Jump to content
FAS Goran
Woodoo

O kvalitetu Fiata...

Recommended Posts

Ok.

Jednostavno mi nije logično...mlad auto, sa kojim nisi zadovoljan = odmah u prodaju.

Ionako neće imati veću vrednost za godinu ili dve jer će biti stariji, sa još većom kilometražom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ dovla Slažem se ali je skuplja dara nego mera. Meni se nije raspao motor, nego su se kvarile gluposti. Gluposti, koje sam nažalost morao da dokazujem bezbrojnim odlascima u servis, umesto da me dočekaju kao kupca novog automobila kome problem treba da bude rešen u najkraćem roku. Pritom, imam još opravdanih zamerki za koje moram da se borim da budu rešene do kraja garantnog roka. Da čekam minusne temperature i da ostavljam auto u servisu da bi neko uočio škripanje koje sam postavio ovde jer ne žele da reaguju preko snimka, umesto da postoji centralna baza problema i da FIAT bez reči prihvata opravdane reklamacije. Umesto toga, oni se vode metodom ako prodje, prošlo je.

 

Prvo nije sve to do FIata. Ima tu malo i do konkretnog servisa. Drugo, takvih problema u garantnom roku ima i u svim drugim servisima (tehnike, garderoba, hrane). Konkretno da si nešto kupio u nekom drugom servisu (neku drugu marku) možda ne bi imao nikakav problem u vezi reklamacija. Ali to košta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...pretrpim troškove kupovine faličnog auta. Kaži mi da se šališ?

 

Kaži mi da se ti šališ da si kupio auto sa fabričkom greškom (faličan auto), i ne radiš ništa povodom toga???

 

Niti se žališ proizvođaču, niti ideš na Sud...jer na Sudu bi dobio sve pare koje si dao, plus još bar toliko nakon što bi dokazao da ti je proizvođač prodao auto sa fabričkom greškom (faličan).

Ne trebaju ti ni pare za Sud, advokati sami će sve uzeti na sebe ako smatraju da imaju čvrst slučaj...npr. ja kad sam tužio Sava Osiguranje, advokati mi nisu uzeli ni dinar za pokretanje postupka, niti kasnije za veštačenja...jer znaju da sigurno dobijaju na Sudu i da će sve te pare dobiti nazad po okončanju postupka od Sava Osiguranja kao gubitnika spora (koji će onda biti dužan da nadoknadi troškove postupka).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalosno je imati poluispravan proizvod, za koji je najgore sto covek ne zna da li ce mu sluziti onda kada mu je najpotrebniji. Skoro svi smo se mi u servisu zalili na po nesto... ja konkretno na neko kuckanje ili lupkanje, koje mi kvari zadovoljstvno voznje, ali u sustini auto funkcionalno radi...

 

Mnogo se lakse to odlucujemo da prodamo jeftinije stvari, na kojima manje gubimo, nego za stvari koje kostaju kao polovina garsonjere. Na svu srecu obavljaju svoju funkciju... Nisam 100% zadovoljan, vise oko 80%... Da mi auto funkcionalno ne radi, verovatno bi bio mnogo nezadovoljniji, pa bih preduzeo neke radikalnije mere, mozda ga i prodao i kupio neki drugi.

 

Imam i jedan banalan primer - pre neki dan otkaze mi SD kartica za mobilni... Par sati sam spasavao nekoliko stotina slika sa nje... odnesem je u servis, oni pitaju na sta se zalim... ostavim, javljaju mi za jedan dan da je ispravna, da su je formatirali i da je sada u redu, da ne veruju da ce praviti ponovo probleme, ali ako se ponove da ponovo dodjem pa da ce je zameniti... A ja njima da ako nece da mi odmah daju drugu necu ni da je preuzmem... jer necu sledeci put ponovo da gubim par sati na spasavanje podataka sa poluispravne kartice! Posledica je da verovatno vise nikada necu kupiti karticu iste marke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tu samo stvar do proizvođaca, u ovom slucaju Fiat-a. Svim proizvođacima se zna zalomiti neki los model. Bas sam nedavno gledao na youtubeu video pod nazivom problems with my Porsche u kojem covjek snima sve sta mu se dogadja sa novim autom, od raznih elektricnih gresaka do lose kvalitete izrade. Covjek je na kraju bio toliko dosadan i uporan u servisu da su mu uzeli taj auto i da linovi, s garancijom i svime. Ipak bi trebala vrjediti ona stara musterija je uvijek u pravu, a ako si nesto i platio onda bi to trebao i dobiti, a ne vozati novi auto od servisa do servisa

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kola sa početka proizvodnje uvek pate od nekih dečijih bolesti. Teško da probni vozači uoče sve nepravilnosti na prototipu. Ta probna vozila sigurno pređu ogromne kilometraže i maximalno se uništavaju tako da na tako razlokanim kolima sigurno promakne i ta lupkanja i sl. Kalo se kupci žale tako i proizvođač od komponentaša traži neka poboljšanja. Tako je bilo i biće.

Najgore se zalomi onim vozilima kod kojih se uvode nove tehnologije, novi motori, novi menjači, trapovi itd pa se tek pravo stanje vidi kroz par godina explatacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da... pricao je Kubura kako su pravili modifikacije na nacinu kacenja neba... probali ovo, probali ono... sve dok nisu nasli nacin - da ga kace cicak trakom... Znaci bilo je lutanja...

 

Bilo bi korektno od Fiata da kada primete da se neko resenje nije dobro pokazalo - povuku ta vozila na doradu, a ne da se prave ludi.... Trebali su da pozovu te vlasnike da im naprave modifikaciju... jer ce se to verovatno pokazati posle nekog vremena (npr. kad nam istekne garancija).

 

Nisam cuo da su neka pozivali na doradu, osim par slucaja sa amortizerima pre oko godinu dana... pa nije valjda da je sve ostalo super... ispade da smo mi prvi kupci najgore prosli. To nije bas korektna politika... koja ne sluzi bas na ugled... pa se posle cude zasto ljudi ne cene Fiatova vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram samo jednu repliku, i ne bih se vise nastavljao: Da nije bilo te subvencije skoro niko ne bi ni uzeo 500L u Srbiji... Sa sadasnjom cenom od 15.900 ima veliku  konkurenciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram samo jednu repliku, i ne bih se vise nastavljao: Da nije bilo te subvencije skoro niko ne bi ni uzeo 500L u Srbiji... Sa sadasnjom cenom od 15.900 ima veliku konkurenciju.

 

Kod nas nije bilo nikakvih akcija i popusta, a rezultat toga je da nisu prodali niti jedan u Osijeku i okolici otkako je izasao na trziste i to mi je rekao covjek u salonu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kako najgore kad vam platismo subvenciju? Ne mozes nasem coveku ugoditi nikada.

 

 

kako ste vi platili subvenciju? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi,spustite malo loptu. Prva stvar za sve koji su kupili 500l je da su morali da znaju da to nije premimum segment I da ce isti izaci sa nekim glupostima koje ce morati da se resavaju u hodu. Druga stvar je da morate shvatiti da je ovo Srbija I da ovde ne vaze pravila koja vaze na Zapadu u smislu odosa prodavaca I servisera prema kupcima. koji su po meni blagi uzas (svako gleda svakog da zezne, Fiat samo koristi situaciju koja kod nas vlada,jer niko ni za sta ne odgovara). Treca stvar je da smo mi mnogo malo trziste I da nije bilo ovih subvencija na verujem da bismo videli ni 1% 500l na ulicama od sadasnjeg broja.

Sto se tice subvencija, meni je drago da je drzava bar malo pomogla da se podmladi vozni park I drago mi je zbog ljudi koji su bili u mogucnosti da dodju do novog auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Znači vas dvojica mislite da je Fiat 500L približnog kvaliteta kao Dacia?

ispade da smo mi prvi kupci najgore prosli.

Kako najgore kad vam platismo subvenciju? Ne mozes nasem coveku ugoditi nikada.

Mislim da smo više puta utvrdili da država Srbija nije platila subvenciju prodajne cene nego subvenciju za novootvorena radna mesta. Jednako kao za Gorenje i ostale firme koje su investirale i otvorile nova radna mesta.

Edited by TheCityAndTheStars

Share this post


Link to post
Share on other sites

zar nije islti slucaj kao i za punta/zastava10, nije naravno prodajna cena subvencionisana (fiat je dobio svoju sumu), subvencionisan je kredit (da bi i banke dobile svoju sumu)? ja pitam ozbiljno, nisam pratio uslove prodaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Kako najgore kad vam platismo subvenciju? Ne mozes nasem coveku ugoditi nikada.

 

 

kako ste vi platili subvenciju? 

 

 

Placanjem poreza drzavi, deo ide Fiatu kroz subvencije.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Znači vas dvojica mislite da je Fiat 500L približnog kvaliteta kao Dacia?

 

 

Ako nije premium ne znaci da je Dacia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nas najveci problem je sto ljudi ocekuju da ce za koliko je kostao subvencionisani 500l dobiti auto kvaliteta Maseratija ili Mercedesa S klase. Da je takav,kostao bi kao gore pomenuti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, vec auta u istoj cenovnoj klasi.

Pre neki dan vozi me prijatelj meganom... nigde ne kucka, zvecka, a kupio ga polovnog sa preko 100.000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Megan i 500L nisu isti automobili... ako hoćete da poredite onda poredite sa Scenic-om tj. njegovom cenom ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...