Jump to content
FAS Euroauto Goran
Dante Bg

Nissan Qashqai

Recommended Posts

Stigao je novi Nissan Qashqai

 

Nisan je predstavio drugu generaciju pionira među krosoverima koji je do danas prodat u više od dva miliona primeraka. "Kaškai" je sada duži, širi, niži i lakši, a postavljen je na potpuno novu platformu. U ponudi će biti četiri motora, prodaja počinje u januaru naredne godine

 

398192_111323105_ff.jpg

 

 
"Novi kaškai izgleda kao kupe sa četvoro vrata", u jednoj rečenici je šef Nisanovog kreativnog centra Širo Nakamura opisao drugu generaciju kompaktnog krosovera koji je svetsku premijeru imao u Londonu. Predstavnici Nisana su obećali da će potpuno novi "kaškai" nastupiti snažno, na leđima atraktivnog dizajna, poboljšanog kvaliteta i upravljanja, modernih tehnologija i štedljivih motora. A, kada Japanci nešto obećaju, onda oni to po svaku cenu i ispune.
 

398194_111327105_ff.jpg

 
Međutim, u Nisanu i dalje ne žele da "kaškai" smeste u segment SUV-ova, već svoj bestseler predstavljaju kao krosover. To znači da je on više automobil nego terenac, a takva filozofija se sviđa kupcima što jasno pokazuju i brojke: više od dva miliona prodatih automobila u šest godina postojanja. Ne sumnjamo da bi direktor Nisana Karlos Gon voleo da druga generacija nastavi nesmanjenim ritmom!
 

398195_111329105_ff.jpg

 
Kada pričamo o spoljašnosti, trebalo bi reći da je novi "kaškai" duži za 4,9 centimetara (ukupna dužina 437,9 cm), dva centimetra je širi (180,0 cm) i 1,5 centimetara niži (160,0 cm), ali nudi dodatnih 10 milimetara prostora za glave putnika na prednjim i zadnjim sedištima. Zapremina prtljažnika je povećana za 20 litara i sada iznosi 430 litara, što je u proseku klase. Više prostora u kabini automatski znači i da se verzija "kaškai +2" sa sedam sedišta neće proizvoditi.
 

398196_111330105_ff.jpg

 
Dodatnom komforu doprinosi i bolja iskorišćenost prostora, a novi "kaškai" je u proseku 40 kilograma lakši.
 Japanci su ogroman posao uradili i kada je kabina u pitanju, pogotovo korišćenjem kvalitetnijih materijala koji otvoreno koketiraju sa premijum segmentom. Takođe, nisu dozvolili da ih ponesu savremeni trendovi, već su zadržali klasičan raspored instrumenata i prekidača, a dodatno su naglasili preglednost, ergonomiju i viši nivo završne obrade. Novi Nisanov "konekt" infotejment sistem je deo standardne opreme, pri čemu je centralno mesto u kokpitu pripalo ekranu osetljivom na dodir dijagonale sedma inča. Pregledna instrument tabla je oplemenjena manjim ekranom (dijagonala pet inča) koji vozaču u svakom trenutku pruža dvanaest različitih informacija, od prosečne potrošnje do pritiska u gumama.
 

398198_111359105_ff.jpg

 
Da ništa nije prepušteno slučaju pokazuje i podatak da su u razvoju novih sedišta za "kaškai" korišćena i iskustva agencije NASA u analizama pritiska i kretanja krvi u donjem delu leđa. Naime, Nisanovi inžinjeri su pratili ponašanje ljudskog tela u vožnji (položaj kosti i mišića, pokreti, pozicija sedenja...) kako bi dobili savršena sedišta koja će vozača i putnike držati "svežim" na dužim putovanjima. "Kaškai" takođe može da se pohvali i najnovijim sistemima pomoći vozaču, upakovanih u takozvani Nisanov bezbednosni štit, koji ga čine jednim od najsigurnijih modela u segmentu.
 

398199_111363105_ff.jpg

 
Ispod modernog "tela" novog "kaškaija" je nova modularna platforma koja je specijalno prilagođena za potrebe druge generacije krosovera. Veoma naprednu strukturu koristiće i drugi modeli Reno-Nisan alijanse, na prvom mestu nova generacija "espasa". "Kaškai" je dobio i novu generaciju amortizera koji svojim radom omogućavaju da se automobil ponaša kao limuzina na auto-putevima, odnosno da sa lakoćom i bez gubitka komfora savladava lošije terene. Tu je i novo elektronsko servo upravljanje, sada sa dva režima upravljanja: "normal" za vozače koji preferiraju leganiji osećaj na upravljaču (manevrisanje u gradskim uslovima, parkiranje, "krstarenje" auto-putem...) i "sport" za sve koji traže više povratnih informacija. Na taj način, ispunjena su oba zahteva i svi će biti zadovoljni.
 

398200_111364105_ff.jpg

 
Kao i do sada, vozači će moći da biraju između traženije verzije sa pogonom na prednjim točkovima i "kašakija" sa 4x4 pogonom koji će, osim uz ručni menjač, moći da se poruči i sa novo razvijenim "Xtronik" automatskim menjačem. Praktično, radi se o drugoj generaciji CVT menjača koja je dostupna samo u kombinaciji sa 1,6-litarskim dizel motorom.
 

398197_111351105_ff.jpg

 
Što se agregata tiče, u paleti se nalaze samo turbo motori, po dva benzinca i dizelaša. Ponudu otvara 1,2-litarski DIG-T sa 115 KS i 190 Nm maksimalnog obrtnog momenta (prosečna potrošnja prema fabričkim podacima iznosi 5,6 litara), dok snažniji benzinac 1.6 raspolaže sa 150 "konja" i 240 Nm (prosečna potrošnja5,8 litara). Kod dizelaša, radi se o dobro poznatom 1.5 dCi sa 110 KS (potrošnja 3,8 litara) i većem 1.6 dCi sa 130 "konja" (4,2 litara). Prodaja druge generacije "nisan kaškaija" počinje u januaru, kada će se pojaviti i u Srbiji, a cena još nije poznata.
 
http://vesti.mojauto.rs/Noviteti/418476/Stigao-je-novi-nisan-kaskai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tetka i teca su u martu kupili Qashqai u najjacem paketu opreme Tekna i imao sam priliku da se vozim u njemu nekoliko puta do sad.Od opreme ima bukvalno sve,vecinu stvari sam prvi put video uzivo,a motor je 1.2 turbo benzinac od 115 ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoji mi jedan u garazi star mesec dana pa ga po nekad i provozam, ide sasvim solidno za tu masu auta, mana je po meni bas taj manjak obrtnog momenta ako se uzme u obzir da je turbo motor...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, m1hajlo said:

Kako ide 1.2 115ks? Taj motor sad ide u dosta francuskih auta pa me bas zanima moze li to da se uporedi sa stilovih 116ks.

 

Isti konji su i tamo i u Stilu 115 vs 116,tako da je s te strane uporediv,ali ima skoro duplo manje kubika i manji tork i tu je Stilo u prednosti.

 

Konkretno oni su pre Qashqai-ja vozili Megan karavan 1.5 dci i kazu da im ovaj bolje ide...

 

13 hours ago, m1hajlo said:

Znaci puzic i dalje dominira :thumbsup:

 

Pa i Qash ima puzic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al mu fali sirova snaga iliti narodski 00. To kolje male motore, pogotovo turbo benzince

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je skoro duplo veci od mog Stila,unutra ogroman,tockovi od 19″ ja pitam koji je motor oni kazu 1.2 kad nisam seo na dupe :)

 

Ne moze se ocekivati previse ali ide solidno,mnogo bolje nego sto se ocekuje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj puzic je bolji :D Meni se kaskai svidja. Ali gledao bih dci verzije pre. Uporedjuju ga sa kadjarom cesto, ali ipak nisan ima istoriju dzipova iza sebe, pre bih se za njega odlucio.

Edited by m1hajlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

U osnovi da, ali u praksi se ne slazem :) Enterijer kadjara kao dete da se igralo. Kompleta flota vozila renoa ima neki tuti fruti enterijer koji mi ne lezi uopste. Kadjar estetski spolja ekstra. Vibracija dizela u renou se vise oseca. Auto pravljen na istoj platformi, meni licno skroz drugaciji.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Qashqai slavi 10 godina revolucije crossovera (2007-2017)

 

nissan%20q%2010.jpg

 

U februaru 2017. Nissan će u velikom stilu obeležiti 10 godina od početka prodaje modela Qashqai. U sklopu proslave, širom Evrope će se održati posebni događaji za kupce i medijske aktivnosti. Na 137 tržišta širom sveta prodat je u 3.3 miliona primeraka. Nissan je prva marka koja obeležava desetu godišnjicu iz jednostavnog razloga - Qashqai je model koji je predstavio segment crossovera kakav automobilska industrija i kupci automobila znaju danas. Pre deset godina na tržištu nije postojalo vozilo koje je uspešno spajalo praktičnost i privlačnost SUV-a s veličinom, efikasnošću i dinamičnim performansama kompakta. Qashqaijev inovativni dizajn i svestrana konstrukcija na svet su došli 2002. tokom razvoja automobila koji je trebalo da postane nova Nissan Almera. Kreativni tim je međutim odlučio da dizajnira automobil od početka. Rezultat je automobil koji je tačno odražavao želje kupaca i ispunio Nissanovo obećanje: inovacije i uzbuđenje za sve.

Prodaja prve generacije Nissana Qashqai počela je u februaru 2007. i postigla je trenutan uspeh. Do kraja godine u Evropi je prodato skoro 100.000 primeraka, a to je bio samo početak. Za deset godina otkako je na tržištu, Qashqai je u Evropi prodat u više od 2.3 miliona primeraka, što ga čini najprodavanijim crossoverom u Evropi. Osvojio je više od 80 nagrada, uključujući i 19 nagrada za ''Automobil godine''. Paul Willcox, predsednik Nissana Evropa, izjavio je: ''Kada je predstavljen 2007. Qashqai je bio jedinstven u segmentu. Ostao je veran svojim korenima, a mi smo u njegovom životnom veku kontinuirano uvodili inovacije i dodavali novu tehnologiju, i zato je zadržao vodeći položaj u segmentu crossovera.'' Taj proces kontinuiranog razvoja Qashqaija savršeno ilustrira dodatak tehnologije Around View Monitor, Nissanova hvaljenog sistem kamera za parkiranje 360°. Taj i brojni drugi sistemi su Qashqaiju dodati 2010., u sklopu manjeg redizajna na polovini životnog veka modela. Predstavljanjem druge generacije Qashqaija 2014., uveden je i Inteligentni sistem pomoći pri parkiranju. Nissanov duh je nesumnjivo promenio izgled evropskog tržišta automobila. U proteklih deset godina prodaja crossovera C-segmenta je na godišnjem nivoa samo u Evropi porasla do 2.6 miliona primeraka, koliko ih je prodato 2016. Gotovo svi veliki proizvođači automobila sada u ponudi imaju automobil poput Qashqaija pa on sada ima čak 21 direktnog konkurenta. Ipak, automobil kojim je započeo ovaj segment ostaje na prvom mestu. Nissan je 2016. u Evropi (uključujući i prodaju u Rusiji, Ukrajini i Kazahstanu) prodao 261.429 primeraka Qashqaija. To čini 10 % tržišnog udela i predstavlja rast od 5.2 % u poređenju s prethodnih 12 meseci.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Qashqai facelift

 

162770-nissan%20q%201.jpg

 

Nissan predstavlja crossover Qashqai sa poboljšanjima koja će pojačati njegov premium utisak. Poboljšanja donose savremeni dizajn spoljašnjeg izgleda, viši nivo kvaliteta unutrašnjosti i još bolje vozne karakteristike. Dodate su i nove tehnologije proizašle iz programa inteligentne mobilnosti, kojima Nissan nastavlja put prema budućnosti mobilnosti bez emisija i bez nesreća sa smrtnim posledicama. Novi Qashqai od ove godine će biti dostupan i sa sistemom za autonomnu vožnju ProPILOT, koji nadzire upravljanje, ubrzanje i kočenje u jednoj traci na auto-putu. Ovaj sistem će vozačima dati veći osećaj sigurnosti, više kontrole i više slobode u saobraćajnim gužvama i pri vožnji visokim brzinama.

 

162771-nissan%20q%2011.jpg

 

Paul Willcox, Predsednik Nissan Europe-a, izjavio je: ''Nissanova vizija inteligentne mobilnosti osnova je naših proizvoda koja nas vodi u razvoju svih naših vozila. Novi Nissan Qashqai to slikovito prikazuje, a svojim poboljšanjima će nastaviti da definiše i postavlja nove standarde u segmentu crossovera.''

 

nissan%20q%201111.jpg

 

Premium utisak novog Qashqaija najpre se uočava u unutrašnjosti. Zahvaljujući poboljšanom rasporedu komandi, materijalima visokog kvaliteta i naprednoj tehnologiji, Qashqai ostaje najpoželjniji automobil u svom segmentu.

 

nissan%20q%201110.jpg

 

Potpuno novi, najviši nivo opreme novog Qashqaija, Tekna+, uključuje nova sedišta presvučena mekom Nappa kožom sa luksuznim 3D šavovima na sedištu i naslonu.

 

nissan%20q%20111.jpg

 

Novi je i multifunkcionalni upravljač sa ravnim donjim delom i premium dodacima od mat hroma. Na njemu se nalazi i kontroler za intuitivno upravljanje prikazima podataka na ekranu instrument table koji se može pomerati u četiri smera, a zahvaljujući kom se smanjuje vreme koje vozač provodi ne motreći put. Multimedijalni sistem NissanConnect sa digitalnim radiom i satelitskom navigacijom sada ima novi korisnički interfejs. Ljubitelji muzike uz doplatu mogu naručiti i premium audio sistem BOSE za sedam zvučnika. Ovaj sistem kupcima donosi potpuniji doživljaj zvuka i priliku da slušanje muzike u automobilu prilagode svom karakteru. Poboljšanja u unutrašnjosti prati i osveženi spoljašnji izgled, koji Qashqaiju donosi više prefinjenosti i novi „premium dinamični“ stil. Promene uključuju potpuno novi dizajn prednjeg kraja koji sad krasi najnovija verzija prednje maske V-motion.

 

nissan%20q%20111110.jpg

 

Novi su i prednji branik i poklopac motora te nova prednja svetla i izraženija razlika između halogenih i LED svetala. Obe verzije dobijaju novu verziju dnevnih svetala u obliku bumeranga. Redizajnom prednjih svetala dodatno je pojačan premium utisak koji ostavlja novi Qashqai, a prilagodljivi svetlosni snop poboljšava vidljivost noću.

 

nissan%20q%20111111.jpg

 

Motiv zadnjih svetala u obliku bumeranga prepoznatljiv na prvi pogled sada se proteže čitavim svetlosnim sklopom i uključuje sočivo modernog 3D efekta koja će dodatno istaknuti svetlosni potpis.

 

nissan%20q%2011111.jpg

 

Premium utisak Qashqaija poboljšavaju i dve nove jarke boje dodate u paletu. Reč je o Vivid plavoj boji, koja će krasiti Qashqai izložen na konferenciji za medije u Ženevi i bronzanoj Chestnut.

Qashqai je oduvek na glasu kao sigurno vozilo. Zahvaljujući brojnim izmenama ispod površine, novi model je zadržao vrhunske vozne osobine. Promene na vešanju, amortizerima i upravljačkom sistemu rezultirale su još prefinjenijim doživljajem vožnje. Opsežnija upotreba apsorpcijskih materijala i deblja zadnja stakla smanjili su buku kotrljanja, motora i vetra u unutrašnjosti. Dostupni su i 17, 18 i 19-inčne felne. Svi su aerodinamički optimizovani kako bi se poboljšala efikasnost. Uprkos količini izmena, Qashqaijeve aerodinamičke karakteristike nisu ugrožene. Koeficijent aerodinamičkog otpora od 0,31 još uvek je najmanji u klasi, a sa motorom 1.5 dCi 110 koji ispušta samo 99 g/km Qashqai je zadržao i vodeći položaj u segmentu u pogledu emisija CO2. Takve inovacije smanjuju troškove eksploatacije.

 

Od predstavljanja 2007. Qashqai je bio osnova na kojoj je Nissan gradio svoju želju da tehnologije inteligentne vožnje, koje kod vozača povećavaju osećaj sigurnosti i kontrole, učini dostupnima širem krugu kupaca. Novi Qashqai tu predanost kupcima odvodi korak dalje. Inteligentno kočenje u nuždi sad uključuje i prepoznavanje pešaka. Prvi put je u Qashqaiju dostupan i sistem za upozorenje na nadolazeći saobraćaj koji smanjuje opasnost od sudara pri malim brzinama prilikom izlaska sa parking mesta unazad. Automobil i dalje raspolaže sistemima za prepoznavanje saobraćajnih znakova, za otkrivanje umora vozača, inteligentnim sistemom pomoći pri parkiranju, inteligentnim Around View Monitorom, upozorenjem na vozilo u mrtvom uglu i upozorenjem na izlazak iz trake. Temelj Qashqaijeve privlačnosti oduvek je bio njegov status ultimativnog gradskog crossovera. On uspešno spaja praktičnost i privlačnost SUV-a s dimenzijama, troškovima eksploatacije i pristupačnošću kompakta. Brojne izmene na Qashqaiju temelje se na ispitivanju stavova kupaca te su osmišljene kako bi mu pomogle da zadrži položaj najprodavanijeg evropskog crossovera. Od predstavljanja izvorne verzije 2007. prodato je više od 2.3 miliona primeraka. Poboljšanja Nissan Qashqai čine snažnijim i uzbudljivijim partnerom vozaču i garantuju njegovu spremnost i za drugu deceniju na tronu segmenta crossovera.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Nissan Qashqai 1.6 dCi Tekna Premium

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Uspon ka vrhu popularnosti u klasi kompaktnih krosovera za Qashqai je bio neočekivano lak. Međutim, druga generacija, koja je nedavno na polovini svog tržišnog života tek blago restilizovana, sada treba da zadrži pažnju kupaca što u velikoj konkurenciji neće biti tako jednostavno.  Prošlo je više od deset godina od kako je Nissan na tržište poslao model Qashqai. Tada nije bilo mnogo onih, čak ni u upravnom odboru japanskog proizvođača, koji su očekivali takav uspeh malog porodičnog SUV-a. Svi su bili prilično rezervisani, odnosno oprezni, pa je i planirana relativno skromna proizvodnja. A tržište je pokazalo nešto potpuno suprotno!

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Qashqai je prihvaćen bolje od očekivanja, tako da se gotovo na svim tržištima tražilo „vozilo više“, a tu se Nissan našao u velikom problemu. Pompezno je najavljivan model koji se potom pokazao odlično, jedino što kupci nisu mogli da do njega dođu, što je dovelo do toga da su se drugi proizvođači brzo „pribrali“ i pokupili one koji nisu bili spremni na višemesečna čekanja. Uprkos tome, Nissan je prodao oko 2,3 miliona, uključujući i vozila druge generacije, koja je na tržište stigla 2014.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Ovoga leta, Qashqai, koji se praktično nalazi na polovini „tržišnog“ života je blago restilizovan… Da kažemo „tek nežno pomilovan rukom“ dizajnera i inženjera, pre nego istinski restilizovan! Sada se nameće pitanje da li će to biti dovoljno da mu se osveži popularnost, jer konkurencija je sve brojnija i žešća!?

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Zapravo, pre se radi o nedoumici koliko su nove svetlosne grupe napred i prednja maska –  što je sve posledično uslovilo izmene na poklopcu motora – preoblikovani branici sa hromiranim detaljima, te antena u obliku ajkulinog peraja, izraženiji bokovi na sedištima, malo drugačiji upravljač, nešto više bezbednosne opreme i još neke sitnije izmene, dovoljno dobar razlog da se kupci odluče baš za restilizovani Qashqai… Istini za volju, ovakve sitne izmene nisu samo sprecijalitet Nissana, već im itekako pribegavaju svi proizvođači koji kroz „negu“ modela, u stvari, opravdavaju korekcije u ceni, tj. čitaj poskupljenja! Ruku na srce, krajnje bi neiskreno bilo reći da restilizovani Qashqai, pogotovo u ovoj plavoj boji, ne izgleda dobro. Naprotiv! Izgleda odlično i mnogo je atraktivniji od, recimo, nekog nerestilizovanog u crnoj ili beloj boji.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Enterijer je, takođe, malo unapređen. To se oseti „pod rukom“ kroz nešto kvalitetnije materijale koji su upotrebljeni, ali se promene mnogo bolje vide na novom multifunkcionalnom upravljaču. Njegov donji deo je sada zaravnjen, što izgleda više sportski. U tu priču se dobro uklapa i onaj, takođe pomenuti deo o prednjim sedištima sa nešto izraženijim bočnim osloncima. U priču o praktičnoj strani ovog porodičnog krosovera ulazi onaj deo o prostranosti enterijera, koji je sasvim OK, kao i zapremina prtljažnika od 430 litara. Naravno, kada se nasloni zadnjih sedišta spuste, dobija se i čitavih 1.585 litara. Tu je i dvostruko dno prtljažnog prostora, pa i dosta pregrada za odlaganje sitnica.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Uz sisteme upozorenja na nenamerno napuštanje saobraćajne trake, upozorenja na dolazak vozila iz „mrtvog ugla“, parking senzore, Bose ozvučenje i automatsko upravljanje brisačima vetrobranskog stakla, treba pohvaliti još jedan deo. Sada već sasvim „odomaćen“, sistem automatske kontrole svetala ovde radi savršeno. Čak bolje nego kod nekih drugih vozila iz premium segmenta, što znači da pravovremeno menja dužinu svetlosnog snopa LED farova koji prate ugao zakretanja upravljača, tako da niko ne može da se žali, ni onaj ko vozi Qashqai, niti oni koji dolaze u susret.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

U vožnji, restilizovani Nissan Qashqai koji smo imali na testu pokretao je provereni dizel motor od 1.6 litara. Njegovih 130 KS, odnosno 320 Nm maksimalnog obrtnog momenta se, na prednje ili po želji vozača, na sva četiri točka, prenosi preko šestostepenog manuelnog menjača. Ova, veća zapremina agregata je svako poželjnija nego verzija 1.5 dCi jer mirnije i kultivisanije radi. Pored toga, japanski proizvođač bi mogao još malo da „produži“ prenosne odnose u menjaču, pa da pri višim obrtajima zvuk motora bude još manje prisutan u kabini.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

No, ne može se osporiti to da je Nissan radio na akustici i izolaciji, jer su stakla pozadi nešto deblja, bolja je i izolacija kompletnog prostora, a bilo je i izmena u aerodinamici poda vozila. Kada se tome dodaju i unapređenja na oprugama i amortizerima, odnosno oslanjanju, koje ne samo što je efikasnije, nego i povećava komfor u vožnji – utisak je povoljan.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Preciznost upravljača je dobra, ali se pri naglom kočenju na neravnim podlogama javlja mala „nervoza“ zadnjeg dela. U principu, ništa dramatično, mada kod porodičnog SUV-a to baš i nije pohvalno. Sa druge strane, trakcija je veoma dobra, čak i kada nije aktiviran pogon na sva četiri točka (4WD). A ukoliko je podloga klizava, taj 4×4 sistem, pod uslovom da je u automatskom modu, pažljivo će prilagođavati raspodelu snage između prednje i zadnje osovine, tako da Qashqai zadrži stabilnost.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Međutim, ono što je svakako još prijatnije iznenađenje jeste izetno skromna potrošnja goriva. Tokom osam dana ekspoloatacije u različitim uslovima i sa različitim stilovima vožnje, prosek potrošnje na 100 pređenih kilometara je bio 6.8 litara dizela. Kada se tome doda i ne mala masa vozila od 1.575 kg, ovo je prilično dobar rezultat. Dobro, nije u skladu sa onim „iz papira“ proizvođača od 4.9 litara na 100 km, ali to inače nikada nije slučaj ni kod svih ostalih!

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Na kraju, trebalo bi „presuditi“ da li je restilizacijom druge generacije modela Qashqai, Nissan „izlečio svoju akrofobiju“? Jer, samo je „strahom od visine“ moguće racionalno objasniti ponašanje japanskog proizvođača u slučaju ovog kompaktnog krosovera! Napraviti dobar SUV, ubediti mnoge da im je baš on potreban, uložiti u kampanju i onda „zatajiti“ u proizvodnji ili stidljivo krenuti sa istom… To nije bio dobar start, ali je Qashqai opet nekako uspeo da stigne do samog vrha popularnosti u ovom segmentu. Mada, jedno je doći do vrha, a drugo je održati se tu!

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Restilizovani Qashqai, ipak, ima dobre preduslove za to, jer sada izgleda i bolje i zabavniji je u vožnji. A opet, možda su učinjene promene previše blage da bi se obezbedio mir u naredne tri godine do pojave nove generacije, budući da je brojna konkurencija već tu. Realno, ovaj porodični krosover Nissana ni sa čim posebno ne briljira, ali ni ne razočarava. Zapravo, on je u ukupnom rezultatu odličan… Ili možda, veoma dobar, jer cena od 31.600 evra, koliko košta upravo ovaj model, u Srbiji odmah može da se odrazi na „popularnost“, što svakako nije dobro, ali je, nažalost, tako!

 

 

 

preuzeto sa - TopSpeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...