Zhorz 102 Posted May 7, 2015 nema vise auta kao stilo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 7, 2015 Bravo 1,9 120ks..milina Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted May 7, 2015 (edited) posto sam ja realno treci vlasnik osim gore pomenutih sitnijih problema ( nisam imao problem sa alternatorom vec mi je majstor napomenuo kako to ide sa njima ) zadovoljan sam sa puntom ( posle peglice i yuga za mene je avion ).... da se ne lazemo i sutra bih opet uzeo Fiat ... Edited May 7, 2015 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted May 7, 2015 (edited) nema vise auta kao stilo....Upravo tako, pa jos ako je proslavljeni JTD u pitanju ...Bez zezanja, poenta je bila da iznesem svoje iskustvo i kazem da generalno nemaju problem sa bitnim stvarima, motorima... Ali da jednostavno ne umeju ili nece da, sto ja kazem, "vezu masnicu" i naprave vrlo dobar proizvod za koji itekako imaju potencijala. Neke stvari ostave nedeoreceno. Pa pogledaj takodje auto koji vozis, model koji je razvojno deceniju iza - iako je u pitanju nimalo naivan B segment (mini MPV) ista prica sa materijalima, sedistima... Edited May 7, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted May 7, 2015 Skoro pa svaki dan slusam šale na racun Fiata i njegove kvalitete, ali to sve dolazi od ljudi koji se nikad nisu vozili u Fiatu,a ne imali ga.Uvijek se trudim biti realan i objektivan pa tako i kad je rijec o autima. Za primjer moj Punto 1.3 mjet je 2003.-e godiste 170tkm, klima, el podizaci, el retrovizori i nikad jedan problem s elektronikom. Vozim ga zadnje 3 godine i za auto star 12 godina stvarno nista neocekivano mi se nije dogodilo osim redovnih servisa. Je da je promjeno i kvacilo i amortizeri i jos stvari, ali je sve promjenjeno na kilometrazi na kojoj bi se i trebalo mjenjati. Sad se blizi 180tkm i u planu je promjena lanca i lancanika, ali i to ubrajam pod redovno odrzavanje. Sto se elektronike tice ne mogu nista lose reci, jedino servo sto mora barem jednom mjesecno krepati i onda moram ugasiti i upaliti auto i radi ponovno.Sad sto se tice drugih firmi nije ni kod njih sve tako savrseno. Pocevsi od Octavije iz 2013 koju sam vozio 3 dana kojoj se elektronika ponasa bas onako kako opisuju talijansku. Na njoj i Vw Polu plastike unutra skripe ko i na mom Puntu samo neki pristraniji ljudi slabije cuju to skripanje na njemackim autima. Kad se vec gore spominju brtve glave i ventil dekla, na maminoj 308-ici je procurio ventil dekl nakon 30tkm i u servisu su nam rekli samo da je to tvornicka greska, da su imali vec jedno 7 komada s istim kvarom. Takodjer kvaliteta unutrasnjosti me je zbilja razocarala na Pugu, nije losa, ali sam ipak ocekivao puno bolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted May 7, 2015 nema vise auta kao Punto.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted May 7, 2015 Vala mene punto nije zeznuo 2god....sve do prodaje....prodadoh coveku kod FMPa i pitam da me odbaci do mostara, poveze me on, kad kod Nis skladista trese,kida lomi....lamela ode u Q....dadoh mu 50€ pola pola Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted May 7, 2015 Jeste ti se namestilo bas kad si ga prodao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted May 7, 2015 Meni se namestilo kad sam kupovao da jeotisla ni manje ni vise nego vodena pumpa (poceo da dize temp). Krenuli prodavac i ja da ga vratim u backu palanku. Platio prodavac zamenu jer nije hteo da spusti cenu "ni za dinar jer je bio u savrsenom stanju, bez ulaganja". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlada R 0 Posted May 7, 2015 Vala mene punto nije zeznuo 2god....sve do prodaje....prodadoh coveku kod FMPa i pitam da me odbaci do mostara, poveze me on, kad kod Nis skladista trese,kida lomi....lamela ode u Q....dadoh mu 50€ pola pola Xa xa xa, ovo je carski. Bolje da te nije povezao, uštedeo bi ti 50 ojra. Šala na stranu ali ima raznih prodavaca a i kupaca. Što se održavanja u Italiji tiče mogu da kažem da mi je Lancia stigla sa svim filterima Bosch, grejače koje sam menjao su bili takođe Bosch. Alfa je stigla sa svim UFI filterima i Beru grejačima. To je za mene nagoveštaj da su ipak domaćinski održavani čim nisu štedelu na filterima mada to ne mora ništa da znači. Alfu imam tri godine a Lanciu godinu dana. Obe investicije su opravdale očekivanja, zamenjeni termostati i grejači, akumulatore neću da računam jer su potrošna roba. Ostalo je sve bilo samo redovno održavanje i gume. Kako stvari stoje na Alfi ću do zime menjati sajlu ručne kočnice jer mi je sadašnja zaledila zimus. Sve u svemu malo je reći da sam zadovoljan Fiatom i njegovim kvalitetom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 7, 2015 Predrasude o źabarima i njihovom odrźavanju. + im je klima pogodnija, manje snega u odnosu na posoljeni ostatak evrope. Moj je isto stigao sa kvalitetnim filterima, ferodo komplet kočnicama, novim Pireli gumama, novim accu, punom klimom itd itd. Iskreno prezadovoljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted May 7, 2015 Žabari su veliki kontrast. Puno ovisi i koji je dio Italije. No jedno je sigurno, a to si ti imenjače rekao. U njih će karoserija mahom biti u dobrom stanju jer nema sipanja soli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted May 7, 2015 Zabari u odnosu na Nemce, Svajcarce i slicne po pitanju stila voznje a i odrzavanja auta vaze za cigane Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted May 7, 2015 Ali nisu veći cigani od nas Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 7, 2015 Ahaha, pa da, jedino je kod nas nekome presudan kriterijum pri izboru auta da li krivi ventile kada ode zupčasti kaiš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19974 Posted May 7, 2015 Ja sam o Fiatu razmišljao kao o autu koji je loš i stalno se kvari. Vozili Golfa 2 1.6D skoro 10 godina i kad je došlo vreme za zamenu auta odmah je u opticaju bio VW Polo "buljavi" i to 1.9 SDI, za drugi auto se nije razmišljalo. Tada smo se držali onog "Samo njemačko auto je dobro auto" a na Golfu 2x radili osveženje motora. Ne znam kako i zašto prelomismo ali uzeli benzinca Punta 1.2 posle dizelaša i nisam se pokajao ni malo. Koliko sam zadovoljan Fiatom govori i to da će sestra u skorije vreme za sebe uzeti ili Lanciu Y ili Punta sa nekim manjim benzinskim motorom. Ne zameram mu skoro ništa osim senzora radilce koji valja držati kao rezervu u gepeku ako ne daj Bože vergla i neće da upali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted May 7, 2015 Ma nemate pojma kako rade servisi u Italiji ....Ode majstor iza garaze i posle nekoliko minuta se vrati sa rezervnim delom ... sto je jos gore donese ga spakovanog u kutiji sa oznakama dela napisan flomasterom ... kaze "nuovo parti" .... otvori kutiju a u kutiji deo opran sa sredstvom za odmascivanje, cak nije ni dobro osusen nego se tecnost malo slivala iz dela kada je spakovan u kutiju i ostavio trag na kartonu kutije ... ..... naravno rec je o privatnom servisu koji nije licenciran od strane Fiata tzv svastar .... za razliku od svastara postoje servisi koji su licencirani od strane Fiata i tamo je druga prica ali i mnogo mnogo drugacija cena .... kada odete na auto plac u srbiji i kupite Fiata pitatcete se da li vam je zapao Fiat od svastara ili od licenciranog servisera ... generalno na njihovim autoplacevima rade pravi majstori ali se nezna da li su ugradjivani novi ili polovni delovi ... isto vazi i za kilometrazu ... naravno najgori izbor je kupovina van Fiata koji je prepakovan u obican a prepoznacete da li je bio van po tome sto prvo sto vam bude crklo bice zadnji trap i zadnji amortizeri ....isto vazi i za gume ... iako je godina proizvodnje ok pitanje je koliko je 1000 k presla guma ... medjutim na stranu sa tim sta rade u Italiji generalno Fiat je bas propustio da finalizira te sitne stvari kao sto su kokpit, bravu na vratancima kokpita, ulozak upaljac koji stalno ispada, tapacirunge i jos dosta toga ...eto cak i kada pada kisa ne mozete otvoriti prozor da vas kisa ne prska po ramenu osim ako ne kupite vetrobrane na prozorima ... pa zar je bilo tesko konstruktoru da konstruise taj vetrobran, ugradi ga i naplati u ceni automobila nego morate da se lomite po kojekakvim buvljim pijacama jureci te vetrobrane ili da ih narucujete preko oglasa ili interneta i kada ih dobijete molite se da ih u transportu postom nisu polomili a onda isto da se molite da vam nije poslat neodgovarajuci u zavisnosti od broja vrata koji imate na Fiatu ...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 8, 2015 Servisi kao i svuda. Voziš tamo gde imaš poverenja. I u Nemačkoj se slične stvari rade. Niko nije imun na laku zaradu. Zvanični servisi ti isto ugrađuju remontovane (proverene) delove. Lepo oprane i osušene.Što se tiče vode kroz otvoren prozor , to se zove naredak uz pomoć tehnike Mislim da je Audi 100 uneo tada revoluciju u aerodinamici i naravno mokre laktove. Znači danak dobroj aerodinamici se ogleda u tome da su prozori nagnuti i da više nema oluka koji bi zadržavao kišnicu sa krova. Meni su lično ti vetrobrani odvratni i nikad ih ne bi stavio na auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted May 8, 2015 Lepo si rekao REMONTOVANE ...... ja sam pricao o delu skinutom sa kola, polovni ne remontovani i upakovanim u kartonsku kutiju i uvaljen kao nov ....kada u servisu kupis remontovan deo dobijes i garanciju dva tri sest meseci ili odredjenu kilomtrazu napisanu na racunu i pored toga je zapisana kilometraza na km satu tvog automobila .....rekao bih da devet od deset ljudi ne vole mokre laktove a ta revolucija u aerodinamici i nije bas neka ako na ustrb jednog trpi nesto drugo ...znaci cuvas gorivo ali zato dobijes rahitis u laktu ili ramenu u skorije vreme ....pa auto kupujes da sluzi tebi i da ti pruzi sve ugodnosti a ne obrnuto .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted May 15, 2015 (edited) Vidim Fiat na Punti 2014 vratio dizajn zadnjih svjetala kao sa Gradne Punta iz 2005 Cudno da se vracaju 9 godina unazad Edited May 15, 2015 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 15, 2015 Sigurno čučale negde u nekom zabijenom magacinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 718 Posted May 15, 2015 (edited) Bilo je negde na forumu, da su se valjda ove sto su kasnije ugradjivane, lose pokazale, kondezacija i zadrzavanje vode, pa zbog toga kasnije sledi brljavljenje svetala na zadnjoj svetlosnoj grupi. Edit, evo i gde je bilo: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/67013-fiat-grande-punto-13-mjtd-2015/page-6?hl=grande Edited May 15, 2015 by Ivan BG Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted June 14, 2015 (edited) Ma Fabiu mogu i da progutam, ali brate Zunto je moje najveće razočarenje! Za 98hkm, nema šta mu nije menjano, što u garanciji, što van garancije. Čak mu je komp menjan. A kvalitet materijala, čitav enterijer, plastike, dugmići, sedišta i tapaciri, strašno!Moj Punto je space shutle za Zunta.Bez uvrede! Edited June 15, 2015 by Ivan Prebaceno Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted June 15, 2015 cekaj zar zunto i punto nije isto Quote Share this post Link to post Share on other sites