Jump to content
FAS Goran
Woodoo

O kvalitetu Fiata...

Recommended Posts

samo ne znam kako mozemo da pricamo o kvalitetu FIATA ovde. Onaj kome se ne kvari ce hvaliti onaj drugi nece.....isto kao i sa svakim drugim autom.....samo nam uzimaju pare za gorivo,delove i ostalo a mi ludi pa sve kazemo evo ti jos i za jelkice i pranje i gume i .....laku noc

 

@City....svaka ti cast......tebi kao da je nesha birao 500L  :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nećes verovati ali auto br 1 je bio Yugo 55. Jedina poseta ovlašćenom se odnosi na dotezanje na 1000km. Na 1100km sam ugradio gas i batalio garanciju. Mislim da je ta poseta ovlašćenom bila besplatna. Samo dve vanredne intervencije na autu, na nekih 25k km mi je crkao uložak brave, i na 60k km sam ravnao glavu. Zaboravio sam na jedno varenje auspuha...

Drugi auto je bila Opel Astra. Jedina poseta ovlašćenom je bila žalba na gume. Nisu prihvatili. Puko gas na 4500 km i batalio garanciju. Jedino što je crklo na autu je razvodna kapa na motoru. Nisam siguran kako se zove ali se sa tim delom preklapaju svećice.

Treća nesreća znaš koji je haha. Mislim nije 500L tako loš, zavoleo sam ga. Okumio jednog servisera (šala)..... Haha

Šalu na stranu. Mnogo neozbiljno od FIATA. Nije moja karma u pitanju. Nisam jedini, čak ni jedan od nekoliko. Ima nas mnogo sa ovakvim iskustvom i to nema opravdanja. Šteta za tako lep auto i za naš izvoz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yugo je odlicna paralela za 500L - cak sta vise proizvode se u istom gradu.

Ja sam jos zadovoljniji sa njim, nisam imao bukvalno nijedan kvar do 80.000 km, koliko sam presao za 8 godina, bukvalno je bilo - sipaj i vozi. Moj otac jos uvek ima Yuga 45, 91 godiste, pali ko sat... tek ove godine mu je ravnao glavu, jer su ga ukrali cigani u skoro unistili - ko zna kako su ga vozili, do tada takodje skoro bez ijednog kvara.

 

Moj kolega je od prvog dana imao problema sa svojim. Jos u garanciji mu je crkla bregasta, otkazale mu kocnice... mucio se svaki drugi dan sa njim... sa istim autom dva dijametralno razlicita iskustva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i yugo je iz fiata ja sam se lepo navozao sa jednim iz 89.E sta je sve bilo da njim palo i prvo ka**nje u kolima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan sam u marketingu. Zbog mog iskustva sa fiatom, FAS nije prodao bar 10-15 automobila.

 

Jesi. Odličan si. :)

U 2013. širom Evrope je prodato 74.536 automobila Fiat 500L. Onda su njihovi vlasnici na svim mogućim forumima, portalima pisali svoja iskustva sa tim automobilom. Iskustva su bila loša, najgora, jer TCTS je naravno merodavan, njegova iskustva, njegova zapažanja...isto to su doživeli i ostali, pa i sam kaže da nije jedini:

 

...Nisam jedini, čak ni jedan od nekoliko. Ima nas mnogo sa ovakvim iskustvom i to nema opravdanja. Šteta za tako lep auto i za naš izvoz...

Pošto nije jedini, onda je kao posledica toga Fiat u toj istoj Evropi u toku 2014. godine prodao 94.114 komada modela 500L. Skok prodaje od 26% u odnosu na 2013. godinu. :)

I, naravno da je jako loše za izvoz Srbije ako jedne godine u Evropu izvezeš oko 75.000 automobila, a sledeće godine na tom istom tržištu prodaš oko 95.000 automobila. To i deca znaju da je loše. :D

 

Ali, lepše je verovati u zablude ako one prijaju uhu. Još lepše verovati da se to svima događa, da propada, da se ne prodaje, i da je još pojedinac zaslužan za to. Tako pojedinac pokušava da nađe opravdanost svog stava, potvrdu...jer ako se više prodaje nego protekle godine, onda ispade da pojedinac nije u pravu?! E, zato pojedinac neće ni da prihvati taj podatak, odbaciće ga jer mu ne prija uhu, ne potvrđuje mu osnovni stav i praviće se zato da ne postoji.

Lepo je verovati da je auto loš, da svi imaju probleme, zamerke...da je čak i Yugo bolji (gde nije postojala kontrola kvaliteta uopšte za domaće tržište)...i da se sve to piše svuda na svim forumima.

I, tako ljudi širom najprobirljivijeg automobilskog tržišta na svetu (EU) čitaju sva ta silna iskustva na italijanskim, francuskim, španskim, britanskim forumima...i odluče da ga 2014. kupe u većem broju komada nego 2013. godine. :)

I, lepo je verovati da je 5 ili 10 najaktivnijih ljudi na FLCS podforumu 500L ustvari merodavno, a onih preostalih stotina i stotina vlasnika 500L koji ili uopšte ništa ne pišu, ili dođu na forum i postave koju sliku auta i gde su sve bili...oni uopšte ne postoje. Treba da se pravimo da ne postoje.

I ne postoji statistika po kojoj se 500L u 2014. bolje prodavao nego u 2013. Ne. Nema toga.

 

I, nema toga da u Januaru 2015. godine širom EU nije prodato manje automobila 500L nego 2014. godine u istom mesecu, već je ostvaren dodatni rast od oko 4.5%:

 

Januar 2013. > 4.696 komada

Januar 2014. > 7.429 komada

Januar 2015. > 7.745 komada

 

Ne.

Ovo ne postoji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ispada da su 2012. ili 2013. godine imali puno više vremena da City-ju naprave kvalitetno auto a nisu hteli ?

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno ste neozbiljni.

Prvo poredite 5ooL sa Yugom a posle jos i tvrdite kako vam je Yugo bio bolji i kvalitetniji

 

Yugo je odlicna paralela za 500L - cak sta vise proizvode se u istom gradu.

Ja sam jos zadovoljniji sa njim, nisam imao bukvalno nijedan kvar do 80.000 km,

 

tumblr_n3fbn7vjmv1r6kwtgo1_500.jpg

 

Siguran sam da vam u Yugu nista nije lupkalo,skripalo,krcalo.Pogotovo nakon ugradnje gasa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda su njihovi vlasnici na svim mogućim forumima, portalima pisali svoja iskustva sa tim automobilom. Iskustva su bila loša, najgora, jer TCTS je naravno merodavan, njegova iskustva, njegova zapažanja...isto to su doživeli i ostali, pa i sam kaže da nije jedini:

...Nisam jedini, čak ni jedan od nekoliko. Ima nas mnogo sa ovakvim iskustvom i to nema opravdanja. Šteta za tako lep auto i za naš izvoz...

I, tako ljudi širom najprobirljivijeg automobilskog tržišta na svetu (EU) čitaju sva ta silna iskustva na italijanskim, francuskim, španskim, britanskim forumima...i odluče da ga 2014. kupe u većem broju komada nego 2013. godine. :)

I, lepo je verovati da je 5 ili 10 najaktivnijih ljudi na FLCS podforumu 500L ustvari merodavno, a onih preostalih stotina i stotina vlasnika 500L koji ili uopšte ništa ne pišu, ili dođu na forum i postave koju sliku auta i gde su sve bili...oni uopšte ne postoje. Treba da se pravimo da ne postoje.

Ne vredi sa tobom razgovarati. Izvlačićeš delove konverzacije, okretati priču, mazati oči, udaviti sagovornika kao zmija žabu. Vaditi podatke o super uspešnoj prodaji a radnici FAS-a nude automobile kao što pumperi nude jelkice. Da, to rade zato što se Fiat 500L odlično prodaje.

Kada već iznosiš podatke o prodaji u Evropi, napiši bar koliko se odnosi na Italiju od toga. ;)

Ne želim da se do beskonačnosti prepirem sa tobom. Nemam vremana, niti želje. Ukazivao sam ti na zapažanja korisnika FIATA na američkom tržištu, koje btw najzahtevnije, a ne evropsko. Zanemario si to naravno, okrenuo priču kako tebi odgovara. Normalno je što tako radiš jer je ostvaruješ prihode od ovog foruma. Moraš braniti brend čije ljubitelje okupljaš. Ja to ne bih radio po svaku cenu, ali to sam ja.

Ako već postavljaš cifre, postavi uporedne rezultate 2013/2014/2015 na americkom tržištu. Ako se dobro sećam, od jula 2013 postoje podaci.

A evo malo podataka o zadovoljstvu realnih korisnika na američkom tržištu, iako nisu potrebni da dokažu da grešiš. Dovoljno je istraživanje o zadovoljstvu objavljeno par strana unazad, gde je Fiat 500L završio na poslednjem mestu. Nikakve tvoje priče posle toga nemaju nikakvu snagu.

Ko želi istinu, može je pronaći ovde:

http://www.fiat500usaforum.com/forumdisplay.php?89-Fiat-500L-Forums

cxcb495028.jpg  cxcb495029.jpg

 
cxcb495030.jpg  cxcb495031.jpg

Ima toga još. Svako ko želi može pronaći sve probleme koji su pomenuti ovde x 10. Inače, link ka forumu koji sam postavio okuplja mnogo veće ljubitelje brenda nego što ovaj forum okuplja. Ovde se većinom okupljaju ljudi koji su vlasnici FIATA silom prilika, zato što je najeftini kao polovan i zato što je imao najbolje uslove prodaje kao nov, a ne zato što su želeli baš taj brand. Ljudi koji administriraju američki forum i koji pišu na njemu imaju najčešće po još jedan FIAT u garaži pa ipak nastupaju sa mnogo više strpljenja, razumevanja i želje da pomognu nego što ti to radiš. Tvoja jedina želja je da odbraniš pristrasan stav motivisan ličnom finansijskom dobiti i ne prezaš ni od čega da u tome uspeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodaju 10.000 kom mesečno (daj Bože) a dnevni kapacitet fabrike oko 600kom.

Nešo, nešto mi se tu ne gađa.

Volim moj auto (500l) i voziću ga dokle god kotrlja, ali ovo pišem čisto objektivnosti radi

Mislim o objektivnosti i broju prodatih, očekivanjima i stvarnošću

Pre mesec dana sam službeno proputovao Nemačku, Mađarsku i Austriju, osim u Sixt-u, na ulicama ni jednog nisam video a Dustera ko pleve

Edited by Bimba

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ TheCityAndTheStars

 

Jooooj... :D

 

EU tržište je najzahtevnije za klasu small MPV kojoj Fiat 500L pripada. Dokaz tome je podatak koliko modela se nudi (kolika je konkurencija) u toj klasi u Evropi, a koliko u Americi, kao i cifre prodaje.

Moja finansijska korist je vidljiva i poznata svima. Od mog auta, pa činjenice da sam bio bez auta jer sam čekao pare od osiguranja (iako ustvari imam pare da ne znam šta ću sa njima), pa činjenice da me ljudi po forumu zezaju za gume koje trenutno imam na autu...i tako. :) Ali dobro...mene su barem ljudi videli, znaju me, ne krijem se iza nick-a sa foruma. I, mani se ličnih kvalifikacija i nekakvih pokušaja napada na ličnost, jer...mogu i ja tako da krenem. ;)

 

Oko prodaje Fiata 500L u Evropi...

- Fiat 500L je najprodavaniji auto u svom segmentu u celoj EU.

- Fiat 500L je najprodavaniji auto u segmentu small MPV (svom segmentu) u Italiji, ali i u drugim državama.

 

Primarno tržište za 500L je oduvek bilo i biće Evropa. Nikada niko nije ciljao na Ameriku kao presudno tržište za uspeh modela 500L. Ali, jesu ciljali da tamo prodaju ipak značajan broj automobila.

Planovi Fiata su bili da tamo prodaju Fiata 500 i Fiata 500L u preko 50.000 komada. Kako je došao 500L, tako je počela da pada prodaja modela 500. Jedan je povećao prodaju na račun drugoga, a to nije ono što je Fiat hteo.

Od realizacije planova na tržištu sev. Amerike sa ovim modelima nije bilo potpunog uspeha. Iako nam je svima sa foruma poznato da smatraš kako je USA ustvari jednako svet, i da drugog sveta osim njih nema, situacija nije takva. A, tek sada od te realizacije neće biti ništa u tom obimu na tim tržištima jer je nafta pala, amere opet zanimaju samo veliki auti, veeeliki motori, tamo počinje nova era ''muscle car'' modela, a ne malih i štedljivih auta. I, ništa nisam ''izvrtao'', prodaju na severnoameričkom kontinentu nisi ni pominjao u postu na kojim sam odgovarao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Americko trziste najzahtevnije?

Totalno nepoznavanje materije.

Za americko trziste skoro uvek ide nizi kvalitet, x primera auta koji na evropskom trzistu imaju nazad multilink/diskove, a na americkom drzistu torziju i dobose, recimo dodge journey automatik za US trziste ima 4 brzine, za eu trziste se zove fiat freemont i ima automatik 8 brzina itd.

Vw u neke modele za us trziste ne ugradjuje dsg nego matori tiptronic itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodaju 10.000 kom mesečno (daj Bože) a dnevni kapacitet fabrike oko 600kom.

Nešo, nešto mi se tu ne gađa.

 

Zavera. Lažni podaci. Nema druge. :D

Naročito što navedeni podaci nisu od Fiata, nego od nezavisnih izvora. Guglaj: ANDC, JATO Dynamics.

 

O kapacitetu fabrike je pisano.

On nije uvek jedino i samo 600. On je do 600. U prvim mesecima proizvodnje uz sav mogući trud nije moglo da se napravi više od 200-220 automobila dnevno. A, onda su se radnici uhodali, stekli rutinu, traka je mogla da se ubrza, tako da danas, kada se radi u tri smene (24 sata), može da bude proizvedeno 600 komada.

Americko trziste najzahtevnije?

Totalno nepoznavanje materije.

 

Ne poznaješ njegovo pisanje sa foruma od pre... :) za njega nema sveta osim USA. USA je najbolje u svemu, uvek, svuda i zauvek.

Zato mu je onda logično da je ono najzahtevnije i kada su auti u pitanju, on po automatizmu odmah.

Mislim o objektivnosti i broju prodatih, očekivanjima i stvarnošću

Pre mesec dana sam službeno proputovao Nemačku, Mađarsku i Austriju, osim u Sixt-u, na ulicama ni jednog nisam video a Dustera ko pleve

 

Dakle, nisu objektivni izvori koje ceo svet koristi (rekao sam ti koji, guglaj o njima), nego je objektivno ono što si video svojim očima? :D :D

Budite ozbiljni ako hoćete da pričamo ozbiljno. ;)

 

Svako ko želi može pronaći sve probleme koji su pomenuti ovde x 10. Inače, link ka forumu koji sam postavio okuplja mnogo veće ljubitelje brenda nego što ovaj forum okuplja. 

 

Šta ako ti kažem da FLCS Forum ima mesečni broj poseta koji je sa 6 cifara...a, taj broj poseta broji Google? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre mesec dana sam službeno proputovao Nemačku, Mađarsku i Austriju, osim u Sixt-u, na ulicama ni jednog nisam video a Dustera ko pleve

 

Putuju i drugi.Ja sam u Nemackoj video sve i svasta ali bukvalno.Stila,Punta mk2 ...Jedini auto koji nisam nigde video je Dacia. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ljudi koji administriraju američki forum i koji pišu na njemu imaju najčešće po još jedan fijat u garaži pa ipak nastupaju sa mnogo više strpljenja, razumevanja i želje da pomognu nego što ti to radiš. Tvoja jedina želja je da odbraniš pristrasan stav motivisan ličnom finansijskom dobiti i ne prezaš ni od čega da u tome uspeš.

 

Da, ja sam inače veoma poznat kao prek čovek, još na forumu naročito. :D :D :D

Inače, ovde niko od administracije foruma ne vozi Fiata, a par ljudi ljudi koji su ga vozili su činom prodaje valjda zaboravili sve što znaju oko toga auta i zato ne mogu nikome više da pomognu...zar ne? :)

I, toliko branim, ne znam ni ja šta, da na ovom forumu uopšte nema tema kako ljudi imaju tehničkih pitanja/problema sa Fiatima. Ono...daaaaaaaaaaj breeeeeeeeeeee... :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače, prosečno zadovoljan kupac dovodi još 6, a nezadovoljan otera oko 10. Kolega City je verovatno bio ultranezadovoljan ako je 15 kupaca uspeo da otera :)

 

E ako je meni sada bilo šta jasno..

 

Znači Neša hvali Fiat da bi privukao što više ljudi na forum, ali imamo malo poseta.

Ameri pljuju Fiat i iamju 10x više poseta?

Nešo znaš onda šta da radiš da bismo imali više poseta :D

 

A sa tim da ovde dolaze uglavnom ljudi koji silom prilika voze Fiat se nikako ne bih složio. Kolika je objektivno razlika u cenama između ne-premium marki na našem tržištu?
Npr između Fiata, VW, Opela, Forda, Kie,... realno samo nijanse. VW malo beži sa cenom, ali nije to nešto zbog čega bi neko uzeo Fiat iako ga mrzi, barem ja tako ne vidim.

 

A koliko ja mrzim svoj auto ste već videli. Čak sam mu i navi turio da mu što pre zeznem akumulator i alternator. Naslon da bih mu pokidao srednju konzolu natenane i tako.. i to sve zato što ne mogu da vozim VW :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada već iznosiš podatke o prodaji u Evropi, napiši bar koliko se odnosi na Italiju od toga. ;)

 

Kakve to veze ima?Logicno je da svaki brend bude najprodavaniji u zemlji iz koje potice.Nemacka auto industrija i jeste najjaca zato sto se nalazi u najmnogoljudnijij i ekonomski najsaznijoj zemlji Evrope.

Share this post


Link to post
Share on other sites
....

Mislim o objektivnosti i broju prodatih, očekivanjima i stvarnošću

Pre mesec dana sam službeno proputovao Nemačku, Mađarsku i Austriju, osim u Sixt-u, na ulicama ni jednog nisam video a Dustera ko pleve

 

Dakle, nisu objektivni izvori koje ceo svet koristi (rekao sam ti koji, guglaj o njima), nego je objektivno ono što si video svojim očima? :D :D

Budite ozbiljni ako hoćete da pričamo ozbiljno. ;)

 

 

Ja ipak verujem samo svojim ocima:

na autoputu Frankfurt - Berlin sretosmo dvadesetak Dustera, ni jedan 500l, Od Beca do Lintz-a - slicna situacija. Od Horgosa do Debrca - opet isto. :thumbdown:

Wtf, pa meni se samo Dusteri prividjaju  :scooter:  :thumbdown:

Nego nije mi jasna ova statistika:

1 post mi obicni pa 10 postova moderatora ... :unworthy:  

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, što ne uradiš nešto konstruktivno?

Npr. uzmeš i izguglaš izvore koje sam ti pomenuo. Onda saznaš da njih koristi ceo svet i niko ih ne osporava. :thumbup:

Onda pogledaš šta ti isti izvori kažu za prodaju Dacie, konkretno Dustera. To je korisno. Ovo što pišeš je beskorisno, ne doprinosi diskusiji.

 

Onda kreneš da pomisliš da možda, samo mooooožda je Evropa mnogo više od tih 1.000 kilometara autoputa koje pominješ. Ili, možda ja grešim...možda ustvari nema drugih autoputeva osim onih kojima si ti prošao...i Dacia je ustvari onda najprodavaniji brend u Evropi. Nema druge. To je objektivno. :thumbup:

 

EDIT:

 

Evo, uradiću ja ono što si ti trebao...evo šta kažu ti isti izvori oko prodaje u segmentu kojem Duster pripada.

Prvo, taj segment je ukupno skoro duplo veći po prodaji od segmenta small MPV. Porastao je prošle godine za preko 50%, dok je segment u kojem je Fiat 500L porastao za samo 2%. Mada, 500L je porastao mnogo više od toga, napisao sam ranije koliko.

 

1. Renault Captur 164.801 (84.085)  96%
2. Peugeot 2008 135.541 (58.672)  131%
3. Dacia Duster 127.772 (88.082)  45%
4. Opel/Vauxhall Mokka 127.437 (70.768)  80%
5. Nissan Juke 97.538 (106.411)  -8%
6. Suzuki SX4 17.226 (28.106)  -39%
7. Ford Ecosport 12.890 (57)  new
8. Suzuki Jimny 10.787 (10.713)  1%
9. Chevrolet Trax 9.316 (17.658)  -47%
10. Jeep Renegade 7.768 (0)  new
11. Fiat Sedici 3.550 (5.849)  -39%
12. Lada Niva 1.542 (1.670)  -8%
13. Daihatsu Terios 2 (332)  -99%
 
U zagradi je prodaja iz 2013. godine.
Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onda kreneš da pomisliš da možda, samo mooooožda je Evropa mnogo više od tih 1.000 kilometara autoputa koje pominješ. Ili, možda ja grešim...možda ustvari nema drugih autoputeva osim onih kojima si ti prošao...i Dacia je ustvari onda najprodavaniji brend u Evropi. Nema druge. To je objektivno. :thumbup:

 

:laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...