Jump to content
FAS Goran
Ivan

Opel Astra J / K / L

Recommended Posts

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Opel Astra

 

Jura je prošle nedelje dobro provozao novu Astru. Evo detaljne priče od A do Š!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opelov brend ambasador Jürgen Klopp preuzeo novu Astru Plug-in Hybrid

 

opel klopp.jpg

 

Dugogodišnji ambasador brenda Opel je veliki zagovornik najnovije generacije ovog automobila kompaktne klase od njene svetske premijere prošle jeseni. Sada je Jürgen Klopp preuzeo svoju novu Astru Plug-in Hybrid u svojoj ''kancelariji'' u Liverpulu u Engleskoj. Klopp se vozi u novo doba s novom Astrom Plug-in Hybrid.

''Moj prvi korak prema električnoj mobilnosti. Sada se vozim na električni pogon - uzbudljivo!'' rekao je dvostruki dobitnik FIFA-ine nagrade za najboljeg fudbalskog trenera.

 

Zahvaljujući sistemskoj snazi od 180 konja i najvećem obrtnom momentu od 360 Nm, njegov novi automobil nudi odličan odnos performansi i ekonomične (kombinovana potrošnja goriva/emisije prema WLTP-u: 1.1 l/100 km, emisije CO2 26-24 g/km). Astra postiže ubrzanje od nula do 100 km/h za 7.6 sekundi i može da pređe do 60 km samo na električni pogon, lokalno bez emisija (WLTP1). Klopp je zaključio sledeće o svojoj novoj Astri: ''Izgleda odlično i nudi savršen osećaj vožnje. Baš kako bi automobil i trebalo!'' Osim vodećim tehnološkim karakteristikama nove Astre, Klopp je bio zadovoljan njenim dizajnom. Čak je i sam učestvovao u osmišljavanju izgleda automobila tokom posete Centru za dizajn u Riselshajmu dok je nova Astra još bila u razvoju. Nova verzija s petora vrata u metalik crnoj boji ''Diamond'' takođe ima vrhunsku opremu (uključujući upravljač na desnoj strani). Najistaknutija karaktersitika - u pravom smislu te reči - Kloppove Astre Ultimate Plug-in Hybrid je najnovija verzija prilagodljivih svetala Intelli-Lux LED Pixel. Prilagodljivi sistem osvetljenja bez zaslepljivanja drugih vozača koji deli s vodećim SUV modelom Grandland sastoji se od 168 LED elemenata kojima se odvojeno upravlja. Tu su i sistem pomoći vozaču Intelli-Drive, Intelli-HUD head-up displej i potpuno digitalni Pure Panel.

 

Kloppova nova Astra ima ergonomska sportska sesišta AGR obučena u crnu kožu Nappa (s funkcijama grejanja, masaže i ventilacije). Sistem za informisanje i zabavu uključuje navigaciju i hi-fi zvučni sistem kompatibilan sa aaplikacijama Apple CarPlay i Android Auto. Zahvaljujući sistemu Intelli-Air, vazduh u novoj Astri ostaje čist i svež radi boljeg iskustva vožnje za vozača i putnike. Jürgen Klopp se pridružio Opelu 2012. kao ambasador brenda. Pojavio se u više od 20 televizijskih reklama ovog proizvođača automobila iz Nemačke. Takođe je učestvovao na brojnim događajima za trgovce i u nekoliko navrata je razgovarao sa zaposlenima u sedištu brenda u Riselshajmu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: 2022. Opel Astra

 

Unutar Stellantisa nova Astra deli svoju osnovu sa Peugeotom 308. Po prvi put je nova Astra elektrifikovana. Ovo je plug-in hibrid, a potpuni EV će se pridružiti asortimanu 2023. godine.

Novi model ima slične dimenzije kao i prethodna generacija. Razlika u veličini je tu i tamo nekoliko milimetara...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel Astra GSe

 

228393-opel astra 05.jpg

 

Opel je nedavno potvrdio da će se tri slova GSe vratiti za njihove sportskije automobile opremljene hibridnim ili čisto električnim pogonom.

 

228392-opel astra 04.jpg

 

Međutim, umesto ććGrand Sport Einspritzungćć sada je GSe skraćenica za ććGrand Sport Electricćć. Prvi model sa tom oznakom je postala nova Astra GSe u hečbek i karavan verzijama.

 

opel astra 03.jpg

 

Ovde imamo plug-in hibridni pogon sa kombinovanom snagom od 225KS i 360 Nm obrtnog momenta, koju obezbeđuje 1.6 benzinski turbo motor koji radi zajedno sa električnim motorom, baterijom od 12.4 kWh i osmostepenim automatskim menjačem (pogon je na prednje točkove).

 

228395-opel astra 02.jpg

 

U poređenju sa standardnom Astrom, ova GSe verzija je niža za 10 mm, ima unapređeno upravljanje, nove 18-inčne aluminijumske točkove, nešto agresivniju spoljašnjost sa redizajniranim branicima, kao i unapređeni enterijer sa sportskim sedištima sa alkantarom.

 

opel astra 01.jpg

 

Opel za sada nije saopštio detalje ni o datumu lansiranja na tržište, ni o cenama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irmscher Opel Astra Sports Tourer

 

Irmscher 3.jpg

 

Nakon standardne nove Opelove Astre u hatchback izdanju, tjuning kuća Irmscher je sada modifikovala i karavan verziju - Astru Sports Tourer.

 

229031-Irmscher 2.jpg

 

Kao i obično, nemački specijalista za Opel modele je i za novu Astru Sports Tourer predvideo izmenjeni prednji branik, set pragova, zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler, komplet novih alu točkova od 18 i 19 inča, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje (auto je niži 30 mm), kao i opcione Irmscher bočne nalepnice.

 

Irmscher 1.jpg

 

Takođe, tu je i doterani enterijer (elementi od nerđajućeg čelika, nove patosnice i pragovi), a kasnije se očekuju i paketi za pojačanje motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Astra izabrana za nemački kompaktni auto godine

 

opel astra 02.jpg

 

Nezavisni stručni žiri ''German Car Awards'' je novu generaciju Astre i Astre Sports Tourer izabrao za najbolji automobil kompaktne klase u Nemačkoj.

Inovativne sigurnosne tehnologije, koje je Opel novom Astrom učinio cenovno prihvatljivim širokom rasponu kupaca u kompaktnoj klasi, uverile su panel od 27 automobilskih stručnjaka i novinara jednako kao i širok raspon pogonskih sklopova, uključujući elektrifikovani plug-in hibrid pomoću kojeg vozači Astre mogu prvi put da putuju lokalno bez emisija i veoma odgovorno. Žiri je pohvalio i progresivan dizajn koji mami poglede, kao i užitak vožnje te finansijsku isplativost koju nudi Astra. Prestižna nagrada je zvanično dodeljena na ceremoniji u Bad Dürkheimu u Nemačkoj. ''Nagrada Nemački automobil godine'' u kompaktnoj klasi za Astru i Astru Sports Tourer još jednom pokazuje da je najnovija generacija ne samo pravi izazivač, već i da ima sve što je potrebno da bude pobednik u svakom pogledu'', izjavio je Andreas Marx, direktor Opela u Nemačkoj.

 

220514-opel astra 01.jpg

 

''Opel Astra se ističe u svom segmentu kao istinski svestrani automobil, što je uverilo naš žiri u svakom aspektu. To takođe važi i za emocionalni kriterijum kao što je dizajn i užitak vožnje, gde se jasno izdvojila među konkurentskim modelima'', izjavila je Jens Meiners, članica žirija za dodelu nagrade. Nagrada ''Nemački automobil godine'' ove godine se dodeljuje peti put. Nezavisni žiri stručnjaka, koji se trenutno sastoji od 27 članova, bira pojedinačne pobednike u klasi u pet kategorija - kompaktna, premium, luksuzna, nova energija i performanse. Izbor učesnika se bazira na kriterijumima objektivne cene i dostupnosti na tržištu. Izbor je prvi put održan 2019. godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel Astra Electric

 

230020-opel astra 006.jpg

 

Opel je predstavio i Astru u potpuno električnoj verziji, koja je tehnički povezana sa Peugeotom E-308 koji smo videli u septembru.

 

230019-opel astra 005.jpg

 

Astra Electric je električni kompaktni automobil koji će kupcima biti dostupan u hečbek i karavan izdanjima (ovaj potonji nosi naziv Astra Sports Tourer Electric).

 

230021-opel astra 004.jpg

 

Budući da su bazirani na platformi razvijenoj za automobile sa SUS motorima, električne verzije Astre izgledaju skoro isto kao i ostale varijante.

 

opel astra 003.jpg

 

Astra Electric ima pogon samo na prednje točkove i jedan električni motor koji raspolaže sa 156KS i 270 Nm.

 

opel astra 002.jpg

 

Opel navodi da električna Astra može da pređe 416 kilometara sa jednim punjenjem baterija od 54 kWh (na brzom punjaču je potrebno oko pola sata da se baterija napuni do 80%). Ovde i podatak da najveća brzina iznosi 170 km/h.

 

230023-opel astra 01.jpg

 

Treba pomenuti i da električna Astra u karavan izdanju ima prtljažnik zapremine 516 litara odnosno 1.553 litara sa preklopljneim zadnjim sedištima. Na kraju, Astra Electric u prodaju kreće sledećeg proleća.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovane kolege forumasi,

treba mi pomoc. Da li neko zna da mi kaze kako se pokazao benzinski 1.4 T motor od 92 kW/125 ks? Auto je 2017 godiste.

Kakav je generalno, da li ima nekih ozbiljnijih mana, da li je skup za odrzavanje?

Hvala na pomoci!

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije loš motor,nema neku naglašenu manu,osim da troši malko više od goriva od proseka klase(zato je dizelaš puno popularniji).Ulje mora da je uvek u max nivou i svećice sveže,ali to je karakteristika svih novijih motora.Odžavanje je prosečne cene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevezano za motor, meni se nesto nije "dojmio" kompletan predmet teme (Astra K) kao model. Iako je dizajnerski lepo odradjena, previse mi je tansuna cim se zagrebe ispod sminke.

Sto sam video kada sam poceo da se interesujem i pogledao par komada. Materijali, zavrsna obrada, pogotovo na delovima koji nisu odmah na videlu... Razmatrao sam je za iduci auto i izbacio odavno iz izbora, generaciju starija Astra J mi za neke stvari deluje bolje odradjena. Naravno, sve ovo je samo skromno licno misljenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da budem iskren, ni meni se ne svidja, lepsoj polovini se svidja, pogadjate kako ce se to zavrsiti...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je dizajnerski lepo odradjen Compact model spolja, enterijer takodje, to me na prvu i zainteresovalo. Ali kada sam krenuo da zagledam, svidjala mi se sve manje i manje (kao i Megane Mk4). Tanusna sedista i u visim nivoima opreme (cak ni ona sa ekstanzijama nisu Bog zna sta), nikakva daska gepeka, otvorim kasetu ispred suvozaca kao da je deljano skalpelom... One uporne "stangle" u motornom prostoru iza farova od nekog lima koji uvijas rukom kao plastelin (poredeci sa trenutnim Bravom/Deltom gde za iste mozes vola da obesis). Kutije akumulatora od neke tanke plastike koja se razlokala na par na oko ocuvanih primeraka. Ima toga, vise se i ne secam.

Na kraju, drugar koji ima istu mi je slao slike najglupljeg cukanja (da ne kazem naslanjanja), kreni/stani na pesackom... Auto cvaknut levim coskom, aj sto je pukao far, nego ispod cirkus, pokrivljeno kao da si udario ne znam kakvom brzinom. Popravka izasla poprilicno. Za mene lep auto ali malo razocaranje izvedbom, rekoh vec da mi je Astra J za neke stvari delovala bolje i robusnije. Opet, na vozackom mestu gledajuci sminku, ne mozes da se nesto zalis na kvalitet materijala za tu klasu i cenu.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corsa je mala. Potreban je veci auto zbog veceg gepeka. Ja sam pre za vw grupaciju. Cuo sam da se taj 1.0 lepo pokazao i da malo trosi...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Lufti said:

Potreban je veci auto zbog veceg gepeka.

Da, to sam zaboravio. Astra K ima malo manji gepek za svoju klasu. Pogotovo uzimajuci u obzir da je duza od vecine konkurencije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irmscher Opel Astra GSe

 

irmscher gse 04.jpg

 

Nakon standardne Opel Astre hečbek i karavan, tjuning kuća Irmscher je sada modifikovala i elektrifikovanu GSe verziju.

 

irmscher gse 03.jpg

 

Kao i obično, nemački specijalista za Opel modele je i za novu GSe predvideo izmenjeni prednji branik sa spojlerom, set pragova, zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler, komplet novih alu točkova od 19 inča, modifikovano oslanjanje (auto je niži 25 mm), kao i opcione Irmscher bočne nalepnice.

 

irmscher gse 02.jpg

 

Takođe, tu je i doterani enterijer, što podrazumeva kožu, elemente od nerđajućeg čelika, nove patosnice i pragove.

 

irmscher gse 01.jpg

 

Ovde imamo standardni plug-in hibridni pogon sa kombinovanom snagom od 225KS i 360 Nm obrtnog momenta. U paketu su 1.6 benzinski turbo motor, elektromotor, baterija od 12.4 kWh i osmostepeni automatski menjač (pogon je na prednje točkove).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Opel Astra

 

Nova Astra je daleko od onoga što su bili prethodnici - sada je sa dosta oštrijim linijama:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Opel Astra

 

Proverite da li je Opel obezličen, ili je profitirao nastankom grupacije Stellantis:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...