neshaoct 9592 Posted April 6, 2019 MotorWeek video: Test 2019. Mercedes AMG C63 S Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 23, 2019 TopSpeed video: Test Mercedes C 200 d 4Matic Sa više od 6.500 izmena, četvrta generacija prošla je najopsežniju modernizaciju (restajling) u istoriji C-Klase. Testirali smo model sa 2.0 dizel motorom od 194 KS, devetostepenim automatskim menjačem i pogonom na sve točkove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 15, 2019 CarBuyer video: Test 2019. Mercedes C klase Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 18, 2019 Mercedes prestaje s proizvodnjom C klase u svom pogonu u SAD Popularnost SUV segmenta utiče na prodaju Mercedesovih sedana u SAD, zbog čega se nemačka kompanija odlučila na drakonski potez. Gigant iz Štutgarta će prestati da pravi C klasu u svom pogonu u Alabami kako bi povećao kapacitete za sklapanje GLE i GLS modela. Mercedes očekuje još veći rast prodaje GLE s obzirom da će uskoro stići nova generacija popularnog SUV kupea. Procenjuje se da će prodaja Mercedesovih SUV-ova srednje veličine porasti za 28 odsto u naredne četiri godine, a kompletnog segmenta za 30%. U međuvremenu, prodaja C klase je u SAD doživela pad od skoro 50% u poslednje tri godine, sa 81.886 jedinica 2015. na samo 46.986 prošle godine. Procenjuje se da će u 2019. Mercedes prodati 3.000 primeraka svog sedana manje, čime će udeo u proizvodnom kapacitetu fabrike u Alabami pasti na 19%, u odnosu na 31% od pre četiri godine. ''SUV je savršeno vozilo za SAD. Amerikanci vole svoju prostranost, kao i pogodnost SUV-ova'', rekao je prošlog meseca Ola Kalenijus, koji će uskoro naslediti Ditera Cečea na mestu izvršnog direktora Daimlera. Mercedes bi trebalo da izbaci novu generaciju C klase oko 2021. godine, a zbog gašenja proizvodnje u SAD ona će se onda praviti u pogonima u Bremenu (Nemačka), Istočnom Londonu (Južna Afrika) i Pekingu (Kina), gde se pravi i produžena verzija namenjena ekskluzivno za lokalno tržište. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 24, 2019 Nova Mercedesova C-klasa stiže sledeće godine Aktuelna Mercedes C-klasa je na tržištu od 2014. godine, a prošle godine dobila je osvežen izgled kako bi se lakše nosila sa konkurentima. Ipak, mnogi već razmišljaju o novoj generaciji koja će biti predstavljena početkom 2020. godine. Naravno, testira se naveliko, a na bazi test modela u maskirnim folijama, ali i ostalim modelima (znamo da Mercedes voli da koristi slične elemente u različitim dimenzijama), internetom su počeli da kruže renderi koji pokazuju kako bi mogla da izgleda nova generacija nemačke limuzine. Dizajneri su (će) inspiraciju potražiti u novoj A-klasi i novom modelu CLA, pa će tako nova C klasa kodnog imena W206 imati slično ''lice predatora'' kao i gore pomenuti modeli, ali u još većem i agresivnijem obliku. Kako to obično biva, pretpostavlja se da će nova generacija porasti u odnosu na prethodnika, a mnoštvo tehnologije će značiti i nešto veću masu. Ipak, tu uskače nova MRA2 platforma koja zahvaljujući korišćenju aluminijuma smanjuje masu te će brojke verovatno ostati na istim nivoima. Kupci koji vole tehnologiju biće oduševljeni činjenicom da će nova C-klasa napokon dobiti MBUX sistem sa veštačkom inteligencijom. Podsetimo, iako je doživela redizajn u doba kada je MBUX već bio dostupan, redizajnirana C-klasa ipak nije dobila napredni infotainment sistem tako da će nova generacija po tom pitanju biti puno naprednija. Osim toga, očekuje se potpuna digitalizacija kokpita, spajanje centralnog ekrana i digitalnog kokpita, kao i atraktivno ambijentalno osvetljenje baš kao i u ostalim novim Mercedesovim modelima kojima je dizajn unutrašnjosti jedan od glavnih aduta. Iako još nema puno detalja o motorima, poznato je da će u skladu sa trendovima nova C-klasa dobiti plug-in hibridnu verziju, a novost je i 53 AMG verzija koju će mnogu odmah nazvati ''baby'' AMG C-klasom. Naravno, više detalja biće poznato u prvoj polovini sledeće godine kada bi trebalo da bude i zvanično predstavljanje. Ženeva nam se čini kao logično mesto za predstavljanje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 9, 2019 KelleyBlueBook video: Test 2019. Mercedes C klase Restajling četvrte generacije. Ušteda ima malo, ali su tamo gde verovatno ili nećete videti, ili vam neće biti bitno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 8, 2019 Test 2019. Mercedes AMG C43 Ima u ponudi mnogo jačih AMG modela, ali ovaj C43 je nekako taman koliko treba AMG: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 10, 2019 Testosteeron video: Test 2019. Mercedes C220d 4matic facelift Test restilizovane verzije Mercedes C220d 4Matic: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 16, 2019 OSV video: Test Mercedes C klase Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 22, 2019 Wald Mercedes C klase Japanski Wald International je još ranije ponudio svoj stajling program za Mercedesovu C klasu (generacija W205), a u međuvremenu se pojavila nova verzija tog paketa. Paket između ostalog podrazumeva Panamericana prednju masku, novi prednji branik sa spojlerom, LED svetla, zatim set pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku, zatamnjena stakla, komplet novih alu točkova od 20 inča, kao i sportske opruge (dostupno je i vazdušno oslanjanje) i izduvni sistem sa četiri izduvne cevi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 9, 2019 AutoTopNL video: Mercedes C63 S AMG Coupe Elmerhaus na Autobanu 4.0 V8 BiTurbo sa 620 konja i 820 Nm. Maksimum 300 Km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 1, 2019 Mercedes sprema i C-klasu All-Terrain? Posle E-klase All Terrain u nemačkom proizvođaču razmišljaju da kupcima ponude još jedan robustan karavan, ovog puta u nižem automobilskom segmentu. Mercedes tradicionalno kasni kada je reč o lansiranju ''kros'' karavana, pa je tako E-klasa All Terrain predstavljena tek pre tri godine, u trenutku kada je suparnički Audi A6 Allroad već uveliko bio prisutan na tržištu. Po svemu sudeći, u proizvođaču iz Štutgarta su zadovoljni prodajom ovog automobila, pa kako piše Autocar pripremaju njegovu manju verziju, C-klasu All Terrain, koja bi se suprotstavila modelima kao što su Audi A4 Allroad i Volvo V60 Cross Country. Nije teško zamisliti kako bi mogao da izgleda novi Mercedesov ''kros'' karavan - dovoljno je samo pogledati E-klasu All Terrain (na slici). Nemački proizvođač na sličan način bi transformisao postojeću C-klasu Estate u All Terrain varijantu. Uz zaštitne dodatke na donjim delovima karoserije i krovne šine, automobil bi imao veće odstojanje od tla i kao standard Mercedesov 4Matic pogon na sva 4 točka. C-klasa All Terrain trebalo bi da dobije i sofisticiran Air Body Control sistem oslanjanja prilagođen vožnji po različitim putnom podlogama, uključujući i makadamske puteve. Podsećamo, E-klasa All Terrain ima mogućnost izbora tri moda ogibljenja, pri čemu klirens varira od 121 do 156 mm. Iako je u poslednje vreme, kao i mnogi drugi proizvođači, bio fokusiran na razvoj krosover i SUV vozila, Mercedes je svestan da mnogi njihovi kupci prednost i dalje daju klasičnim karavanim, pa bi C-klasa All Terrain trebalo da predstavlja alternativu Mercedesau GLC. Sledeća generacija limuzine C-klase trebalo bi da debituje 2020. godine, što znači da bi All Terrain karavan verzija mogla da se pojavi u prodaji 2021. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 31, 2019 CarWOW video: Test 2020. Mercedes C klase Nekada je Mercedesova C klasa postavljala standarde u segmentu u kome nije bilo baš mnogo kvalitetno napravljenih limuzina. Ali, proteklih decenija stvari su se promenile, broj proizvođača automobila koji prave kvalitetne limuzine se umnožio nekoliko puta...i Mercedes ima nikad teži posao da u tom mnoštvu kvalitetnih auta izdvoji svoju C klasu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 15, 2019 RoadShow video: Test 2019. Mercedes AMG C43 Mnogi misle da je ovo samo jeftina verzija one prave ''nabudžene'' C klase - AMG C63. Iako jeste istina da je on slabiji, jeftiniji od većeg brata (iznad kojeg ionako ima još jači C63 S), ipak C43 opravdava AMG značku: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 21, 2019 Mercedes C 220d na testu Auto magazina Možda se znaci osvežavanja ne vide tek tako na prvi pogled, ali redizajnirani Mercedes C klase ima čak 6.500 novih komponenti. Mi smo vozili C 220d sa potpuno novim motorom i menjačem koji drastično menja karakter automobila. Nije bez razloga Mercedes C klase jedan od najprodavanijih modela sa trokrakom zvezdom. Mnogi ga smatraju smanjenom S klasom; silueta i proporcije su im toliko slične da je ponekad na prvi pogled teško uočiti razliku. Tokom redizajna promenjeno je mnogo toga. Iako novi detalji nisu preterano upadljivi, najlakše se prepoznaju nova svetla. U unutrašnjosti su više nego očigledni digitalni instrumenti. Osnovne verzije i dalje imaju analogne, a ko želi uz doplatu dobija displej dijagonale 12.3 inča. Za razliku od E klase, ovde je primenjeno još elegantnije rešenje, s obzirom da su brzinomer i obrtomer ostali okruženi aluminijumskim okvirom kao i do sada. Potpuno drugačiji su multifunkcionalni tasteri volana. Grupa sa leve strane služi kao navigacija kroz meni displeja instrumenata, dok desna grupa komanduje displejem na centralnoj konzoli. Standardno, ima dijagonalu od sedam inča, dok se uz doplatu, kao na test primerku, dobija veći dijagonale 10.25 inča. To je još jedna od novina u koju zaista vredi uložiti. Ima veoma visoku rezoluciju (za automobilske standarde) od 1920×720 piksela i sjajan kontrast. Moramo da priznamo da nam je trebalo neko vreme da se naviknemo na to koja grupa tastera volana ''vozi'' koji displej, kao i na to što su centralni dugmići svake grupe osetljivi na dodir. Središnjim displejem može da se upravlja i preko velikog okruglog džojstika između sedišta. Iako deluje dosta kompleksno, jednom kada utvrdite sistem funkcionisanja sve ide lakše. Šta više, kada se sve podesi i nema neke potrebe da se nešto naknadno podešava. Iako displeji dosta odvlače pažnju, kvalitet unutrašnjosti je nešto što ne možete da ne primetite. Mercedes je poznat po bogatom izboru kombinovanja materijala i boja; tako na test primerku dominiraju meki materijali, aluminijumske lajsne u vratima i na komandnoj tabli, kao i vidljiv kontrastni štep u vratima i na sedištima. Ako ste već u mogućnosti da birate, toplo preporučujemo centralnu konzolu sa izgledom drveta, realističnom teksturom i mat površinom. Crni pijano lak jeste ekskluzivan, ali zahteva pažljivije održavanje. Aluminijumski detalji su sve više prisutni i na tasterima, što je inače karakteristika viših klasa. Utisak vrhunskog kvaliteta posebno ostavljaju dugmići podizači prozora i podešavanja retrovizora. Drugim rečima, po svojoj sofisticiranosti C klasa je vrlo bliska čak i S klasi. Naravno, razlika u veličini je i dalje ogromna. Pozadi komforno sede dve osobe, dok je treća poželjna samo na kratkim relacijama zbog centralnog tunela i ispupčenih krajeva naslona sedišta. Ulaznica u svet Mercedesa sa zadnjim pogonom je pravi primer kako konzervativan brend dobrim delom može da bude transformisan u sportski. AMG linija opreme je tek manjim delom za to zaslužna - novodizajnirane alu-felne prečnika 18 inča više otkrivaju nego što skrivaju perforisane diskove koji nagoveštavaju mogućnosti automobila. Da ne bude zabune, pod haubom nije nikakva zver već fantastično podešen dizelaš zapremine 1950 kubika. Reč je o novom motoru koji je debitovao u E klasi. Menja dosadašnji 2.1 i to je još jedna od velikih razlika koje je doneo redizajn. Novi motor je lakši za oko 16 procenata i snažniji za 24 konjske snage, uz skoro celu sekundu bolje ubrzanje od 0 do 100 km/h. Sada mu je za taj zadatak potrebno sjajnih 6.9 sekundi, što je tek pola sekunde sporije od naprimer Golfa GTI. Da bi se vozač i suvozač osećali što komfornije, na test primerak ugrađena su sedišta koja su kombinacija sportskog i komfornog, sa podešavanjem nagiba i dužine donjeg dela. Sve je podesivo na struju, osim pomeranja napred-nazad po šinama. Ovo je jeftinija varijanta čije se komande nalaze bočno na samom sedištu, umesto u vratima. Kao što smo i očekivali, najniža pozicija je vrlo niska. Ko želi i volan može da podesi vrlo nisko ali i visoko, kao u sportskim automobilima. Čim smotate volan shvatate da je Mercedes ozbiljan posao napravio u pogledu upravljivosti. Prednji kraj se naginje u pravcu krivine, kao kod sportskih roudstera. Vrlo obećavajuće. Već prvi kilometri otkrivaju da je i na motoru napravljen više nego ozbiljan posao. Još jedna ogromna novina je i devetostepeni automatski menjač, koji je vrlo interesantno programiran sa specifičnim prenosnim odnosima. Prilikom uobičajenih ubrzanja po gradu brzine menja skoro neprimetno, pri svega 1.900 obrtaja. Stepeni prenosa su izdeljeni tako da se na konstantnim brzinama motor vrti na oko 1.500 obrtaja. Koliko je elastičan i koliko su inženjeri Mercedesa samouvereni, govori i podatak da se ne libi da brzine promeni toliko rano da sledeći stepen drži motor na izuzetni niskih 1.100 obrtaja, bez ikakvih povećanih vibracija. Maksimalan obrtni moment od 400 Nm je raspoloživ već pri 1.600 obrtaja (spram 1.750 kod većine modernih dizelaša), što je cifra za svako poštovanje. I maksimalna snaga se postiže ranije nego što je uobičajeno - na svega 3.800 obrtaja. Ono što zaista fascinira u svakodnevnoj vožnji je elastičnost i uglađenost promena brzina. Velika je razlika između novog i starog sedmostepenog menjača. Brži je i inteligentniji, bez situacija koje bi ga zbunjivale i ''terale na razmišljanje''. Snaga motora je takva da je spreman za preticajnu traku autobana na deonicama bez ograničenja brzine. Ubrzanja su iznenađujuće linearna, tako da i ne primetite da vozite daleko većom brzinom nego što biste očekivali. Na auto-putu C 220d je prava lađa. Način na koje umiruje karoseriju preko dužih ulegnuća je rezervisan samo za najozbiljnije limuzine. Sa druge strane, udarne rupe mu ne prijaju stresajući ceo auto, što je očigledan dokaz da inženjerima Mercedesa na pameti nisu bili naši putevi. Zvučna i izolacija protiv vibracija su vrlo ozbiljne, između ostalog, zahvaljujući dvoslojnim bočnim staklima. Još jednom, do izražaja dolazi menjač - verovali ili ne, u devetu brzinu prebacuje tek pri 130 km/h! Tada se vrti na fantastično niskih 1.550 obrtaja, što je praktično rekord za dizelaše ove klase. Zanimalo nas je šta pokazuje bord kompjuter pri toj brzini - cifra se kreće između 4.3 i 5.5 l/100 km, u zavisnosti od pravca i intenziteta vetra. Rezultat za svako poštovanje! Na red dolaze krivine. Mercedes je dokazao da ume odlično da iskombinuje konzervativnost i sportski karakter. C klasa skreće kao pegla, potpuno neočekivano od jedne na prvi pogled konzervativne limuzine. Naravno, povratne informacije o podlozi na volanu nisu kao kod AMG verzija, ipak treba ostaviti nešto i za njih, uključujući kraći hod opruga i amortizera. Sa druge strane, volan je vrlo direktan, tako da se čak i skretanja obavljaju bez skidanja ruku sa volana. Test smo završili prosekom od 6.9 l/100 km. Po gradu ne prelazi osmicu ukoliko ste razumni i umereni sa ubrzanjima. Šta više, prosek lako možete da spustite i na manje od 7.5 l/100 km. Za manevrisanje je više nego jednostavan - veliku pomoć pruža mali prečnik okretanja, kao i brojni bezbednosni sistemi među kojima su automatsko parkiranje, automatsko kočenje unapred i unazad. O ukusima se ne raspravlja, ali osećaj u vožnji koji pruža C klasa ne može da se poredi sa SUV modelima. Limuzina, jednostavno, nema alternativu i treba joj dati šansu kakvu zaslužuje. Testirani Mercedes C 220d ima cenu od 37.680 evra, a ko želi može da doplati za pogon na sva četiri točka koji košta 2.400 evra. Naravno, sve ove izmene vezane za redizajn odnose se i na kupe, karavan ali i kabriolet C klase. Najjeftiniji je C 180d koji može da se nabavi od 31.428 evra sa PDV-om. Mercedes je jedan od prvih proizvođača koji je uveo sistem automatskog parkiranja. I danas baš kao nekada većina automobila kontroliše samo upravljanje. Međutim, C klasa sama reguliše gas i kočnicu. Sve što vozač treba da uradi je da aktivira migavac i selektuje željeno parking mesto. Velika novina je i to što auto može da se uparkira unapred, a ne samo unazad. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 7, 2020 ChasingCars video: 2020. Mercedes AMG C63 S 4.0 V8 BiTurbo sa 500 konja i 700 Nm - vrh ponude C (W205) klase: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 9, 2020 Parkers video: Test Mercedes C klase Najstariji je od premium nemačke trojke koju pored njega čine Audi A4 i BMW Serije 3. Izašao je još 2014. godine, a restajling je bio 2018. godine. Može li najstariji među njima i dalje da drži korak sa pomenutom konkurencijom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 18, 2020 AutoservisEmisija video: Test Mercedes C 200d Oznake 200d i 220d imaju takoreći kultni status na našim prostorima. Faktički, ili postoje takve ''Mečke'', ili AMG....a, sve ono između u ponudi je za ''zalutale''. Međutim, ta oznaka ne garantuje ispod haube neki barem 2.0 motor, već je u poslednje vreme tu bilo svašta iz saradnje sa Renaultom, pa tako i 1.6 dizelaš sa 116 konja sa kojim Mercedes blago rečeno nije bio zadovoljan. Nije ni Renault, ali su se dogovorili da više neće praviti zajedno njegovu bolju verziju. Renault je uzeo taj motor, ''razbušio'' ga na 1.7 i sada takav turbo-dizel ide u Renault Kadjar, Renault Scenic ili Nissan Qashqai. Mercedes nije hteo više ništa da ima sa tim motorom, nego je uzeo svoj 2.0 dizel (koji ide u C220d) i po uzoru na njega napravio novi 1.6 turbo-dizel sa 122 ili 160 konja, koji onda stavlja pod haubu C klase sa oznakom 200d: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 15, 2020 CarSales video: Mercedes C200 vs BMW 320i Iako je BMW Serije 3 veoma dobar auto i lider je na mnogim tržištima, ipak Mercedes proda više C klase nego BMW svoje Serije 3. Pogledajmo gde su im razlike: Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted March 15, 2020 w203 i ovaj sada aktuelni, po mom skromnom misljenju dve najpogodje ije c klase. Послато са MI 9 помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 29, 2020 AutoTopNL video: Mercedes AMG C43 na Autobanu 3.0 V6 BiTurbo sa 390 konja i 520 Nm. Do stotke za 4.8 sekundi, maksimum elektronski ograničeno na 250 Km/h, posle skidanja fabričke blokade maksimum je na 270 Km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 14, 2020 Ovako bi mogao da izgleda novi Mercedes C-Klase Aktuelna generacija Mercedesove C-Klase je prisutna nešto više od šest godina pa se čeka naslednik od koga se očekuje još više. Generacija C-Klase koja je još uvek aktuelna bila je prva koja je koristila MRA platformu, a koja je omogućila smanjenje težina za oko 100 kg u odnosu na prethodnu. Međutim, buduća W206 generacija će unaprediti MRA recept i dodatno izgubiti na težini zahvaljujući većoj upotrebi lakših materijala. Osim evolucije platforme, evolucija se očekuje i kada je reč o dizajnu eksterijera. Do sada smo videli nekoliko prototipa luksuznog sedana, a svi su ostavljali utisak da će sledeća C-Klasa biti nešto sofisticiranija u odnosu na aktuelni dizajn. Takođe, videli smo A-Klasu Sedan i nedavno obnovljenu E-Klasu, tako da je jasno na koji način će biti osvežen model koji će svoje mesto naći između njih. Rendere koji otkrivaju kako bi mogla da izgleda nova C-Klasa objavio je ruski magazin Kolesa.ru, a špijunski video otkriva da će armaturna ploča biti transformisana za sledeću generaciju. Aktuelni model ima potpuno digitalnu instrument tablu otkako je redizajniran, tako da nije čudo što prototip nije imao nikakve fizičke dugmiće. Međutim, ekran je drugačiji i više sličan onima u većim modelima. Iako je armaturna ploča pokrivena tkaninom, ipak se može videti da infotainment sistem više ne strči, a razlog za to je što je tablet zamenjen ekranom osetljivim na dodir postavljenim niže u centralnu konzolu te sada ima veću dijagonalu. Očekuje se asortiman elektrifikovanih motora, a poznato je da je i Mercedes jedna od kompanija koje su razvile dizel-električni hibridni pogon za evropska tržišta. Priča se i da će najsnažniji C63 biti hibrid, što znači da će V8 motor biti zamenjen četvorocilindričnim motorom s električnom asistencijom. Teško je reći kada će generacija W206 biti predstavljena, a razlog je kriza izazvana pandemijom koronavirusa. Nova S-Klasa stiže kasnije ove godine i pre nove C-Klase te donosi drastičnije promene najavljene Mercedesovim konceptom Vision EQS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 26, 2020 AutoMarket.hr video: Mercedes C klasa Nema više Renault 1.5 dCi motora, tj. kupci Mercedesa nikako nisu mogli ''svariti'' da ispod haube imaju isti motor kao i vlasnici Renaulta i Dacie tako da je Mercedes uzeo kao osnovu svoj 2.0 dizelaš i napravio 1.6 dizel sa dve varijante snage - 122 i 160 konja. Ovaj na testu je jača varijanta sa 160 konja. Pogledajte i ostale najvažnije stvari o aktuelnoj C klasi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 22, 2020 2021. Mercedes C-Class karavan viđen po prvi put Jer ne žele svi GLC. Uspon Crossover i SUV modela oduzeo je dobar deo prodaje karavana, ali taj karoserijski stil i dalje ostaje tržišno relevantan u nekim delovima sveta. Evropa je najvernija publika za karavane, i zato proizvođači automobila nastavljaju da ulažu u modele sa dugim krovom, bez obzira da li su u pitanju mali karavani nastali na osnovi B segmenta, ili veliki kao npr. Audi A6 Avant. Dok Mercedes još kako dobro zarađuje od C klase podignute da bude SUV u vidu modela GLC, neće zanemariti one koji bi radije kupili C klasu karavan. Danas je po prvi put u okolini Štutgarta snimljena u potpunosti kamuflirana C klasa karavan, glavni rival BMW Seriji 3 Touring. Iako je ovo prvi put da je neko uslikao ovaj auto, čini se da prototip već ima potpuno gotovu limariju i svetla. Kamuflaža celog auta sprečava se da se detaljno vidi šta je sve novo. Izgleda da će rešetka hladnjaka imati više vertikalnih ''letvica'', dva prednja parking senzora su ugrađena u nju, otvori za vazduh na prednjem braniku su čisto dekorativni jer se vidi da su oba blokirana, oštra svetla nam govore da će auto ličiti na facelift varijante E klase i/ili CLS, dok se proporcije automobila verovatno neće mnogo promeniti. Dve cevke auspuha sa vozačeve strane auta su okrenute na dole, što znači da će auto imati lažne izduve u sklopu zadnjeg branika. Kabina se ne vidi, ali se vidi dovoljno da više ne štrči tablet po sredini, što znači da će displej biti montiran unutar centralne konzole, a ne više na njoj. Očekuje se da će postojati i C Klasa All-Terrain kako bi se bolje odgovorilo na A4 Allroad, i da će ona kao standard imati 4Matic (pogon na sve točkove), veći klirens i plastične obloge. Karavan C Klase će biti predstavljen u toku 2021. godine, par meseci nakon što Mercedes pokaže limuzinu C klase. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 3, 2020 Snimljen novi Mercedes C klase Samo dan nakon zvanične premijere nove S klase (W223), pred nama je špijunska slika na kojoj je nemaskirani primerak potpuno nove generacije Mercedesove C klase (fabričke oznake W206). Ostaje da se vidi kada će ovaj model imati zvaničnu promociju, a dok čekamo nešto više o novoj C klasi možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites