest da „kombinovama WLTP potrošnja iznosi 4.6 litara na 100 km, a emisija CO2 105 g/km“, a ovde sada vest za taj isti motor u Nissan QQ, gde piše "U kombinovanom ciklusu, potrošnja goriva je 5.3 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 119 g/km".

Po, ko je tu lud ???

:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...