totti 13160 Posted July 14, 2014 vešanje točkova kad naleti na rupu isto je jako prigušeno u kabini dok je to kod Stila a i sad kod Idee skroz druga priča, dosta bučnije. Tako je i meni na 407-ici. Tanji limovi, tanji i lošiji tepisi i tapaciri... Ovo je auto D segmenta i u tom pogledu sam očekivao više, ali ne kažem za džabe da je Golf 5 auto za njega, daleko kvalitetnije odrađen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 506 Posted July 14, 2014 Kada vec diskutujete,reci cu da su etisoni u 166 -ci puno kvalitetniji od onih u 159-ki. Pod dva taj 1.4 u GP bas voli da popije,imao je drug novog i nam da kada smo isli za Italiju da nam je pitrosnja sa klimom i tempom do 130 km/h bila skoro 8.5 l. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted July 14, 2014 Nisam baš siguran da je priča samo u limu, primetio sam da VW ima daleko više izolacije SVUDA, ispod auta, oko motora, ko zna šta se krije u unutrašnjosti izmedju limova, u svakom slučaju, dosta je prijatniji u kabini. To recimo nije priča kod Škode, ona je isto daleko bučnija unutra, isto su štedeli na materijalima (spašavaju ih tihi dizel motori) i izolaciji što je razumljivo jer Nemci neće da ugroze svoju glavnu marku VW. @zuntočuo sam te priče oko potrošnje, tj pratim ih upravo jer imam nameru da pazarim GP u skorije vreme i to bencamada, čini mi se da je to normalna potrošnja za taj motor i veličinu auta Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 506 Posted July 14, 2014 Pre bih isao na mjet,iskreno taj 1.4 od 77 ks ide bas kilavo.Sa plinom nemam pojma kako se slaze Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted July 14, 2014 (edited) Ne bi trebao da ima problema, Fiat ima odličan kvalitet motora za te stvari. Samo treba naći nekog manje ugaženog. Edited July 14, 2014 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 506 Posted July 14, 2014 E jbg,drug je prodao svog,kupljen nov u srb,dynamic oprema,2007,70/80000 na satu za neke smesne pare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomas 10 Posted July 14, 2014 Kao vlasnik bas tog GP-a 1.4, potrošnja po gradu ide oko 7,5 - 8l ali ne baš štedljive vožnje. Auto put ide oko 7 sa klimom i brzinom 120-130 km/h, kad se navuče 150 ide oko 8 bez problema. Za 20 dana idem na put pa ću premeriti još jednom čep-čep pa ćeš imati tačan info o potrošnji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted July 14, 2014 7.8-8lit znaci manje od 1.4 500La Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted July 14, 2014 @Tomasinformacije iz prve ruke, to ce biti super.Još kad bi imali kvalitetnije gorivo i auta bi manje trošila Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted July 14, 2014 7.8-8lit znaci manje od 1.4 500LaZnači maltene manje od 1.6 mjeta u 500L u Beogradu što je malo verovatno.Meni je prosečna potrošnja na 10.000km oko 7,5. Dominantno Beograd kratke relacije i stani kreni, 20% auto put sa brzinama do 170 i 15 posto magistrala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted July 14, 2014 E hvala Bogu! Najzad i Marko da nas nasmeje Quote Share this post Link to post Share on other sites
malac1971 0 Posted July 16, 2014 (edited) Evo da se i ja uključim u diskusiju. Ovo mi je već treći za redom FIAT (1. stilo 1,9JTD 120KS, 2004god., 2. GP 1.4 8V 77 KS LPG 2007.god. i sada 3. Novi Bravo 1.4 16V 90KS LPG 2012.god.). Moje mišljenje je da za pare koje dam dobijem dosta - u odnosu na nemce i francuze (napominjem da sam gledao samo automobile do 4 god starosti i do max. 80000km). Između ostalog dosta ljudi koje poznajem kupi za solidne pare solidan auto (uglavnoim se svodi na VW i Opel, sve navodno prva ugradnja), a onda počne da menja redom (dotrajalo) ili ne menja dok ne otkaže potpuno i neće da kaže realno koliko to košta. Smatram kada je FIAT ušao na naše tržište, da je to nacionalno vozilo, te da su servisi i delovi malo jeftiniji u odnosu na druge, ali se to na godišnjem nivou nakupi i postane razlika u korist FIAT. O ukusima ne treba raspravljati ali italijani su vodeći u dizajnu pa su mi i FIAT automobili uvek nekako modernijeg izgleda (sada mi za oko zapala Đulijeta, ipak je to ista škola). Italijani iako je nešto lošije znaju da upakuju i da to lepo izgleda u odnosu na druge. Na našem tržištu i dalje fama vlada "Nemac je Nemac" ali mislim da je to možda samo u najvišim klasama dok ovo što mi kupujemo nije baš takav kvalitet. Mislim da im Italijani u tom segmentu pariraju u zadnjih nekoliko godina, što se i vidi po polovnjacima koji se voze po našim drumovima. Pa opet, da kažem da sam svaki put išao da kupim nekog Nemca a kupio Italijana. Neka navika na servise, ulja i sl. ipak utiču na krajnju odluku. I što kažu: I žena i svalerka mogu da su sa sela, ali auto mora biti iz Italije!!!. Edited July 16, 2014 by malac1971 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted July 16, 2014 To kažu za Nemce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2870 Posted July 16, 2014 Nisu ni Nemci neki bauk, samo treba naći dobar primerak. Nadam se da grešim, ali smatram da će Julija biti opasno lupanje po ušima barem još 2-3 godine iako je u osnovi jako slična Bravu, Cromi i Delti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 506 Posted July 16, 2014 nista nemac ne pruza toliko vise da vredi tih para i brige oko kradje Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted July 16, 2014 Još uvek Italijani ne pariraju u nekim segmentima same kabine vozača i putnika tipa unutrašnje izolacije i materijala korišćenih u unutrašnjosti ali zato ih u motorizaciji ostavljaju daleko iza sebe, dokaz za to je JTD, pa multiJet a o ovim mali zverima tJet i multiAir da ne pričamo. Ali ta unutrašnjost i izolacija ne vredi toliko para koliko su na ceni + ne moraš da spavaš otvorenih očiju što je meni jako bitna stavka kod kupovine auta jer auto kupujem da on meni služi a ne ja njemu.Julija biti opasno lupanje po ušima barem još 2-3 godine iako je u osnovi jako slična Bravu, Cromi i Delti. gospodjica Julija je nesto do sada najkvalitetnije što je izašlo iz njihovih pogona u zadnjih nekoliko godina Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 16, 2014 Daj ne lupetajte, kako nemac ne pruža. Svako jutro se obraduješ kada ugledaš svog A4 recimo na parkingu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2870 Posted July 16, 2014 gospodjica Julija je nesto do sada najkvalitetnije što je izašlo iz njihovih pogona u zadnjih nekoliko godina Verujem da jeste, ali u skladu sa tim pretpostavljam da mora i da košta njeno održavanje fino. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted July 16, 2014 Vala ima sta i da odrzavas ja bih bio presrecan i MITO da imam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2870 Posted July 16, 2014 Meni MiTo suviše sićušno deluje. Stao sam par puta uporedo sa njim i rekao bih da je poprilično manji od Stila. Nekako mi je od Alfi i dalje najlepša 159, a i sada se već fino odvaja sa cenom u odnosu na MiTo i Juliju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted July 16, 2014 Manja je od Stila sigurno, ako se ne varam radi se na platformi GP-a.Jedini minus mi je sto su svi ti bocni prozori nekako mali pa mi ostatak auta dijeluje napuhano.Sto se kvalitete tice, kod mog faksa stoji jedna koja se prije koji tjedan zabila mislim u octaviu kojoj je otisao zadnji branik i vrata gepeka, a mitu pukla maska i okvir tablice hahah Quote Share this post Link to post Share on other sites
malac1971 0 Posted July 16, 2014 marko.jankovic slazem se da je A4 super, ali sam napisao da samtram da ulozene pare u kupovinu, kao i odrzavanje bilo kog italijanskog automobila, je neuporedivo isplativije od tog A4, a da ta razlika u ceni poslednjih godina ne opravdava toliki dobitak ili boljitak. Smatram da danas nije problem kupiti zver od auta (audi, BMW i sl.) za neke relativno prihvatljive pare, ali onda odrzavanje... U svoj ovoj prici uvek ima subjektivizma (kao kod benzin - dizel - LPG), te 'e uvek biti ljudi koji 'e \eleti da voze "mecku" iako je stara 25 godina jer "od te nema bolje" i sl. Kada sam kupovao moje prethodne, ali i sadasnji auto, za neki nemacki auto sa opremom koju sam kupio u FIAT-u sam morao da dodam oko 2000 evra više ili pak da kupim stariji auto ili sa mnogo više kilometraze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22911 Posted July 16, 2014 Mislim da nisi razumeo Marka, bio je ironican, tj. hteo je reci da kad shvatis da ti niko nije ukrao auto obuzme te osecaj srece i zadovoljstva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 17, 2014 (edited) Naravno da sam bio ironičan. Pre neki dan pričam sa tetkom, neki njeni prijatelji su došli iz austrije sa novim A4. Ukrali su ga na Ceraku, posle par dana su zvali i tražili otkup 5000€. Ovi su se obratili u muriju, ali naravno nikakva vajda. Moje mišljenje je da je generalno VW kvalitetniji od Fiata, ali ne toliko koliko je precenjen, NAROČITO kao POLOVNJAK. I stvarno mi ne treba ta briga u životu, tj zadovoljstvo da se obradujem kada ga vidim da na parkingu.Kada smo kod čuvenog VW kvaliteta, drugaru je na Golfu 6 1.6TDi crkao hladnjak klime. Auto je star 3 godine, nov kupljen ovde i malo je prešao, i nije udaran. Ne znam kako može da procuri hladnjak na autu starom 3 godine.P.S.Ono za krađu i obradovanje ne pričam baš napamet. Kada sam bio klinac, negde 1989 su nam ukrali Opel Asconu. Dobro se sećam kako je ćale zaurlao sa terase kada je video da nema auta. A napolju proleće, lepo vreme, ustao čovek da se protegne i ide na posao, izašao na terasu da udahne svežeg vazduha, i iznenađenje Jbg, i Opelo je njemačko auto, što bi neki rekli. Sreća pa su ga našli. Edited July 17, 2014 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted July 17, 2014 Daj ne lupetajte, kako nemac ne pruža. Svako jutro se obraduješ kada ugledaš svog A4 recimo na parkingu. upravo tako Quote Share this post Link to post Share on other sites