Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Mercedes C klasa

Recommended Posts

Auto-Dynamics Charon Mercedes AMG C63 S

 

ad c63 2021 03.jpg

 

Sedani visokih perfomansi postaju sve brži, a u konstantnoj ''poteri'' za snagom i brzinom nemački proizvođači na tržište plasiraju neke od najboljih modela ovog tipa. Jedan od ''žestokih'' sedana svakako je  Mercedes AMG C63 (W205 generacija), koji je zahvaljujući poljskom tjuneru Auto-Dynamics postao ''ubica'' superautomobila. Ova kompanije je poznata po nekim izuzetno brzim superautomobilima, a najnovija kreacija je nazvana Charon.

 

ad c63 2021 02.jpg

 

Auto-Dynamics je imao jednu stvar na pameti kada je započeo rad na ovom projektu, a to je da automobil razvija više od 800 KS. Kako bi se ovo postiglo, standardni 4.0 biturbo V8 motor je rastavljen pa je većina komponenti zamenjena delovima visokih performansi.

 

ad c63 2021 01.jpg

 

Turbopunjači su modifikovani na ''hladnoj i toploj'' strani kako bi se poboljšala efikasnost. Kako bi motor mogao bolje da diše ugrađen je karbonski usisni sistem, a tu su i novi veći međuhladnjaci. Ulje menjača je zamenjeno lubrikantom visokih perfomansi. Remapiranjem ECU jedinice su se iskoristile nove komponente, a krajnji rezultat je masivna snaga. Motor sada isporučuje 843 KS i 972 Nm obrtnog momenta. Kočnice su dobile nova čelična kočiona creva i tečnost visokih performansi.

Tjuner je pripremio nove opruge kojima je spustio automobil, a tu je i set BBS CI-R 20-inčnih felni od legura crne boje i sa Michelin Pilot Sport 4S gumama dimenzija 255/30 R20 napred i 275/30 R20 pozadi. Eksterijer je doživeo značajne promene, ali u minimalističkoj formi. Hromiranih delova više nema, ali je tu niz suptilnih AD850+ oznaka, kao i mali spojler na poklopcu prtljažnika. Automobil je lakiran u mat verziju Brilliant plave boje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo snimljen novi Mercedes C klase

 

mercedes c 2021 03.jpg

 

Nakon promocije obnovljene E klase i nove generacije S klase (koje su predstavljene ranije ove godine), na redu je i potpuno nova generacija Mercedesove C klase (fabričke oznake W206).

 

208396-mercedes c 2021 02.jpg

 

Ostaje da se vidi kada će ovaj model imati zvaničnu promociju, a dok čekamo pred nama su nove špijunske slike jednog maskiranog test primerka.

 

208395-mercedes c 2021 01.jpg

 

Više o novoj C klasi možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Mercedes AMG C63 sa 4-cilindarskim motorom

 

mercedes amg v8.jpg

 

Pre dve godine se pojavila glasina da će najmanji V8 sedan iz Mercedesa - C63 - izgubiti twin turbo V8 motor u predstojećem redizajnu. Cela priča nije došla kao veliko iznenađenje jer je Mercedes u tom periodu izbacio AMG liniju sa novim hibridnim 6-cilindarskim motorima, ali ono što ipak bilo iznenađujuće je nagoveštaj da bi novi C63 mogao da propusti i hibridni 6-cilindarski motor u korist 4-cilindarskog motora.

 

Bilo je neverovatno za poverovati da bi novi C63 mogao da izgubi ne dva, nego četiri cilindra. Danas, dve godine posle došlo je vreme da se suočimo sa istinom.

Iz Mercedesa su potvrdili da će novi C63 biti pokretan 4-cilindarskim hibridnim motorom. Vest je potvrdio Mercedesov glavni inženjer, Christian Fruh tokom vožnje u prototipu. Isto tako je naglasio da će novi C63 biti dostupan isključivo sa 4-cilindarskim motorima, odnosno druge opcije neće biti dostupne čak ni uz doplatu. Prema nekim glasinama automobil bi trebalo da razvija 503 KS i 750 Nm momenta, što je za 37 Nm više od sadašnjeg modela uprkos gubitku 4 cilindra. Povećanje momenta navodno dolazi uvođenjem mild hybrid sistema usavršenog na AMG-ovim 6-cilindarskim modelima poput E53.

 

Osim što će novi 4-cilindarski C63 biti jači od svog prethodnika, trebalo bi da bude i oko 50 kg lakši. Manji motor će omogućiti niže postavljanje unutar šasije što će za rezultat imati bolji balans automobila. Sve specifikacije moći ćemo da potvdimo kada automobil bude predstavljen, ali čini se da će uprkos manjem motoru novi C63 ipak biti malo jači od prethodnika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Mercedes C klase najavljen za 23. februar

 

mercedes c 2022 02.jpg

 

Nakon promocije obnovljene E klase i nove generacije S klase (koje su predstavljene tokom prošle godine), na redu je i potpuno nova generacija Mercedesove C klase (fabričke oznake W206) koja će premijeru imati 23. februara. ''Sa novom C klasom, Mercedes se probija u efikasniji i još digitalniji svet, stvarajući sveobuhvatnu zonu udobnosti - utočište koje kombinuje očigledne suprotnosti kao što su sportskost i udobnost sa efikasnošću, emocijama i inteligencijom i tako definiše savremeni luksuz'', navodi Daimler AG u prvom zvaničnom saopštenju za javnost o novoj generaciji W206.

 

mercedes c 2022 01.jpg

 

Prema zvaničnim informacijama iz Mercedesa, nova C klasa je prva serija proizvođača koja je potpuno elektrifikovana. Druga generacija integrisanog starter-generatora (ISG) sa 20KS se koristi za benzinske verzije sa motorima M 254. Dizel varijante dobijaju pogon OM 654 M sa drugim SCR katalitičkim konvertorom i dodatnim ubrizgavanjem AdBlue i takođe ISG od 20KS. Dodatno, nakon nove S klase, nova C klasa takođe dobija drugu generaciju MBUX sistema (Mercedes-Benz User Experience) i opciono novi sistem osvetljenja Digital Light. Takođe je novo upravljanje zadnjom osovinom sa 2.5'' stepena i modifikovani paket pomoći vozaču (ali bez funkcija autonomnog Nivoa 3). Porudžbine za novu C klasu će početi da se primaju 30. marta 2021. a prve isporuke startuju u junu. Na svetskoj premijeri nove serije W206 istovremeno će biti prikazane limuzina i karavan.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Mercedes C klase na prvim slikama

 

211513-mercedes c 2022 5.jpg

 

Nakon promocije obnovljene E klase i nove generacije S klase (koje su predstavljene tokom prošle godine), na redu je i potpuno nova generacija Mercedesove C klase (fabričke oznake W206) koja će zvaničnu premijeru imati 23. februara. Ipak, kako to već biva u poslednje vreme, i nova C klasa nije ostala tajna sve do svoje premijere budući da su se u javnosti već sada našle ove fotografije i video.

 

211514-mercedes c 2022 4.jpg

 

''Sa novom C klasom, Mercedes-Benz se probija u efikasniji i još digitalniji svet, stvarajući sveobuhvatnu zonu udobnosti - utočište koje kombinuje očigledne suprotnosti kao što su sportskost i udobnost sa efikasnošću, emocijama i inteligencijom i tako definiše savremeni luksuz'', navodi Daimler u ranije objavljenom saopštenju za javnost o novoj generaciji W206.

 

211512-mercedes c 2022 3.jpg

 

Prema zvaničnim informacijama iz Mercedesa, nova C klasa je prva serija proizvođača koja je potpuno elektrifikovana. Druga generacija integrisanog starter-generatora (ISG) sa 20KS se koristi za benzinske verzije sa motorima M 254. Dizel varijante dobijaju pogon OM 654 M sa drugim SCR katalitičkim konvertorom i dodatnim ubrizgavanjem AdBlue i takođe ISG od 20KS.

 

mercedes c 2022 2.jpg

 

Dodatno, nakon nove S klase, nova C klasa takođe dobija drugu generaciju MBUX sistema (Mercedes-Benz User Experience) i opciono novi sistem osvetljenja Digital Light. Takođe je novo upravljanje zadnjom osovinom sa 2.5'' stepena i modifikovani paket pomoći vozaču (ali bez funkcija autonomnog Nivoa 3).

 

mercedes c 2022 1.jpg

 

Porudžbine za novu C klasu će početi da se primaju 30. marta 2021. a prve isporuke startuju u junu. Na svetskoj premijeri nove serije W206 istovremeno će biti prikazane limuzina i karavanski model T.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Mercedes C klase zvanično

 

211582-mercedes c 2022 013.jpg

 

Dobro došli u novi, digitalniji i efikasniji svet, i dobro došli kući: nova C-Klasa predstavlja oba, i u svim pogledima stvara zonu udobnosti koja je sigurna u budućnost u vreme svetske transformacije.

Kao prva klasična serija modela brenda Mercedes, nova C-Klasa je elektrifikovana zahvaljujući plug-in hibrid tehnologiji i (mild hybrid) 48-voltnom tehnologijom i integrisanim starter-generatorom. Zahvaljujući visoko efikasnom sistemu baterija, postiže se domet do 100 km (WLTP) u plug-in hibrid verziji.

 

mercedes c 2022 012.jpg

 

To je do sada bez presedana u ovoj kategoriji. Takođe, postavljaju se standardi kada je u pitanju održivost. S obzirom da je C-Klasa jedna od najvećih serija modela brenda, ova sistemska elektrifikacija ima odgovarajuće snažan efekat na emisiju ugljen dioksida. Ostala tehnička poboljšanja uključuju opcione funkcije kao što su ''Digital Light'' i upravljanje zadnjom osovinom. Modeli limuzine i karavana imaće zajedničku premijeru, i moći će da se poruče od 30. marta, dok se u salonima očekuju od leta 2021.

 

Dizajn: ''Sensual purity'' sa primesama sportskog duha i elegancije

Sa svojim dinamičnim proporcijama, nova C-Klasa u stanju mirovanja već deluje kao da je u pokretu, zahvaljujući kombinaciji kratkog prednjeg prepusta, dugog među-osovinskog rastojanja i zadnjeg prepusta. Sportski dizajn poklopca motora sa grebenima takođe naglašava ovaj dinamički izgled. Prednje vetrobransko staklo i kabina su pomereni unazad u skladu sa klasičnim proporcijama koje se u automobilskoj industriji nazivaju “dizajn sa kabinom nazad”. Prethodni model je već ostvario značajan korak napred po pitanju unutrašnjosti koja je ostavlja utisak visoke vrednosti, a nova C-Klasa ide još dalje kada govorimo o modernom luksuzu. Unutrašnjost preuzima izuzetne detalje sa nove S-Klase , dodajući sportski duh.

 

Spoljašnji dizajn: Profil sa atraktivnim svetlosnim efektima

Gledajući sa strane, složeno izvajane površine stvaraju jedinstvene svetlosne efekte. Nasuprot tome, dizajneri su linije sveli na minimum, kako bi se još više naglasila takozvana linija modne piste, odnosno ramena linija. U karavan verziji, progresivna linija krova, u kombinaciji sa kosim zadnjim staklom, dodaje sportski karakter bez funkcionalnih kompromisa. Ostale karakteristike koje stvaraju sportski, superiorni izgled uključuju širok trag točkova sa točkovima dimenzije od 17 do 19 inča u ravni bokova vozila i sa modernim dizajnom. Spreda je prepoznatljiva rešetka hladnjaka karakteristična za brend. Svi modeli imaju centralnu zvezdu, čiji se dizajn i karakter rešetke hladnjaka razlikuju u detaljima. Osnovni model ima centralnu zvezdu i rešetke. U AVANTGARDE liniji postoje dodatni dekorativni elementi na rešetkama, dok su maska i usisi vazduha uokvireni hromom. Karakteristična crta AMG linije je dijamantska rešetka hladnjaka sa dizajnom zvezde u hromu.

 

mercedes c 2022 009.jpg

 

Dizajn zadnjeg dela je tipičan za Mercedes limuzinu. Kvalitetni dizajn zadnjih farova doprinosi nepogrešivom dnevnom i noćnom izgledu. U verziji limuzine, farovi po prvi put imaju dizajn iz dva dela u C-Klasi, sa svetlosnim funkcijama podeljenim između bočnog zida i lampi poklopca prtljažnika. Njihova precizno konfigurisana unutrašnjost takođe postavlja visok nivo standarda kvaliteta. Opcioni odnosno ukrasni elementi linija opreme atraktivno zaokružuju izgled zadnjeg dela. Tri nove boje - spectral plava, high-tech srebrna i opalite bela - su dodate gami boja u ponudi.

 

mercedes c 2022 008.jpg

 

Komandna tabla je podeljena na gornji i donji deo: na gornji deo koji podseća na krila sa zaobljenim spljoštenim otvorima za ventilaciju čiji dizajn podseća na izduve avio-motora, i na luksuzne prostrane ukrasne elemente. Ovi elementi ''teku'' iz centralne konzole ka komandnoj tabli bez ikakvih prekida. Fokus na vozača pruža sportski karakter: instrument tabla i centralni displej su blago nagnuti ka vozaču za 6 stepeni.

 

mercedes c 2022 007.jpg

 

Vozački deo krasi LCD ekran visoke rezolucije. Samo-stojećeg je dizajna i stvara utisak da pluta iznad profila sa oblikom krila i luksuznih ukrasnih elemenata u donjem delu. Kupci imaju izbor između ekrana dijagonale 10.25-inča (26.0 cm) ili 12.3-inča (31.2 cm). Promena principa ka digitalizaciji je takođe uočljiva na centralnom displeju: funkcijama vozila se može upravljati korišćenjem visoko-kvalitetnog ekrana osetljivog na dodir. Portret orjentacija je posebno korisna za navigaciju. Poput kontrolne table, centralni ekran je blago nagnut ka vozaču. Centralni ekran standardno ima dijagonalu od 9.5 inča (24.1 cm). Opciono je dostupna verzija od 11.9 inča ili 30.2 cm.

 

Ukrasni hromirani element visokog kvaliteta deli centralnu konzolu na zadnji obloženi deo namenjen osloncu za ruke I na prednji deo u luksuznoj “jet crnoj” boji. Centralni ekran izgleda kao da lebdi ii uzdiže se glatko i bez prekida sa ove trodimenzione osnove. Moderan pojednostavljen dizajn panela vrata se završava spajanjem u komandnu tablu. Centralni panel vrata sa integrisanim osloncima za ruku se pojavljuje iz vertikalne površine i polako prelazi u horizontalan položaj. Reprodukujući dizajn centralne konzole prednji deo preuzima formu metalik visoko tehnološkog elementa. Oslonac za ruku se može koristiti kao hvat prilikom zatvaranja vrata, i u isto vreme je kućište za komande električno pokretanim prozorima. Još jedan izuzetan detalj predstavlja i na izgled lebdeći kontrolni skup tastera u koje su integrisane komande za podešavanje sedišta i ručica za otvaranje vrata.

 

Specijalni dizajn opcione Avantgartde opreme ili sportskih sedišta nove C-Klase koristi slojeve i omotane površine kako bi stvorio utisak lakoće. Nasloni za glavu su potpuno novog dizajna I pričvršćeni su za naslon zapečaćenom oblogom ispod koje se nalazi mehanizam za podešavanje. Za C-Klasu dostupna je kontrolna tabla presvučena veštačkom kožom kao i pojasni delovi sa nappa-izgledom (opciona oprema, standard u AMG liniji opreme). Asortiman dostupnih ukrasnih obloga prikazuje inovativne površine. One uključuju nove interpretacije furnira sa otvorenim porama u smeđim tonovima kao i crni furnir sa otvorenim porama od drveta kombinovane sa izuzetno finim ukrasnim detaljima od pravog aluminijuma koji prate konture kontrolne table. Ekran vozača i medija ekran nude sveobuhvatni, estetski doživljaj. Izgled ekrana može biti individualizovan sa tri stila prikaza (Discreet, Sporty, Classic) i sa tri režima rada (Navigation, Assistance, Service).

 

Poslednja generacija MBUX: intuitivno upravljanje i učenje

Poput nove S-Klase, nova C-Klasa je opremljena drugom generacijom MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Unutrašnjost vozila postaje još digitalnija i inteligentnija, jer su hardver i softver značajno napredovali: sjajna slika na LCD ekranima olakšava upravljanje funkcijama vozila i udobnosti. Ekran vozača i medija ekran nude sveobuhvatno, estetsko iskustvo. Informacije su predstavljene na jasno strukturisan način. Mercedes-Benz je razvio novu estetiku displeja za S-Klasu, koja se sada sistematski koristi kao osnova za druge modele.

 

Izgled ekrana može se individualizovati sa tri stila prikaza (Discreet, Sporty, Classic) i tri režima rada (Navigation, Assistance, Service).

  • U ''Classic'' stilu, vozač je dočekan sa poznatim okruženjem prikaza. Poznati ekran sa dizajnom dve cevi i promenljivim sadržajem između njih pruža sve informacije relevantne za vozača.
  • ''Sporty'' stilom dominira crvena boja, sa dinamičnim dizajnom centralnog brojača obrtaja.
  • Kod ''Discreet'' stila, sadržaj je sveden na ono što je neophodno. Dodatno, oba ekrana mogu se prikazati u sedam šema boja sa ambijentalnim osvetljenjem. Na taj način se postiže impresivan doživljaj boja u unutrašnjosti.
  • U novom ''Assistance'' režimu, stanje u saobraćaju ispred vozila se pokazuje u realnom vremenu i dopunjen je važnim prikazanim informacijama. Navigacija na celom ekranu je preuzeta sa S-Klase i pruža vozaču najbolje moguće smernice na putovanju.

Hey Mercedes: glasovni asistent postaje sve pametniji

Glasovni asistent postaje interaktivniji i sposobniji za učenje aktiviranjem mrežnih usluga u Mercedes me aplikaciji. Određene radnje se mogu izvršiti čak i bez ključne reči za aktiviranje. One uključuju preuzimanje telefonskog poziva. “Hej Mercedes” takođe objašnjava funkcije vozila i može pomoći oko povezivanja telefona Bluetoothom ili da vam kaže gde je paket prve pomoći. ''Hej Mercedes'' takođe može da prepozna putnike u vozilu po njihovom glasu.

 

Smart Home: mobilna inteligencija za maksimalnu udobnost

Sa MBUX Smart Home funkcijom, C-Klasa sada postaje mobilni kontrolni centar za Vaš dom. Budući da se Smart Home oslanja na WLAN, senzori čine Vaš dom sve inteligentnijim i komunikativnijim: temperature i svetla, roletne i električni uređaju mogu se daljinski nadgledati i kontrolisati. Detektori pokreta informišu korisnika o neželjenim posetiocima.

 

''Hey Mercedes, is there anybody in my home right now?''

- ''I checked. The last movement detected was in the kitchen one hour ago.''

Ovako bi mogli izgledati budući razgovori između vozača ili putnika i vozačevog Smart Home Sistema putem MBUX glasovnog asistenta. Prilikom lansiranja na tržište, MBUX Smart Home funkcija će podržati brojne uređaje koje nude važni dobavljači uređaja za ''pametne kuće'' - odgovarajući ugovori već su zaključeni sa Bosch Smart Home i Samsung SmartThings. Uslediće i drugi dobavljači koji će biti objavljeni kasnije. Od samog početka, Hej Mercedes razume upite i komande na 4 jezika (nemački, kineski, američki i britanski engleski). Možete upravljati lampama, utičnicama, termostatima i roletnama, detektorima pokreta i temperaturnim senzorima. Dakle, sistem takođe može odgovoriti na pitanje ''Da li sam se setio da isključim grejanje?'' U zavisnosti od odgovora i instaliranih termostata, postoji mogućnost da se promene podešavanja ''Podesi temperaturu na 18 stepeni u celoj kući!''

 

Striming muzike: milioni pesama na izbor

Sa uslugom ''Online Music'', Mercedes je sada u potpunosti integrisao glavne usluge za striming muzike u MBUX infotejment sistem. MBUX omogućava neometan pristup ličnom korisničkom profilu kod povezanog pružaoca muzičkih usluga. Ovo ne samo da omogućava kupcima lak pristup njihovim omiljenim pesmama i ličnim plejlistama, već i priliku da otkriju milione pesama. Upravljanje je intuitivno, koristeći glasovnu komandu “Hej, Mercedes” ili preko dodira na volanu ili direktno na centralnom displeju.

 

Druge bitne karakteristike

Augmented Video je dostupan kao opciona oprema. Kamera registruje okruženje ispred vozila. Pokretne slike se prikazuju na centralnom displeju. Dodatno, na video prikaz se postavljaju virtuelni objekti, informacije i markeri. Tu spadaju, na primer, saobraćajni znaci, strelice za usmeravanje , preporuke za promenu trake i kućni brojevi. Ovo može znatno olakšati navigaciju, posebno u urbanim sredinama. Head-up prikaz u boji se može naručiti kao dodatna oprema. Vozač vidi virtuelnu sliku veličine 9x3 inča (otprilike 23x8 cm) kako lebdi iznad haube na distanci od otprilike 4.5 metara. Skener otiska prsta se nalazi u ergonomskom položaju ispod centralnog displeja. On omogućava korisniku da se brzo, udobno i sigurno uloguje u MBUX. Razlog tome su zaštićena lična podešavanja i informacije kao što su favoriti, poslednje destinacije, predviđanja na osnovu ponašanja, unos u poslovni kalendar ili mejlovi. Plaćanja putem Mercedes me aplikacije su takođe rezervisana za autentifikovane korisnike.

 

Bežično ažuriranje ''Over-the-air'' (OTA): Softver je uvek ažuran

Čim nova verzija postane dostupna, pojavljuje se poruka u MBUX-u. Ažuriranje se onda preuzima i instalira u pozadini. Korisnik zatim mora da se saglasi sa njegovom aktivacijom. Na ovaj način, vozilo je uvek ažurirano. Funkcije koje još uvek nisu izmišljene/dostupne, takođe se mogu preko OTA ažuriranja instalirati u već prodata vozila. Kako bi preneo podatke, Mercedes- Benz se oslanja na tehnologiju mobilne komunikacije i komunikacioni modul instaliran u vozilu. Drugi način da se osigura ažurirano i unapređeno korisničko iskustvo jeste da se nove funkcije rezervišu u Mercedes me Store-u, na primer usluge strimovanja muzike ili In-Car Office.

 

Pogon: sistematska elektrifikacija modernih četvoro-cilindarskih motora

Zahvaljujući sistematskoj elektrifikaciji i principu inteligentnog smanjivanja veličine, nova C-Klasa postavlja standard u efikasnosti. Paleta motora ima samo četvoro-cilindarske jedinice iz trenutne modularne Mercedes porodice motora FAME (Family of Modular Engines). Shodno tome, paleta motora igra glavnu ulogu u fleksibilnosti međunarodne proizvodne mreže.

 

mercedes c 2022 006.jpg

 

Pored turbo punjenja, i dizel i benzinski motori sada imaju integrisani starter-generator (ISG) za inteligentnu pomoć pri malim brzinama motora. Ovo osigurava izvanrednu isporuku snage. ISG koristi ugrađeni 48-voltni električni sistem koji osigurava funkcije kao što su jedrenje, pojačavanje ili rekuperacija energije, i omogućava značajne uštede goriva. Kao rezultat toga, motori takođe startuju veoma brzo i ugodno, tako da je start/stop funkcija vozaču toliko neprimetna koliko i prelazak sa ''jedrenja'' sa isključenim motorom na snažno ubrzanje. U praznom hodu, inteligentna interakcija između ISG i motora sa unutrašnjim sagorevanjem obezbeđuje izrazito miran rad.

 

mercedes c 2022 005.jpg

 

Prvi dizel sa integrisanim starter generatorom

Predvodnik mera za poboljšanje efikasnosti je novi OM 654M sa integrisanim starter-generatorom (ISG). On poseduje 48-voltni električni sistem. Funkcija povrata energije (rekuperacija) i mogućnost ''jezdenja'' sa isključenim motorom čine motor još efikasnijim. Zajedno sa elektrifikacijom, koja takođe uključuje upotrebu električnog kompresora rashladnog sredstva za sistem klimatizacije, najvažnije modifikacije koje omogućavaju snagu do 195 kW plus dodatnih 15 kW od EQ Boost Sistema su:

  • Nova radilica motora uvećava hod klipa na 94,3 mm I samim tim I radnu zapreminu na 1992 cc (kubna santimetra) (ranije vrednosti : hod klipa 92,3 mm I radna zapremina 1950 cc)
  • Pritisak ubrizgavanja je povećan na 2700 bara (prethodno 2500)
  • Posebno brz odziv i ujednačena isporuka snage omogućena je pomoću dva turbo punjača hlađena vodom, oba sa promenljivom geometrijom turbine.
  • Rashladni kanal napunjen natrijumom u čelu svakog klipa. Ovim se omogućava brzo smanjenje kratkotrajnih temperaturnih vrhunaca u komorama za sagorevanje u čelu klipa.

Što se tiče izduvnih gasova, ovaj najmoćniji četvoro-cilindarski dizel motor takođe ide jedan korak dalje. Njegove komponente uključuju:

  • NOX katalitički pretvarač za smanjenje i zadržavanje azotnih oksida na izduvnoj grani motora
  • DPF filter (dizel filter za čestice sa posebnim premazom za smanjenje količine azotnih oksida)
  • SCR katalizator (selektivna katalitička redukcija; sa kontrolom ubrizgane količine AdBlue-a sredstva) i
  • Dodatni SCR katalizator u donjem delu vozila sa zasebnom kontrolom ubrizgane količine AdBlue-a sredstva

mercedes c 2022 004.jpg

 

Četvoro-cilindarski M 254 benzinski motor sa drugom generacijom starter-generatora sa dodatnom snagom od 15 kW 200 Nm obrtnog momenta takođe slavi svoju premijeru u C-Klasi. Zahvaljujući rekuperaciji energije i mogućnosti da ''jezde'' sa isključenim motorom, benzinski motor je visoko efikasan. U M 254, Mercedes je po prvi put kombinovao sve inovacije porodice modularnih motora četvoro i šesto cilindarskih benzinskih i dizel jedinica. Ove inovacije uključuju Nanoslide premaz cilindara, Conicshape honovanje cilindara (konusno honovanje) i sistem za kontrolu emisije postavljen neposredno uz motor. Potpuno nova karakteristika je segmentni turbo sa priključkom za protok, unapređenje twin-scroll tehnologije za još brži odziv sistema nad punjenja. Potpuno novo razvijeni segmentni turbo punjač rezultat je saradnje između Mercedes programera i AMG Petronas Formula 1 tima. Prenos tehnologije u serijsku proizvodnju postavlja nove standard u pogledu snage u kombinaciji sa maksimalnom efikasnošću. Tokom kratkih perioda, snaga C 300 može se dodatno povećati za do 20 kW.

 

mercedes c 2022 003.jpg

 

Menjač: Automatski, sada standardno dostupan

Menjač 9G-TRONIC je unapređen i prilagođen radu sa ISG-om i ugrađuje se u sve modele C-Klase. Elektromotor, elektronika pogonskog sistema i hladnjak menjačkog ulja sada su premešteni u sam prenosnik ili na njega. Na ovaj način eliminisani su prethodno potrebne cevi i vodovi, što nudi prednost u pogledu prostora za instalaciju i težine. Pored toga, povećana je efikasnost prenosa. Između ostalog, optimizovana interakcija sa električnom pomoćnom pumpom za ulje smanjuje protok mehaničke pumpe za 30 procenata u poređenju za prethodnim modelom - što je dobro za efikasnost. Pored toga, koristi novu generaciju potpuno integrisane kontrolne jedinice menjačkog prenosnika sa više-jezgarnim procesorom i novom tehnologijom konstrukcije i povezivanja. Pored povećane računarske snage, drastično je smanjen i broj električnih interfejsa, a težina kontrolne jedinice menjačkog prenosnika je smanjena za 30% u poređenju sa prethodnim modelom.

 

mercedes c 2022 002.jpg

 

Kod modela sa pogonom na sva četiri točka 4Matic, sistem pogona je unapređen. Novi pogon prednje osovine omogućava prenos viših nivoa obrtnog momenta uz idealan raspored osovinskog opterećenja za dinamiku vožnje. Štaviše, ovo ima značajnu prednost u težini u poređenju sa odgovarajućom komponentom u prethodnoj seriji - doprinos smanjenju CO2. Tehničari su takođe uspeli da smanje trenja u novom razvodnom kućištu. Uz sve navedeno u pitanju je zatvoreno uljno kolo koje ne zahteva posebno hlađenje.

 

mercedes c 2022 001.jpg

 

Plug-in hibridi sa električnim dometom od oko 100 km (WLTP)

Četvrta generacija plug-in hibrida uslediće ubrzo nakon lansiranja. Elektrifikacija čini veliki korak napred, dok se koriste isti osnovni motori. Sa električnom snagom od 95 kW (129 hp) i potpuno električnim dometom od oko 100 km (WLTP), C-Klasa plug-in hibrid će u mnogim slučajevima raditi u potpuno električnom režimu - i tokom mnogo dana bez upotrebe motora sa unutrašnjim sagorevanjem. U pitanju je 2.0 četvorocilindarski motor M254. Kompletni paket ne samo da je visoko efikasan, već je i izrazito sportski. Slede dizel plug-in hibrid modeli limuzine i karavana.

 

Novi visokonaponski sistem je kompaktniji i snažniji, dok je broj visokonaponskih veza znatno smanjen. Integracija energetske elektronike u kućište menjača smanjuje potreban prostor za ugradnju, istovremeno pojednostavljujući postupke montaže u proizvodnom pogonu. Visok nivo gustine energije hibridne pogonske jedinice je ostvaren korišćenjem stalno pobuđenog sinhronog motora sa unutrašnjim rotorom. Obrtni momenat električnog motora od 440 Nm dostupan je od samog pokretanja što rezultira visokom agilnošću i dinamičnim voznim performansama. Puna električna snaga dostupna je do brzine od 140 km/h.

 

Visko-naponsku (HV) bateriju razvio je interno Mercedes-Benz AG. Deo je četvrte generacije porodice baterija i predstavlja logičan dalji razvoj prethodne generacije. Sastoji se od 96 ćelija u takozvanoj konfiguraciji vrećice. Ukupan kapacitet baterije je 25.4 kWh, što dovodi do značajnog povećanja električnog dometa na oko 100 km. Uzimajući u obzir veliku gustinu energije baterije, HV baterija ima unutrašnji sistem hlađenja. Sistem upravljanja toplotom stoga može da kontroliše radnu temperaturu nezavisno od kontrole klime u unutrašnjosti vozila. Čak i kad se baterija potpuno isprazni, može se potpuno napuniti za oko 30 minuta pomoću opcionog DC punjača od 55 kW. Standardni punjač od 11 kW (u zavisnosti od tržišta) dostupan je za trofazno punjenje preko Wallbox uređaja koji je priključen na kućnu mrežu naizmenične struje.

Pozicioniranje baterije u vozilu donosi svakodnevne prednosti u poređenju sa prethodnim modelom: nema više stepenika u prtljažniku i moguć je utovar dugačkih predmeta. Ovo poboljšanje je posebno primetno kod karavan verzije: dužina poda prtljažnika je povećana je za 63 mm na 1043 mm. Visina prtljažnog prostora je povećana za 150 mm na 732 mm. U poređenju sa prethodnim modelom, kapacitet prtljažnika se povećao za 45 litara na 360 litara, dok sa preklopljenim zadnjim sedištima, model karavana može primiti čak 1375 litara (40 litara više).

 

Iskustvo iz vožnje: Znatno električnije

Sve u svemu, iskustvo vožnje je znatno električnije. Usled povećanja električnog dometa na oko 100 km, vozači će većinu svakodnevnih putovanja moći da prevezu samo koristeći električnu energiju. Funkcija rekuperacije energije omogućava povrat kinetičke energije tokom usporavanja ili vožnje nizbrdo, što je proces koji je sada poboljšan u interakciji sa hidrauličnom kočnicom. Sada je moguće rekuperirati (generisati) I više od 100 kW. Inteligentna strategija zasnovana na ruti aktivira režim električne vožnje tamo gde je to najprikladnije, uzimajući u obzir faktore kao što su navigacioni podaci, topografija, ograničenja brzine i uslove saobraćaja za celu rutu. Vozač koji želi da utiče na brzinu povrata energije može to da učini direktno u tri faze komandujući papučicama iza upravljača. To je moguće u svim režimima vožnje osim u SPORT-u. Na primer, u režimu vožnje D-, vozač može da iskusi ''osećaj vožnje jednom pedalom'': kada vozač skine nogu sa pedale gasa, vozilo usporava, čisto električnim putem, do te mere da hidraulična nožna kočnica često nije potrebna.

 

Operativna strategija komunicira sa senzorima pomoćnih sistema i na taj način efikasno podržava vozača u mnogim situacijama tokom vožnje. Na primer, na većim udaljenostima u urbanim sredinama, automobil će dati prednost električnoj vožnji. Dva dodatna režima vožnje omogućavaju da vozač korisno koristi plug-in hibrid pogon:

  • Battery hold: Održavanje stanja napunjenosti visokonaponske baterije ima prioritet, na primer, kada planirate da vozite kasnije u centru grada ili u zelenoj zoni; izbor najprikladnije konfiguracije hibridnog pogona, u zavisnosti od situacije i rute.
  • Electric: električna vožnja do 140 km/h, podesiva stopa povrata energije u režimu vožnje bez pritiska na pedalu gasa, prilagođavanje Active Distance Assist DISTRONIC sistema električnoj vožnji, aktivacija motora sa unutrašnjim sagorevanjem korišćenjem tačke pritiska papučice gasa (kick-down).

Plug-in hibridi nove C-Klase imaju haptički modul papučice gasa sa tačkom pritiska pod uglom od 9.7°. U electric režimu, u ovom položaju se aktivira dodatni protok energije za potpuno električnu vožnju vozila do dodatne tačke pritiska. Kada se pređe ta dodatna tačka pritiska, pokreće se motor sa unutrašnjim sagorevanjem i obezbeđuje traženi dodatni obrtni momenat. Funkcija Power Nap Energizing Comfort sistema je takođe rezervisana za plug-in hibride.

 

Vešanje: udobnost i okretnost

Ključne komponente novog, dinamički konfigurisanog vešanja su nova osovina sa četiri spone na prednjoj strani i osovina sa višestrukim sponama nazad montirana na podokvir. Novi sistem oslanjanja pruža osnovu za sistem oslanjanja visokog nivoa, visok nivo komfora tokom vožnje I kada je u pitanju buka, agilno upravljanje vozilom I zabavnu vožnju. Nova C-Klasa je opciono dostupna sa kontinuirano podesivim prigušenjem amortizera i sportskim oslanjanjem. Vazdušno oslanjanje pozadi je deo standardne opreme za limuzinu i karavan verziju plug-in hibrida.

 

Upravljanje zadnjom osovinom: okretnije i dinamičnije

Nova C-Klasa je posebno agilna i stabilna sa opciono dostupnim upravljanjem zadnjom osovinom i direktnijim odnosom upravljanja na prednjoj osovini. Ugao upravljanja na zadnjoj osovini je 2.5 stepeni. Ovo smanjuje krug okretanja za 43 cm na 10.64 m. Vozaču je potrebno i manje okretaja volana za potpuno zakretanje prednjih točkova. Kod vozila sa upravljanjem zadnjom osovinom, a u zavisnosti od koncepta pogona, potrebno je 2.1 umesto 2.35 okreta (pogon na zadnje točkove sa komfornim upravljanjem) ili 2.3 okreta (4MATIC verzija sa komfornim upravljanjem).

Pri brzinama manjim od 60 km/h, zadnji točkovi se usmeravaju u smeru suprotnom od prednjih - i to do ugla od 2.5° suprotno od smera zakretanja prednjih točkova prilikom parkiranja. U zavisnosti od situacije, ovo praktično skraćuje među-osovinsko rastojanje, a vozilo je kao rezultat toga okretnije i agilnije. Pri brzini većoj od 60 km/h, zadnji točkovi se okreću do 2.5° u istom smeru kao i prednji. Ovo virtualno povećanje među-osovinskog rastojanje ima primetne prednosti u vidu poboljšane stabilnosti upravljanja i bezbednosti kod velikih brzina, tokom brzih promena traka ili iznenadnih manevara izbegavanja.

 

Sistemi pomoći u vožnji: ublažavanje stresa i podrška u opasnim situacijama

U poređenju sa prethodnom modelnom serijom, poslednja generacija Driving Assistance paketa ima dodatne i unapređene funkcije. One smanjuju opterećenje vozača u svakodnevnim situacijama, radi udobnije i sigurnije vožnje. Kada zapreti opasnost, sistemi pomoći u vožnji su u stanju da odgovore na predstojeći sudar ako situacija to zahteva. Princip rada ovih sistema prikazan je na displeju vozača novim konceptom prikaza.

 

Unapređenje sistema pomoći: tri primera

  • Na svim vrstama puteva - autoput, magistralni put ili po gradu - Active Distance Assist Distronic može automatski održavati unapred zadatu udaljenost od vozila ispred. Jedna nova karakteristika je odgovor/reakcija na stacionirana vozila na putu na brzini do 100 km/h (ranije: 60 km/h).
  • Active Steering Assist pomaže vozaču da ostane u svojoj traci pri brzini do 210 km/h. Nove funkcije uključuju dodatno prepoznavanje traka pomoću kamere 360°, formiranje koridora za hitne slučajeve, posebno pri malim brzinama, značajno poboljšanu dostupnost i performanse u krivinama i poboljšano zauzimanje središnjeg dela kolovozne trake na autoputevima.
  • Pored konvencionalno postavljenih ograničenja brzine, Traffic Sign Assist raspoznaje znakove sa nadzemnih postolja i oznaka radova na putevima. Procenom svih senzora, prepoznaju se čak i uslovna uputstva (npr. kada je mokro).

Inteligentni parking sistemi podržavaju vozača prilikom manevrisanja

Zahvaljujući unapređenim senzorima svuda oko vozila, parking sistemi pružaju vozaču još bolju podršku tokom manevrisanja pri maloj brzini. Rad je brži i intuitivniji zahvaljujući integraciji u MBUX. Opciono dostupno, upravljanje zadnjom osovinom je integrisano u pomoćni sistem za parkiranje, uz proračun putanje u skladu sa zadnjim upravljanjem. Funkcije kočenja u slučaju nužde takođe služe za zaštitu ostalih učesnika u saobraćaju. Pored stabilizacije tokom vožnje unazad, opciono dostupan asistent za manevrisanje prikolicom za karavan verziju sada može izvršiti po slobodnom izboru manevar skretanja pod uglom od 90° po prvi put.

 

Bezbednost od sudara: odgovara svim globalnim zahtevima

Malo se modela prodaje na toliko tržišta kao C-Klasa, koja je trenutno dostupna u preko 100 zemalja. Zbog toga se tokom razvoja ispituje oko 1000 varijanti stepena opterećenja, kako bi sve varijante motora i karoserije, hibridi ili modeli sa pogonom na sva četiri točka 4-Matic, ispunjavale iste zahteve. Pored toga, postoje posebni predmeti opreme koji ispunjavaju određene kriterijume ocenjivanja - na primer, evropska vozila imaju središnji vazdušni jastuk. Tokom jakog bočnog sudara, postavlja se između vozačevog i suvozačevog sedišta, smanjujući rizik od kontakta njihovih glava.

Zajedno sa poznatim pre-safe konceptima zaštite za frontalni i zadnji sudar, pre-safe Impulse Side (dostupan u kombinaciji sa paketom Driving Assistance Package Plus) formira vrstu virtualnu zonu gužvanja koja se proteže oko vozila. Kako je u bočnom udaru dostupna samo ograničena zona gužvanja, PRE-SAFE® Impulse Side (dostupnost zavisi od odabrane opreme) može odmaknuti ugroženog vozača ili suvozača od opasnosti čak i pre sudara čim sistem otkrije da je bočni sudar neminovan. U tu svrhu, vazdušne komore u spoljašnjim bočnim podupiračima naslona prednjeg sedišta naduvaju se u delićima sekunde.

 

Karakteristike visoke tehnologije: kontrola klimatizacije i sedišta

Nova C-Klasa je u standardu opremljena LED High Performance prednjim svetlima. ''Digital light'' sistem poznat iz nove S-Klase dostupan je kao opcija. Ova revolucionarna tehnologija farova omogućava nove funkcije. Paket Air-Balance pruža individualni miris u unutrašnjosti. Pritiskom na dugme ili glasovnom komandom, holistički pristup ''Fit & Healthy'' Energizing Comfort Sistema pruža opipljiv doživljaj različitih sistema komfora u C-Klasi i sadrži programe koji ih grupišu u setove iskustava.

 

Digital Light: izuzetno moćno sa opcionim funkcijama projektovanja

Nova C-Klasa opremljena je sa LED High Performance prednjim svetlima u standardu.

Digital Light sistem poznat iz nove S-Klase dostupan je kao opcija. Ova revolucionarna tehnologija farova omogućava nove funkcije kao što su projektovanje simbola upozorenja na put ispred (na određenim tržištima). DIGITAL LIGHT svetlosni modul opremljen je sa po tri izuzetno moćne LED diode u svakoj lampi, čije se svetlo prelama i usmerava pomoću 1,3 miliona mikro-ogledala. Rezolucija je prema tome veća od 2.6 miliona piksela po vozilu.

 

Dinamikom i preciznošću, ovaj inteligentni sistem stvara gotovo beskrajne mogućnosti za raspodelu svetlosti visoke rezolucije koja se optimalno prilagođava okolnim uslovima. Međutim, odlučujući faktor nije samo tehnologija u farovima, već digitalna inteligencija koja stoji iza toga. Kamere i senzori otkrivaju druge učesnike u saobraćaju, moćni računari procenjuju podatke uz digitalne navigacione mape u milisekundima i daju farovima komande za optimalno prilagođavanje raspodele svetlosti u svim situacijama. Rezultat: optimalna vidljivost za vozača bez zaslepljivanja ostalih učesnika u saobraćaju, kao i inovativne funkcije sa dodatnom sigurnošću.

 

Digital Light sa funkcijom projekcije je dostupan kao opciona oprema. Ovaj sistem čini vožnju sigurnijom projektovanjem linija, simbola i animacija na put.

  • Na primer, Digital light projektuje dve linije vodilje kada se naiđe na radove na putu. One približno određuju širinu vozila. Time se vozaču daju još bolje smernice na suženom putu. (na određenim tržištima).
  • Inteligentna tehnologija ističe pešake u opasnoj zoni funkcijom reflektora i pojašnjava njihov položaj projektovanim tačkama pravca.
  • Vozači koji voze u pogrešnom smeru na autoputu ili kroz jednosmernu ulicu se upozoravaju simbolom. (na određenim tržištima).
  • Isti simbol se projektuje pri nailasku na crveno svetlo na semaforu ili na znak STOP. (na određenim tržištima).

Udobni sastanci: unapređenje u mnogim detaljima

Opciona funkcija masaže prednjih sedišta proširena je tako da pokriva celo područje leđa: osam komora u naslonu obezbeđuju poboljšani efekat dubinske masaže. Vibraciona masaža je moguća i na strani vozača sa četiri motora ugrađena u jastuk sedišta. Grejanje sedišta pozadi je po prvi put dostupno u modelima limuzine i karavana.

 

Pritiskom na dugme ili glasovnom komandom, holistički ''Fit & Healthy'' pristup Energizing Comfort Sistema pruža opipljivo iskustvo različitih komfornih sistema iz S-Klase, i sadrži programe koji ih grupišu u iskustva. U isto vreme, sistem stvara odgovarajuću atmosferu u unutrašnjosti - na primer, okrepljujuću u slučaju umora ili opuštajuću u slučaju povišenog nivoa stresa. Energizing Coach predlaže odgovarajući fitness i wellness program na osnovu podataka o vozilu i o putovanju. U plug-in hibrid modelima, u ponudi je ''Power Nap'' program koji je koristan, na primer prilikom zaustavljanja u servisu ili za punjenje baterije.

Paket Air-Balance pruža individualni miris u unutrašnjosti - prema ličnim preferencijama i raspoloženjem. Zahvaljujući osvežavajućoj jonizaciji i filtriranju spoljašnjeg i unutrašnjeg vazduha, takođe pomaže u obezbeđivanju poboljšanog kvaliteta vazduha i boljeg osećaja blagostanja.

 

Koncept dimenzija i praktične karakteristike: više prostora napred i pozadi

Sa dužinom od 4.751 mm i širinom od 1.820 mm, modeli limuzine i karavana znatno su veći od svojih prethodnika. Među-osovinsko rastojanje je povećano za 25 mm i sada iznosi 2.865 mm. Putnici i na prednjim i na zadnjim sedištima imaju koristi od povećanih spoljašnjih dimenzija. Dobar koeficijent otpora vazduha prethodnih modela (limuzina: Cd 0.24, karavan: Cd 0.27) sačuvan je uprkos povećanim dimenzijama. Prostor za prtljag karavan varijante veći je za 30 litara, sa kapacitetom od 490 do 1.510 litara. Ostala praktična poboljšanja: visina prtljažnog prostora rolo prekrivača prtljažnika, kao i dužina prtljažnog prostora, povećani su u poređenju sa prethodnim modelom. Prag za utovar je nešto niži.

 

Naslon zadnjeg sedišta karavan modela poseduje mogućnost obaranja naslona u odnosu 40:20:40. Upravljanje se vrši pomoću dva dugmeta na levoj I desnoj strani naslona zadnjeg sedišta. Opcioni paket Load Compartment Comfort uključuje električno preklapanje. Njime se upravlja prekidačima na levoj i desnoj bočnoj strani prtljažnog prostora. Karavan varijanta standardno ima Easy-Pack vrata prtljažnika. Zadnja vrata se otvaraju i zatvaraju na dugme: pomoću dugmeta na ključu za paljenje, prekidača na vozačevim vratima ili ručice za otpuštanje na zadnjim vratima. Više praktičnosti pri rukovanju: rolo poklopac prtljaga i pregradna mreža prvi put imaju dvodelni dizajn.

 

Priča o uspehu: višegodišnji bestseller

U poslednjoj deceniji C-Klasa je bila najveći volumenski Mercedes model. Od predstavljanja poslednje generacije 2014. godine, prodato je više od 2.5 miliona limuzina i karavana ovog modela. Kina je bila najveće tržište za C-Klasu limuzinu od 2016. godine. Dodatno, SAD, Nemačka i Velika Britanija su bile najveće tržište za C-Klasu limuzinu i karavan poslednjih 10 godina. U 2020. godini, C-Klasa limuzina i karavan isporučivane su na više od 100 tržišta širom sveta. Dve od svake tri prodate C-Klase u Nemačkoj su u karavan verziji.

 

Uspešna priča C-Klase počinje 1982. godine. Tada je lansiran Mercedes 190 kao model srednje veličine. Budući da je u to vreme to bio najmanji Mercedes automobil, ubrzo je stekao nadimak ''Baby Benz''. Pored motora sa unutrašnjim sagorevanjem - kao na primer u sportskom 190 E 2.5-16 Evolution sa četvoroventilskim motorom, Mercedes je dao svoj pečat u i eksperimentalnim pogonima kao što je bio slučaj u modeli 190 E Elektro koji je kao eksperimentalni model serije 201 prezentovan na sajmu u Hanoveru 1990. godine i na Ženevskom salonu automobila 1991. godine.

 

Prvi model pod oznakom C-Klase predstavljen je u maju 1993. godine. Sve u svemu, više od 10.5 miliona Mercedes automobila u ovoj kategoriji je isporučeno kupcima od 1982. godine. Za mnoge kupce, C-Klasa je ulazni model u premijum segment automobila. Na mnogim tržištima, C-Klasa limuzina privlači visok udeo ženskih kupaca. Procenat žena je posebno visok u SAD i Južnoj Koreji: skoro svaki drugi kupac C-Klase limuzine je žena. Mercedes je takođe postavio temelje kad je u pitanju inženjering i širok spektar izbora karoserije. Karavan predstavljen 1996. godine, bio je prvi sportski automobile srednje veličine. Sledeća serija modela C-Klase lansirana 2000. godine, uključivala je i sportski Coupe, kompletno novu varijantu karoserije. Lansiranje četvrte generacije C-Klase u 2007. godini takođe je uključivalo novu karakteristiku dizajna. Po prvi put, front-end dizajn Mercedes limuzine varirao je u skladu sa dizajnom i linijom opreme.

 

Proizvodnja: u globalnoj mreži sa digitalnim najsavremenijim tehnologijama

Nova C-Klasa proizvodiće se u pogonima u Bremenu (Nemačka), Pekingu (Kina) i Istočnom Londonu (Južna Afrika).

Fabrika u Bremenu, najveći privatni poslodavac u regionu sa više od 12.000 radnika, vodeće je postrojenje za ovu seriju modela za međunarodne proizvodne pogone C-Klase. Oni, na primer nude digitalne treninge. Na ovaj način, nova C-Klasa biće fleksibilno integrisana u kontinuiranu serijsku proizvodnju širom sveta. Bliska, digitalno podržana saradnja između zaposlenih u globalnoj proizvodnoj mreži C-Klasa će omogućiti nesmetan početak proizvodnje u svim pogonima širom sveta.

 

Svetska proizvodna mreža Mercedes automobila pruža masksimalnu fleksibilnost. Kompanija je zbog toga dobro pozicionirana u nestabilna vremena sa promenljivim parametrima. Primer pametne proizvodnje u Bremenu je digitalno upravljanje putem digital shop floor management sistema, koji omogućava da se podaci o proizvodnji prate u realnom vremenu. Sistem Quality Live omogućava zaposlenima da provere kvalitet svakog vozila u realnom vremenu na jasno uređenom korisničkom interfejsu. Ova dva sistema su deo MO260 ekosistema digitalne proizvodnje Mercedes automobila.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Novi Mercedes C klase

 

Nova generacija C klase neće imati kabriolet i Coupe varijantu.

U odnosu na staru generaciju izmene spolja su vidljive ali nije ništa posebno značajno (osim što u ponudi više neće biti ''nišana'' na haubi). Međutim unutra je takoreći sve novo - kao mala S klasa je, tj. sada sa pravom ponovo može ''pucati'' na titulu najluksuznije male limuzine:

 

 

carwow.jpg CarWOW:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električna C klasa stiže nakon 2024. godine, pre toga novi AMG C63

 

mercedes c 2021 4.jpg

 

Direktor kompanije Mercedes Markus Schafer je rekao da električna verzija C klasa neće stići na tržište pre 2024. godine, a otkrio je i da će biti bazirana na novoj platformi fokusiranoj na električni pogon. Mercedes trenutno širi svoju ponudu električnih vozila, a SUV-u EQC će se ove godine pridružiti EQA crossover i EQB mali SUV. Limuzine EQE i EQS se takođe očekuju krajem ove godine. C klasa i S klasa dele MRA platformu, a Schafer je izjavio da električna C klasa neće koristiti novu MEA platformu koja će biti baza modela EQS, nego novu MMA platformu. Ova platforma će se koristiti za modele različitih veličina od 2024. godine.

 

Nije novost da će Mercedes AMG verziju C63 ponuditi i uz novu generaciju C klase, što potvrđuju i fotografije testnih kamufliranih prototipa u oba karoserijska oblika.

 

211692-mercedes c amg 01.jpg

 

Prema nezvaničnim informacijama, AMG-ov V8 kome asistiraju dve turbine će svoje mesto pod prednjim poklopcem ustupiti znatno manjem 2.0 turbo-četvorocilindarskom motoru (kakav se ugrađuje u model A45) koji bi činio deo hibridnog sistema (sa ukupno 550KS i 800 Nm), a što se uklapa u Mercedesove ranije izložene planove o elektrifikaciji. Iako će biti oko 240 kg teži od prethodnika (imaće i pogon na sva četiri točka), novi model će do 100 km/h ubrzavati brže - za oko 3.5 sekundi. Biće moguća i vožnja samo u elektro modu, i to do 64 km. Kamuflirani testni prototipi ne otkrivaju šta se krije ispod poklopca motora buduće ''najratobornije'' C klase, a sve će biti poznato krajem ove ili početkom naredne godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Novi Mercedes C klase

 

Najveća novost kod nove C klase su motori - samo sa 4 cilindra (1.5/2.0 benzin ili 2.0 dizel), nema motora sa više cilindara ni kod AMG varijanti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Produženi Mercedes C klase L

 

213439-mercedes c l 05.jpg

 

Mercedes je u februaru ove godine predstavio novu generaciju C klase, dok je za ovogodišnji sajam u Šangaju sačuvao promociju njene L varijante sa produženim međuosovinskim rastojanjem.

 

213440-mercedes c l 04.jpg

 

Produženu C klasu L će u Kini proizvoditi tamošnji Beijing-Benz, dok će prodaja startovati uskoro.

 

213441-mercedes c l 03.jpg

 

Ova L varijanta ima međuosovinsko rastojanje produženo za 89 mm (na 2.954 mm), dok je dužina porasla na 4.882 mm.

 

213442-mercedes c l 02.jpg

 

 

Automobil odlikuju i digitalni instrumenti, multimedia sistem, ambijentalno osvetljenje, produžena zadnja vrata i naravno više mesta za putnike pozadi (uz nova sedišta i širi naslon za ruke).

 

213443-mercedes c l 01.jpg

 

Za sada je potvrđeno da će u gami biti benzinska verzija C 260 L, a u zavisnosti od paketa opreme biće dostupne i različite prednje maske.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorinser C63 S Cabrio

 

lorinser c 02.jpg

 

Iz Lorinsera stiže i tjuning kit za Mercedes AMG C63 S, ovde u Cabrio izdanju. U najkraćem, Lorinser je 4.0 V8 motor pojačao na 598KS i 800 Nm obrtnog momenta, što će vlasnika koštati 2.499 evra.

 

lorinser c 01.jpg

 

Osim toga, u ponudi su i kućišta retrovizora od ugljeničnih vlakana, novi spojler, Lorinser natpis na vratima, kao i Turbine alu točkovi od 19 ili 20 inča.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: 2022. Mercedes C Class (W206)

 

Potpuno nova C klasa u AMG Line paketu opreme...što znači i potpuno lažne izduve :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

alexonautos.jpg AlexOnAutos: Mercedes S-Class

 

Već 50 godina S klasa pokazuje kako treba da izgleda luksuzna i velika limuzina. Kad izađe novi S, svi ostali gledaju i zapisuju šta od tada svaka takva limuzina prosto mora da ima jer je Mercedes to predstavio u S klasi. I, tako je već 6 generacija, a ova najnovija je sedma:

 

 

 

motor1youtubelogoall.jpgMotor1:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

rocars.jpg RoCars: 2022. Mercedes C Class

 

Spolja kao veći CLA, unutra kao mali S - ukratko, to je nova C klasa.

U videu je C220d sa 200KS/440Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Novi Mercedes C klase

 

Mercedes kaže da je nova C-klasa najbolja kombinacija izgleda, tehnologije i briljantnosti u vožnji.

Ipak, možda je samo ''zlatni prosek'' svih ostalih premium modela u tom segmentu. Da li je to tako strašno koliko se čini?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: 2021. Mercedes C klase

 

Što se tiče kvaliteta dizajna i izrade, nikoga od vas neće šokirati kad se kaže da C-klasa ima puno sličnosti sa S-klasom. Ali, od kad je to loša stvar?

Spolja izgleda sjajno, a kad jednom zakoračite unutra obradovaćete se visokokvalitetnim materijalima...al' ne baš svuda u kabini. Svi motori koji idu u novu klasu su 2.0 sa 4 cilindra, čak će i budući AMG C63 imati 2.0 turbo-benzinac. C300 ima 260 konja, 2.0 u dizel verziji C300d će proizvoditi 265 konja, dok C300e ima motor iste veličine, ali kombinuje se sa električnim motorom da bi proizveo 333KS. Takođe ćete moći da vozite samo na električnu energiju do 100 kilometara. Pozadi je sve ''fake'', tj. od lažnog difuzora, preko lažnih izduva, do lažnih otvora za aerodinamiku na braniku. I napred na braniku postoje lažni otvori takođe...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes C All-Terrain kuca na vrata

 

217008-mercedes c 02.jpg

 

Posle premijere nove generacije sedana i karavana modela C-Klasa, Mercedes je pripremio treću verziju. Na redu je outdoor verzija pod nazivom All-Terrain.

Nova generacija modela Mercedes C-Klasa već uveliko je zastupljena na evropskim putevima. Automobil je prikazan u februaru u verzijama sedan i karavan. Tu nije kraj. Na septembarskoj auto izložbi u Minhenu biće prikazana outdoor verzija ovog automobila.

 

217009-mercedes c 01.jpg

 

Automobil sada možemo videti samo sa kamuflažnom folijom, ali je jasno da je oslanjanje povišeno i da je automobil opremljen masivnom plastičnom zaštitom donjih delova kategorije. Nova C-Klasa je izgubila pneumatsko oslanjanje koje je omogućavalo povećanje klirensa karoserije. ''Jastuci'' u oslanjanju su ostali samo u plug-in hibridnoj verziji i to isključuvo na zadnjoj osovini. Njihova uloga je poboljšanje stabilnosti elektrifikovane verzije. Kao i kod sedana i karavana, ni outdoorovu C-Klasu neće pokretati 6-cilindarski motori, već 4-cilindarski. Naravno, Mercedes C All-Terrain biće opremljen sistemom pogona na sve točkove 4Matic, kao i 9-stepenim automatizovanim menjačem. U prtljažnik mu staje 490 litara, odnosno 1.510 litara kada se obore nasloni zadnjih sedišta.

Više zvaničnih informacija uskoro...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes C klase All-Terrain

 

217304-mercedes c 07.jpg

 

Mercedes širi ponudu nove C klase, pa će tako uskoro na sajmu automobila u Minhenu premijeru imati C klasa All-Terrain, napravljena po uzoru na veću E klasu All-Terrain.

 

217305-mercedes c 06.jpg

 

C klasa All-Terrain je u osnovi (pro)terenska varijanta najnovije C klase karavan, što u praksi da ima povišeni klirens (+ 40 mm), standardni 4Matic pogon na sva četiri točka, alu točkove od 17 i 18 inča, kao i robusniji eksterijer sa dodatnim zaštitnim elementima i drugačijom prednjom maskom.

 

217307-mercedes c 05.jpg

 

Što se dimenzija tiče, C klasa All-Terrain je 4 mm duža od standardne C klase karavan (što znači da ima 4.755 mm), šira je 21 mm (1.841 mm), a visoka 1.494 mm.

 

mercedes c 04.jpg

 

Zapremina prtljažnika se kreće od 490 do 1.510 litara, nasloni sedišta su deljivi 40:20:40, a treba pomenuti i Easy-Pack vrata prtljažnika koja se mogu otvoriti pritiskom na dugme.

 

mercedes c 03.jpg

 

Ističu se i efikasni četvorocilindrični motori sa 48V tehnologijom, adaptivni i intuitivni MBUX (Mercedes-Benz User Experience) infotainment sistem sa 10.25 ili 12.3-inčnim ekranima, kao i najnovija generacija bezbednosnih i sistema pomoći vozaču.

 

mercedes c 02.jpg

 

U ponudi su benzinski i dizel motor, i to u verzijama C 200 (204KS i 300 Nm + 20KS) kao i C 220 d (200KS i 440 Nm + 20KS).

 

217306-mercedes c 01.jpg

 

Oba motora su u kombinaciji sa 9-stepenim automatikom, dok se tržišno lansiranje ovog modela najavljuje za decembar ove godine.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju trkački Mercedes AMG C63 DTM

 

217458-mercedes dtm 03.jpg

 

Nemački Mechatronik prodaje jednu zanimljivu ''zver za stazu'', a to je trkački Mercedes AMG C63 DTM.

Mercedes AMG je najuspešniji tim u istoriji DTM-a sa 195 pobeda, 11 titula u poretku vozača i 14 konstruktorskih titula osvojenih u 19 godina takmičenja.

 

217459-mercedes dtm 02.jpg

 

Kupovina trkačkog automobila takvog pedigrea je nešto posebno, a nemački Mechatronik prodaje Mercedes AMG C63 DTM po ceni od 1.282.328 evra. Ovaj automobil je predstavljen 2015. godine sa dizajnom sličnim produkcijskom modelu C Klasa Coupe (C205), ali je ekstremno spušten i opremljen masivnim aerodinamičkim komponentama. One uključuju prednji spliter, široke blatobrane, završetke izduvnih cevi koje izlaze kroz vrata, uvećane pragove, ogromni zadnji spojler i felne s centralnim šarafom. Uprkos vizuelnim sličnostima sa serijskim modelom, DTM automobil je potpuno drugačija zver. Baziran je na karbonskoj monokoknoj šasiji sa karbonskim strukturama za zaštitu od sudara i čeličnim zaštitnim kavezom. Dobio je H&R opruge i amortizere, veće i močnije kočnice, detaljan aerodinamički paket, a pokreće ga 4.0 atmosferski V8 motor koji je u početku razvijao 483KS, ali je njegova snaga povećana na 542 konja.

 

217460-mercedes dtm 01.jpg

 

Unutrašnjost je u potpunosti karakteristična za trkačke automobile, mnogo je karbona, a upravljač je presvučen Alkantarom te sadrži integrisanu dugmad i prekidače, a tu je i digitalni klaster. Očekivano, postoji samo jedno trkačko sedište za vozača. Primerak koji se prodaje nosi broj šasije RS15-012, u trkama je debitovao 2015. godine, a vozio ga je Robert Wickens. Takmičio se u dve naredne sezone te ima nekoliko podijuma. Unapređen je za sezonu 2018, a vozio ga je šampion iz 2015. godine Pascal Wehrlein. Dokaz autentičnosti su i ''ožiljci'' iz prethodnih trka koje se vide napred, kao i dekolorizacija karoserije oko izduvnih cevi. Uz automobil dolazi i mnogo rezervnih delova, tako da novi vlasnik neće imati problema s održavanjem.

Međutim, automobil će moći da vozi samo na stazi, jer za put nije legalan.    

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Mercedes C Class

 

Sve najbolje što Mercedes trenutno ima, stavio je u novu C klasu. Drugim rečima, sve iz S klase je spušteno u C.

Velika je stvar kada se elementi iz najboljeg Mercedesa spuste u C Klasu. Da, bilo je toga i pre, ali ne do te mere kao danas:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...