kicbe 0 Posted October 25, 2013 Skoro sam kupio ovaj autic i bas puno trosi (15-20 lit.) Verujem da to i nije puno da je auto u orginalnom stanju. (ovaj je preradjen na karburator i to zastavin) a i da ne zaboravim bio sam kod tipa koji reparira karburatore i on kaze da time ne bih dobio nista vec da probam da mu uradim bajpas(tj ono grejanje karburatora) ono sto me zanima je kako smanjiti potrosnju? (ako je ikako moguce) hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 25, 2013 moze da se smanji potrosnja... taj auto sa karbom od zastave ne moze da trosi vise od 7limao sam takvog samo 1.5 iso ko nevreme I trosio ko upaljac... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicbe 0 Posted October 25, 2013 znaci u sustini mi treba samo dobar karburator,i to bi trebalo da smanji potrosnju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 25, 2013 nije samo karburator... ima tu malo i struje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 26, 2013 izvini, ali Uno Turbo IE na Zastavin karburator? Koliko ti tu fabrickog dela imas od Turbo IE? Jel to neko sve poskidao i samo na go motor stavio karburator ili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 26, 2013 Stavljena druga grana i karbon. Najverovatnije je samo do karbona,zameni ga i resices problem. A ako ima grejanje karburatora,povezi i to,ne moze da skodi nikako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 26, 2013 Pa to ce uvek trositi jer stiskas ko budala da bi isao jer ima nizak stepen kompresije i malo iskoriscene goriva Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted October 26, 2013 moze da se smanji potrosnja... taj auto sa karbom od zastave ne moze da trosi vise od 7limao sam takvog samo 1.5 iso ko nevreme I trosio ko upaljac... Gusare, nesto nam se u zadnje vreme misnjenja ne podudaraju. Taj auto bez problema moze da potrosi ohoho vise litara od 7.ja sam takodje imao taj auto sa 1.5 motorom, na otvorenom moze da varira od 6 do 10, a u gradu od 11 do 14 uz ekonomicnu voznju.Tako da kicbe, dovoljno da ti malo nesto ne valja, a jos ga stiskas i eto ti potrosnje od preko 15l. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicbe 0 Posted October 26, 2013 (edited) grana nije menjana jer jos stoji turbina na njemu (ali planiram u toku nedelje da je zamenim zastavinom i da mu sredim bajpas za grejanje karb) a sto se tice voznje ona je penzionerska,jer kad bih ga stisno verovatno bi trosio 30lit. sto se motora tice mislim da je uklonjeno samo ono sa vrha ( mislim da je ubrizgavanje,izvinjavam se ako gresim) i naravno milion secenih zica od kompa i ko zna jos cega.... Edited October 26, 2013 by kicbe Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 26, 2013 Pa to ce uvek trositi jer stiskas ko budala da bi isao jer ima nizak stepen kompresije i malo iskoriscene goriva +1Nije samo staviš turbo i teraj. U tvom slučaju samo skineš turbo i teraj. Gomila stvari je tu razrađivana do besvesti ne bi li radila kako treba. Zato posle prodaju za smešne pare i kad neko naleti samo glava boli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 26, 2013 Ja bih prvo tog karburator majstora g. motkom izlupao. Trebao je da ti objasni da to tako ne moze. Poslusaj sta tu Yugisa kaze. Quote Share this post Link to post Share on other sites