neshaoct 9592 Posted July 18, 2021 Ovako bi mogla da izgleda nova Opel Astra GSi Opel je ove nedelje predstavio novu generaciju modela Astra koji je doneo novosti kad je reč o dizajnu, platformi i unutrašnjosti. Iako se radi o uzbudljivom automobilu, Opelovi fanovi ipak maštaju o snažnijoj GSi verziji. Opel je oživeo legendarnu GSi oznaku kada je 2017. godine predstavio modele visokih performansi, a sada se svi nadaju da će i nova Astra slediti taj put. Studio X-Tomi Design je objavio render koji predstavlja ideju kako bi Astra GSi mogla da izgleda. Hatchback je dobio novu jarku narandžastu boju kojoj kontrast prave crni stubovi i krov. Takođe, poklopac motora je crne boje, što izgleda lepo u kontrastu s narandžastim branikom, dok su maska i umeci u branicima takođe crne boje. Automobil na renderu ima novi set felni te je nešto niži od standardnog modela, zbog čega izgleda više sportski. Iz Opela nema indikacija da je u toku razvoj Astre GSi. Za sada je Astra GSi samo render, pa se produkcijski model teško može očekivati osim ako Opel odluči da zalepi GSi oznaku na hibridni model. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 16, 2021 Autogefuhl: 2022. Opel Astra Osma generacija Astre veoma se razlikuje od svih Astra koje su došle pre nje. Izgleda radikalno drugačije nego ranije, sa ozbiljnim napredovanjem u odnosu na prethodnu generaciju, pa se Opel nada da će moći da se bori za vrh klase svuda, a ne samo u Nemačkoj i Britaniji. Unutra je potpuno novi 10-inčni infotainment sistem sa dvostrukim ekranom, poboljšan je kvalitet enterijera, sve je napravljeno na novoj platformi, a tu su po prvi put kod Astre i elektrifikovane verzije: AutoExpress: WhatCar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 16, 2021 YesAutoUK: 2022. Opel Astra Mogli biste tvrditi da je Astra prvi primer da se Opel pridružio Stellantisu, evropskoj automobilskoj grupi koja uključuje FCA i PSA brendove. Nova Astra deli istu platformu kao i novi Peugeot 308 i jedva da ima ičega sa nekadašnjih Opel rafova. To znači da dobijate potpuno novi enterijer sa odličnom mešavinom fizičkih dugmadi i kontrola na dodir, kao i mnoštvo novih motora koji uključuju plug-in hibridni motor sa dometom do 55 kilometara samo na električni pogon. Prodaja počinje početkom 2022. godine, a 2023. stiže i Astra potpuno na struju: Parkers: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 16, 2021 Snimljena nova Astra Sports Tourer Opel je zvanično i sa opravdano velikim ambicijama predstavio novu generaciju Astre, ali time razvojni put nije završen, jer je u pripremi i novi karavanski oblik karoserije. Špijunski fotografi su imali priliku da snime prototip sa produženom krovnom linijom i zakamufliranim zadnjim delom. Prednji deo se ne razlikuje od upravo predstavljenog modela, ali zadnji donosi iznenađenje, te očigledno više prostora u prtljažniku. Sličnost sa Peugeotom 308 SW postoji, jer će Opel Astra Sports Tourer zadržati željenu eleganciju koju kupci očekuju. Sa tehničke strane, Astra Sports Tourer će se oslanjati na standardni model, pa se očekuje ista ponuda pogonskih agregata. Iako nije zvanično objavljeno, Astra Sports Tourer se može očekivati krajem ove godine, što znači da bi se prvi modeli prodajnim salonima mogli očekivati tokom 2022. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 9, 2021 PetrolHeads: Opel Astra J OPC 280KS/400Nm iz 2.0 turbo-benzinca: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 10, 2021 Ovako bi trebalo da izgleda nova Opel Astra Sports Tourer Ranije su se pojavile fotografije maskiranog test primerka nove Astre Sports Tourer (karavan), a u međuvremenu je ruski magazin Kolesa.ru uradio i nekoliko nezvaničnih rendera koji pokazuju najverovatniji izgled ovog noviteta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 22, 2021 Ovako bi mogla da izgleda nova Opel Astra GTC Nekada je skoro svaki proizvođač automobila imao verziju svog hečbek modela sa 3 vrata. Nije bilo važno da li se radi o kategoriji potkompaktnih ili kompaktnih vozila, obično je na raspolaganju bila i ta opcija. Danas to nije slučaj i prava je retkost da neki brend, pored klasične varijante sa 5 vrata, ponudi trovratnu verziju istog modela. Vreme kada ste mogli da birate takvu opciju kod svakog hečbeka, kao što su Volkswagen Golf ili Ford Focus, odavno je prošlo. Mnogi se sa setom sećaju Opel Astre i njenih kupeovskih GTC verzija sa 3 vrata. Na žalost, Opel je još u prošloj generaciji ovog modela odustao od GTC opcije. Kada je potpuno nova Astra debitovala pre nekoliko meseci, neki su se zapitali da li će i šesta generacija i imati GTC verziju? Za sada nema zvaničnih informacija o tome, ali sudeći na osnovu trendova koji trenutno vladaju auto-industrijom, mala je verovatnoća da Opel opet ponudi verziju sa 3 vrata. To ipak nije sprečilo nezavisnog dizajnera Nikitu Čujka da prikaže izgled (hipotetičke) Astre GTC putem rendera i objavi ih na sajtu Kolesa. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 1, 2021 Novi Opel Astra Sports Tourer Nakon nove Astre hatchback koja je premijeru imala ranije ove godine, Opel sada predstavlja i potpuno novu Astu u karavan izdanju. U odnosu na Astru hečbek ova nova Astra Sports Tourer ima duže međuosovinsko rastojanje (iznosi 273 cm), a što se ostalih dimenzija tiče one izgledaju ovako: dužina 464 cm, širina 186 cm i visina 148 cm. Opel navodi da se zapremina prtljažnika kreće od 608 do 1.634 litre odnosno 548 do 1.574 litre kod hibridne verzije. Za tržišni start su predviđene sledeće verzije nove Astre Sports Tourer: Plug-in Hybrid sa kombinovanih 180KS i 360 Nm (kasnije stiže i snažniji hibrid sa 225KS), pa dva 1.2 trocilindrična turbo benzinca sa 110KS i 130KS, kao i 1.5 četvorocilindrični turbo dizelaš sa 130KS. Treba napomenuti da Plug-in Hybrid verzija sa 180KS ima baterije od 12.4 kWh i da automobil može da pređe do 60 km u elektro modu. U ponudi će se naći manuelni i automatski menjači, dok cene nove Astre Sports Tourer još nisu saopštene (nezvanično se očekuje da će karavan u Nemačkoj biti za oko 2.000 evra skuplji od Astre hatchback). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 12, 2022 Opel pojačao proizvodne kapacitete u Riselshajmu Nova Opel Astra silazi s proizvodne trake u fabrici u Riselshajmu, već ih je proizvedeno oko 500 primeraka do sada/// U mesecima pred nama nova generacija Astre biće ključna tačka električne ofanzive proizvođača sa sedištem u Riselshajmu. Nova Astra biće dostupna kupcima na proleće - i biće dostupna kao plug-in hybrid od samog početka. Dok će sledeće 2023. Astra-e sa isključivo baterijskim napajanjem upotpuniti ponudu. ''Nova Astra je razvijena s puno ljubavi do najsitnijih detalja. To je takođe model koji sam mogao da predstavim prvog dana kao izvršni direktor Opela. Zato imam toliko toga zajedničkog sa ovim bestselerom kompaktne klase'', kaže Opelov izvršni direktor Uwe Hochschurtz. ''Dizajnirana, razvijena i sada proizvedena ovde u našem sedištu u Riselshajmu, nova Astra će marki dati dodatni podsticaj. Već se radujem što ću na proleće videti našu pridošlicu u salonima Opelovih dilera i sa srećnim kupcima.'' preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 14, 2022 Autogefuhl: 2022. Opel Astra GS-Line Kompletan test varijante sa 1.2 turbo-benzincem sa 3 cilindra i 130 konja (postoji i slabija verzija sa istim motorom i 110KS), sa osvrtom na sve verzije motorizacije uključujući i potpuno električnu Astru: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 18, 2022 Prva vožnja - Nova Opel Astra Lako je u kafanskom razgovoru praviti se pametan pa reći da je nova Astra samo malo kasnije lansiran remiks Peugeota 308, jer eto ''Peugeot je pojeo Opela''. Odvaliti tako nešto znači negirati rad armije opelovih inženjera da na osnovu zajedničke tehnologije, naprave automobil koji će sa punim pravom nositi poštovanja vrednu značku ''Made in Germany''. A ta značka zaslužena je skoro 90 godina dugom evolucijom modela. Prvi Kadett pojavio se 1936. godine. Od šezdesetih nasledilo ga je pet generacija koje su dovele do prve Astre iz 1991. Koliko je Astra šeste generacija istinski Opel, uveravamo se na press prezentaciji u Lisabonu. Počnimo od dimenzija. Opelova nekada matična kuća General Motors imala je krajem 50-tih pristup da pravi automobile koji su bili praktično potpuno isti, samo je svako (Chevrolet, Pontiac, Buick…) kačio svoju prednju masku i malo menjao zadnji deo. PSA ne radi tako jer u dimenzijama Peugeota 308 i Opela Astre ne postoje dve iste brojke. Nova Astra dostupna je i u kombinaciji sa crnim krovom radi elegantnijeg izgleda. Zahvaljujući kratkom prepustima, nova Astra je samo 4 mm duža od odlazećeg modela. Međuosovinsko rastojanje povećano je za 13 mm do ukupno 2.675. Uz 1.860 mm širine, nova Astra ima spuštenu sportsku siluetu sa 1.472 mm u najvišj tački. Prtljažnik sa podesivim podom na raspolaganje nudi zapreminu od 422 litara. Prednji deo definiše maska nazvana ''Opel Vizor''. Ovo stilsko rešenje već je primenjeno na modelima Mokka, Crossland i Grandland. U vizor su elegantno integrisani Intelli-Lux LED farovi. Na delu je ukupno 168 LED elemenata u segmentu - po 84 u svakom ultra tankom faru. Glavni snop se prilagođava u milisekundama, bez odsjaja za ostale učesnike u saobraćaju. Nadolazeći saobraćaj je hirurški precizno ''isečen'' iz snopa. Domet i smer svetlosti se tokom vožnje prilagožavaju situaciji okoline. Kao što je to bio slučaj na Peugeot-u 308, prednja sedišta imaju sertifikat organizacije ''AGR - Aktion Gesunder Rucken e. V.'', u prevodu ''kampanja za zdrava leđa''. U verziji sa Napa kožom sedišta su opremljena ventilacijom, grejanjem i opcijom masaže. Drugim rečima, udobnost na dugim relacijama je zagaratovana. Što se tiče instrumentalizacije, Opel je primenio pristup ''vizuelne detoksikacije''. Auto industrija imala je u svojoj istoriji dva informaciona udara na vozače. Prvi je bio tokom sedamdesetih kada je vladao trend da radno mesto vozača liči na pilotski kokpit. Aftermarket tržište obilno je nudilo cajgere koji su lako mogi da se nabudže u vaš auto. Drugi je bio u drugoj polovini 2010-tih, kada su centralni dipleji počeli po dimenzima da se utrkuju sa onima na lap topovima. Sa lica mesta preporučujem ostakljenu varijantu ekrana, jer bazična već sada deluje zrela za restililizaciju. Još jedan adut ostakljenosti nosi naziv ''Gorilla'' staklo, nama tako poznato sa onih boljih telefona. ''Trežnjenje'' od previse inoformacija događaja se na Pure panelu. Ovaj digitalni kokpit (opciono potpuno zastakljen) ima dva 10-inčna ekrana, neprimetno integrisana - zajedno sa bočnim ventilacionim otvorom za vozača - u horizontalnom formatu. Fizički tasteri svedeni su na minimum, kao i broj pod menija. Analogni displeji su stvar prošlosti u novoj Astri. Glasovne komande, head-up dispelej. Android i Apple konektivnost se podrazumevaju. Kako je to običaj u auto-industriji puno toga se rešava glasovnim komandama! Astri se vozač obraća sa ''Hey Opel''. Sa strane praktične estetike, najveće dizajenersko zlo sa kraja prošle decenije, plastika u klavir laku (piano plastika), ustupa mesto površinama od mat aluminijuma. Enterijer nudi 30 litara prostora u pregradama. Peta vrata izradjena su najnovijom termoplastičnom tehnologijom. To smanjuje njihovu težinu i ujedno omogućuje savršeno ''upasivanje'' u glavninu karoserije. Priča, očekivano, počinje od 1.2 turbo-benzinca sa 3 cilindra, koji kroz šestostepeni menuelni menjač kanališe 110 konja. U WLTP ciklusu ovaj motor ostvaruje potrošnju 5.5 -5-4 l/100 km. Njegova snažnija verzija sa 130 konja i 260 Nm obrtnog momenta dostupna je sa šestostepenim manuelnim ili osmostepenim automskim menjačem. U zavisnosti od menjača kombinovana potrošnja u WLTP ciklusu kreće se od 4.4 do 4.6 l/100km. 1.5 četvocilindarski dizel motor razvija 130 KS i solidnih 300 Nm obrtnog momenta. Dostupan je sa manulenim li automatski menjačem, a potrošnja se zavisno od odabrane transmisije kreće od 4.3 do 4.6 l/100 km. Ono što bi u Opelu itekako voleli jeste da najveći broj prodatih Astri budu sa plug-in hibridnim pogonom. Dostupne su dve verzije. Prva nudi kombinaciju 180KS/360Nm, uz WLTP potrošnju od 1.1 l/100 km. To je onih čuvenih 60 km svakodnovne uglavnom električne vožnje po gradu. Tehničku osnovu čini 1.6 četvorocilindarski benzinac koji razvija 150 konja, dok elektromotor generiše 110.. Do kraja godine stiže i verzija sa ukupno 225 konja. Da li je ovo čekanje je sračunato da se 308-ci sa istim motorom da malo fore zaleta na tržištu, ili da se vidi kako će proći? Da podsetimo u ovoj konfuguracija benzinac razvija 180 konja. Oba verzije hibrida nude sportsko ubrzanje do stotke za 7.6 sekundi i maksimalnu brzinu od 225 odnosno 235 km/h. U potpuno elktričnom režimu maksimalna brzina iznosi 135 km/h. Hibridi raspolažu baterijom od 12.4 kWh. Iduće godine stiže potpuno Astra-e. Da li to znači da je ovo poslednja generacija Astre sa SUS motorima? Verovatno! Od samog početka Astra je razvijena prema Opelovima principima koje fanovi ovog Brenda izuzetno cene. Sposobnost vožnje na velike razdaljine pri velikim brzinama bila je primarni razvojni cilj. Upravljanje i krutost šasije - McPherson ogibljenje napred, torzija pozadi - konstruisani su za visoku kontrolu (prigušivanje kretanja oko horizontalne ose). Pri kočenju, nova Astra pruža snažnu zaustavnu snagu i ostaje veoma stabilna u krivinama kao i na pravcu. Torzijska krutost povećana je za 14% je veća u odnosu na odlazeću generaciju. Vozača podržavaju najsavremeniji sistemi pomoći u rasponu od head-up displeja do poluautomatizovanog sistema pomoći Intelli-Drive 2.0 i kamere Intelli-Vision od 360 stepeni. Adaptivni tempomat i pomoć pri prakiranju oslanjaju se na multifunkcionalne kamere na vetrobranskom staklu, četiri dodatne kamere (jedna napred, jedna pozadi i po jedna sa svake strane), pet radarskih senzora (po jedan napred i po jedan u svakom uglu), kao i kao ultrazvučne senzore napred i pozadi. Kamere i senzori su integrisani sa e-horizon povezivanjem u Intelli-Drive 2.0, što proširuje njihov domet. To omogućava sistemu da prilagodi brzinu u krivinama, daje preporuke za brzinu i vrši poluautomatske promene trake. Upozorenje o saobraćaju iza vozila, otkrivanje mrtve tačke i aktivno pozicioniranje u traci je tehnologija koje se podrazumevaju u svakom savremenom sistemu bezbednosti. U Opelu su se potrudili da ni jedan motor u odnosu na druge ne deluje kao siromašni rodjak iz provincije. Startnost, primetna preciznost upravljanja i prigušivanje zvukova koji su višak. Ovom poslednjem pomaže laminacija vetrobrsna i bočnih stakala. Astre koje vozimo u Portugalu deo su prve grupe od 500 vozila proizvedenih u Riselshajmu. Opel sprema ofanzivu Astre. Ni nestašica čipova ga ne može zaustaviti: 2021 povećao je svoj udeo na Evropskom tržištu za 4%. U istoriju Opela kao zvaničan početak proizvodnje ući će 10. februar 2022. Toga dana krenula je proizvodnja modela namenjenih kupcima. U salone stižu sa prvim danima proleća. Cena u Nemačkoj od 22.000 evra. U Srbiju dolazi početkom leta, ali se nadamo domaćoj premijeri na sajmu u Beogradu. Ekskluzivno iz Portugala, Miroslav Šosberger preuzeto sa - vrelegume.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 18, 2022 AutoTrader: 2022. Opel Astra Osma generacija Astre. Tokom decenija svog postojanja na tržištu prodala ih se gomila, ali generalno Astra nikada nije bila najzanimljiviji auto u segmentu, ili najlepši... PSA je rešio da to malo promeni sa novom Astrom: CarGurus: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 3, 2022 Irmscher Opel Astra Nije trebalo dugo da najnovija generacija Opel Astre doživi modifikacije u tjuning kući Irmscher. Kao i obično, nemački specijalista za Opel modele je za novu Astru predvideo izmenjeni prednji branik, set pragova, zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler, komplet novih alu točkova od 18 i 19 inča, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, crvene detalje i Irmscher oznake. Takođe, tu je i doterani enterijer (elementi od nerđajućeg čelika, nove patosnice i pragovi), a kasnije se očekuju i paketi za pojačanje motora. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 5, 2022 VreleGume: Opel Astra - prvi utisci Deljenje platformi unutar Stellantisa ne mora automatski značiti da svi prave iste automobile. Koliko je Opel Astra drugačija od Peugeot-a 308? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 8, 2022 Emisija SAT: Prva vožnja Opel Astra L Na šestoj generaciji Astre Opel je primenio najbolje čime raspolaže. Dizajnerska rešenja pokreću emocije, a tehnološke inovacije imaju zadatak da obezbede sigurnije i udobnije putovanje. Počev od hibridnog plug-in pogonskog sistema donosi velike novine u odnosu na prethodnika, u šta smo mogli da se uverimo kada smo novu Astru vozili na evropskoj promociji u Lisabonu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted March 9, 2022 Samo vidim da je plug-in 1,6turbak težak kao SUV ili neki robusniji D segment (1,6 tone po auto-dati), za oko 220k-250kg više od 1,3 turbaka (non hybrid). Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted March 9, 2022 baterije + elektromotor + kablovi Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted March 9, 2022 Ma sve to kontam i onda kažu ekonomičniji...kak bre ekonomičniji, kad krene baterija da srče za njeno punjenje a ti pod klimom u gradu na +40C, a za neki teret.... Što ne ture mali turbo dizlo nego trpaju benzince, bar je energetski efikasnija mašina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted March 9, 2022 Nije toliko akcenat na ekonomičnosti koliko na ekologiji, tj prodaji priče kako je eko friendly. A ekonomični su za po gradu jer svi imaju oko 40km domet samo na baterije, a tada nema potrošnje. Nisu ekonomični na ap i pri većim brzinama od gradskih. I opet, većina nas najviše vozi po gradu relacije 2-3-7-10 km u jednom pravcu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 4, 2022 DWrev: 2022. Opel Astra Opelova najnovija Astra ima novi izgled, mnogo novih tehničkih opcija, hibridnu verziju i cenu koja može da izazove Golf. Ali, još uvek ne postoji njena potpuno električna varijanta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 2, 2022 Autogefuhl: 2022. Opel Astra Sports Tourer Možda trenutno najbolji karavan u C segmentu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 7, 2022 XS Design Opel Astra Opel je u saradnji sa XS-om pripremio novu Astru L sa Opel Motorsport optikom, koja podseća na legendarnu Mantu 400. Unikatni automobil je opremljen i sistemom vazdušnog oslanjanja ''GRINDS'', kompletom 20-inčnih točkova američkog proizvođača ''RVNT Forged'', gumama 245/30 R20, izmenjenim branicima, kao i specijalnom grafikom. Kao baza za ovaj projekat je poslužila Astra plug-in hybrid u hatchback izdanju. Opel i XS najavljuju i turneju sa ovim izložbenim automobilom. Prvo vozilo je prikazano posetiocima događaja XS Carnight ''20 Years of XSCN''' (29. i 30. jula na Olimpijskom stadionu u Berlinu), a nakon toga serijal događaja gostuje 17. septembra u Wörtherseeu u Austriji. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 13, 2022 CarWOW: Opel Astra Nikada lepša i skuplja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 13, 2022 AutoSocialUK: 2022. Opel Astra Iako nikad lepša, možda baš zato ipak više nije za svakoga jer neki ljudi ne žele da im se auto ističe: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 14, 2022 Snažnija električna Opel Astra kao rival Volkswagenu ID.3 GTX Aktuelna generacija Opelovog modela Astra se u Evropi prodaje od novembra 2021. godine, a sada se očekuje dolazak električnog modela koji bi mogao da dobije i snažniju verziju. Električna Astra će začiniti ponudu u C segmentu, u salonima se očekuje naredne godine, dok šefovi iz Russelsheima razmišljaju i o snažnijoj verziji. Automobil se razvija na Stellantisovoj EMP2 V3 platformi, koja podržava konvencionalni, plug-in i baterijski pogon. Za sada nema ništa zvanično o snažnijoj električnoj verziji, ali ona je definitivno moguća. Snažnija električna Astra se nameće kao konkurent budućem Volkswagenovom modelu ID.3 GTX. Snažni hatchback iz Wolfsburga bi trebalo da dobije dva električna motora preuzeta od ID.4 i ID.5 crossovera gde u GTX verziji isporučuju 299 KS i 460 Nm obrtnog momenta. Sa istim pogonom bi ID.3 GTX trebalo da ubrzava od 0 do 100 km/h za manje od 6 sekundi. Quote Share this post Link to post Share on other sites