Majstor_Paja 92 Posted October 22, 2013 Pre par dana sam isao da uzmem motor za moju Lanciu jer sam ga prethodno s*ebo zbog udarca kamena u karter pa je auto vozen 20tak km bez ulja ali je i dalje u voznom stanju ali nebitno sad to (a mozda je i bitno zbog nastalih ostecenja)-Juce kad sam stigo u Beograd ,stao na semafor i poce auto da dize obrtaje na 2.500 do 3.000 obrtaja...Poceo sam da se pitam sta se desava..Kad radi na metanu,dam bilo koji pokazivac pravca,obrtaji pocnu da opadaju kako migavac blink-ne...Na benzinu ne -Auto sutra ide kod majstora da se stavi drugi motor koji je kupljen od clana foruma koji je prodao auto u delovima pa bih voleo da znam koji to senzor pravi problem...Nakon toga odnosno posle nekog vremena auto to vise nije radio..Sve ok evo i sad je sve okej auto drzi ler 800 na benzinu a na metanu 1000...Nije mi jasno nista..Ne zelim da sjebem ovaj motor pa ako mozete pomozite mi da pronadjem kvar i ako ste imali slicna iskustva,recite mi sta prvo da proveravam..Protokomer? Da dodam : Kad dam gas auto kao da se ugusi na tren i dobije obrtaje u leru ..Kad je hladan motor hoce da se gasi i kad dam gas jedva primi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 22, 2013 hahahha vidi gde je vezna masa od metanskog kompjutera verovatno na migavce.... tu trazi kratki spoj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted October 22, 2013 Ma ne samo to i kad upalim bilo koji potrosac, npr podizac stakla,on cimne...Klima,on cimne...Svetlo on cimne itd..Bilo sta da upalim sto malo povuce struju on mora cimne i to ti je...A kad treperi "engine check" na instrumental tabli,to je nocna mora...ne moz da vozis uopste odnosno ne mozes da podjes kolko cima... Nego to je sad manje bitno,resice se i to..Hocu da znam sta me ovo zeza oko lera Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 22, 2013 ako kazes da na benzinu radi normalno onda je definitivno pala neka masa sa metanskog kompjutera I to te zajebava Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted October 22, 2013 Verujem da si u pravu i to ima velike logike...Eventualno tome doprinosi neka zapusena dizna...Ali ler gas se dizao i na benzinu i na metanu :S ..Ujutro kad ga upalim na benzin jedva radi i jedva prima gas u mestu Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted November 17, 2013 I sta je bilo na kraju... sta si ustanovio da je bio problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted November 20, 2013 Izgleda da svemu ovome doprinosi kompjuter koji je slogirao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasco_kappa 0 Posted June 3, 2015 (edited) Pozdrav svima!Dakle, sve dosadašnje probleme sam više-manje rešio i sad uživam u vožnji, ali...ne lezi vraže...od pre 2 meseca imam problem sa ler gasom, i na plinu i na benzinu. Kad startuem hladan auto (sve jedno koje gorivo), radi prvo na oko 1200o/min što bi trebalo da bude normalno. Nakon 5-6 min vožnje, broj obrtaja pada na 750-800 što je opet ok...ali kako se auto zagreva do radne temperature, pogotovu u ovim toplim danima, obrtaji porastu i teško padaju ispod 1000o/min...promenio sam tri step motora i isto se ponaša (plin/benzin)...Napominjem da gas prima normalno, ubrzava linearno, bez seckanja ide i do 200km/h...i što bi rekli mi Nišlije, koj mu je sad moj???...gde da tražim kvar???...Pozdrav Edited June 3, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted June 3, 2015 Proveri da ne vuče negde falš vazduh. Takođe detaljno pregledaj vakuum creva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted June 3, 2015 Operi usis i leptir gasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
msg4zaza 0 Posted June 11, 2015 Pozdrav svima!Dakle, sve dosadašnje probleme sam više-manje rešio i sad uživam u vožnji, ali...ne lezi vraže...od pre 2 meseca imam problem sa ler gasom, i na plinu i na benzinu. Kad startuem hladan auto (sve jedno koje gorivo), radi prvo na oko 1200o/min što bi trebalo da bude normalno. Nakon 5-6 min vožnje, broj obrtaja pada na 750-800 što je opet ok...ali kako se auto zagreva do radne temperature, pogotovu u ovim toplim danima, obrtaji porastu i teško padaju ispod 1000o/min...promenio sam tri step motora i isto se ponaša (plin/benzin)...Napominjem da gas prima normalno, ubrzava linearno, bez seckanja ide i do 200km/h...i što bi rekli mi Nišlije, koj mu je sad moj???...gde da tražim kvar???...Pozdrav Druže da li si rešio problem ler gasa na kolima , ja imam lybru 1.6 i kompletno mi se isto ponaša kao što si opisao na forumu. pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted June 11, 2015 Nisam posto se to desilo samo jednom i posle se vise nije desavalo.Samo od sebe se resilo a kako, ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasco_kappa 0 Posted June 14, 2015 Ne, jos uvek me zeza, sada je jos gore, mislim češće...potrošnja se ne menja, na 100km potroši 14 do 15 L plina, vuče ko blesav, ali kad hoću da prikočim u leru samo što se ne ugasi, padne ispod 500....zapaliću je!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted June 14, 2015 Mozda ti je i komp zviznuo pitanje je.Ako si sve menjao kao sto si mi pricao i nista od toga nije uspelo onda je moguce da je to.Mozda neka bobina ili nesto.Stvarno nisam pametan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasco_kappa 0 Posted June 14, 2015 A sta mislite o MAP senzoru, citao sam da Alfisti imaju identicne probleme i da je u 90% bio MAP senzor koji zezne parametre pritiska..to jos nisam probao jer NE ZNAM GDE SE NALAZI NA KAPPI...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted June 15, 2015 On ti je tu pored protokomera na starom tipu Kape. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasco_kappa 0 Posted August 28, 2016 (edited) Prijatelji, posle godinu dana uspesne voznje bez ikakvih problema, pre otprilike 3 meseca (pocetak vrucina), ponovo mi se javlja problem sa podizanjem broja obrtaja. Upalim je normalno na benz, prebacim na gas, vozim se po gradu pola sata i odjednom pocne da divlja, dize i do 3500o/min, drzi tako minut dva pa spusti na 800...nikakvo gasenje i ponovno paljenje ne pomaze, sam podize i spusta....znaci, povremeno - ne uvek....creva za vazduh su izlepljena od protokomera do klapne armiranim izolirom, druga manja creva izgledaju ok...kad skinem kontakt step motora broj obrtaja padne, menjao step i isto se ponasa....imao sam slican problem prosle godine kada sam ustanovio da propusta ventil pritiska goriva...on je povremeno propustao benzin za vreme rada na plin i podizao obrtaje ali sam ga zastopovao i to se smirilo....znaci, vuce, ujeda i na benz i na plin ali kad se malo ugreje, povremeno divlja sa obrtajima...koj mu je moj? Edited September 1, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosKostic 23 Posted January 8, 2022 (edited) Od skoro mi se javio problem. Kad upalim auto, podigne ler gas normalno, na 1200 obrtaja dok zagreje. spusta lagano obrtaje i kad predje 70 stepeni, krece da podize ler, dok ne podigne na 1050-1100, na radnoj temperaturi 80-90c. Da li neko zna zasto se to desava. Edited January 9, 2022 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 9, 2022 @UrosKostic Baci pogled sada posle spajanja na sve ranije napisano u temi na kojoj smo, naročito od ovog posta. 1 UrosKostic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosKostic 23 Posted January 10, 2022 14 hours ago, neshaoct said: @UrosKostic Baci pogled sada posle spajanja na sve ranije napisano u temi na kojoj smo, naročito od ovog posta. evo citam, i kako da se utvrdi sta moze da bude? i meni se isto ponasa i na benzin i na plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites