kole21 0 Posted October 23, 2013 Pozdrav, Imam Stila 1.6 16v + TNG. Imam jedan fantomski problem, tj. nekada se desava ovo sto cu napisati, a nekada ne! Vozim auto normalno i kada predjem 3000 obrtaja, kao da ukljuci neku blokadu, i nema sanse vise da predjem tih 3000 obrtaja, desavalo mi se cak i par puta da auto stoji na 850 obrtaja i da uopste ne reaguje na papucicu gasa. Sve bi ovo bilo ok da se to meni desava stalno i svaki dan, ali meni se to desi u par dana jednom, i nema pravila da li je auto zagrejan ili nije, nema pravila jel na benzinu ili plinu, trazio sam ovde po forumu nisam video da neko ima identican problem. Ako neko zna o cemu se ovde radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vostinic 0 Posted October 23, 2013 Ja sam imao isti problem na JTD 115, a problem j bio sto se otkačilo crevo na sondi za turbinu koja idu na usisnoj grani.To su dva mala creva koje daju komande turbini.Nije imao snagu i nije prelazio neki broj obrtaja i nije reagovao na gas.Ne znam da li je kod tebe isti problem niti da li će ti ovo moje iskustvo nesto znaciti.Ako treba jos neka dodatna informacija tu sam.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole21 0 Posted October 23, 2013 Hvala na info ali ja sam 1.6 benzin + TNG, sta bi to na mojim kolima znacilo?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 23, 2013 proveri na diagnostici lambda sonde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole21 0 Posted October 23, 2013 Bio sam na dijagnostici, na dijagnostici mi izbacuje gresku na klapni gasa. Ali nije ona, menjao sam je auto se isto ponasao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted October 23, 2013 (edited) Ocigledno auto udje u safe mode (bezbedan rezim rada) i nedozvoljava voznju neispravnog automobila. Neki od senzora ili bobina prave zezanciju. Kao sto rece Gusar. Proveri na diagnostici sta je problem i to zameni. Mislim da nije nista strasno. Edit: pa oko klapne gasa ima neki problem. Probaj ocisti je mozda se zaprljala ili nesto trece. Malo se pozabavi dublje problematikom. Eliminisi prvo problem voznjom na benzin pa vidi mozda plin pravi zajebancije sa sondama i slicno.Ako se isto dogadja i na benzinu znaci da nije do plina pa idi dalje.Probaj drugu klapnu ako imas mogucnosti, ali uradi adaptaciju klapne posle zamene..... Edited October 23, 2013 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted October 23, 2013 ECU ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 23, 2013 Da, komp.Možeš da pročitaš usput ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43499 ...ali, kod tebe je skoro sigurno ECU. Čitaj ovo:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=48755 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole21 0 Posted October 24, 2013 Ijaooooooooooooooooooooooooooooooooooooooode 500e Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 24, 2013 Kakvih bre 500 evra, odakle ti to...Ako je komp neće koštati ni pola od toga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 24, 2013 Verovatno mu mehanicar preferira Wv vozila Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted October 27, 2013 Odmah ECU!?! Teško je proglasiti ECU mrtvim na osnovu datih informacija. Dijagnostika kaže klapna i oko klapne treba tražiti kvar. Idemo redom:- Potenciomer gasa (TPS)-Ožičenje (greška u konetorskoj vezi,prekinuta žica,oksidacija usled vlage.....)-Klapna gasa (zaprljanost ulaza,step motor)-Zadnja stvar u celoj priči (posle provere signala,naponskih veličina i vrednosti otpora ) je ECU.-ECU može da se reparira i cena je znatno niža od pomenute 500 ev. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rikizoran 0 Posted May 9, 2016 (edited) Imam fiat stilo 1.6, 2001 godiste.Do sad nisam imao vecih problema sa njim ali nedavno mi je pocelo da se desava sledece: 1. Auto u voznji nece da primi gas jednostavno papučica za gas ne reaguje, auto se ponekad ugasi ponekad ostane da radi u leru.Ovo se desava bez obzira da li vozim na plin ili benzin. Kada ugasim kola posle 3-4 minute auto radi normalno.Ovo se ne dešava stalno, dešava se jednom u 2-3 nedelje 2. Pri paljenju motor odmah dostigne veliki broj obrtaja pa se broj obrtaja polako vrati na normalu i onda tek pocinjem da vozim. Ovo se takodje ne desava stalno takodje se desava jednom u 2-3 nedelje i ukoliko se desi onda se desi i gore pomenuta cinjenica da u toku voznje ne prima gas. Odvezao sam ga do majstora on jeposumnjao da nesto nije u redu sa kompjuterom ,servisirao sam kompjuter, posle servisa dijagnostika pokazuje sledece nepravilnosti: štop kontakt, leptir , senzor u usisnoj grani. Molim Vas za savet Puno pozdrava Edited May 9, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 9, 2016 @rikizoran Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Inače, i ja bih odmah rekao komp. Ali, ti si njega već radio, pa i dalje imaš isti problem. Pogledaće temu @crnisale, pa ćeš imati i dodatni info. Dešavao se isti problem i meni na prošlom Stilu koji je bio 1.6, ali nisam stigao da vidim šta je bilo. Desilo mi se 2-3 puta u razmaku od par meseci, prvi put nakon stajanja u koloni jedno sat vremena po visokoj temperaturi, i uvek nešto tako kad je bilo baš toplo. Rečeno mi je tada da je verovatno komp počeo da brljavi, ali ništa nisam dirao jer je auto ubrzo završio karijeru u udesu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted May 9, 2016 Postavi koje greske ispisuje P1220,P1121,P1122 itd. Ako je ecu dobro popravljen,moze biti problem u leptiru gasa-tps ili kontakti na dzeku. Moze biti i motor u leptiru gasa,bilo price o tome. Na kraju ecu ,reklamacija! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dinja 0 Posted May 11, 2016 Nesto slicno se skoro desavalo mom stricu na Seat Ibici 1.4,isto papucica nije reagovala na gas koliko god da stiskas,pa proradi,pa opet zabode i tako u krug... Kod njega se ispostavilo da je klapna pravila problem,bila je cista bukvalno da mozes da se ogledas ali neka elektronika riknula i pravila problem,kupio polovnu prljavu do boga,namestio i resio problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
GogyBG 0 Posted June 8, 2016 Nadam se da sam na dobrom mestu :-) Imam Fiat stilo 1.6 2002 godiste i gasi mi se kako i kad mu se prohte :-) .Prvi majstor je sumnjao na leptir gasa pa ga je cistio, al dzaba, pa sam isao dalje i vise majstora mi je reklo da je kompjuter, servisirao sam postojeci ali opet se isto desava. E sad, interesuje me znate li gde ima "jeftinih" kompjutera :-) ili sto rece kole 21 "ode 500 eur-a" Unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted June 8, 2016 Šta ispiše na displeju, ako ispiše, kada se ugasi? Koje su greške. Gde je servisiran ECU? Gde je postavljen nakon servisiranja? Da krenemo nekim redom jer ovako nemamo potpunu sliku problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted June 8, 2016 ja pisah gore o tome.... zasto odmah reparacija kompjutera? Desava se ne retko ali se desava da je kompjuter problem ali pre kompjutera ima dosta toga da se pregleda. Vidis i u svemogucoj dijagnostici imas moguce uzroke kvara a to su obicno signali naponi senzori aktuatori pa tek onda kompjuter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
GogyBG 0 Posted June 9, 2016 Ex zulurbr, ispise svasta, i vecinom uvek neka druga poruka od visoke temperature,lost ... (nesto), ASR failure (mislim da se tako pise), popali sijalice na tabli a najcesce pali u kombinaciji od akumulatora i jos neke, pisne (da zvuk) jedanput ili dva puta i ugasi se. ECU je majstor servisirao kod nekog "svog" kaze proveren :-), ECU postavljen na isto mesto, a posto se gasenje ponavljalo prebacen kod akumulatora, i opet isto, gasi se kad i koliko hoce. Regolari, moras razumeti nas obicne "smrtnike" da ne kazem neznalice :-) koji dodjemo do majstora da nam "nesto" popravi, i ako on kaze treba ovo... pa verovatno treba :-) itd itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MILOS777 0 Posted May 17, 2018 (edited) Pozdrav ljudi imam problem sa Fiat Stilom 1,6 16v 2002 godiste. Ne prima gas tj ne daje mi uopste obrtaje na kontrolu tablu inace auto vuce po malo i maksimum snagu koju mogu da uzmem iz njega je 40km/h. Sve je pocelo tako sto se auto ugasio tokom voznje i kad sam probao ponovo da ga pokrenem upalila se lampica zuti trouglic sa uzvicnikom. I potom ne podize obrtaje uopste na kontrolnoj tabli ali se cuje da se daje gas do neke granice gde pocne neko lupkanje na prednjoj desnoj strani. Da li moze neka pomoc ako zna neko nesto o ovome unapred zahvalan. Edited May 19, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted May 18, 2018 Odmah u servis. To što lupa može biti razvod, a to nije dobro. Motorni računar, senzor ... 1 MILOS777 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted May 18, 2018 Drugar je imao slične simptome dok nije izmestio ECU na neko drugo mesto, a mislim da je usput isti popravio ili menjao. Proguglaj malo na tu temu. 1 MILOS777 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MILOS777 0 Posted May 18, 2018 (edited) Da,da proitao sam negde da mogu biti senzori Premestio sam ECU na kuciste od akumulatora planiram da ga zamenim ali sam hteo da se posavetujem sa nekim mozda nije u pitanju ECU Edited May 18, 2018 by MILOS777 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola014 0 Posted August 12, 2018 (edited) Cao svima, imam jedan veliki problem sa kolima u pitanju je Fiat Stilo 1.6 16v 2006 godiste Hecbek, bezninac sa ugradjenim plinom, auto sam uzeo pre godinu i vise i do skoro bio prezadovoljan medjutim pocelo je da mu se desava nesto jako cudno. U toku voznje auto jednostavno izgubi snagu i pade na 1000 obrtaja dajem gas do kraja medjutim ni da se makne mili po zemlji u tom trenutku auto mora da se iskljuci, i onda ponovo upali i onda krece medjutim kada mu se desi ovakav problem obicno se posle par minuta desi opet i opet isto ugasi uplali i tako 2 ili 3 puta posle toga on ide normalno, nema problema. Zanimljivo je da se to nikada nije desilo na otvorenom putu i ako mu nekad bas dajem gas i malo ga silim da vidim kako ce ici tu nema nikakav problem ide kao metak, medjutim u gradu mu se to svakodnevno desava. Bio sam naravno kod vise njih ali niko ne moze da ustanovi sta je to, i da zaboravio sam da napomenem da je u poslednje vreme od kad se problem i pojavio verovatno ili mozda pre toga u toku voznje ispod haube se cuje nesto kao da auto pocne da cici, neki zvuci se cuju majstor ne zna sta je to i sta bi moglo biti, e sad dok ga vozim nekad se cuje nekad ne nema nikakvih pravila, ne remeti nikakav rad ali bas iritira, i da s vremna na vreme izbaci gresku Chek Engine. Ako je iko imao slican problem zamolio bij da se javi jer vise ne znam sta cu da radim dal da ga popravljam ili da ga jednostavno gurnem u neki kanal Hvala Edited August 12, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites