Jump to content
FAS Goran
Ivan

Opel Astra J / K / L

Recommended Posts

U pitanju je specijalni 24-casovni brzinski i test izdrzljivosti pod punim gasom. Poenta je u mom omiljenom biseru iz MultiJet palete motora, dobro poznati 1956 ccm (2.0 MultiJet) od 165 KS. Mislim da je manje bitno sto se u Astri zove CDTI ;) . Evo celog clanka:

 

1.jpg

 

Opel/Vauxhall je želeo da proveri vozne karakteristike modela Astra sa dizel motorom u ekstremnim uslovima. U tu svrhu, dve Astre 2.0 CDTi podvrgnute su specijalnom 24-časovnom brzinskom testu na ovalnoj stazi u Milbruku, u velikoj Britaniji. Automobile je pod punim gasom vozilo 12 probnih vozača, koji su se smenjivali za upravljačem Astri. Nakon 24 sata, vozila su prešla 4.800 km, sa pauzama koje su trajale ukupno 22 minuta, tokom kojih je vršena zamena vozača, dopuna goriva i promena guma.

Pogledajte kadrove sa staze u Milbruku:

 

 

 

Tokom testa ostvarena je prosečna brzina od 201 km/h u pokušaju da se postavi svetski rekord za putničko dizel vozilo u FIA klasi serijskih modela na dizel pogon, u rasponu od 1600 do 2000 ccm.
Zvanična potrvda rekorda još uvek se očekuje se strane FIA, a Opel/Vauxhall je tokom istog testa pokušao da obori još nekoliko svetskih rekorda, kao i šest britanskih rekorda u izdržljivosti.

 

  2.jpg

 

Vožnja na stazi u Milbruku podrazumevala je obavezna unutrašnja ojačanja vozila, Corbeau trkačka sedišta i Luke pojaseve.
Kompanija Michelin isporučila je gume Pilot Super Sports iz originalne Astre. Tokom testa, na svakom automobilu su po jednom zamenjene gume, iz razloga bezbednosti, s obzirom da dejstvo na oslanjanje i gume može biti snažno, usled sila koje uzrokuje bočni nagib staze.

 

  3.jpg

 

Astre koje su korišćene na testu su modeli sa 5 vrata, opremljeni 2.0 litarskim turbo-dizel motorom koji razvija 165 ks, a Opel ovoga puta nije nije objavio više podataka, poput onog o potrošnji goriva, koji bi svakako bio interesantan. Očekujemo da ćemo više informacija imati kada FIA i zvanično potvrdi rekord.

 

Preuzeto sa b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Long Run - Saab 9000 @ Talladega Speedway 1986 , 100 000 km  213,299 km/h

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ov8m8gJNeGA


Sećam se ovog rekorda sa serijskim Saab-om 9000 turbo 16, trebalo im je 20 dana i noći. 

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Saab_Talladega

 

http://www.saabhistory.com/2007/05/16/saab-turbo-the-long-run-1986/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nova Opel Astra najavljena za 2015. godinu

 

vauxhall%20astra.jpg

 

Sledeća generacija Opelove Astre bi na tržište trebalo da stigne tokom 2015. i veliki uticaj na njen dizajn će imati koncept Monza koja je predstavljen tokom prošlog meseca u Frankfurtu. Drugim rečima, sledeća Astra bi trebalo da bude znatno dinamičnija i agresivnijeg izgleda od sadašnjeg modela. Osnovu motorizacije će činiti novi 3-cilindrični 1.0 litarski turbo snage 115KS (84 kW) i nedavno lansirani 1.6 litarski turbo benzinski i dizel motori, koji će biti upareni sa nekoliko novih prenosa. Uz ekonomičnost, naglasak će biti na bezbednosti i infotainmentu pa možemo očekivati bogatu i tehnološki naprednu opremu. Proizvodnja će biti poverena Opelovim pogonima u Gliwicama, u Poljskoj, dok će se Vauxhallova verzija proizvoditi u Ellesmere Portu, u Velikoj Britaniji. Opel će u te fabrike uložiti oko 300 miliona evra i otvoriti nova radna mesta. Kako bi nova Astra mogla da izgleda možete videti na priloženom renderu.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Imenjace, da ne jurim, kad te ne bude mrzelo, tresni ovde podatke o prodaji Astre J, bas me zivo zanima da uporedimo npr. sa nasim "nesrecnim" Bravom, posto su vozila koja su gadjala istu ciljnu grupu... Za Bravo znamo porazavajuce rezultate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 mozda se bravo manje prodao ali bravo je bolji auto od astre  nego kod naroda je jos uvek ono mora da bude nemacki auto  a neznaju sta je ugradjeno u tom nemackom autu  nemam nista protiv astre ali nebih da vozim kalemenog nemca  pre bi se opredelio za  brava  .   :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel Astra OPC EXTREME

 

Opel je predstavio najbržu Astru do sada. Automobil ima 300 "konja" ispod haube i sasvim odgovarajuću oznaku - OPC EXTREME.

 

1990937306530db801d420e210253252_640x342

 
Nemački proizvođač saopštio je da je ovaj sportski model razvijen na Nirburgringu, kao najzahtevnijoj stazi za trke na svetu. Automobil je opremljen haj-tek komponentama koje poseduje i trkačka varijanta Opel Astra OPC Cup, a pokreće ga 2.0 litarski turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem i varijabilnim otvaranjem ventila. To je ujedno i najsnažniji četvorocilindrični agregat koji je Opel ikad proizveo.
 

32289802530db80456a18274996970_640x35785

 
Motor u potpunosti izveden od aluminijuma uparen je sa šestostepenim manuelnim menjačem koji prenosi snagu pomoću diferencijala sa ograničenim proklizavanjem. Dodatna prednost modela OPC EXTREME u odnosnu na konvencionalnu Astru OPC je u tome što je on 100 kilograma lakši, zahvaljujući delovima od ugljeničnih vlakana. Ovaj izuzeno snažan i veoma lak materijal se upotrebljen je za aerodinamički optimizovano zadnje krilo, difuzor, prednji spojler, haubu, ukršteno ojačano oslanjanje, kompletne točkove, luk iznad zadnjeg točka i krov.
 

2005906293530db88b10bc8045547094_640x420

 
Karbonski točkovi su čak 20 kilograma lakši u odnosu na aluminijumske, dok krov od ugljeničnih vlakana ima masu od svega 2,6 kilograma. Poređenja radi, težina čeličnog krova je 9,3 kilograma. Na ovaj način, značajno je spušteno i težište Astre OPC EXTREME. Blatobrani su izrađeni od aluminijuma i težina im je 800 grama po komadu, umesto 2,24 kilograma koliko imaju čelični.
 

1305687597530db80b2b88f805990350_640x431

 
Smanjenje težine u ključnim oblastima značajno poboljšava agilnost, ukupno upravljanje i, naravno, odnos snage i mase automobila. Kao rezultat toga, verzija EXTREME prolazi kroz krivine na način koji to čini i trkačka verzija na trci izdržljivosti (VLN) u Nirburgringu.
 

505338656530db80fdf331704094630_640x3948

 
Opel je na modelu EXTREME upotrebio kočioni sistem sa 6-klipnim Brembo čeljustima, koji poseduje prednje diskove od 370 mm kao kod trkačkog automobila. Za ovaj automobil posebno su razvijene i 19-inčne 245/35 gume visokih preformansi. Pored toga, šasija je podesiva, baš kao kod pravog trkačkog turing automobila.
 

1998507808530db8128b6e6302428106_640x389

 
Zahvaljujući tome što je razvijena direktno iz Cup verzije, Astra OPC EXTREME uvodi pravu trkačku tehnologiju na put. Ako reakcija javnosti bude u skladu sa pozitivnim očekivanjima, Opel planira proizvodnju male serije "ulične" verzije modela EXTREME. Performanse ovog automobila nisu objavljene, a njegova premijera održaće se pred posetiocima ženevskog auto-salona, početkom marta.
 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prve fotografije nove Opel Astre

 

Izgled nove generacije Opelovog kompaktnog modela više nije tajna, nakon što su na Internet ''procurile'' prve zvanične fotografije ovog automobila.

 

1210393907556c12053818f266792288_v4_big.

 

Opel je nedavno najavio da će Astra za 2016. imati svetsku premijeru u septembru na sajmu u Frankfurtu, ali po već ustaljenoj praksi očekivali smo da proizvođač predstavi tehničke detalje i dizajn automobila nekoliko meseci ranije. Ipak, zvaničnu on-line prezentaciju preduhitrio je italijanski sajt CarPassion.it koji je u ponedeljak objavio fabričke fotografije nove Astre.

 

203204362556c1205630fb837717596_v4_big.j

 

Automobil očekivano ima sportskiji dizajn u odnosu na aktuelnu verziju i više oštrih linija na karoseriji. Među stilskim karakteristikama izdvajaju se “nabori” na haubi, dvostruka hromirana lajsna na maski hladnjaka, zatamnjeni zadnji krovni nosač koji stvara efekat “lebdećeg” krova i atraktivno dizajniran zadnji deo vozila sa novim stop svetlima u obliku bumeranga.

 

307658412556c12058c31b986656023_v4_big.j

 

Unutrašnjost je takođe potpuno izmenjena u poređenju sa prethodnim modelom. Upada u oči odsustvo brojnih dugmića na centralnoj konzoli, s obzirom da će se funkcijama i sadržajima automobila upravljeti uglavnom preko velikog ekrana multimedijalnog sistema. Redizajnirani su i volan, instrument tabla, ventilacioni otvori, komande klima-uređaja...

 

1725637884556c1205b1ebc791986326_v4_big.

 

Peta genaracija Astre postavljena je na GM Delta platformu zahvaljujući čemu je auto lakši oko 100 kg od prethodnika. U očekivanju zvaničnih specifikacija proizvođača, pretpostavlja se da će za pogon biti korišćeni 1.0 litarski trocilindarski benzinac sa 115 ks, 1.4 četvorocilindraš sa 140 ks i 1.6 bi-turbo koji razvija 195 “konja”. Od dizelaša na raspolaganju su 1.6 litarski i 2.0 litarski turbo-punjeni CDTI motori.

 

138664899556c17fd55e77482497203_big.jpeg

 

860854377556c1808cfe7a412126647_big.jpg

 

2117117193556c1817bb643184132989_big.jpe

 

687255301556c182861eaf280733719_big.jpeg

 

1731839356556c18791c253687487660_big.jpe

 

1018897380556c18ae5a89c238488532_big.jpe

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Znkenta procurile pre dvadeset četiri  dana.  https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/63508-opel-astra-h-19cdti-150ks/page-136

Zrnke evo malo da balaviš.

 

 

Screenshot_2015_05_08_10_28_50.png Screenshot_2015_05_08_10_28_55.png

 

 

 

Screenshot_2015_05_08_11_52_53.png Screenshot_2015_05_08_11_52_55.png Screenshot_2015_05_08_11_52_59.png Screenshot_2015_05_08_11_53_02.png

 

 

 

 

Screenshot_2015_05_22_09_15_16.png Screenshot_2015_05_22_09_15_19.png Screenshot_2015_05_22_09_15_23.png

 

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf + Gulieta i nastane savrsenstvo :D

Nije losa, svidža mi se :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno su je sredili iznutra, u ovoj aktuelnoj verziji se lako pogubis kod  njenih zilion dugmica na centralnoj konzoli

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zrnke samo za tebe

 

 

image.jpg

 

 

 

image.jpg image.jpg image.jpg

 

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

 

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

 

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

 

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

 

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

 

i Opel sa zmajom

 

image.jpg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opelov novi turbo-benzinski motor debituje u Astri

 

Jedan od motora koji će pogoniti novu Astru je 1.4 litarski turbo-benzinac. Ovaj agregat u potpunosti je napravljen od aluminijuma a proizvodiće se u verzijama sa 125 i 150 ks.

 

5679676085587d0f1f3b08495326284_v4_big.j

 

Nova četvorocilindarska turbo jedinica sa direktnim ubrizgavanjem goriva zapravo je „veći brat“ 1.0 litarskog trocilindarskog motora koji se ugrađuje u modele Adam Rocks i Corsa.

Reč je o grupi motora najnovije generacije, sa tri ili četiri cilindra, zapremine ispod 1.6 litara. Oni su deo strategije Opelove obnove pogonskih sistema, koja podrazumeva uvođenje 17 novih agregata između 2014. i 2018. godine.

 

19469905165587d0f26904e473681484_v4_big.

 

Kada je izlazna snaga u pitanju, novi 1.4 Ecotec motor biće dostupna u dve verzije - sa 92 kW/125 ks i 110 kW/150 ks.

Tokom razvojne faze ovog agregata, najviše pažnje je posvećeno dinamičkom odzivu i visokim performansama, uz smanjenje potrošnje goriva.

Prema preliminarnim fabričkim podacima, novi turbo-benzinac sa stop/start sistemom prosečno troši 4,9 l benzina na 100 pređenih kilometara u kombinovanom ciklusu. Istovremeno, motor u atmosferu emituje 114 g/km CO2.

 

10708380025587d0f2f1236878487438_v4_big.

 

Inženjeri su tokom razvoja posebnu pažnju posvetili smanjenju nivoa buke i vibracija.

Prilikom konstruisanja bloka motora, karter ulja podeljen je u dva dela, spoj glave motora sa izduvnom granom je zvučno izolovan, a posebno je dizajniran i poklopac bregaste osovine tako da apsorbuje zvuk.

Pored toga, pogonski lanac bregaste osovine je podešen u cilju što tišeg rada.

 

2646135435587d0f37b582838858839_v4_big.j

 

Zahvaljujući svojoj konstrukciji od aluminijuma, 1.4 Ecotec doprinosi manjoj ukupnoj masi automobila.

Samo aluminijumski blok motora teži deset kilograma manje u odnosu na blok aktuelne 1.4 litarske turbo jedinice, koja je napravljena od livenog gvožđa.

Novi motor proizvodiće se u Opelovoj fabrici u Sentgotardu (Szentgotthárd), u Mađarskoj, u kojoj je do sada izrađeno 8 miliona pogonskih jedinica

 

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 deda :D

 

Meni stvarno deluje da nista preterano nije promenjeno na ovoj novoj uporedjujuci je sa prethodnom J. Malo farovi i stopke i je to, linija mi deluje ista a ne bi mi cudilo da su i dimenzije auta iste.

Bolje da su napisali Astraj J facelift ili restyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...