Zhorz 102 Posted March 1, 2015 za tebe nista bolje od yuga nije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted March 1, 2015 U pravu je covek... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted March 1, 2015 Hill holder ne drzi na nizbrdici Vidiš da grešim celo veče u kucanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted March 1, 2015 za tebe nista bolje od yuga nije U pravu si...Da mogu sada da kupim novog Yuga- kupio bih ga ponovo da imam za po gradu... za 3500€ koliko je kostao mogao bih da kupim tri komada za cenu jednog 500L-a, da ga menjam posle 5 godina cim pocne da se kvari... kupim novi, a stari da bacim, pa bi mi se isplatilo... za po gradu nista bolje ni ne treba... zgodan za parkiranje, cak i kad ga neko izgrebe na parkingu nije steta... danas za te pare ne moze vis nista da se kupi - dokaz koliko su kola poskupela... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted March 1, 2015 Nisu kola poskupela, nisu nikad ni bila jeftinija, nego su "skupe pare" Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted March 1, 2015 U pravu si - 90-te godine za vreme Ante Markovica doduse nisam radio, ali se dobro secam da se za jednu mesecnu platu mogao kupiti yugo45... to su bila najbolja vremena za ovu zemlju... ali to je vec neka druga prica... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted March 1, 2015 Kako to nisi radio, a primao si platu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted March 1, 2015 Zato danas ljudi rade i ne primaju platu Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted March 1, 2015 (edited) Kamo srece da sam tada radio... tad sam studirao (i primao dzeparac u visini sadasnje plate). Mislio sam na platu onih koji su radili. Edited March 1, 2015 by ata Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted May 6, 2015 (edited) Kolega ima multijet-a .... iz njegove price shvatio sam da je auto projektovan iz kombinacije punta stila itd ... i da za svaki deo koji kupi mora da juri kataloski broj .... e sad da li je bilo budzevine i da li je taj deo odgovarajuci kataloski broj za multijet nema pojma ali nikad nije siguran da li je kupio u prodavnici odgovarajuci deo.... pa zato ode u servis gde oni muce muku sa tim .... a sto je to skuplja varijanta to je druga prica ....primer ... kaze kupio je komplet kvacila sa plivajucim zamajcem .... kad je otisao na zamenu rekli su mu da je stavljen obican zamajac??? i da to sto je uzeo nije odgovarajuce .... vratio je u prodavnicu i sacuvao gomilu evara ali zato su mu stradali svi nosaci motora i menjaca .... i da ce morati cesce da ih kontrolise i po potrebi menja .... naravno niko mu ne moze reci koliko cesto ce ih menjati ali kako god okrenes opet dodje na isto .... kosta pa kosta ....Fiat je to ........ Edited May 6, 2015 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada R 0 Posted May 6, 2015 Nema veze o sa Fiatom već da vozačima. Kada se auto traljavo i sa mukom održava ne može tu biti sreće za vozača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted May 6, 2015 Kako nema veze sa Fiatom ....dva puta sam menjao dihtung dekla ventila i oba puta je propisao posle 1000 km ... na kraju sam uzeo novi dekl i novi dihtung i isto se desilo ... ispade da je kriva glava onda ????? ... uzeo sam diht masu i odradio posao sa njom ..... sada drzi ... dokle ce ne znamo ... zato su u autoindustriji i izmislili diht masu da prikriju losa projektna resenja ....ili primer sraf za odzracivanje vazduha iza motora koji je mnogo krt i lose projektovan .... za jedan tako vazan sistem u motoru tako lose resenje ...pa i jugo je imao bolje resenje za odzracivanje .... a nema da se kupi kao rezervni deo ... i onda opet mora da se budzi ...da ne pricam o zameni sijalice u faru ..... kod stila kako sam cuo je jos gore pogotovo za levu stranu ili alternator ... nema zastitnu plastiku i obicno crkne osim lezaja i diodna ploca i cenu remonta duplira ... i mora da se sece da bi se otvorio i uradio remont .... vrhunac svega je kada se auto ugreje na suncu skripi pedala kvacila kada se pritisne i za to nema resenja ... podmazivao gde god sam stigao ali evo i opet pocela da skripi .. iskida zivcene kazem da auto koji kosta nov 6000 e treba da bude nepokvarljiv ali bar su mogli da ga odrade kako treba ....mozda su imali nameru da obezbede Fiat serviserima posao na duge staze Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted May 6, 2015 Diht masa se kod dosta automobila koristi za dekl i karter... Ne bih se složio da Fiat time prikriva loša konstrukcijska rešenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted May 6, 2015 Diht masa je jednom pametna stvar. Danas delovi koji kupujemo kod nas, na nasem trzistu, nisu tako kvalitetna kao iz prve ugradnje tj iz fabrike! Kako to da dihtung poklopca ne propisa na novom autu iz fabrike, tj propisa posle 90-100kkm ili vise, a mi sto stavimo zamenski od 300-400-500din propisa posle par hiljada km... Zato smo mi nauceni stavi jos malo diht mase i resis muku do sledeceg otvatranja motora ako uopste treba da se otvara Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 6, 2015 Gomilu delova ne pravi Fiat već poznatiji dobavljači, Bosch, Valeo, SKF, Denso, MagnetiMarelli......... Tako da deo ljutnje ide na njihov račun. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada R 0 Posted May 6, 2015 Kako nema veze sa Fiatom ....dva puta sam menjao dihtung dekla ventila i oba puta je propisao posle 1000 km ... na kraju sam uzeo novi dekl i novi dihtung i isto se desilo ... ispade da je kriva glava onda ????? ... uzeo sam diht masu i odradio posao sa njom ..... sada drzi ... dokle ce ne znamo ... zato su u autoindustriji i izmislili diht masu da prikriju losa projektna resenja ....ili primer sraf za odzracivanje vazduha iza motora koji je mnogo krt i lose projektovan .... za jedan tako vazan sistem u motoru tako lose resenje ...pa i jugo je imao bolje resenje za odzracivanje .... a nema da se kupi kao rezervni deo ... i onda opet mora da se budzi ...da ne pricam o zameni sijalice u faru ..... kod stila kako sam cuo je jos gore pogotovo za levu stranu ili alternator ... nema zastitnu plastiku i obicno crkne osim lezaja i diodna ploca i cenu remonta duplira ... i mora da se sece da bi se otvorio i uradio remont .... vrhunac svega je kada se auto ugreje na suncu skripi pedala kvacila kada se pritisne i za to nema resenja ... podmazivao gde god sam stigao ali evo i opet pocela da skripi .. iskida zivcene kazem da auto koji kosta nov 6000 e treba da bude nepokvarljiv ali bar su mogli da ga odrade kako treba ....mozda su imali nameru da obezbede Fiat serviserima posao na duge staze Apsolutno se slažem sa ovim što je ivan.ik napisao. Fiat komponente nabavlja od proverenih proizvođača, nisam primetio da eksperimetiše po tom pitanju sa idejom da uštedi. Ako Honde i Toyote važe za pouzdane automobile šta onda da kažu vlasnici nakon nedavne akcije zamene potencijalno po život opasnih Takata vazdušnih jastuka? Inženjeri projektuju a oni su ljudi kao i svi drugi, mogu da pogreše. Sud o (ne)kvalitetu automobila mogu da daju oni koji kupuju nov automobil i uz pretpostavku da je održavanje adekvatno. Automobil u godinama zaista traži pedantno održavanje da bi te pouzdano služio a to ponekad zahteva i (neopravdano) visoka ulaganja, naročito ako se uzme u obzir tržišna vrednost automobila. Možda se nekome neće dopasti ovo što ću sada napisati ali mislim da Fiat boli uvo šta misle i pišu vlasnici polovnih automobila starih 10 i kusur godina za čije se održavanje koriste delovi sumnjivog kvaliteta. Da od njih živi davno bi zatvorili fabrike. Njima su važni kupci novih automobila koji im omogućavaju funkcionisanje i razvoj novih modela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 6, 2015 +1 to stalno i pričam . Nevezano za Fiat, bitno je da prvih pet godina sve funkcioniše, pravi kupac da bude zadovoljan / i da se vrati a dalje ih skoro pa i nije briga.Doduše kod nas su česte akcije delova za polovnjake pa recimo da su se malo i nama prilagodili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 7, 2015 Ako ista valja na fiatu da se kaze da je kvalitet to su motori.Ajde da se kuka na kvalitet fiatove elektronike, trapa, enterija, bilo cega, samo za motor ne razumem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 7, 2015 Evo ti kod mene u kraju ima gomila Stildžana i niko se ne žali na elektroniku. Samo je jedan Stilo prodat svi se i dalje voze.Burazer je vozio Pandu par godina i osim pogrešnih svećica nikakav problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 7, 2015 (edited) Ako ista valja na fiatu da se kaze da je kvalitet to su motori.Ajde da se kuka na kvalitet fiatove elektronike, trapa, enterija, bilo cega, samo za motor ne razumem.Osim par promašaja od motora u poslednjih 15ak godina, kao benzinci 1.4 12v i 1.8 16v sa varijatorom (sada će Milutin u top da me stavi).Da sam slušao te što pljuju elektroniku u fiatu nikada ga ne bih kupio, pa eto, i dalje ga vozim. Jeste bravo stariji i jednostavniji auto od stila, ali su ga isto pljivali zbog "loše" elektornike.Za 4.5 godine sam zamenio 2 ablendera (prvi je počeo da brljavi oko dugog svetla i migavaca (sumnjam da je i njega nekom nogom zakačio), a drugi sam ja nogom polomio), očistio sam kontakte u snopu kablova koji se šrafi u vozačka vrata, zamenio par sijalica u instrument tabli koje su pregorele pre nego što sam ga kupio, i zamenio sam nekoliko H1 sijalica i nekoliko sijalica u zadnjim svetlima. I to je sve. Od ulaganja u trap za 4.5 godinei cca 65000km: zadnji amortizeri i jedna prednja viljuška. Auto na satu ima šatro 215000km.A što se tiče dihtunga dekle i dihtunga glave motora, koliko sam shvatio, svi ti mali prdavci od motora imaju problem sa tim stvarima. Komšiji je na ibici 1.0 skoro zviznuo dihtung glave, zamenio ga, motor je u super stanju, i tera dalje. Pre toga je 3 puta menjao dihtung dekle i na kraju ga zamazao diht masom. Auto je 1997g, i valjda je normalno da nešto rikne na njemu. Znam da na puntu 1.2 8v to crkava, na pandama 1.1 itd. Ali ni drugi nisu bolji, ni famozni VW i ostali. Edited May 7, 2015 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 7, 2015 Ma motori su im bas nepoderivi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted May 7, 2015 Ma i dalje cu da vozim Fiat kao i pre toga ( Yugo , peglica ... ) ali dajem zamerku na neke stvari.... moj odgovor je bio vezan za temu o servisima ali je eto zavrsio ovde gde mu je po pravilu mesto mada sada nema veze sa onim o cemu sam pricao ... poenta je da se na takvim konstrukcionim greskama uci i u razvoju novih modela greske se ne ponavljaju ....ne moze Fiat da bas boli uvo ... bez obzira koji god da je model prefiks je uvek FIAT ....nisam pricao o nasem trzistu vec o razvojnom delu Fiata ....jeste da ih zanima period od 5 godina, u obavezi su da obezbede rezervne delove narednih 10, ali da li je moguce da pojedini krucijalni delovi motora i uredjaja motora imaju takva losa resenja i da su odradjeni od jako nekvalitetnih materijala ...kod nas je situacija takva kakva je, snalazimo se kako znamo i umemo ali nismo mi jedini koji budze , i italijanski majstori i te kako budze mozda cak vise od nas ali oni to rade zbog zarade a mi zbog nedostatka kvalitetnih zamenskih delova a i visokih cena originala ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted May 7, 2015 (edited) od 2007-2011 Fiat Stilo sa panorama krovom i gomilom opreme - jedini problem sa elektronikom - crk'o senzor radiliceod 2011- trenutno, Fiat Idea, isto gomila opreme - 0 problema sa elektronikom Sve polovna vozila kupljena onoliko koliko se ja razumem u auta, a nisam bas neki ekspert a nisam ni picajzla.Bitno je da se vozi Edited May 7, 2015 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17652 Posted May 7, 2015 Slicno iskustvo imam i ja sa Stilom, debeo razlog zasto je kod mene jos od 2007.Vrhunski motor, takodje bez problema sa kvacilom, zamajcem, diznama do sada, da kucnem o drvo. Maltene bez problema sa elektronikom (zviznuo OCS senzor u sedistu i flesovana centrala airbaga, zviznuo RPM senzor i brljavila mi matrica board kompa zbog losijeg kontakta). Za 8 godina za mene i vise nego prihvatljivo, plus sto su sve te popravke kostale smesno. Nemam nekih primedbi ni na trap, priznajem da vodim racuna i u voznji i pri izboru delova, ali sasvim se dobro drzi po ovim oranicama.Moja zamerka na ovom autu ide na izbor i kvalitet dela materijala u enterijeru (recimo gornji deo table je odlican, tako je trebao da bude uradjen i ostatak enterijera), kao i sedista koja su morala biti profilisanija. Karakteristicno za Fiat, a sa tom praksom (ubedjen sam svesno i namerno), nastavljaju i dan danas, zbog pozicioniranja brenda u okviru grupacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites