Jump to content
FAS Euroauto Goran
Woodoo

O kvalitetu Fiata...

Recommended Posts

 

 

vešanje točkova kad naleti na rupu isto je jako prigušeno u kabini dok je to kod Stila a i sad kod Idee skroz druga priča, dosta bučnije. 

Tako je i meni na 407-ici. Tanji limovi, tanji i lošiji tepisi i tapaciri... Ovo je auto D segmenta i u tom pogledu sam očekivao više, ali ne kažem za džabe da je Golf 5 auto za njega, daleko kvalitetnije odrađen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada vec diskutujete,reci cu da su etisoni u 166 -ci puno kvalitetniji od onih u 159-ki.

Pod dva taj 1.4 u GP bas voli da popije,imao je drug novog i nam da kada smo isli za Italiju da nam je pitrosnja sa klimom i tempom do 130 km/h bila skoro 8.5 l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam baš siguran da je priča samo u limu, primetio sam da VW ima daleko više izolacije SVUDA, ispod auta, oko motora, ko zna šta se krije u unutrašnjosti izmedju limova, u svakom slučaju, dosta je prijatniji u kabini. To recimo nije priča kod Škode, ona je isto daleko bučnija unutra, isto su štedeli na materijalima (spašavaju ih tihi dizel motori) i izolaciji što je razumljivo jer Nemci neće da ugroze svoju glavnu marku VW.

 

@zunto

čuo sam te priče oko potrošnje, tj pratim ih upravo jer imam nameru da pazarim GP u skorije vreme i to benca

mada, čini mi se da je to normalna potrošnja za taj motor i veličinu auta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre bih isao na mjet,iskreno taj 1.4 od 77 ks ide bas kilavo.Sa plinom nemam pojma kako se slaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi trebao da ima problema, Fiat ima odličan kvalitet motora za te stvari. Samo treba naći nekog manje ugaženog.

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jbg,drug je prodao svog,kupljen nov u srb,dynamic oprema,2007,70/80000 na satu za neke smesne pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao vlasnik bas tog GP-a 1.4, potrošnja po gradu ide oko 7,5 - 8l ali ne baš štedljive vožnje. Auto put ide oko 7 sa klimom i brzinom 120-130 km/h, kad se navuče 150 ide oko 8 bez problema. Za 20 dana idem na put pa ću premeriti još jednom čep-čep pa ćeš imati tačan info o potrošnji

Share this post


Link to post
Share on other sites

7.8-8lit znaci manje od 1.4  500La

Znači maltene manje od 1.6 mjeta u 500L u Beogradu što je malo verovatno.

Meni je prosečna potrošnja na 10.000km oko 7,5. Dominantno Beograd kratke relacije i stani kreni, 20% auto put sa brzinama do 170 i 15 posto magistrala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se i ja uključim u diskusiju. Ovo mi je već treći za redom FIAT (1. stilo 1,9JTD 120KS, 2004god., 2. GP 1.4 8V 77 KS LPG 2007.god. i sada 3. Novi Bravo 1.4 16V 90KS LPG 2012.god.). Moje mišljenje je da za pare koje dam dobijem dosta - u odnosu na nemce i francuze (napominjem da sam gledao samo automobile do 4 god starosti i do max. 80000km). Između ostalog dosta ljudi koje poznajem kupi za solidne pare solidan auto (uglavnoim se svodi na VW i Opel, sve navodno prva ugradnja), a onda počne da menja redom (dotrajalo) ili ne menja dok ne otkaže potpuno i neće da kaže realno koliko to košta. Smatram kada je FIAT ušao na naše tržište, da je to nacionalno vozilo, te da su servisi i delovi malo jeftiniji u odnosu na druge, ali se to na godišnjem nivou nakupi i postane razlika u korist FIAT.

 

O ukusima ne treba raspravljati ali italijani su vodeći u dizajnu pa su mi i FIAT automobili uvek nekako modernijeg izgleda (sada mi za oko zapala Đulijeta, ipak je to ista škola). Italijani iako je nešto lošije znaju da upakuju i da to lepo izgleda u odnosu na druge.

 

Na našem tržištu i dalje fama vlada "Nemac je Nemac" ali mislim da je to možda samo u najvišim klasama dok ovo što mi kupujemo nije baš takav kvalitet. Mislim da im Italijani u tom segmentu pariraju u zadnjih nekoliko godina, što se i vidi po polovnjacima koji se voze po našim drumovima.

 

Pa opet, da kažem da sam svaki put išao da kupim nekog Nemca a kupio Italijana. Neka navika na servise, ulja i sl. ipak utiču na krajnju odluku.

 

I što kažu: I žena i svalerka mogu da su sa sela, ali auto mora biti iz Italije!!!. :wub:

Edited by malac1971

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu ni Nemci neki bauk, samo treba naći dobar primerak. Nadam se da grešim, ali smatram da će Julija biti opasno lupanje po ušima barem još 2-3 godine iako je u osnovi jako slična Bravu, Cromi i Delti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još uvek Italijani ne pariraju u nekim segmentima same kabine vozača i putnika tipa unutrašnje izolacije i materijala korišćenih u unutrašnjosti ali zato ih u motorizaciji ostavljaju daleko iza sebe, dokaz za to je JTD, pa multiJet a o ovim mali zverima tJet i multiAir da ne pričamo.

 

Ali ta unutrašnjost i izolacija ne vredi toliko para koliko su na ceni + ne moraš da spavaš otvorenih očiju što je meni jako bitna stavka kod kupovine auta jer auto kupujem da on meni služi a ne ja njemu.


Julija biti opasno lupanje po ušima barem još 2-3 godine iako je u osnovi jako slična Bravu, Cromi i Delti.

 

gospodjica Julija je nesto do sada najkvalitetnije što je izašlo iz njihovih pogona u zadnjih nekoliko godina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj ne lupetajte, kako nemac ne pruža. Svako jutro se obraduješ kada ugledaš svog A4 recimo na parkingu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

gospodjica Julija je nesto do sada najkvalitetnije što je izašlo iz njihovih pogona u zadnjih nekoliko godina

 

Verujem da jeste, ali u skladu sa tim pretpostavljam da mora i da košta njeno održavanje fino. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni MiTo suviše sićušno deluje. Stao sam par puta uporedo sa njim i rekao bih da je poprilično manji od Stila. Nekako mi je od Alfi i dalje najlepša 159, a i sada se već fino odvaja sa cenom u odnosu na MiTo i Juliju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manja je od Stila sigurno, ako se ne varam radi se na platformi GP-a.

Jedini minus mi je sto su svi ti bocni prozori nekako mali pa mi ostatak auta dijeluje napuhano.

Sto se kvalitete tice, kod mog faksa stoji jedna koja se prije koji tjedan zabila mislim u octaviu kojoj je otisao zadnji branik i vrata gepeka, a mitu pukla maska i okvir tablice hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

marko.jankovic slazem se da je A4 super, ali sam napisao da samtram da ulozene pare u kupovinu, kao i odrzavanje bilo kog italijanskog automobila, je neuporedivo isplativije od tog A4, a da ta razlika u ceni poslednjih godina ne opravdava toliki dobitak ili boljitak. Smatram da danas nije problem kupiti zver od auta (audi, BMW i sl.) za neke relativno prihvatljive pare, ali onda odrzavanje...

 

U svoj ovoj prici uvek ima subjektivizma (kao kod benzin - dizel - LPG), te 'e uvek biti ljudi koji 'e \eleti da voze "mecku" iako je stara 25 godina jer "od te nema bolje" i sl.

 

Kada sam kupovao moje prethodne, ali i sadasnji auto, za neki nemacki auto sa opremom koju sam kupio u FIAT-u sam morao da dodam oko 2000 evra više ili pak da kupim stariji auto ili sa mnogo više kilometraze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nisi razumeo Marka, bio je ironican, tj. hteo je reci da kad shvatis da ti niko nije ukrao auto obuzme te osecaj srece i zadovoljstva.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da sam bio ironičan. Pre neki dan pričam sa tetkom, neki njeni prijatelji su došli iz austrije sa novim A4. Ukrali su ga na Ceraku, posle par dana su zvali i tražili otkup 5000€. Ovi su se obratili u muriju, ali naravno nikakva vajda. Moje mišljenje je da je generalno VW kvalitetniji od Fiata, ali ne toliko koliko je precenjen, NAROČITO kao POLOVNJAK. I stvarno mi ne treba ta briga u životu, tj zadovoljstvo da se obradujem kada ga vidim da na parkingu.

Kada smo kod čuvenog VW kvaliteta, drugaru je na Golfu 6 1.6TDi crkao hladnjak klime. Auto je star 3 godine, nov kupljen ovde i malo je prešao, i nije udaran. Ne znam kako može da procuri hladnjak na autu starom 3 godine.

P.S.

Ono za krađu i obradovanje ne pričam baš napamet. Kada sam bio klinac, negde 1989 su nam ukrali Opel Asconu. Dobro se sećam kako je ćale zaurlao sa terase kada je video da nema auta. A napolju proleće, lepo vreme, ustao čovek da se protegne i ide na posao, izašao na terasu da udahne svežeg vazduha, i iznenađenje :( Jbg, i Opelo je njemačko auto, što bi neki rekli. Sreća pa su ga našli.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj ne lupetajte, kako nemac ne pruža. Svako jutro se obraduješ kada ugledaš svog A4 recimo na parkingu.

 

  :laughing:  :laughing:  :laughing:

upravo tako  :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...