Jump to content
FAS Goran
Woodoo

O kvalitetu Fiata...

Recommended Posts

samo ne zelimo da generalizujemo Fiat  kao losu marku zbog tvog slucaja ili propusta Fas-a.

Nisam stekao utisak iz celokupnog Bax-ovog pisanja do sad da je nesto lose rekao protiv Fiata, cak veoma cesto spomene prethodnog Punta sa kojim nikada nije imao problema. Neko ko je veran brendu ne zasluzuje ovakav tretman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, nisam generalizovao FIAT kao los, rekao sam da ima vizuelni kvalitet, kao i dobar motor. Sto se tice trapova, bubica i finisa,  ko god je imao malo veci vozacki staz, zna tacno sta od Fiata moze da dobije. I ja sam ga kupio, ponovo zbog jefinog odrzavanja, motora, i jer su majstori ergonije.

Apsolutno tacno, pricam ovo godinama. Imaju potencijal da naprave dobar, kvalitetan, odlicno opremljen i lep auto, ali (ubedjen sam - svesno) ne zele da stave "masnicu", kako ne bi narusili "hijerarhiju" u okviru koncerna.

Sa sitnicama (koje se cesto, istini za volju, lako i jeftino resavaju) nepotrebno kvare generalni utisak o svojim automobilima. Primer imam i u svojoj garazi - slicni motori, ali Stilo je mnogo lepsi i laksi za voznju, vozacki nastrojen, komotan, ergonomski vrlo dobar, sa dosta opreme, ako hocete i lepsi (mada stvar ukusa). Jednostavno moj ljubimac. Ali ga Xsara sije sa kvalitetom, zavrsnom obradom, pogotovo u enterijeru. Gledam i Fiatove novije modele, vozim sluzbeni 500L - ista prica. Sta dalje pricati kad ljudi jednostavno NECE da naprave normalno sediste.

Alfa i Lancia su vec druga prica po tom pitanju...

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

 

Nisam stekao utisak iz celokupnog Bax-ovog pisanja do sad da je nesto lose rekao protiv Fiata, cak veoma cesto spomene prethodnog Punta sa kojim nikada nije imao problema. Neko ko je veran brendu ne zasluzuje ovakav tretman.

 

 
Tačno, evo tih pohvala koje pominješ:
 

Stara Z10 koju su radli Talijani, vozi se vec 7am godina sa fabrickim delovima.

 
Ali, 9 meseci kasnije taj isti model je odjednom pun fabričkih, serijskih grešaka:

 

 

Na stranu moj auto, jako dobro znam sta je Punto i Z10, imali su serijske probleme, sa ramenima, sa kvacilima, sa auspusima, servo volanom, potrosnjom ulja, pucanjem sajli menjaca, i to na kilometrazama ispod 50.000km.

 

Možda sam nešto pogrešno shvatio, ali meni se iz ovoga čini da se može videti promena u stavu koja ne može biti zasnovana na objektivnim parametrima.

 

Takođe, u pojedinim editovanim postovima gde su ljudi pisali o 500L, tj. kvačilu, još kako je bilo njegovih upisa...''Fiatovski kvalitet, tako ti je to''... Dakle, bilo je generalizovanja stava.

Da se odmah razumemo, sve može da se napiše. Sve.

Isto tako, mora se biti spreman da se argumentuje napisan stav, da se imaju podaci, statistike, testovi, a jedino to i jeste merodavno kada se govori o kvalitetu određenog modela i/ili celokupnog brenda. Pojedinačni stavovi o kvalitetu određenog modela jesu bitni, ali su i dalje pojedinačni i izuzetno je pogrešno reći da je pojedinačan stav ili iskustvo važnije od desetina hiljada drugih iskustava...a, naročito je problem ako se to pojedinačno iskustvo čudnovato promeni u roku od 9 meseci (kada počinju reklamacije drugog automobila), pa je prvo sve bez problema i vozi se sa fabričkim delovima, a onda je to ustvari model pun serijskih, fabričkih grešaka...

 

Šta su tipični problemi na Puntu mk.2, dovoljno je pogledati ovaj forum i zaključiti. Tehnički deo foruma. Trenutno u 16.983 odgovora koji se tiču Punta, vidi se:

kod 1.9D problemi sa pumpom, kod 1.2 8v problemi sa ECU (tj. izlaz za bobine), kod svih problem sa city servom, čuveno ''čuju mi se ventili'' kod benzinaca (a, ustvari nije nikakav problem), dihtung glave kod 1.2 8v, i to bi bilo to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tačno, evo tih pohvala koje pominješ:
 

 

Stara Z10 koju su radli Talijani, vozi se vec 7am godina sa fabrickim delovima.

 
Ali, 9 meseci kasnije taj isti model je odjednom pun fabričkih, serijskih grešaka:

 

 

 

Na stranu moj auto, jako dobro znam sta je Punto i Z10, imali su serijske probleme, sa ramenima, sa kvacilima, sa auspusima, servo volanom, potrosnjom ulja, pucanjem sajli menjaca, i to na kilometrazama ispod 50.000km.

 

 

Vec 8 godina pomazem raznim ljudima da odrzavaju Punta, i znam o njemu skoro sve, verovatno mnogo vise, nego prosecan vlasnik istog. Prvi koji sam kupio, i dan danas sam odrzavam.

Uporno pokusavas da mi prisijes neko ludilo mozga, ali one dve recenice koje si gore selektirao iz mojih raznih postova, uopste nisu u kontradiktornosti.

Procitaj ponovo i sam, pa pretazuj dalje, ako ti je to najveca argumentacija protiv mene. Mislio sam da mozemo da polemisemo, ali ne ide. Izgleda da nemas kapacitet da shvatis da ja nista nisam kriv, u celoj prici, vec su mi djubre prodali, i sad gubim vreme, dok se drndam sa nesposobnjakovicima.

Uostalo, nece to biti nista slucajno, i to je prica koja se ne ponavlja samo menu. Ako hoces mogu da postujem, kako su kolegi u Bogunovicu uradili limarsko farbarske radove, nisam ja izolovan slucaj, vec ja o tome pise, dok drugi se pomire sa gubitkom i ispalom i teraju dalje...

 

Bilo bi lepo da pokazes neku drugu ideju, osim da pretrazujes po mojim starim postovima, pokusavajuci da od mene napravis nekompetentnog sagovornika, umesto da prihvatis da sistem garancije Fiat-a ne funkcionise nikako, a i da im ovlasceni servisi imaju ocajan kvalitet usluge.

 

Moje drugo kvacilo, ce cekati na zamenu bar 1,5 mesec, kako stoje stvari, vec sad.

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesho ne mesaj babe i zabe, italijanskog i kragujevackog punta. 

 

Ovde se ne prica o tipicnim problemima Punta mk.2 vec o tipicnim problemima naseg domaceg Punta. Osim ako ne mislis da je fabrika Zastava pre nego sto je srusena i napravljena nova bila ista kao Melfi ili Mirafiori.


 

Ako je vec potreban uzorak o boljkama zastavinog Punta ovaj je mnogo reprezentativniji: http://www.vrelegume.rs/forum/viewforum.php?f=45

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesho ne mesaj babe i zabe, italijanskog i kragujevackog punta. 

 

Ovde se ne prica o tipicnim problemima Punta mk.2 vec o tipicnim problemima naseg domaceg Punta.

 

 

Na stranu moj auto, jako dobro znam sta je Punto i Z10, imali su serijske probleme, sa ramenima, sa kvacilima, sa auspusima, servo volanom, potrosnjom ulja, pucanjem sajli menjaca, i to na kilometrazama ispod 50.000km.

 

 

Ja mešam nešto?

 

Procitaj ponovo i sam, pa pretazuj dalje, ako ti je to najveca argumentacija protiv mene. Mislio sam da mozemo da polemisemo, ali ne ide. Izgleda da nemas kapacitet da shvatis da ja nista nisam kriv, u celoj prici, vec su mi djubre prodali, i sad gubim vreme, dok se drndam sa nesposobnjakovicima.

 

Ne bavim se ''argumentacijom protiv tebe''. 

Ja samo pitam, čak sam i napisao gore da sam možda nešto pogrešno shvatio, ali meni je nejasno da se prvo hvali Punto jer se eto godinama i godinama vozi, a na njemu su fabrički delovi, a onda 9 meseci kasnije se napiše kako je ustvari to model sa brojnim sistemskim, fabričkim greškama.

 

Bilo bi lepo da pokazes neku drugu ideju, osim da pretrazujes po mojim starim postovima, pokusavajuci da od mene napravis nekompetentnog sagovornika, umesto da prihvatis da sistem garancije Fiat-a ne funkcionise nikako, a i da im ovlasceni servisi imaju ocajan kvalitet usluge.

 

Ovo je opet tvoja tipična generalizacija.

Napisao si da si do sada video 2 Fiatova ovlašćena servisa. Ali, tebi su posete u ta 2 servisa (gde nisi zadovoljan sa uslugama) dovoljna da i preostalih 10+ (u kojima ti nisu ni šraf odvrnuli) strpaš u isti koš i onda napišeš da im ''ovlašćeni servisi imaju očajan kvalitet usluge.'' To nije optimalno, nije argumentovan stav.

Pa, još na sve to, oteraš ponovo auto u isti ovlašćeni gde si već ranije napisao da nisi zadovoljan sa njima, a ne oteraš tamo gde ti je npr. Woodoo rekao da oteraš. Inače, daljina između ta dva servisa je koliko...7, 8 kilometara?

 

----------------------------

 

Da se razumemo, ono što može da se pita FAS će biti pitano (pojašnjenja oko uslova garancije i ono što si pisao na jednoj drugoj temi), kao što znaš o svakom servisu možeš da napišeš lično iskustvo, bez obzira da li je pozitivno ili negativno, bez obzira da li je ovlašćeni ili nije. Za to postoji posebna tema i pisao si u njoj.

Ja imam problem kada kreneš da generalizuješ i onda na osnovu svog iskustva sa Puntom, onda su svi Puntići krš i to je auto sa sistemskom greškom.

Pošto imaš taj problem, onda ideš po forumu i pišeš i o 500L kako je to fiatovski kvalitet, te ovo, te ono...a u tom istom 500L si prešao koliko kilometara vozeći ga? 1-2? Pa, odakle onda to isksutvo koje si pisao, nego upravo opet generalizacija stava na osnovu svog Punta...

Eto, i sad si to uradio sa mrežom ovlašćenih servisa iako si od te mreže video 10%...jednostavno, generalizuješ i svoj primer želiš da predstaviš kao etalon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ovlašćenim:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125&p=957698

 

Inace domaci Punto ima drugacije jeftinije plastike enterijera, losiji obruc volana, losija sedista(ergonomski), lakiranje je svetlosnu godinu iza italijanskog, na mom recimo se vide suze, koje su se slivale na novom autu. Takodje losije je radjena zastita od korozije, premaz se kida sa rukom, dok je na Italijanu bio mnogo kvalitetniji.

I sve i da se to podnese(mala cena), ali da ti na tako raskupusanom autu jos opstruiraju zamenu felericnih delova, e to ne mogu da precutim.

To sto pominjes da tvrdim da je Punto auto sa greskom, je opet neka pausalna procena, ali ako te bude zanimalo to gradivo, videces masovne identicne probleme koji su imali vlasnici domaceg:
- auspuh raspad, truli na spoju lonca i cevke
- ventilator kabine, cvili
- pozadi cvile neki elementi vesanja, zajedno sa zadnjim kocnicama
- uzasne zadnje kocnice na modelu bez ABS(krivac neki poljski korektori kocenja)
- ljustenje laka, izrazito branika i praga
- precesto odlazenje ramena, i kvacila na smesnim kilometrazama, kao i famozni senzor serva
- pucanje sajle menjaca
- ajde te detonacije, nisam ni dozivljavao kao problem, kao i kuckanje motora zimi

Edited by neshaoct
tehnička redakcija posta

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

500L nije bas kvalitetno uradjen, tj ima puno skartova.

 

Neka činjenica za ovo je...?

 

 

Cinjenica?, Ne mogu da ti pruzim cinjenice, to moze samo Fiat, ali mogu da iznesem svoje misljenje, tj vec sam ga izneo.

 

Takvo misljenje sam formirao tako sto sam postao vlasnik 500L-a.

Nisam ga ni dovezao kuci a poceo je da drci kao traktor. Srecom to je ispravljeno u servisu ali se naknadno pojavilo dodatnih simptoma koje sam opisivao u odgovarajucim temama.

S obzirom da mi je 500L treci novi automobil za redom, smatram da imam dovoljno iskustva da znam sta znaci imati novi automobil. Gubitak na ceni prilikom kupovine novog automobila sam prihvatao da bih uzivao u sigurnosti, pouzdanosti i tisini voznje novog automobila. Nazalost taj luksuz ne osecam u voznji Fiata 500L jer mi kao korisniku istog ne deluje pouzdano i ima zvukove koje ne bi smeo da ima novi automobil, cak ni nize klase.

Navedeni problemi su me naterali da pratim iskustva korisnika sa Fiatom 500L ne bih li nasao resenje, ili utvrdio da je to osobenost za sve ili vecinu primeraka tog modela.

Dok sam pratio iskustva drugih korisnika, kao i na osnovu sopstvenog iskustva  sam dosao do gore iznetog misljenja da Fiat 500L ima suvise skartova.

 

U nastavku citiram naslove tema vlasnika Fiat-a 500L sa jednog americkog foruma ljubitelja Fiat-a:

 

 

500L Euro Twin Clutch won't shift in gears

Check Engine Light Came On, Madness Ensues!

Grinding noise and clutch burn smell when reversing uphill

Sunroof Problem

Radio Cracks or Crackles Randomly. Anybody Else?

quack quack coming from somewhere??

500L problems

Trekking 500L Issues - Fog Lamps and Gas Gauge

Rotational metal-on-metal scraping sound at 2K miles

Defective Throttle Body

Rattle/Creak from inside

MIL came on ...sad

500L shifting problems

Check engine light twice now

Hard starting issue

500L MultiAir Kaput

Fiat 500L TSB 18-030-13- Transmission Temperature Warning Lamp ON

computer problems in new car?

Key Fobs stopped working

Rattle in dash

Our Lounge is broken! :(

6spd manual clunking sound

Rattling noise

Got my trekking and It's already dead :(

Finally she's home the 2nd time! (sa popravke u servisu)

 

 

Verujem da ce se mnogi vlasnici 500L-a kod nas pronaci u nekim od tema, nazalost.

Takodje, Fiat 500L je u Ameriku poceo da stize ako se ne varam tokom juna/jula 2013. a sada je teki novembar. Da ti se ne cini mozda da je to suvise prijavljenih problema na nekom forumu za auto koji se tek pojavio na trzistu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li znaš šta je škart?

Imaš npr. dva dela...jedan je izrađen kako treba, drugi nije. Odstupanja tog drugog su toliko velika da više nije u okviru tolerancija koje je predvideo proizvođač. Takav svoj proizvod proizvođač onda proglašava otpatkom (škartom) i ne iznosi na tržište. Ti si rekao da 500L ima puno baš takvih delova...?

 

Usput, naslovi tema na ovom ili bilo kom forumu ne znače ništa. Sami naslovi. Sadržaj tih tema je važan.

Ovde si npr. ti otvorio temu o servu na 500L, a niko nema problem sa njim. Ali eto, postoji takav naslov teme...i sad može neki amerikanac da kaže kako Srbi imaju na svojim 500L probleme sa volanom, eno je tema na njihovom forumu. :D Ili, otvorena je tema o osvetljenju instrument table koje ne radi, kad ono nisu bila uključena svetla... Ili, otvorena tema oko ubacivanja u rikverc, citat ''ovo u vezi rikverca je stvarno sramota. ocigledno je brzina nesinhronizovana sto jos nisam video na nekom autu.''...a, ustvari rikverc ni na jednom autu nema sinhron. 

 

Nedovoljno vremena je prošlo da bi se na bilo kom tržištu stekao kompletan utisak o ukupnom kvalitetu 500L. Premalo kilometara ste prešli, naročito u USA gde se prodaje 3-4 meseca.

Da li misliš da je moguće da im riknjavaju motori (naslov jedne teme je takav) koji su im inače i u modelu 500 koji se prodaje kod njih 18 meseci (prodat do sada u preko 50.000 komada)... Istog motora puna i Evropa u dosta modela Fiat grupacije i niko ne kuka na njega...nije valjda da su samo amerikanci sposobni da pišu po internetu... ;)

Ako su zvukovi problem, idi i prijavi. Ako mogu da reše ok. Ako ne mogu da reše, prodaj auto i kritikuj Fiat gde god stigneš. To je bar prosto i jednostavno, tržište. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, nesrecno sam se izrazio. Kada sam rekao da 500L ima puno skartova, mislio sam da ima previse problematicnih primeraka koji su dosli do krajnjih korisnika.

Da ne sirimo pricu vise, obojica smo izneli svoje misljenje.

Hvala ti na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim 500l već više od 5 meseci pregazivši 11000km. Mislim da imam pravo da kažem da su prethodni postovi o nekvalitetu 500l-a preterivanje sa meni nejasnim ciljem.

Ovoliko tema sa pljuvanjen i trovanjem ovog modela već dovodi do toga da ovaj forum manje čitam i komentarišem. Kada god otvorim "vremensku liniju" uvek isto smaranje i preterivanje o tome koliko je 500l loš.

Pa šta je onda dobro, i ima li štogod da je odlično?

E za moju malenkost, Fićko je savršen za uložen novac!

Tptk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ TheCityAndTheStars

 

Može da se piše šta god hoćeš, prebačeno je u odgovarajuću temu da ne trujemo čoveku temu o predstavljanju automobila. :thumbup:

Tek treba da vidimo kakav je kvalitet 500L. Možda se ispostavi ok, možda i ne.

 

Ono što već sada znamo da je u pitanju platfroma Grande Punta, a on nije model od juče.

Znamo da motore, menjače koje nosi (naročito za evropska tržišta) nisu ništa posebno novi, niti su specijalno pravljeni za 500L. Kako se ponaša 1.3 MJet ili 1.6 MJet, ili 1.4 16v možemo da vidimo u milionima drugih modela.

0.9 Twin Air je ređi motor od ovih ranije pomenutih, ali ni njemu 500L nije prvi model u koji se ugrađuje (premijera motora je bila u Ženevi na salonu automobila, mart 2010. godine)

 

Verovatno će i kod njega više priče biti o sitnicama, o kvalitetu završne obrade posle pređenih 100.000 kilometara ili sl...ali i te sitnice jesu važne.

Stvar će biti gora ako se ispostave problemi poput instalacije, kompa, turba, dizni...to su ozbiljne stvari, ali ove poslednje dve stvari ne treba očekivati jer bi isti problemi kod istih motora bili i kod drugih modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde da malo oživim temu :)

Primetio sam da mnogo ljudi kukaju kako su Italijani nepouzdani i loši, a sve što je iz Nemačke mora da je dobro. Da stvar bude još gora ljudi su spremni da za Nemce istih godina kao što su Italijani daju i po dva puta više novca.

Konkretno dobar Golf2 vredi 2500e, ipak je to ikona automobilizma. Ali zato Stilo ne sme da košta preko 2000e jer je to ipak neki bezvezni Italjan koji crkava posle 150000km.

 

Ja nikoga  ne znam kome je jtd/mjt motor otišao, nebitno koliko automobil prešao i kako bio vožen. Čak znam i za par nesrećnih primeraka iz GPa koji su po 50 000km na lož ulju i živi su i dalje i taksiraju svaki dan. A ima Nemaca koji odlaze itekako. Drugar kada je tražio Ibizu tdi 130ks nije bilo nijedne kojoj turbo nije prosvirao i koja je mogla da ide. Sa Golfovima 4 ista priča. Strašna Astra 2.0dti (ili tdi kada je srede maštoviti vlasnici :) ) se ne vidi pored jtd motora i tako dalje, da ne nabrajam..

 

Kakvi su vaši utisci/viđenja?  Da i mene razuverite da Fiat valja ako grešim  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Mislis na cuveni G2 1.6D? 7 godina je kod nas, kupljen od prvog vlasnika, radjena generalna na 240 000. Skoro svaki dan slusam price da taj motor prelazi 400-500hkm bez otvaranja.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necu toliko o Fiatu koliko o nemackim automoblima jer sam ih vise vozio nego italijanske.

Ne kosta G2 2500e, moze da se kupi za 500-1000 evra, smirili su se vlasnici, ali zbog drugog razloga, jer nisu dinar ulagali u automobile pa se raspadaju, 99 % su truli da truiji ne mogu biti. I sam dobijem ospice kada neko predlozi neki VW za kupovinu (Das Auto), ali da budem iskren na pocetku svoje vozacke karijere, pre 20 godina sam i sam zeleo da kupim polovan G2. Krenem da gledam kad je krenuo uvoz preko Hrvatske, bili su bukvalno duplo skuplji nego recimo Ford ili Opel (Escort i Kadett) istog godista. Stanem i razmislim, zar je moguce da je G2 duplo bolji od ova pomenuta 2? Nije to BMW ili Mercedes za koje znam da i novi kostaju vise nego duplo skuplji pa i polovni moraju da budu tu negde, ali VW je jedva 1000 DEM bio skuplji od ova 2 (cak i tada). Kupim Forda normalno.

I sad sam gledao da kupim Focusa ali nisam mogao da nadjem ocuvan primerak modela koji me je interesovao.

Posto sam u italijanskim vodama svez recicu o Stilu za godinu dve kakav je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikada nisam vozio golfa, ali znam mnogo ljudi koji se pale na njega. S obzirom da je tema pocela sa puntom, evo poredjena u klasi,WV polo. Firma iz BGa ima flotu od 20. WV pola od 2011. godine. Automobili u garanciji su imali XY kvarova, EGR, spone,kompijuteri prijavljuju razne greske kao stilo i ko zna sta jos. Ljudi razocarani sada prelaze na reno clio 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...a sve što je iz Nemačke mora da je dobro.

A kao nije?  :laughing:

 

Šalu na stranu, meni lično kao nekom kome je to i profesija, najbolji odnos cena/kvalitet imaju Fiat i Ford. S' tim čto se Fiat izdvaja po dizel motorima i onim skupim stvarima oko njega - dizne, pumpa, zamajac... Nekako sam najbezbrižniji kad mi stiže neki Fiat, u smislu da nešto krupnije neće valjati  :)

 

Ako pričamo o Golfu, moram reći da je kvalitetno uradjen auto, ali se slažem da je precenjen. Mene lično je oduševio novi Bravo dok sam ga imao, iznenadilo me je šta se dobija i koje godište za te pare. Plus što mi je jako dopadljiv auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa tobom Wagenovac. Fiat i Ford za nas sa plicim dzepom, a ako bih gledao relativno nove automobile, nzn sta bih radio...Od Fiata nema vise sta da se probere, Lancia takodje, samo neku Alfu da isceprkam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat je preležao dečije bolesti kasnije od nemačkî auto kuća. I jo ga j...e na globalnom planu. Loše uspóene iz prošlosti. Po ADACu je Punto mk2 na 7.mestu po broju kvarova, polo na 10. Corsa ni u prvih 10. Clio takodje. Prva je Fiesta, druga Yaris, itd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se slažem sa svim što kažete. Mislim da je cena održavanja jtd-a dosta manja u odnosu na konkurenciju,a isto pruža, ako ne i više. Što se pouzdanosti tiče mislim da je više problem u automobilima koji kod nas dolaze nego u samom proizvođaču. Kupe ljudi auto koji ništa ne valja i koji se zadnjih 5 godina nije održavao i onda kukaju kako je loš. Lepo su mi još davno rekli da prvo sredim sve na kolima što je došlo od prethodnog vlasnika pa da onda gledam šta će kod mene da otkaže :) 

 

Za kupovinu novog automobila bih imao isti problem kao MSPK  :) Evenutalno bih pogledao novog Brava ili Deltu 1.6, ali mislim da ih kosooki baš deru po odnosu uloženo/dobijeno, pogotovu što svakih par meseci bude neka akcija sa 20ak % popusta. Mada ni novi Focus 1.6 95ks mi uopšte naivno ne izgleda. 

 

A Golf 2 je bio ikona automobilizma, ali pre 20 godina. I moj Jugo je odlično služio i sumnjam da bi bilo koji auto prešao preko 200 000km za taj uloženi novac, ali ga je vreme pregazilo što se isto dešva i sa BMW-ovim kockicama, Golfom2 i 3 i ostalim super-automobilima tog vremena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tačno znam koji bih nov auto kupio, ali mu je globalna kriza odložila proizvodnju za Evropu :thumbdown:

Meni je ovo savršenstvo, ali se bojim da će ga malo pregaziti vreme dok se pojavi na evropskom tržištu:

 

2013_Ford_Mondeo_1.jpg2013_All_New_Ford_Mondeo_Exterior_1024x6New_Ford_Mondeo_interior.jpg

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio sam da mnogo ljudi kukaju kako su Italijani nepouzdani i loši, a sve što je iz Nemačke mora da je dobro. Da stvar bude još gora ljudi su spremni da za Nemce istih godina kao što su Italijani daju i po dva puta više novca.

 

Hajde prvo da vidimo sta to dolazi iz Nemacke :)

 

Mercedes,Bmw,Audi,VW,Opel,Ford,Skoda,Seat?

 

Kao prvo Fiat sa pola modela koji dolaze iz ovih fabrika ne bi mogao uopste da se poredi jer ne proizvodi automobile u tom segmentu, a kao drugo mislim da ne bi bilo uopste fer porediti ga sa prva 3 gore pomenuta brenda i sa njihovim modelima.

 

Posto 80% foruma vozi punta,stila i 500L hajde da vidimo koji bi to rivali bili Fiatu pa da onda poredimo.

Ako pricamo o aktuelnim modelima iz Fiata hajde onda da ih poredimo sa aktuelnim modelima drugih brendova...

Ako pricamo o poredjenju modela istog cenovnog ranga,moze i tako ali neka se ipak uspostavi neki valjan kriterijum, a ne da se pitanje postavi ovako suvise uopsteno .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...