Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Mercedes C klasa

Recommended Posts

Novi Mercedes AMG C63 S sa Plug-In Hybrid pogonom i 680KS

 

mercedes 63 01.jpg

 

Ono što je bilo i najavljivano - dogodilo se. Predstavljen je novi Mercedes AMG C63 S E Performance (u limuzinskoj i karavan verziji), koji raspolaže sa ukupno 680KS iz njegovog električno potpomognutog 2.0 turbo-benzinca.

 

228246-mercedes 63 02.jpg

 

Ovde imamo četvorocilindrični Plug-in Hybrid sa pogonom na sva četiri točka i upravljanjem na sva četiri točka.

 

228247-mercedes 63 03.jpg

 

Benzinski motor je AMG-ov M139L 2.0 četvorocilindraš sa 476KS (što ga čini najsnažnijim serijskim četvorocilindrašem na svetu), dok elektromotor raspolaže sa 204KS.

 

mercedes 63 04.jpg

 

Ovde treba pomenuti i bateriju od 6.1 kWh, kao i elektronski kontrolisani diferencijal sa ograničenim proklizavanjem.

 

mercedes 63 05.jpg

 

Automobil može da se vozi i samo na struju pri brzinama do 125 km/h, a u tom elektro režimu može da pređe do 13 km.

 

mercedes 63 06.jpg

 

Sve u svemu, kombinovanih 680KS i 1.020 Nm novi C63 čini snažnijim od BMW-a M3 Competition, ali i snažnijim od sportskih limuzina iz klase iznad kao što je BMW M5 Competition.

 

mercedes 63 07.jpg

 

Mercedes AMG C63 S do 100 km/h ubrzava za 3.4 sekunde, a maksimalna brzina od 250 km/h se opciono može podići na 280 km/h.

 

mercedes 63 08.jpg

 

Tu su i karbon-keramičke kočnice, prilagodljivi amortizeri, točkovi od 19 ili 20 inča, grafika specifična za AMG u digitalnoj instrument tabli i head-up displej, kao i proširenja blatobrana, hauba sa otvorima za vazduh i oznake Turbo E Performance.

 

mercedes 63 09.jpg

 

Nova veća karoserija, hibridni set i pogon na sve točkove imaju svoju cenu u težini vozila, pa je novi C63 S u sedan verziji prešao dve tone (ima 2.036 kg). Bez obzira na to, novi model je brži, zeleniji (156 g/km prema 196 g/km) i troši manje goriva od prethodnika. Mercedes za nije objavio informacije o cenama za novi C63 S.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: 2022. Mercedes C300e plug-in hybrid

 

Poslednjih godina popularnost tradicionalnih limuzina, kao što je Mercedes C-Klase, opada. SUV-ovi nastavljaju da osvajaju srca kupaca, a to je trend koji Mercedes nije propustio da uvidi. Zato se posebno potrudio da sa najnovijom C-klasom pruži poboljšanja u ključnim oblastima kako bi joj pomogao da ostane konkurentna.

Dizajn, tehnologija u vozilu, vožnja i udobnost su temeljno revidirani, dok će najprivlačnije ažuriranje za kupce koji vode računa o troškovima biti uvođenje novih blagih i plug-in hibridnih verzija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg Motorweek: 2022. Mercedes C 300

 

Iako limuzine generalno imaju sve manje kupaca, Mercedesova C-Klasa je u proteklih 10 godina ipak još uvek ostala njegov najprodavaniji model širom sveta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Mercedes C-Class vs Audi A4

 

''AMG Line'' paket kod C-Klase, i ''S Line'' kod A4:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: 2023. Mercedes-AMG C63 S

 

Ovo je automobil moćnih brojeva - 680KS/1.020Nm obrtnog momenta. Dobrodošli u svet u kome Mercedes C-Klasa ima više snage od Ferrarija Enzo. Ipak, Mercedes kaže da će prosečno trošiti 8.3 litre i emitovati samo 156 g/km CO2 - otprilike isto kao Golf GTI. A to je sve zato što C63 sada ima 2.0 četvorocilindrični turbo-benzinac i hibridno pojačanje inspirisano Formulom 1.

80% tog 2.0 četvorocilindričnog turbo motora je isto kao pod haubom AMG A45 S. Ono što je novo je električni motor koji pomaže rad turbini.

 

Pošto nema 8 (ili barem 6) cilindara, onda nema ni dovoljno izduvnih gasova da zavrte turbo na niskom broju obrtaja, niti turbo može da bude posebno veliki iz istog razloga (pa samim tim ne može da doda puno snage). Ali, ko kaže da samo izduvni gasovi mogu da zavrte peraja turbine? :D

Može to da uradi i elektromotor, tako da se tim rešenjem eliminiše turbo rupa, plus može da se dobije više konja. Tako ovaj relativno mali motor daje 460KS. To je skoro onoliko koliko ste nekada dobijali od starog 6.2 V8 atmosferca. Ima i još jedan električni motor za zadnju osovinu, i otuda one cifre sa početka priče. Svih 680 konja mogu da idu samo pozadi ako vozač to želi. Baterija je kapaciteta 6.1 kWh (teška 89 kilograma), tj. ovaj auto nije zamišljen kao plug-in hibrid, već kao F1 - mala baterija koju brzo ispraznite na nekom pravcu/krivini ali je isto tako brzo i napunite od strane samog auta, i onda možete opet da je koristite. Samo na struju može da pređe do 13 kilometara. AMG tvrdi da stotku uhvati za 3.4 sekunde, a maksimalna brzina je ograničena na 280 km/h. Veoma brz, bez sumnje - ali aktuelni BMW M3 je jednako brz uprkos tome što ima ''samo'' 503 KS. Razlog je težina - AMG C63 S ima 2.111 kilograma!

 

 


autogefuhl.jpg Autogefuhl:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart CR700 Last Edition

 

manhart cr700 04.jpg

 

Mercedes je prošlog meseca predstavio novu generaciju AMG C63 (sa hibridnim pogonom koji kombinuje 2.0 turbo sa električnim motorom i ukupno 680KS), dok je Manhart sada ponudio CR700 Last Edition baziran na staroj C63 AMG S verziji sa V8 motorom.

 

manhart cr700 03.jpg

 

Manhart CR700 Last Edition je dobio Manhart Turbo Performance Kit (modifikovani turbo punjači i interkuleri), pa automobil raspolaže sa 712KS i 920 Nm obrtnog momenta.

 

manhart cr700 02.jpg

 

Automobil od 100 km/h do 200 km/h stiže za 5.5 sekundi, što Manhart tvrdi da predstavlja ''ogromno poboljšanje od nekoliko sekundi'' u poređenju sa standardnim modelom.

 

manhart cr700 01.jpg

 

Osim toga, predviđeni su i sportski izduvni sistem, modifikovani menjač, H&R opruge, 20-inčni točkovi u mat crnom izdanju i sa zlatnim akcentima, kao i prednja maska u sjajno crnom finišu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako će izgledati novi Mercedes CLE

 

U Mercedesovoj ponudi za 2024. godinu će se pojaviti CLE, a kolesa.ru je objavila rendere koji pokazuju njegov mogući izgled.

U pitanju je potpuno novi model koji će u gami nemačke marke zameniti Coupe i Cabrio verzije C i E klase. U Mercedesu navode da su iz perspektive brendiranja Coupe i Cabrio modeli važi za premium proizvođača kakav je Mercedes, kao i da oni imaju svoju nišu i svrhu. Tehnički detalji o CLE modelu modelu još nisu poznati, mada se očekuje da će najverovatnije koristiti MRA-2 platformu, kao i motore sa 4 i 6 cilindara. Osim kabrioleta sa četiri sedišta, u gami će dakle biti i dvovratni Coupe, dok Coupe sa četvora vrata (koji bi zauzeo poziciju između CLA i CLS) nije u planu. Postojaće i AMG verzije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes-AMG C63 S E Performance F1 Edition

 

229136-mercedes c4.jpg

 

Novi Mercedes-AMG C63 S E Performance je zvanično prikazan prošlog meseca (raspolaže sa ukupno 680KS iz njegovog električno potpomognutog 2.0 turbo-benzinca), dok je sada ponuda dopunjena i specijalnom verzijom F1 Edition.

 

229137-mercedes c3.jpg

 

U prvoj godini prodaje novog C63 S E Performance, Mercedes će nuditi specijalnu verziju F1 Edition, sa detaljima inspirisanim motosportom. Mercedes-AMG C63 S E Performance F1 Edition dolazi u Manufactur Alpine Grey boji, crnim donjim delom karoserije, crvenim akcentima na aero komponentama, kao i AMG točkovima od 20 inča u mat crnoj boji sa crvenim detaljima. Pored limuzine, F1 Edition se takođe može dobiti u karavan izdanju.

 

229138-mercedes c2.jpg

 

Specijalno izdanje standardno ima i AMG Aerodynamics paket (uključujući istaknutiji prednji spliter, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor i malo drugačiji bočni pragovi), kao i AMG Night Package I i II koji dodaju brojne crne akcente visokog sjaja i crnu hromiranu završnu obradu maske, izduvnih cevi i značke. U unutrašnjosti se ističu AMG Performance volan i sedišta presvučena crnom Nappa kožom sa crvenim šavovima, crvenim sigurnosnim pojasevima, crvenim karbonskim ukrasima na instrument tabli, značkom ''Edition'' i AMG patosnicama sa F1 logom.

 

229139-mercedes c1.jpg

 

Tehničkih izmena nema, pa i ovde imamo četvorocilindrični Plug-in Hybrid sa pogonom na sva četiri točka i upravljanjem na sva četiri točka. Benzinski motor je AMG-ov M139L 2,0 litarski četvorocilindraš sa 476KS (što ga čini najsnažnijim serijskim četvorocilindrašem na svetu), dok elektromotor raspolaže sa 204KS. Ovde treba pomenuti i bateriju od 6.1 kWh, kao i elektronski kontrolisani diferencijal sa ograničenim proklizavanjem. Sve u svemu, kombinovanih 680KS/1.020Nm pa Mercedes-AMG C63 S E Performance do 100 km/h ubrzava za 3.4 sekunde, a maksimalna brzina od 250 km/h se opciono može podići na 280 km/h. Automobil može da se vozi i samo na struju, pri brzinama do 125 km/h, a u tom elektro režimu može da pređe do 13 km. Tu su i karbon-keramičke kočnice, prilagodljivi amortizeri, grafika specifična za AMG u digitalnoj instrument tabli i head-up displej.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: 2023. Mercedes C300

 

Ažurirana C klasa donosi mnoge od najboljih stvari iz luksuznih proizvoda više klase, a pritom ne opterećuje vozača svim tim sistemima. Razgovaramo o prednostima i nedostacima, a zatim ga vozimo kao profesionalci:
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Mercedes AMG C63 S E Performance

 

Kada je novi Mercedes AMG C63 S E Performance najavljen ranije ove godine, mnogi su bili blago šokirani. Nije bilo pomena o moćnom V8 motoru koji je definisao ovaj model automobila, kako u formi atmosferca tako i u turbo varijanti. Zamenjen je četvorocilindričnim hibridnim pogonom.

Elektronski turbopunjeni 2.0 četvorocilindraš ispod haube daje 469 KS, i tim brojem je postao najmoćniji četvorocilindrični motor ikada ugrađen u serijski automobil. Tu je i električni motor od 201 KS koji isporučuje snagu direktno na zadnje točkove, što znači da ova super limuzina ima ukupnu kombinovanu izlaznu snagu od 680 konja. Međutim, sva ta dodatna tehnologija znači da se malo ''udebljao'' - prebacuje 2.1 tonu:

 

 

 

autocar.jpg Autocar:

 

 

 

autotrader.jpg AutoTrader:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

fifthgearyoutube.jpg Fifth Gear: Mercedes C 300e PHEV

 

Plug-in hibrid, što znači da kraće destinacije može da pređe samo na struju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedesov sportista je u Nemačkoj osetno skuplji od BMW-a M3

 

228246-mercedes 63 03.jpg

 

Kao što je poznato, Mercedes je za top izdanja, odnosno za AMG ponudu, snažno krenuo u downsizing, a ne preza ni od električne pomoći. To je posebno vidljivo u ponudi C klase, gde top verzija više nema osam, pa ni šest cilindara.

Mercedes sada ima novo ime, C63 S E Performance, a to znači da dvolitarski turbo benzinac uz električnu pomoć stupa na mesto nekadašnjeg V8. I tu novosti ne staju. Kako smo već pisali, osim novog koncepta motora, koji se spustio čak dve stepenice, tu je sada i pogon na sve točkove - to je promena koja bi evolucijom trebalo da se događa kroz tri generacije!

Ponovimo gradivo. M139L motor u ovom modelu daje čak 476 KS i 545 Nm, a za ostatak se brinu 204 KS iz električnog dela. Vozi i na struju, do 125 km/h i nekih 13 km. Kombinovano je to 680 KS i 1020 Nm na 2165 kg mase, odnosno 3.4 sekunde do 100 km/h, maksimalna brzina je na 280 km/h te prosečna potrošnja od 6.9 l/100 km. Cena ovog zadovoljstva u Nemačkoj je 114.888 evra, odnosno 116.673 evra za karavan.

 

mercedes 63 02.jpg

 

Sada dolazimo i do BMW-a. Njegov 1835 kg M3 Competition pokreće 3.0 šestocilindraš koji daje 510 KS i 650 Nm, osetno manje od hibridnog Mercedesa. Ali 100 km/h stiže za gotovo istih 3.5 sekundi te prosečno troši 10 litara. I sada ono najbolje, cena u Nemačkoj je osetno manja, ''tek'' 100.300 evra bez dodatnih opcija, odnosno 102.610 evra za karavan.

 

213385-bmw x 01.jpg

 

Da li Mercedes vredi dodatnih petnaestak hiljada evra u potpuno drugačijem konceptu, s hibridnim pogonom, većom snagom, ali i većom masom?

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Brabus 600 C63 AMG

 

510KS/700Nm su fabričke vrednosti, ali posle Brabusa ima 600KS/800Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: Mercedes-AMG C43

 

402KS/635Nm iz 2.0 turbo-benzinca uz 48V (blagi) hibrid:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes-AMG demantuje povratak V8 motora u C63

 

mercedes 63 04.jpg

 

Ranije ovog meseca se pojavila nezvanična informacija o navodnim AMG-ovom planovima za vraćanje V8 motora u C63. Nešto kasnije, nemački novinari su razgovarali sa inženjerom AMG-a koji je negirao originalni izveštaj, opisujući ga kao ''čistu glupost''.

 

U međuvremenu, američki novinari su razgovarali sa izvršnim direktorom AMG-a i on je otkrio da se 4.0 motor neće vratiti. Tačnije, u intervjuu tokom Monterey Car Week-a, Michael Schiebe nije oklevao da ''definitivno demantuje'' glasine o tome da se C63 i E63 vraćaju na V8.  Direktor AMG-a dodaje da je odluka o smanjenju i elektrifikaciji bila pravi potez s obzirom na to da konkurenti takođe izlaze sa sportskim hibridima sa manjim motorima. Shodno tome, C63 će zadržati svoj plug-in hibrid baziran na 2.0 četvorocilindričnom motoru, dok se očekuje da će E63 koristiti 3.0 redni šestocilindrični motor i takođe postati PHEV.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: 2008. Mercedes C220 CDI (W204)

 

Šta se može očekivati od polovnog Mercedesa C 220 CDI sa 170 konja? Koliko košta održavanje? Šta se najčešće kvari?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2024 Mercedes-AMG C63 S E-Performance

 

Od kad je Mercedes preuzeo AMG pa sve do ovog auta, C klasa AMG je imala V8 motor pod haubom...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...