Jump to content
FAS Goran
Woodoo

O kvalitetu Fiata...

Recommended Posts

Markione: Promenićemo utiske kupaca u pogledu kvaliteta

 

84725-fiat%20500l%2060.jpg

 

Kako prenosi B92, šef grupacije FIAT Chrysler Automobiles (FCA), Serđo Markione, izjavio je da se preduzimaju mere kako bi se u američkoj javnosti popravio imidž automobilskih marki koje posluju pod kapom FCA. Markione je reagovao pošto su se u nedavno objavljenom izveštaju američke organizacije Consumer Reports (CR) za 2014, četiri brenda u vlasništvu FIAT-a i Chryslera našla na dnu liste koja rangira proizvođače na osnovu pouzdanosti i zadovoljstva kupaca. Lista je objavljena u ponedeljak, 27. oktobra, a već u sredu desile su se prve promene u rukovodstvu, kada je šef kontrole kvaliteta Chryslera, Doug Betts, napustio tu poziciju. Ipak, Markione tvrdi da je ta promena bila pripremana i pre objavljivanja rezultata istraživanja CR-a.

 

''Moramo da se osvrnemo unazad i promenimo percepciju kupaca. Znam da u novoj grupaciji (FCA) svi radimo u pravcu unapređenja kvaliteta, što je u potpunoj suprotnosti sa rezultatima ovog ispitivanja'', kaže Markione. On je dodao da postoji apsolutno nepodudaranje između interne ocene kvaliteta modela koje proizvodi FCA i onoga što je objavio CR. Podsećamo, na listi organizacije Consumer Reports, na kojoj se nalazi 28 auto-brendova sa američkog tržišta, poslednje četiri pozicije zauzeli su Dodge, Ram (pik-ap kamioneti marke Dodge koji se vode kao poseban brend), Jeep i FIAT, dok se Chrysler kao auto-marka nalazi na 22. mestu. U istoj anketi koja je obuhvatila 1.1 milion vlasnika automobila iz SAD, FIAT 500L zauzeo je poslednje mesto od 248 modela.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

A i oni mnogo tupavi. Dokle misle da se glupiraju sa ružnom i jeftinom plastikom ?

Loše dizajniranim sedištima a o štofovima može dugo da se priča.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko im nije naveo te stvari kao nezadovoljavajuće po pitanju kvaliteta u konkretnom izveštaju, nego menjač za tržište severne Amerike (automatik, duplo kvačilo) i multimediju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu Ameri za duplo kvačilo i Hi tech bilo šta. 500L za njihovo tržište je trebao u tom segmentu da bude potpuno drugačiji. Menjač neki starinski, koji tečno menja brzine, a multimediju valjda lako mogu da zamene nekim drugim uređajem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko im nije naveo te stvari kao nezadovoljavajuće po pitanju kvaliteta u konkretnom izveštaju, nego menjač za tržište severne Amerike (automatik, duplo kvačilo) i multimediju.

 

Žale se i na sedišta, poziciju sedenja....

 

http://www.consumerreports.org/cro/fiat/500l.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu mi jasni ti ameri, šta se žale na položaj sedenja (kao i neki ljudi sa foruma), pa valjda su prvo probali auto pre kupovine? Ove naše mogu da razumem, povoljan kredit ih je totalno zaslepeo, ali ne mogu amere. Pa ima još more drugih automobila u kojima se tako sedi, i u kojima je, kako onaj kaže, volan kao na autobusu.
Ja ne vidim da ovo ima neke veze sa kvalitetom, ili dobro ne tumačim tekst. Valjda je kvalitet merilo pouzdanosti, ako se auto ne kvari i ne raspada znači da je kvalitetan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Džabe ovaj klip kada niko ništa ne razume.

Ima koristi od klipova na engleskom (to neuporedivo veći procenat ljudi razume), ovi na nemačkom, postavljeni ovako bez makar nekog sažetka, prevoda... džabe stoje.

Kako sad da diskutujemo kad nemamo pojma o čemu da diskutujemo...:D nemamo pojma šta su rekli u prilogu... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najkraće, pošto se spremam za posao... :)

Čitaoci Auto Bilda su se prijavljivali i izabrali su njih 20 za ovo druženje, čiji je cilj bio da se upoznaju sa Fiatovim vozilima.

Organizovano je i takmičenje sa raznim disciplinama (ko će najbrže da se isparkira, ko će proći onaj slalom test sa najvećom brzinom bez kočenja itd). Pobednik (ovaj sa naočarima) je dobio mogućnost izbora sa kojim autom će ići na odmor. Izabrao je Doblo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Najviše se voze Lade i Fiati“, kaže jedan od vozača u Kairu, te objašnjava da je to zbog njihove čvrstine i pouzdanosti u različitim uslovima vožnje.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par dana sam vozio drugara u potragu za autom (uzvratna usluga, on mene vozio da gledam Brave)...

Prvenstveno smo gledali Astre J karavan 2011. godiste. Od 8 pogledanih mozda bi za dve razmislio da vozim u neki servis na pregled. Inace su skoro sve bile u opremi Cosmo ili Cosmo sport. Videsmo i jednog Bravoa 2011, 1.6mjt, 120KS, emotion... Da ne duzim auto je izgledao duplo bolje i ocuvanije od svih 8 Astri. Toliko o FIAT (ne) kvalitetu. Kilometraza slicna, godiste isto, uvoz iz Italije, ali cena Astri je bila za 1000 do cak 2000e visa u odnosu na Bravoa.

Kod nas su predrasude najveci problem. Drugar dok nije seo u mog Bravoa nije podnosio FIAT, a posle voznje do aerodroma je rekao zeni da bi Bravo mozda mogao da bude njihov sledeci auto.

Veliki problem, nazovimo ga tako, je sto se na placevima nalazi ogroman broj FIAT vozila. Ljudi imaju 2000e i umesto da gledaju auto od oko 1500 oni gledaju one od 2500 do 3000e. Pa kad nadju neki krs za 2000 i uzmu ga i naravno, ne odrade veliki servis, posle im djavo kriv. Sto kaze jedan drugar otisao sam sa namerom da kupim Punta, a vratio sam se sa Stiloom! E posle toga je ulozio love koliko je i bila realna razlika, ali kaze ulozio je na rate i ne kuka!

Ovaj prvi sto je hteo Astru da pazari, pre nje je vozio G4, kupio ga za smesne pare, ulozio u njega ogromne pare, unistio motor i prodao ga upola nabavne cene i ne kuka. Da je bio FIAT, bilo bi u svim novinama.

Mislim da je FIAT u srednjoj klasi vozila najbolji za odnos ulozeno - dobjeno! I tako i savetujem drugare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako već juri karavana nek baci pogled na Cromu, i onako je Opel ispod. Svi srećni i zadovoljni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma lik ima love... Na kraju uzeo novog I30... Bravo i Croma su mu demode :)

Hteo sam da kazem da sam se pozitivno iznenadio stanjem Bravoa u odnosu na Astre istih godista i km, a opet za vise od 1000e jevtinijeg. Da je poslusao moj savet bilo bi Bravo na slep, pa kod Gorana na proveru, pa uzivaj u voznji, a ne u predrasudama!

Ono sto me drzi uz FIAT je, pored odrzavanja, odnosa cena-kvalitet, odlicnog dizajna je i to konstantno napredovanje... kako da objasnim Punto je nasledio Punto2 sa boljim dizajnom, motorima i opremom, posle njega dosao GP FENOMENALNOG izgleda, prijatne unutrasnjosti (tako jednostavne, a opet zanimljive) sa jos boljim motorima i opremom... Slazem se ima decijih bolesti, ali se one resavaju za male pare... Pitah pomenutog ortaka kolika je cena malog servisa za I30 benzinca, preko 18000 dinara! Pa ko voli...

 

@Beli nije TDI vec benzinac

Edited by bane1321

Share this post


Link to post
Share on other sites

vozio G4, kupio ga za smesne pare, ulozio u njega ogromne pare, unistio motor i prodao ga upola nabavne cene i ne kuka. Da je bio FIAT, bilo bi u svim novinama.

Ovo ja stalno pricam, o fauveu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vozio G4, kupio ga za smesne pare, ulozio u njega ogromne pare, unistio motor i prodao ga upola nabavne cene i ne kuka. Da je bio FIAT, bilo bi u svim novinama.

 

 

Ista priča za mog ortaka , jedina razlika on ga nije kupio za smešne pare. Uzeo kredit i dao ozbiljne pare , pa još jedan kredit za opravke i na kraju nije mogao da plaća rate i na kraju prodao.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi, taj je menjao Espace-a za Lagunu II 1.9 i nešto keša pa kad je krenula da ga zeza elektronika uzeo Clia 1,2 a paša mu se usrećio sa 1,5 dCi. Kupio klidžu uradio sve servise , kočnice , gume i ko za šta i riknu mu dizne. Nije imao para za dizne pa ga je prodao onako neispravnog za smešne pare. Komedija za Rešo dizelima polu završena jer i šurak treba da proda skoro kupljenog Megana 1,9 dCi. I u njega uloženo servisi , gume i ostalo i sad je navodno mali pa se prodaje.


Najsmešnije što svi oni pljuju Stila ,osim ovog sa Meganom / taj je priznao da je bolje da je kupio Stila. Ogromne pare da lina kola i popravke / ne stotine već po 1500-2000 e pa i više i na kraju prodaju krševe za manje pare.

A ja Stildža i dalje sa nesmanjenim uživanjem (i parama u novčaniku) vozim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Ajde, 'ajde... I ti si kao bivsi Resoista pljuvao po Stilu, sad su svi generali :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priznajem , kajem se.  :harhar:

I dalje pljujem dizajn i ko im dade lenjire umesto krivuljara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi nemamo onu drsku vrata frizidera pozadi :harhar: , ja se ne zalim ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...