Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Nissan Qashqai

Recommended Posts

whatcar.jpg What Car?: 2021. Nissan Qashqai

 

Ovaj auto je Nissan prodao u velikim brojevima, i baš zbog takvog rezultata sa prvom generacijom nekako je ostalo upamćeno da se Nissan ''razvaljuje'' sa prodajom ovog auta. Ali...iako je sve to tačno, postoji i update to gstanja...jer poslednjih godina prodaje starog modela Qashqai više nije bilo lider u segmentu...čak, bio je samo jedan prosečan auto po prodajnim rezultatima. Sa jedne strane on je ostario, a sa druge i konkurencija se znatno ''namnožila''.

Zato Nissan nije imao kud već je napravio novi, ali stvarno potpuno novi Qashqai, i sa posebnim osvrtom na podizanje kvaliteta u kabini. To se naročito primeti u visokom (Tekna) paketu opreme kod ovog na videu, ali i kod slabije opremljenih se primeti znatni napredak:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: 2022. Nissan Qashqai

 

Lako se može reći da je ovo najpopularniji crossover na svetu, uostalom do skoro i nije imao posebno veliku konkurenciju... Ali, najnovija (treća) generacija ima teži zadatak od onih pre nje jer treba da pokaže da je i najbolji auto u segmentu kojem pripada u vreme kad nikada više rivala nije bilo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2021. Nissan Qashqai

 

Nissan je 2007. godine pokrenuo pomamu za crossover modelima, ali od tada su mu se pridružili i drugi praveći porodične SUV-ove poput npr. Tiguana ili Tucsona. Da li je Nissan onda uradio dovoljno da vrati Qashqai na vrh segmenta kojem pripada?

Na papiru izgleda da jeste jer je novi model drastično preuređen i spolja i iznutra kako bi bio ne samo prostraniji, već da se oseća i znatno više premium. Prošivena sedišta od kože, drvene obloge inspirisane Japanom i savremena tehnologija među glavnim su karakteristikama, zajedno sa ''blagim'' hibridnim motorima i većim gepekom. Ali, Qashqai se suočava sa jakom konkurencijom tako da će morati zaista da impresionira kako bi zadržao svoje mesto na vrhu gomile crossovera:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkers.jpg Parkers: Nissan Qashqai

 

Dok ljudi širom sveta maštaju o Ferrari ili Lamborghini automobilima, suštinski svi kupuju ovakve SUV-ove...a među ''svima'' najveći deo otpada na Qashqai jer je od prve njegove generacije (2007.) do danas prodato preko 3 miliona komada...i to samo u Evropi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2021. Nissan Qashqai

 

Najnovija treća generacija u kojoj više nema nijednog dizela u ponudi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: 2021. Nissan Qashqai

 

Ovaj automobil je toliko popularan da je na mnogim tržištima faktički najvažniji novi auto koji će se pojaviti u toku 2021. godine. Što se tiče dizajna, on zaista odražava sad već tradicionalni crossover/SUV izgled, a kad uđete unutra naći ćete gomilu nove tehnologije i više nego dovoljno prostora za prevoz porodice. Što se tiče performansi, postoji samo jedan motor koji možete odabrati - 1.3 turbo-benzinac. Moći ćete da ga nabavite sa 138 konjskih snaga ili 156 konjskih snaga, a taj jači može da ima pogon na sva četiri točka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: 2021. Nissan Qashqai

 

Treća generacija Nissan-ovog crossovera/SUV-a/karavana/porodičnog automobila - zato je i jedan od najprodavanijih automobila na svetu sa više od tri miliona prodatih od njegovog predstavljanja 2006. godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: 2021. Nissan Qashqai

 

Da li novi Nissan Qashqai može da isprati konkurenciju Hyundai Tuscona i Peugeota 3008?

Qashqai je najprodavaniji SUV na mnogim tržištima, pa zato ovaj model iz 2021. treba mnogo toga da ispuni. Originalni Qashqai bio je automobil koji je započeo crossover ludost i od tada je ostao na vrhu klase - barem u pogledu prodaje. Novi Qashqai želi da nastavi ovaj uspeh sa hibridnom linijom pogonskih sklopova, novom platformom i boljom tehnologijom, ali da li je uspeo?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: 2021. Nissan Qashqai

 

Nissan Qashqai koncept prvi put je pokazan na Salonu automobila u Ženevi 2004. godine. Krajem 2006. godine Qashqai je pušten u proizvodnju.

Tokom 2007. usledile su brojne prezentacije širom sveta u kojima su se Nissan prodavci morali pošteno oznojiti da objasne medijima šta je to crossover i kako se razlikuje od običnog hečbeka ili terenskog automobila. Od tada je više od 3 miliona Qashqai-ja prodato u Evropi, a ukupno oko 5 miliona širom sveta. U međuvremenu su krosoveri postali velika stvar u kompaktnom segmentu, a postaju sve popularniji i na supermini terenu. Zbog toga danas u Evropi Nissan Qashqai ima čak 26 direktnih konkurenata:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: Nissan Qashqai

 

Nissan je odgovoran za pokretanje ''ludila'' SUV/Crossovera kada je lansirao prvu generaciju Nissan Qashqai davne 2007 godine. Prvi Qashqai je zato imao dosta slobodnog prostora na tržištu dok su drugi brendovi žurili da naprave svoj porodični SUV/Crossover, i taj prostor je iskoristio da postane najprodavaniji u klasi. Treća generacija modela je sada lansirana i pokušava da povrati deo tržišta koju je Qashqai ustupio rivalima otkako se model druge generacije pojavio 2014. godine.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: 2022. Nissan Qashqai

 

Nova maska, LED farovi su standard, generalno više sportski izgleda nego stari... pogledajte i sve ostale utiske spolja/iznutra i iz vožnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland: Nissan Qashqai vs Hyundai Tucson

 

Zbog svoje cene ova dva modela su već postali (Qashqai), ili će postati vladari svog segmenta...mada će prvo morati da se ''pobiju'' da se vidi koji je bolji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledah danas salonski novi QQ, 1,33T 158 ks CVT, FWD ( polukruto vešanje pozadi ), treći nivo opreme ( "štof" na sedištima ) od ukupno pet paketa, sa dodatkom panorame  i cena od "samo" 30.850e. 

Interesantno je ( meni ) da potpuno nov model u ovoj klasi "iz Japana", u 2021. godini, za te pare nema standardno i ACC ( radarski tempomat ) i LKAS ( sistem za centiranje vozila u sredinu saobraćajne trake ), ali, - nema u ovom paketu. To ima samo u četvrtom i petom. Nissan kao da je pitanju tih sistema aktivne bezbednosti preuzeo filozofiju Hyundai-a ( pošto ni novi Tucson to nema u većini paketa ).

Unutra novi QQ jeste malo veći nego prethodni, ali, samo malo. Ništa impozantno, pri čemu je i ranije po tom pitanju bio malo inferioran u odnosu na neke konkurente tog segmenta.

Bila su tamo i dva primerka u dva poslednja paketa opreme ( polukoža i koža ), jedan i sa opcionim točkovima od 20", a taj je bio i 4WD, a po mojoj proceni (cenovnika), taj sa opcijama ( dvobojna karoserija - 960, felne - 500 ... ) cenom  (bez eventuanih popusta) dobacuje do blizu 39.000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače, ako ste visoki i iznad proseka, neće biti problem da lepo sednete napred. Pozadi već sve zavisi od niza okolnosti, pa i od proporcija tela  :)

 

QQ 1.jpg

QQ 2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno su totalno odlepili sa cenama :D , za poviseni auto C segmenta (C-SUV).

Mada, kada vidim u sta se pretvaramo, generalno kao covecanstvo - i neka cepaju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja baš primer neke normalne osobe, ali, bez dileme, znatno veći "Headroom" pozadi nudi panoramski Renegade. I sa T4 150 AT u boljoj opremi košta maltene 10.000 evra manje :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Dzimbo said:

Znaci QQ je pao na "moron" testu.:D

Izvorno Svedjani, a onda i ostali imaju Moose test (Severnog jelena).

A FLCS ima Mooron test ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

testos.jpg Testosteeron: 2021. Nissan Qashqai

 

1.3l DiG-T sa 158 konja X-Tronic, sa pogonom napred, u najvećem paketu opreme Tekna plus:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako smem reći nešto o testu "Testosteeron"-a.

Najpre, ne košta testirani QQ 2WD "oko 34 hiljade" (34.750e), jer samo doplata za ovu boju iznosi 960 evra, pa imamo i doplatu za točkove od 20" i multilink ...

Lepo je od uvoznika što su testeru dali top verziju (koja ima sve i svašta), ali, tester bi trebalo da zna i kaže bar nešto i o nižim paketima opreme.

Možda je mogao bar upustno da pomene da čak ni treći nivo opreme ( N-Conecta ) nema PROPILOT paket sistema asistencije ( radarski tempomat, sistem za zadržavanje vozila u saobraćajnoj traci ... ), a na navodnu potrošnju testera od 8,2 po gradu mogu samo da se nasmejem.

Svakako od mene pohvala za mali napredak po pitanju povećanja prostora na zadnjoj klupi.

Sam enterijer mi je ( u ovom paketu ) uradjen prijatno u odnosu na ono kako neka savremena vozila znaju bezdušno da izgledaju.

 

Tek, ko obzirom na visinu i proporcije može u ova kola komotno da sedne, a ima budžet koji može da dobaci barem do četvrtog paketa opreme, mislim da QQ može da bude odličan i bezbedan porodični prevoz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...