Jump to content
FAS Goran
kole21

Fiat Stilo 1.6 16v - ne reaguje na davanje gasa

Recommended Posts

Pozdrav,

 

Imam Stila 1.6 16v + TNG.

Imam jedan fantomski problem, tj. nekada se desava ovo sto cu napisati, a nekada ne!

 

Vozim auto normalno i kada predjem 3000 obrtaja, kao da ukljuci neku blokadu, i nema sanse vise da predjem tih 3000 obrtaja, desavalo mi se cak i par puta da auto stoji na 850 obrtaja i da uopste ne reaguje na papucicu gasa.

Sve bi ovo bilo ok da se to meni desava stalno i svaki dan, ali meni se to desi u par dana jednom, i nema pravila da li je auto zagrejan ili nije, nema pravila jel na benzinu ili plinu, trazio sam ovde po forumu nisam video da neko ima identican problem. Ako neko zna o cemu se ovde radi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao isti problem na JTD 115, a problem j bio sto se otkačilo crevo na sondi za turbinu koja idu na usisnoj grani.To su dva mala creva koje daju komande turbini.Nije imao snagu i nije prelazio neki broj obrtaja i nije reagovao na gas.Ne znam da li je kod tebe isti problem niti da li će ti ovo moje iskustvo nesto znaciti.Ako treba jos neka dodatna informacija tu sam.Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam na dijagnostici, na dijagnostici mi izbacuje gresku na klapni gasa. Ali nije ona, menjao sam je auto se isto ponasao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocigledno auto udje u  safe mode (bezbedan rezim rada) i nedozvoljava voznju neispravnog automobila. Neki od senzora ili bobina prave zezanciju. Kao sto rece Gusar. Proveri na diagnostici sta je problem i to zameni. Mislim da nije nista strasno.

 

Edit: pa oko klapne gasa ima neki problem. Probaj ocisti je mozda se zaprljala ili nesto trece. Malo se pozabavi dublje problematikom. Eliminisi prvo problem voznjom na benzin pa vidi mozda plin pravi zajebancije sa sondama i slicno.Ako se isto dogadja i na benzinu znaci da nije do plina pa idi dalje.

Probaj drugu klapnu ako imas mogucnosti, ali uradi adaptaciju klapne posle zamene.....

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odmah ECU!?! Teško je proglasiti ECU mrtvim na osnovu datih informacija. Dijagnostika kaže klapna i oko klapne treba tražiti kvar. Idemo redom:

- Potenciomer gasa (TPS)

-Ožičenje (greška u konetorskoj vezi,prekinuta žica,oksidacija usled vlage.....)

-Klapna gasa (zaprljanost ulaza,step motor)

-Zadnja stvar u celoj priči (posle provere signala,naponskih veličina i vrednosti otpora ) je ECU.

-ECU može da se reparira i cena je znatno niža od pomenute 500 ev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam fiat stilo 1.6, 2001 godiste.Do sad nisam imao vecih problema sa njim ali nedavno mi je pocelo da se desava sledece:

 

1. Auto u voznji nece da primi gas jednostavno papučica za gas ne reaguje, auto se ponekad ugasi ponekad ostane da radi u leru.Ovo se desava bez obzira da li vozim na plin ili benzin.

Kada ugasim kola posle 3-4 minute auto radi normalno.Ovo se ne dešava stalno, dešava se jednom u 2-3 nedelje  2. Pri paljenju motor odmah dostigne veliki broj obrtaja pa se broj obrtaja polako vrati na normalu i onda tek pocinjem da vozim. Ovo se takodje ne desava stalno takodje se desava jednom u 2-3 nedelje i ukoliko se desi onda se desi i gore pomenuta cinjenica da u toku voznje ne prima gas.

Odvezao sam ga do majstora on jeposumnjao da nesto nije u redu sa kompjuterom ,servisirao sam kompjuter, posle servisa dijagnostika pokazuje sledece nepravilnosti: štop kontakt, leptir , senzor u usisnoj grani.

 

Molim Vas za savet

Puno pozdrava

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rikizoran

 

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

 

Inače, i ja bih odmah rekao komp. Ali, ti si njega već radio, pa i dalje imaš isti problem. Pogledaće temu @crnisale, pa ćeš imati i dodatni info. :thumbup: 

Dešavao se isti problem i meni na prošlom Stilu koji je bio 1.6, ali nisam stigao da vidim šta je bilo. Desilo mi se 2-3 puta u razmaku od par meseci, prvi put nakon stajanja u koloni jedno sat vremena po visokoj temperaturi, i uvek nešto tako kad je bilo baš toplo. Rečeno mi je tada da je verovatno komp počeo da brljavi, ali ništa nisam dirao jer je auto ubrzo završio karijeru u udesu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postavi koje greske ispisuje P1220,P1121,P1122 itd.

Ako je ecu dobro popravljen,moze biti problem u leptiru gasa-tps ili kontakti na dzeku.

Moze biti i motor u leptiru gasa,bilo price o tome.

Na kraju ecu ,reklamacija!:rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto slicno se skoro desavalo mom stricu na Seat Ibici 1.4,isto papucica nije reagovala na gas koliko god da stiskas,pa proradi,pa opet zabode i tako u krug...

Kod njega se ispostavilo da je klapna pravila problem,bila je cista bukvalno da mozes da se ogledas ali neka elektronika riknula i pravila problem,kupio polovnu prljavu do boga,namestio i resio problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da sam na dobrom mestu :-)

Imam Fiat stilo 1.6 2002 godiste i gasi mi se kako i kad  mu se prohte :-) .Prvi majstor je sumnjao na leptir gasa pa ga je cistio, al dzaba, pa sam isao dalje i vise majstora mi je reklo da je kompjuter, servisirao sam postojeci ali opet se isto desava. E sad, interesuje me znate li gde ima "jeftinih" kompjutera :-) ili sto rece kole 21 "ode 500 eur-a"

Unapred hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta ispiše na displeju, ako ispiše, kada se ugasi?

Koje su greške.

Gde je servisiran ECU?

Gde je postavljen nakon servisiranja?

Da krenemo nekim redom jer ovako nemamo potpunu sliku problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja pisah gore o tome....
zasto odmah reparacija kompjutera? Desava se ne retko ali se desava da je kompjuter problem ali pre kompjutera ima dosta toga da se pregleda. Vidis i u svemogucoj dijagnostici imas moguce uzroke kvara a to su obicno signali naponi senzori aktuatori pa tek onda kompjuter.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ex zulurbr, ispise svasta, i vecinom uvek neka druga poruka od visoke temperature,lost ... (nesto), ASR failure (mislim da se tako pise), popali sijalice na tabli a najcesce pali u kombinaciji od akumulatora i jos neke, pisne (da zvuk) jedanput ili dva puta i ugasi se. ECU je majstor servisirao kod nekog "svog" kaze proveren :-), ECU postavljen na isto mesto, a posto se gasenje ponavljalo prebacen kod akumulatora, i opet isto, gasi se kad i koliko hoce. 

Regolari, moras razumeti nas obicne "smrtnike" da ne kazem neznalice :-) koji dodjemo do majstora da nam "nesto" popravi, i ako on kaze treba ovo... pa verovatno treba :-) itd itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi imam problem sa Fiat Stilom 1,6 16v 2002 godiste. Ne prima gas tj ne daje mi uopste obrtaje na kontrolu tablu inace auto vuce po malo i maksimum snagu koju mogu da uzmem iz njega je 40km/h. Sve je pocelo tako sto se auto ugasio tokom voznje i kad sam probao ponovo da ga pokrenem upalila se lampica zuti trouglic sa uzvicnikom. I potom ne podize obrtaje uopste na kontrolnoj tabli ali se cuje da se daje gas do neke granice gde pocne neko lupkanje na prednjoj desnoj strani. Da li moze neka pomoc ako zna neko nesto o ovome unapred zahvalan.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar je imao slične simptome dok nije izmestio ECU na neko drugo mesto, a mislim da je usput isti popravio ili menjao. Proguglaj malo na tu temu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,da proitao sam negde da mogu biti senzori 
Premestio sam ECU na kuciste od akumulatora planiram da ga zamenim ali sam hteo da se posavetujem sa nekim mozda nije u pitanju ECU

Edited by MILOS777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima, imam jedan veliki problem sa kolima u pitanju je Fiat Stilo 1.6 16v 2006 godiste Hecbek, bezninac sa ugradjenim plinom, auto sam uzeo pre godinu i vise i do skoro bio prezadovoljan medjutim pocelo je da mu se desava nesto jako cudno.

 

U toku voznje auto jednostavno izgubi snagu i pade na 1000 obrtaja dajem gas do kraja medjutim ni da se makne mili po zemlji u tom trenutku auto mora da se iskljuci, i onda ponovo upali i onda krece medjutim kada mu se desi ovakav problem obicno se posle par minuta desi opet i opet isto ugasi uplali i tako 2 ili 3 puta posle toga on ide normalno, nema problema. Zanimljivo je da se to nikada nije desilo na otvorenom putu i ako mu nekad bas dajem gas i malo ga silim da vidim kako ce ici tu nema nikakav problem ide kao metak, medjutim u gradu mu se to svakodnevno desava.

 

Bio sam naravno kod vise njih ali niko ne moze da ustanovi sta je to, i da zaboravio sam da napomenem da je u poslednje vreme od kad se problem i pojavio verovatno ili mozda pre toga u toku voznje ispod haube se cuje nesto kao da auto pocne da cici, neki zvuci se cuju majstor ne zna sta je to i sta bi moglo biti, e sad dok ga vozim nekad se cuje nekad ne nema nikakvih pravila, ne remeti nikakav rad  ali bas iritira, i da s vremna na vreme izbaci gresku Chek Engine. Ako je iko imao slican problem zamolio bij da se javi jer vise ne znam sta cu da radim dal da ga popravljam ili da ga jednostavno gurnem u neki kanal

 

Hvala

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...