Jump to content
FAS Goran
Majstor_Paja

Lancia Kappa 2.0 20v - problem sa obrtajima motora / visok ler

Recommended Posts

Pre par dana sam isao da uzmem motor za moju Lanciu jer sam ga prethodno s*ebo zbog udarca kamena u karter pa je auto vozen 20tak km bez ulja ali je i dalje u voznom stanju ali nebitno sad to (a mozda je i bitno zbog nastalih ostecenja)

-Juce kad sam stigo u Beograd ,stao na semafor i poce auto da dize obrtaje na 2.500 do 3.000 obrtaja...Poceo sam da se pitam sta se desava..Kad radi na metanu,dam bilo koji pokazivac pravca,obrtaji pocnu da opadaju kako migavac blink-ne...Na benzinu ne

 

-Auto sutra ide kod majstora da se stavi drugi motor koji je kupljen od clana foruma koji je prodao auto u delovima pa bih voleo da znam koji to senzor pravi problem...Nakon toga odnosno posle nekog vremena auto to vise nije radio..Sve ok evo i sad je sve okej auto drzi ler 800 na benzinu a na metanu 1000...Nije mi jasno nista..Ne zelim da sjebem ovaj motor pa ako mozete pomozite mi da pronadjem kvar i ako ste imali slicna iskustva,recite mi sta prvo da proveravam..Protokomer?

 

Da dodam : Kad dam gas auto kao da se  ugusi na tren i dobije obrtaje u leru ..Kad je hladan motor hoce da se gasi i kad dam gas jedva primi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahha vidi gde je vezna masa od metanskog kompjutera verovatno na migavce.... tu trazi kratki spoj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne samo to i kad upalim bilo koji potrosac, npr podizac stakla,on cimne...Klima,on cimne...Svetlo on cimne itd..Bilo sta da upalim sto malo povuce struju on mora cimne i to ti je...A kad treperi "engine check" na instrumental tabli,to je nocna mora...ne moz da vozis uopste odnosno ne mozes da podjes kolko cima...

 

Nego to je sad manje bitno,resice se i to..Hocu da znam sta me ovo zeza oko lera 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako kazes da na benzinu radi normalno onda je definitivno pala neka masa sa metanskog kompjutera I to te zajebava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da si u pravu i to ima velike logike...Eventualno tome doprinosi neka zapusena dizna...Ali ler gas se dizao i na benzinu i na metanu :S ..Ujutro kad ga upalim na benzin jedva radi i jedva prima gas u mestu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!

Dakle, sve dosadašnje probleme sam više-manje rešio i sad uživam u vožnji, ali...ne lezi vraže...od pre 2 meseca imam problem sa ler gasom, i na plinu i na benzinu. Kad startuem hladan auto (sve jedno koje gorivo), radi prvo na oko 1200o/min što bi trebalo da bude normalno. Nakon 5-6 min vožnje, broj obrtaja pada na 750-800 što je opet ok...ali kako se auto zagreva do radne temperature, pogotovu u ovim toplim danima, obrtaji porastu i teško padaju ispod 1000o/min...promenio sam tri step motora i isto se ponaša (plin/benzin)...Napominjem da gas prima normalno, ubrzava linearno, bez seckanja ide i do 200km/h...i što bi rekli mi Nišlije, koj mu je sad moj???...gde da tražim kvar???...Pozdrav

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!

Dakle, sve dosadašnje probleme sam više-manje rešio i sad uživam u vožnji, ali...ne lezi vraže...od pre 2 meseca imam problem sa ler gasom, i na plinu i na benzinu. Kad startuem hladan auto (sve jedno koje gorivo), radi prvo na oko 1200o/min što bi trebalo da bude normalno. Nakon 5-6 min vožnje, broj obrtaja pada na 750-800 što je opet ok...ali kako se auto zagreva do radne temperature, pogotovu u ovim toplim danima, obrtaji porastu i teško padaju ispod 1000o/min...promenio sam tri step motora i isto se ponaša (plin/benzin)...Napominjem da gas prima normalno, ubrzava linearno, bez seckanja ide i do 200km/h...i što bi rekli mi Nišlije, koj mu je sad moj???...gde da tražim kvar???...Pozdrav

Druže da li si rešio problem ler gasa na kolima , ja imam lybru 1.6 i kompletno mi se isto ponaša kao što si opisao na forumu. pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, jos uvek me zeza, sada je jos gore, mislim češće...potrošnja se ne menja, na 100km potroši 14 do 15 L plina, vuče ko blesav, ali kad hoću da prikočim u leru samo što se ne ugasi, padne ispod 500....zapaliću je!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda ti je i komp zviznuo pitanje je.Ako si sve menjao kao sto si mi pricao i nista od toga nije uspelo onda je moguce da je to.Mozda neka bobina ili nesto.Stvarno nisam pametan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta mislite o MAP senzoru, citao sam da Alfisti imaju identicne probleme i da je u 90% bio MAP senzor koji zezne parametre pritiska..to jos nisam probao jer NE ZNAM GDE SE NALAZI NA KAPPI...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelji, posle godinu dana uspesne voznje bez ikakvih problema, pre otprilike 3 meseca (pocetak vrucina), ponovo mi se javlja problem sa podizanjem broja obrtaja. Upalim je normalno na benz, prebacim na gas, vozim se po gradu pola sata i odjednom pocne da divlja, dize i do 3500o/min, drzi tako minut dva pa spusti na 800...nikakvo gasenje i ponovno paljenje ne pomaze, sam podize i spusta....znaci, povremeno - ne uvek....creva za vazduh su izlepljena od protokomera do klapne armiranim izolirom, druga manja creva izgledaju ok...kad skinem kontakt step motora broj obrtaja padne, menjao step i isto se ponasa....imao sam slican problem prosle godine kada sam ustanovio da propusta ventil pritiska goriva...on je povremeno propustao benzin za vreme rada na plin i podizao obrtaje ali sam ga zastopovao i to se smirilo....znaci, vuce, ujeda i na benz i na plin ali kad se malo ugreje, povremeno divlja sa obrtajima...koj mu je moj?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od skoro mi se javio problem. Kad upalim auto, podigne ler gas normalno, na 1200 obrtaja dok zagreje. spusta lagano obrtaje i kad predje 70 stepeni, krece da podize ler, dok ne podigne na 1050-1100, na radnoj temperaturi 80-90c. Da li neko zna zasto se to desava.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...