genca 2 Posted February 26, 2015 Ako si mu rekao.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 26, 2015 Za 1500€ ne moze bolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted February 26, 2015 Moze.Imam ja peglicu i sve joj radi i nista ne lupka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 26, 2015 Sto mu ne prodas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted February 26, 2015 Nece Italijane i Fiata vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 26, 2015 Ako tako gledas automobile prilikom kupovine onda ce i sledeci da ti bude takav lom kao i taj stilo, pa moze i Linkoln da bude. Gledas kola ne ispod cene nego kao da si i majstor i limar i drzis auto otpad paces jeftino lesinu da vratis na drum i da ga zzavuces nekome. Taj japanac od 3k eura sto spominjes u tvom slucaju verovatno vradi 5000e nego ti opet kopas neke podgrejane leseve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 26, 2015 Sta ga briga, kupi za 3ooo provoza par puta do majstora, proda prijatelju za 2ooo i tako menja automobile Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 26, 2015 Gde vi gubite vremeTreba napraviti novi podforum i tu se glupirati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 26, 2015 Sta ga briga, kupi za 3ooo provoza par puta do majstora, proda prijatelju za 2ooo i tako menja automobile Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted February 26, 2015 (edited) juu, zakuvalo se Edited February 26, 2015 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
l8er 0 Posted February 26, 2015 japanca cu uzeti za 3k+. A imao sam jednog 91 godiste. Stavi ga pored stila ako hoces da se sramotis )). Brzi,lepsi,pouzdaniji,manje trosi. Mislim da ne bude da blatim stila ali italija i japanci ne mogu da se porede ni po cemu. Ja tad nisam imao pare za kvalitetnog japanca pa sam uzeo italijana. Sad imam....Javljam se za klapnu. Jos nisam stigao kuci, sluzbeno sam u suboticiSlazem se.Kad i ako Japanci budu imali konkurenta Ferariju,onda cemo mozda moci da ih poredimo.Ovako nema smisla Quote Share this post Link to post Share on other sites
cfff 0 Posted February 27, 2015 Ferari vs Hondahttps://www.youtube.com/watch?v=BU4xD7-SUa4Enojoy Bb blue sky. A da se ne raspravljamo vise, stilo je radjen u fullu, i trap i sve kako treba, u servisu. Sa originalnim delovima. Akumulator u garanciji jos uvek, ja auto odrzavam maximalno. A pogledajte cenu japanca 2002 i italija 2002 i uporedite. Sve je jasno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mimmy 0 Posted February 27, 2015 (edited) @djole,beli,genca Covek imao takvo iskustvo, izneo ga slobodno ovde, vise paznje i znanja pri izboru sledeceg auta, sta drugo reci. Svako ima pravo na svoj stav. Njegovo iskustvo je dragoceno.Svako ko pita u temi u kupovini Stila za neki primerak od 1500 e treba da procita njegovo iskustvo I to je super.Ali sta reci za podatke koje iznosi nakon sto je prodao auto.Ili sto generalizuje svaki Fiat-Stilo-italijanski auto sa lesinom koju je kupio Pola stranice mu ostalo u ruci kad je zatvarao vrata.Pa kako mi ostali zatvaramo?Zatvorimo spolja pa udjemo kroz prozor? Prica o trapu koji se s#ebe posle jedne rupcage..Ili je radio trap sa kineskim delovima ili je presao preko kratera koji bi svakom autu s#ebo trap.Airbag failure se resavca ciscenjem kontakta ispod sedista ili ako ima onu foliju simulatorom od 20 eProblem sto auto pisti kad crkne sijalica?Upali auto posle 3 dana stajanja i ima light show,a akumulator da zameni se ne seca...Au,e imaš cmok od mene za ovo!Od reči do reči!Ovo za kvake me podseti na 156...pošto im je kvaka pozadi skrivena,pita me jednom prilikom pandur-baš si ćurka,kupila si ovoliki auto,a ima samo dvoja vrata Reko,ulazim kroz rezervoar,zajedno sa benzinom Kad se kupi najjeftinije,pa se i tome ubije cena,e onda počinje igranka.I vazda je drugi kriv.Ima ljudi koje muka natera na preku prodaju,jer je kredit ili tako nešto za vratom,ali to je primerak 1:1000Imam jednog Stilka u porodici,1.9jtd sw,i iskreno,meni je skroz ok.Za ovih 30 000 koliko je tu,većih problema nije bilo,redovno održavan kod krštenog majstora,i evo trap nije prokukao,ja sam na Alfi radila na 50 000. Edited February 27, 2015 by Mimmy Quote Share this post Link to post Share on other sites
l8er 0 Posted February 27, 2015 Ferari vs Hondahttps://www.youtube.com/watch?v=BU4xD7-SUa4Enojoy Bb blue sky. A da se ne raspravljamo vise, stilo je radjen u fullu, i trap i sve kako treba, u servisu. Sa originalnim delovima. Akumulator u garanciji jos uvek, ja auto odrzavam maximalno. A pogledajte cenu japanca 2002 i italija 2002 i uporedite. Sve je jasnoHm,tacno sam znao da ces postaviti neki klip ubrzanja kao da je to sve o nekom automobilu.Mogu tako i ja postaviti klip ubrzanja Ferarija F12 ili LaFerarija kojima nijedan japanski automobil ne moze ni da prismrdi,tako da je besmisleno poredjenje.Ne znam,meni se cini da si ti ovde samo da trolujes ljude,jer realno onaj ko poredi Hondu(uz svo postovanje prema brendu) i Ferari nije ozbiljan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted February 27, 2015 (edited) NSX je jedino sto valja od Honde Edited February 27, 2015 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mimmy 0 Posted February 27, 2015 Ako tako gledas automobile prilikom kupovine onda ce i sledeci da ti bude takav lom kao i taj stilo, pa moze i Linkoln da bude. Gledas kola ne ispod cene nego kao da si i majstor i limar i drzis auto otpad paces jeftino lesinu da vratis na drum i da ga zzavuces nekome. Taj japanac od 3k eura sto spominjes u tvom slucaju verovatno vradi 5000e nego ti opet kopas neke podgrejane leseve.Japanci su skupi,ako valjaju,gledam Civica za sebe...Možda ima matorijih,ali koji će mi očin mator auto,osim ako ne planiram restauraciju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted February 27, 2015 Au,e imaš cmok od mene za ovo!Od reči do reči! Inace ni meni na Stilu trap posle vise od 20k nije ni mrdnuo,a vozi se i na 15",16" i 17" felnama.Da napomenem da nisam nista radio na trapu od kako je kod mene.Kupljen tako. @cfff ako si trap radio u istom servisu koji nije uspeo da pronadje i resi kvar zbog kog si prodao auto onda nije ni cudo sto je otisao posle jedne rupe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gagy.GM 59 Posted February 27, 2015 Ja sam imao dosad 4 fiata i nijedan nije imao ne znam kakvih kavarova da bih kukao kako fiat ne valja.Za prvih god. dana voznje u moj sam ulozio desnu vikjusku,zadnji,srednji lonac i gibljivo crevo,mali servis.Sad imam da zamenim letvu volana koja po malo gubi ulje a nigde ne kaplje.Jedini razlogog njenog menjanja je to sto me je poneo led i udarim tockom o ivicnjak.Ja znam X ljudi koji su u nemce,francuze ulozili para koliko je auto placen pa ga opet hvale.Po meni generalno Fiat pravi sasvim ok kola za nase uslove Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mimmy 0 Posted February 27, 2015 Iskustvo sa Kupeom ne bih menjala ni za sta na svetu,jako lepo me sluzio,a i ja njega.U mnogo slucajeva se ispostavi da nije auto,koji god bio,problem nego-vlasnik.Jos mi je u secanju decko koji 3 godine nije menjao ulje,pa je kukao da Alfa ne valja kad je napravio problem...Uvek mi je drago da vidim lepo odrzavan auto,zdrav zvuk,kod mene moze da se desi da bude prljav,ali neispravan i neodrzavan-NE! Quote Share this post Link to post Share on other sites
markole 0 Posted February 27, 2015 (edited) Nov sam na forumu pa malo čitam. Danas su svi auti istih kategorija slični. Naravno ne računam premijum segment i te što koštaju Boga oca.Ja sam u zadnjih 10-ak godina promenio dosta automobila pa evo o svakom po nešto.1. Fiat tempra 1992 1.6 - sve pozitivno dok ga nisam preuzeo od oca sa 18 god, a posle raspad sistema ili prevedeno nisam imao novca da ga održavam kako treba, sve išlo na gorivo2. Alfa 145 1995 god, 1.6 bokser - moj prvi auto vozio ga jedno pola godine menjao samo amortizere, baš sam uživao da ga vozim, a motor i zvuk...3. Alfa 155 1.8 mislim da je bila 1992 ili 1993. god, ne sećam se da sam nešto radio na njoj ali sam je kratko vozio4. Alfa 164 2.0 V6 ne sećam se koje godište - tad sam rekao da više nikad neću voziti slabiji auto, limuzina kao avion, al isto toliko je i trošila, kvarova za godinu dana koliko sam je vozio 0.5. Peugeot 306 2001 god 1.9 d - posle alfe bio je to dosta noviji automobil , ali ne daj bože zaputiti se negde auto putem. 75 ks i dosta razočarenja. Bez većih popravki.6. Opet fiat i to Stilo 1.6 3v 2003 god, ugradio plin, gume redovni servisi i to - bilo je novca pa je sve bilo tip top. Bio sam dosta zadovoljan tim autom.7. Došla deca pa i zamena Stila na placu za BMW 320d automatik karavan 2003 - to je bila druga dimenzija, uživanje u vožnji dok nisu došle popravke, 2 termostata ima svaki po par hiljada, nekoliko španera na pk kaišu ko sv.Petra kajgana, diskovi i pločice,trap, al za vožnju sam bio spreman i na visoku cenu održavanja.8. Toyota Corola 2006 1.4 d4d - gospodski auto, potrošnja smešna 90 ks ide solidno, popravke 0, a zbog svega toga toliko dosadan auto da sam ga promenio9. Seat Leon 2006 1.9 tdi 105 ks - ljubav na prvi pogled, crni 17 felne oprema - odrađeni servisi sve kako treba. Nakon par dana počinju problemi, check engine lampica, neki senzori, na kraju je crkla turbina bez ikakvih prethodnih znakova, Ni taj motor nije nešto povlačio, uglavnom jedva sam čekao da ga se rešim ,a još sam ga posle 9 meseci prodao za više nego što sam ga platio.10. Opel astra h 2006 karavan cosmo navigacija 1.9 cdti, - nisam planirao uzeti opela, al kad sam video i probao taj još 2000 e jeftiniji od ovog gore seata nisam razmišljao. 17 felne, navigacija odlična oprema, malo troši. E onda dolaze problemi sa rashladnim sistemom , prvo čep posude pa creva pa hladnjak pa počeo malo zamajac da se čuje. Godinu dana i ćao.11. Nissan x-trail 2.2 di 4x4 - šta da napišem, sipaj sedi vozi kako hoćeš gde hoćeš, koža , grejači sedišta prostora koliko hoćeš, čak i za grad ekstra auto, a i kao terenac nije loš. Po gradu je trošio oko 8 na auto putu pri 140-150 oko 12. Godinu i šest meseci i ćao registracija oko 500 e12. Fiat Bravo 2008 1.9 mjt 120 ks - teško se navići posle nissana na manji prostor, uradio servise i stavio zimske gume. Do sada prešao oko 2000 km. Čini mi se kao sigurica. Utegnut, dovoljno snage, ne troši mnogo. Vozio sam i Italijane, Francuze, Nemce, Špance , Japance i svaki od njih ima nekih prednosti. A opet iz gore navedenog ispade da sam najmanje problema imao sa Italijanima. Eto pa ako se neko odluči na neki auto gore sa liste mogu da napišem još detalja. Edited February 27, 2015 by markole Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted February 27, 2015 to samo dokazuje da je svaki auto prica za sebe a nema veze koja je marka, zavisi od prethodnoh gazde/odrzavanja. Kod nas dodje auto sa 86000km 4 god star baba ga vozila a u stvari je presao 200,000km izivljavali se u firmi.......Picassa sam vozio pre 500L, 2god samo sipao gorivo, a zadnjih 4meseca od majstora do majstora svima po 20-40e, mesecno 100-140e, prodao sam ga sa neotklonjenim kvarom na leru....bolje da placam mesecnu ratu nego stari auto svaki mesec Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 27, 2015 Da rezimiramo, slučajno je Fiat (ipak Fiat forum) najbolji automobil na svetu. Auto koji se nikad ne kvari i ako se pokvari do jutra se sam popravi. To što ne može da se samopopravi bez toga se može i dalje se nastavlja kao da se ništa nije ni desilo (ignorišemo lampice) .A to što Fiat nije u vrhu statistika možemo da tumačimo velikom zaverom Toyote i VW-a (pre će Tottti da bude). Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted February 27, 2015 @ata ukalkulisi u amortizaciju za 5ooL i kamatu koju vecina placa jer je uzela auto na kredit,pa ukalkulisi kasko koji takodje skoro svi na forumu imaju za 5ooL,pa ukalkulisi produzetak garancije za 3 godine koju cete takodje svi uzeti.Ukalkulisi 5 malih servisa u ovlascenom servisu koji su oko ~500e.I sve ostale odlaske u ovlasceni do kojih moze doci za taj period....... i sve ostale odlaske u ovlašćeni servis........ Ključna rečenica koja savršeno oslikava (NE)kvalitet FIATA. Nekoliko puta sam napisao na forumu da mi je 500L treći novi auto za redom.Ovako govori moje iskustvo sa novim automobilima:Auto br. 1 - 3 godine kod mene, oko 110k km. Ne sećam se tačno. 1 poseta ovlašćenom. Dve vanredne intervencije na autu ukupno. Trošak oko 150 eur.Auto br. 2 - 5 godina kod mene. Oko 125k km. 1 poseta ovlašćenom, 1 vanredna intervencija na autu. Trošak oko 120eur.Fiat 500L - 18 meseci kod mene. 23k km. Oko 30 poseta ovlašćenom. Od toga bar 10 intervencija na autu. Pokušaću da se setim šta je sve radjeno....-Semering menjača-2 ili 3 dihtovanja menjača-Zamenjen multifunkcijski uredjaj-Zamenjena letva volana-Zamenjen stub upravljača-Zamenjen mehanizam brisača-Zamenjen ventilator kabine-Zamenjene još neke sitnice, 2 ili 3.-Dotezani airbegovi, izmeštani tegovi, verivatno sam i nešto zaboravio.Auto još lupka, škripi, krči. Isteraću sve dok ne izadje iz garancije. Valjda ću onda imati auto kako dolikuje. Baš me zanima kakva će biti računica na 100K. Za sada je najskuplji od svih kojih sam imao, za duplo najmanje. Tj. koliko beše ona produžena garancija, 360 eur? Da ne računam gorivo za odlaske u ovlašćeni servis i silne šopinge u okolnim centrima....Čak i uz ovakav katastrofalan rezultat FIATA za mene kupovina novog automobila nema alternativu, jer planiram troškove i jedino želim da vozim apsolutno ispravan, pouzdan, tih, mirisan i lep auto. Ne želim da krenem na put sa porodicom i nosim 2k EUR keša sa sobom u inostranstvo zato što može da me zadesi generalka ili neki sličan kvar. Zato jer ako bih kupio polovan auto bih potrošio jako puno novca da ga dovedem u stanje koje želim. Ako se izuzme onih gore 150-360 eur ja nemam nikakva ulaganja osim planiranih, a na ta sitna računam.Jedino bih kupio polovan auto od brata, kuma ili dobrog druga. Oba moja prethodna auta su ostala u porodici, ni videla oglase nisu. Vozili su se hiljadama kilometara posle mene bez skoro ikakvih ulaganja. Takvih polovnih auta je vrlo malo na tržištu.Fiat ni neprijatelju ne bih preporučio. Odličan sam u marketingu. Zbog mog iskustva sa fiatom, FAS nije prodao bar 10-15 automobila. Toliko sam njih spasao maltretiranja Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 27, 2015 ??????????????? Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 27, 2015 Znaci i novo i polovno moze da bude i crno i belo Quote Share this post Link to post Share on other sites