Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW serije 2 Coupe / M2 / M2 CS / M2 CSR / M2 Competition

Recommended Posts

Na sajmu u Esenu i BMW M2 s paketom M Performance

 

228813-bmw m2 05.jpg

 

Nedugo nakon predstavljanja nove generacije najsnažnijeg BMW-a iz Serije 2, u M odeljenju su za svoj brzi i okretni Coupe pripremili opcioni fabrički tjuning paket koji se, već poslovično, krije iza naziva M Performance i trebalo bi da zadovolji i zahtevniju klijentelu. Oplemenjen sa nekoliko  karbonskih karoserijskih dodataka, novi BMW M2 M Performance svoje prvo pojavljivanje pred publikom ima na Sajmu automobila/tjuninga u Esenu (Nemačka), a u M odeljenju tvrde da pojedini karoserijski elementi imaju ''pozitivan efekat'' na aerodinamičke karakteristike Coupéa.

 

228815-bmw m2 04.jpg

 

Pored drugačijeg karbonskog zadnjeg spojlera i zadnjeg difuzora iz kojeg vire zanimljivo poređani četvorostruki završeci otvorenijeg i bučnijeg izduvnog sistema, uz paket M Performance pomenuti izduvni sistem je napravljen od titanijuma s kojim je skinuto osam kilograma od ukupne mase automobila.

 

228814-bmw m2 03.jpg

 

Iza posebnih aluminijumskih felni se krije M Performance podesivo oslanjanje s kojim je auto bliži tlu za 25 milimetara, a u tamnoj kabini dominiraju karbon i alkantara.

 

bmw m2 03.jpg

 

Nema promena ispod prednjeg poklopca, pa i M Performance M2 pokreće trolitarski 6-cilindarski redni biturbo motor koji razvija 460KS i 550 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je (u kombinaciji s ručnim 6-stepenim menjačem) dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4.3 sekunde i elektronski ograničenih 250 km/h (284 km/h uz opcioni paket M Driver), a u igri je i 8-stepeni automatski menjač s kojim četvorosed iz mesta do stotke stiže za 4.1 sekundu.

 

228817-bmw m2 01.jpg

 

M2 M Performance neće biti usamljen na izložbenom prostoru BMW-a u Esenu, jer će mu društvo praviti M3 Touring, M240i Coupé i električni i4 M50.

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. BMW M240i xDrive

 

Ako vidite sebe kao automobilskog entuzijastu, onda vam BMW-ova oznaka M240i mora nešto značiti.

U 2014. godini, kada je prvi put predstavljena Serija 2 (F22), najjača verzija imala je motor sa šest cilindara i nosila oznaku M235i. Ostala je to najbrža Serija 2 sve dok 2015. godine nije stigao M2. Ali, taj automobil je bio veliki korak napred i u pogledu cene, ne samo performansi. Bila je zato potrebna bolja odskočna daska, pa je model M235i nadograđen na M240i u toku 2017. godine.

5 godina kasnije BMW lansira novu generaciju Serije 2 (G42), i opet će malo kasnije doći novi M2. To znači da model koji je najjači do njegove pojave mora da dođe do izražaja, tako da je sada još uvek sa M240i oznakom, ali sada ima i pogon na svim točkovima (xDrive), tako da njegovi vozači mogu bolje uživati u svim tim naletima snage od šestocilindričnog motora:
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW M2 krenuo u proizvodnju

 

bmw m2 2023 0 03.jpg

 

Druga generacija BMW-ovog modela M2 Coupe (sa oznakom G87) je predstavljena 12. oktobra, a sada je u Meksiku i zvanično počela njegova proizvodnja. Proizvodnja se odvija u BMW-ovoj fabrici San Luis Potosi u Meksiku, dok je tržišni start najavljen za april sledeće godine.

 

bmw m2 2023 0 02.jpg

 

Novi M2 Coupe ima 3.0 šestocilindrični TwinPower Turbo motor sa 460KS i 550 Nm obrtnog momenta, izbor između 6-stepenog manuelnog i 8-stepenog automatskog menjača i zadnji pogon.

 

bmw m2 2023 0 01.jpg

 

Automobil je dugačak 4.580 mm, širok 1.887 mm i visok 1.402 mm, što znači da je 104 mm duži od prethodnika, 33 mm širi i 7.6 mm niži. U verziji sa manuelnim menjačem novi M2 je težak 1.730 kg, a varijanta sa automatikom ima 1.754 kg. U varijanti sa manuelnim menjačem ubrzanje do 100 km/h traje 4.3 sekunde, a sa automatikom 4.1 sekundu. Najveća brzina je ograničena na 250 km/h, ali uz opcioni M Driver’s Package iznosi 285 km/h. Takođe, novi BMW M2 raspolaže i sa agresivnijim aero body paketom (ukljujučujući šire blatobrane, veliki prednje otvore za vazduh, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku i opcioni krov od ugljeničnih vlakana), kao i M točkovima (od 19 i 20 inča), gumama 275/35 ZR19 i 285/30 ZR20, sportskim izduvnim sistemom sa četiri izduvne cevi, standardnim podesivim oslanjanjem, aktivnim M diferencijalom, M Traction Control-om i DSC-om (Dynamic Stability Control koji može da se podesi i u ''M Dynamic Mode'').

 

Osim toga, tu su i najnoviji BMW-ov iDrive 8 softver, 12.3-inčni displej, 14.9-inčni zakrivljeni displej, sportski volan i kožna sportska sedišta (dostupna su i opciona M Carbon sedišta). Paleta boja podrazumeva sledeći izbor: Toronto Red metalik, Zandvoort Blue, Alpine White, Sapphire Black metalik i Brooklyn Grey metalik.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M2 MotoGP Safety Car

 

232573-BMW M2 04.jpg

 

Grande Premio de Portugal od 24. do 26. marta 2023. u Portimau označava početak jubilarne sezone za BMW M, i to 25. sezone kao Službenog automobila MotoGP takmičenja.

Blisko partnerstvo sa nosiocem prava na MotoGP Dornom Sports datira još od 1999. godine. Na početku jubilarne sezone u Portugalu će debitovati novi BMW M bezbednosni automobil. Novi BMW M2 MotoGP Safety Car je baziran na novom BMW-u M2, koji je imao svoju svetsku premijeru u oktobru 2022.

 

232574-BMW M2 03.jpg

 

''Oduševljeni smo što se pridružujemo BMW M u proslavi 25. godišnjice našeg partnerstva 2023. godine'', rekao je Karmelo Ezpeleta, izvršni direktor Dorna Sports. ''U BMW M imamo snažnog partnera na našoj strani već četvrt veka; partnera sa kojim smo uživali u vrhunskoj saradnji u mnogim različitim oblastima. Veoma smo ponosni na ovo dugogodišnje partnerstvo koje nikada ne miruje, svake godine daje obilje svežeg zamaha. Sa najinovativnijim tehnologijama, BMW M brine o bezbednosti u našem sportu već 25. godinu, i čvrsto je mesto u MotoGP padoku sa širokim spektrom aktivnosti.''

 

232575-BMW M2 02.jpg

 

''2023. je naša 25. sezona kao Službeni automobil MotoGP-a - ovakvo dugotrajno, blisko partnerstvo je posebno u međunarodnim trkama'', dodao je Franciscus van Meel, izvršni direktor BMW M GmbH.

''Želimo da se zahvalimo Dorni Sports na velikom poverenju koje nam ukazuje već četvrt veka. Od 1999. godine nastojimo da ugradimo naše vrednosti kao što su inovacija, tehnologija, emocija i strast u naše partnerstvo sa Dornom Sports. Naš novi BMW M2 MotoGP Safety Car je samo jedan primer ovoga. Njime nastavljamo našu tradiciju stavljanja najnovijih BMW M automobila visokih performansi u službu bezbednosti MotoGP. Bilo da se radi o floti bezbednosnih automobila, BMW M nagrada, ili naše mnoge druge aktivnosti u vrhunskom nivou moto trka - ponosni smo što je Fascination M postao važan deo MotoGP-a.''

 

232576-BMW M2 01.jpg

 

Novi BMW M2 impresionira tradicionalnim karakteristikama sportskog automobila visokih performansi - u koncentrisanom obliku i sa najsavremenijom tehnologijom. Sa svojim kompaktnim dimenzijama i TwinPover turbo 6-cilindarskim motorom od 460 KS, novi BMW M2 je savršena osnova za BMW M Safety Car. BMW M2 je opremljen raznim bezbednosnim elementima za njegovo postavljanje na MotoGP trkačke staze. Ovi elementi uključuju rol bar, Recaro sedišta, pojaseve u 6 tačaka, aparat za gašenje požara, bezbednosnu krovnu šipku i odgovarajuće prednje svetlo. Nekoliko M Performance delova, kao što su izduvni sistem, karbonski poklopci retrovizora, difuzor i zadnje krilo su takođe instalirani. BMW M2 MotoGP Safety Car imaće BMW M livreju. Pored novog BMW M2 MotoGP bezbednosnog automobila, flota automobila za 2023. uključuje i mnoge druge BMW M bezbednosne, medicinske i službene automobile, kao i motocikle BMW M 1000 RR.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: BMW M2

 

Ko ne voli mali, sportski BMW? Još od predstavljanja fantastičnog 1M 2011. godine, BMW je iznova i iznova dokazao da može primeniti isti tretman, koji je M3 i M4 učinio popularnim, na njegove kompaktnije (i jeftinije) modele.

U stvari, ove ''minijaturne'' M mašine su bile nešto drugačije od njihove moćnije braće - bile su razigranije, agilnije, a čak bismo išli toliko daleko da bismo rekli da su bili i zabavniji za vožnju. To bi se ipak moglo promeniti sa lansiranjem novog BMW M2. On i dalje deli niz opreme sa snažnijim M modelima, ali je i teži - sa 1.725 kg. je 150 kilograma teži od starog modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-Power G2M CS Bi-Turbo

 

g-power bmw m2 03.jpg

 

Nemački G-Power se ponovo vratio staroj generaciji BMW-a M2 i njegovom 3.0 šestocilindarskom motoru. Ovde imamo G-Power G2M CS Bi-Turbo, odnosno pojačani M2 CS koji raspolaže sa 660KS/800Nm obrtnog momenta (modifikovani turbo punjači, sportski izduvni sistem, reprogramirana ECU jedinica...). G-Power takođe nudi i uklanjanje elektronskog ograničenja maksimalne brzine.

 

233092-g-power bmw m2 02.jpg

 

Osim toga, nude se i slabiji paketi, i to sa 570KS i 720 Nm, 540KS i 680 Nm, kao i 500KS i 650 Nm.

 

g-power bmw m2 01.jpg

 

U paketu su i set alu točkova od 20 inča, gume 245/30R20 i 265/30R20, modifikovano oslanjanje, doterana transmisija, kao i zadnji spojler od ugljeničnih vlakana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M2 (G82) na merenju snage

 

bmw m2 test.jpg

 

Novi BMW M2 je u svim aspektima ekstreman. To potvrđuje i odlazak na merenje snage, koju je sprovela ekipa sa IND Distribution kanala.

Nije prvi put da BMW 3.0 twin-turbo motor daje više snage od očekivanog. Toyota Supra se u tom pogledu posebno dokazala. Sa druge strane, merenje snage kod M4 CSL pokazalo je čak 53 KS više od zvaničnih brojki. BMW M2 novi 3.0 redni šestocilindrični motor sa twin-turbopunjačem, koji se deli s modelom M4, ima respektabilnih 460 KS. Međutim, valjci IND Distributiona pokazuju da su BMW zvanične brojke u ''statističkoj grešci''. Nakon tri merenja, isprobani M2 u Zandvoort plavoj boji je pokazao najveću snagu od 465 konja...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TRE BMW M2

 

tre bmw 03.jpg

 

Kompanija TRE predstavlja posebno dizajnirani aero body kit od ugljeničnih vlakana za novi BMW M2 (G87). Paket sadrži prednji razdelnik, haubu, bočne pragove, zadnje krilo i elemente za zadnji branik napravljene od ugljeničnih vlakana. Ideja iza ove aero nadogradnje je da se stvori izgled inspirisan motosportom uz smanjenje težine novog M2.

 

tre bmw 02.jpg

 

Kompanija kaže da je paket projektovao stručni tim automobilskih dizajnera, uključujući profesionalce sa iskustvom u BMW-u. Da bi kreirali ovaj vizuelni paket i lagane delove, TRE inženjeri su koristili napredne metode kompjuterski potpomognutog dizajna (CAD). Zato kompanija kaže da garantuje neuporedivo uklapanje i kohezivni dizajn koji se besprekorno integriše sa stilom M2. Jedan od delova koji se izdvaja je prednji razdelnik od ugljeničnih vlakana za koji se kaže da poboljšava aerodinamiku G87 M2 optimizujući protok vazduha. Pored toga, lagani razdelnik smanjuje otpor, povećava potisnu silu i usmerava dodatni vazduh u kanale prednjih kočnica radi poboljšanog hlađenja.

 

tre bmw 01.jpg

 

Lagano zadnje krilo od ugljeničnih vlakana je podržano titanijumskim stubovima sa tri podešavanja: Road, Sport i Track. Veliko krilo pruža uravnotežen kompromis između vizuelnog izgleda, potisne sile i minimalnog otpora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpha-N Performance BMW M2

 

234906-alpha m2 22.jpg

 

Sa karoserijskim komponentama za aktuelni BMW M2 (G87) nemačka tjuning kompanija se osvrnula na nekoliko ranijih BMW-ovih modela koje je ''potpisalo'' M odeljenje. Kreacija na osnovi aktuelnog BMW-a M2 koju u kompaniji Alpha-N Performance nazivaju ''Project Silver'' inspirisana je modelima M3 CSL (E46) i M4 CSL, a odlikuju je karoserijske komponente od ugljeničnih vlakana među kojima se posebno ističe poklopac prtljažnika sa integrisanim ''ducktail'' spojlerom i prednji branik sa ogromnim otvorima za protok vazduha prema motoru i kočnicama.

 

234907-alpha m2 23.jpg

 

Standardne felne su zamenjene 20 i 21-inčnim kompletom iz ponude kompanije Proline, a iza niže siluete stoji višestruko podesivo oslanjanje iz asortimana poznate švedske kompanije Ӧhlins. Kod druge verzije ''pačji rep'' na poklopcu prtljažnika je ustupio mesto velikom spojleru po uzoru na rešenje koje je krasilo M3 GT. Pored poklopca motora s otvorima u obliku slova U i podesivog prednjeg spojlera, tu su i karakteristični otvori za protok vazduha na prednjim krILIMA koji na trkačkim automobilima pomažu prijanjanju prednjih točkova.

 

alpha m2 24 02.jpg alpha m2 24 01.jpg

 

M2 GT ''čuči'' na 20 i 21-inčnim Edelweiss felnama u boji zlata. Nije bilo zahvata ispod prednjeg poklopca gde boravi poznati trolitarski motor sa šest cilindara koji uz asistenciju dva turba razvija 460 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: BMW M2

 

Jura je isprobao najmanji sportski BMW - M2 - na legendarnoj stazi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: BMW M2

 

BMW M2 je najmanji i najjeftiniji M automobil. Samo, ovaj novi nije baš tako mali - 44 mm širi od starog napred, i 18 mm širi pozadi - i sigurno nije jeftin jer počinje na preko 70 hiljada evra.

Suštinski ovo je M4 sa smanjenim međuosovinskim rastojanjem... :D i verovatnmo poslednji M koji može imati manuelac:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dahler BMW M2

 

dahler m2 24 04.jpg

 

Dahler Competition se pobrinuo za pojačanje aktuelnog BMW-a M2 (G87), čiji 3.0 šestocilindrični motor fabrički raspolaže sa 460KS i 550 Nm. U Dahler Stage 1 paketu ovaj motor ima 552KS i 660 Nm obrtnog momenta, ali se već pominje i Stage 2 paket sa oko 600 konja.

 

dahler m2 24 03.jpg

 

Dahler u kratkoj vesti ne navodi podatke o ubrzanju pa ovde podsećanje da fabrički primerak u verziji sa manuelnim menjačem do 100 km/h stiže za 4.3 sekunde, a sa automatikom za 4.1 sekundu.

 

dahler m2 24 02.jpg

 

Kako bilo, uz Stage 1 paket idu i izduvne cevi od 100 milimetara, nove sportske opruge (auto je niži 27 mm napred i 25 mm pozadi), Dahler CDC2 točkovi od 21 inča, gume Michelin Pilot Sport 4 S i prednji spliter koji se može naručiti u vidljivom karbonu ili ofarban u istu boju kao i vozilo.

 

dahler m2 24 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M2 Coupe na Nirburgringu postavio novi zvanični rekord u segmentu kompakt klase

 

Vreme iznosi 7 minuta i 38.706 sekundi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: BMW M2

 

BMW M2 ima 3.0 twin-turbo redni šestak, manuelni ili automatski menjač sa 8 brzina i 453KS/550Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpha-N Performance BMW M2 GT

 

Alpha N 03.jpg

 

Nakon prve najave od pre nekoliko meseci Alpha-N Performance je sada i zvanično predstavio svoj modifikovani BMW M2 (G87). Nazvan M2 GT, ovaj model između ostalog dobija nove alu točkove i aero body kit od ugljeničnih vlakana, zaslužan za još agresivniji izgled.

 

Alpha N 02.jpg

 

Ističu se pre svega prednji spojler, ogromni zadnji spojler, prednji blatobrani i hauba sa dodatnim otvorima za ventilaciju.

 

Alpha N 01.jpg

 

Ovaj primerak u Alpine beloj boji ima i Edelweiss LT3 točkove od 20 i 21 inča, gume Michelin Pilot Sport 4 S (285/30 R20 napred i 305/25 R21 pozadi), kao i podesivo Road & Track oslanjanje. GT paket košta 22.900 evra, s tim što je klijentima ostavljena i mogućnost da odvojeno kupe samo određene komponente.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart BMW M2 Competition sa 715 KS

 

237856-manhart mh2 03.jpg

 

Manhart Performance je ponovo u centru pažnje zahvaljujući projektu baziranom na modelu BMW M2 Competition. Automobil ne izgleda previše ''divlje'' spolja, osim što je tu sada veliko zadnje krilo i neke grafike, međutim u unutrašnjosti je sada zaštitni kavez, a za to uvek postoji dobar razlog.

 

manhart mh2 02.jpg

 

Manhart je za svoj novi projekat iskoristio BMW M2 Competition (F87) i nazvao ga MH2 700. Ako ovo zvučni poznato, to je zbog činjenice da smo Manhart MH2 videli i ranije. Ta verzija u Manhartovoj tradicionalnoj crnoj boji sa zlatnom livrejom i 3.0 motorom razvija ''samo'' 630 KS, ali je nova znatno snažnija sa 715 KS.

 

237858-manhart mh2 02.jpg

 

Novi turbopunjači, interkuler, creva, karbonski usis, novi izduvni sistem i mapiranje ECU jedinice definitivno su deo paketa. Takođe, Manhart je unapredio kvačilo, menjač i diferencijal da bi mogli da se nose sa većom snagom. Manhart nudi i trkački downpipe te uklanja druge delove izduvnog sistema koji možda čine automobil nelegalnim za drumsku vožnju jer se navodi da su ove modifikacije dostupne samo za primerke namenjene izvozu.

 

manhart mh2 01.jpg

 

Tjuner je unapredio i kočioni sistem, tu su sada 15.5-inčni diskovi sa kočionim kleštima sa šest klipova napred, kao i 15-inčni diskovi pozadi s kočionim kleštima sa četiri klipa.

Manhart je pripremio i body kit koji je sličan prošlom, a koji uključuje haubu sličnu onoj na modelu CS, kao i prednji karbonski spojler. Zadnji spojler je takođe napravljen od karbonskih vlakana, kao i lip spojler te pragovi. Karoserija je ukrašena Manhartovim nalepnicama. Koliko koštaju Manhartove modifikacije, javno nije objavljeno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart MH2 560

 

manhart 2 05.jpg

 

Nakon prvih najavnih slika objavljenih u oktobru prošle godine, Manhart Performance je i zvanično prikazao modifikovanu verziju aktuelnog BMW-a M2 (G87).

 

manhart 2 04.jpg

 

Model je nazvan Manhart MH2 560, a ima 3.0 šestocilindrični TwinPower Turbo motor pojačan sa fabričkih 460KS i 550 Nm na 560KS i 650 Nm obrtnog momenta (novi turbo kit, reprogramirana ECU jednica...). Podaci o ubrzanju do 100 km/h i najvećoj brzini za sada nisu navedeni.

 

manhart 2 03.jpg manhart 2 02.jpg

 

Deo paketa čine i aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler), novi točkovi od 21 inča, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, modifikovano oslanjanje, pojačani kočioni sistem, Manhart oznake i trkačke trake, kao i doterana unutrašnjost sa ugljeničnim vlaknima i novim patosnicama.

 

manhart 2 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

3D Design BMW M2

 

240719-3d m2 03.jpg

 

Japanski tjuner 3D Design je svoju ponudu proiširio i programom za aktuelni BMW M2 (G87).

 

240720-3d m2 02.jpg

 

U ponudi su aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, set pragova, novi zadnji difuzor i zadnji spojler), bočna linija, 3D Design oznake, novi točkovi od 20 inča, modifikovano oslanjanje (auto je niži 20 mm), kao i novi detalji za unutrašnjost (pedale, elementi od ugljeničnih vlakana, patosnice).

 

240721-3d m2 01.jpg

 

3D Design najavljuje još jedan dodatak, i to veći zadnji spojler koji je za sada još u razvoju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorsteiner BMW M2 VRS

 

Vorsteiner 04.jpg

 

Američka tjuning kompanija Vorsteiner je još prošle godine najavila svoju ponudu za BMW M2 (G87), a u međuvremenu je automobil i zvanično predstavljen. Vorsteiner svoj model naziva VRS, pri čemu ponuda pre svega podrazumeva aerodinamički program od ugljeničnih vlakana i nove točkove.

 

240741-Vorsteiner 03.jpg

 

Kompanija navodi da su ove aerodinamičke komponente pažljivo izrađene korišćenjem najsavremenije kompozitne tehnologije i dizajna.

 

240742-Vorsteiner 02.jpg

 

Njihov program sadrži niz komponenti: prednji spliter, haubu sa ventilacijom, prednje blatobrane sa otvorima za vazduh, set pragova, poklopac prtljažnika sa integrisanim spojlerom, zadnji difuzor...

 

240743-Vorsteiner 01.jpg

 

Kao odgovor na povratne informacije dobijene od potencijalnih kupaca i ljubitelja BMW-a u vezi sa opcijama točkova, Vorsteiner je predstavio niz novih i poboljšanih izbora točkova. Nudeći ove alternativne izbore točkova, u rasponu od 19 do 21 inča, Vorsteiner pruža kupcima mogućnost da personalizuju svoja BMW vozila u skladu sa svojim jedinstvenim ukusima i preferencijama. Što se cena tiče, Vorsteiner naplaćuje 3.495 dolara (3.229 evra) za spojler na gepeku, 2.495 dolara (2.305 evra) za zadnji difuzor, hauba košta 4.495 dolara (4.153 evra)...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-Power BMW M240i

 

g-power m2 02.jpg

 

Nemački tjuner G-Power prikazuje modifikovani BMW M240i, ovde dostupan sa nekoliko paketa za pojačanje njegovog šestocilindričnog motora. Dok fabrički model raspolaže sa 374 KS, G-Power nudi verzije pojačane na 420 KS, 450 KS, 480 KS ili čak 520 KS (ovaj poslednji sa ubrzanjem do 100 km/h manjim od 4 sekunde).

 

g-power m2 01.jpg

 

Osim toga, tu su i sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, 19-inčni Hurricane RS točkovi, gume 245/35 i 255/35, elementi od ugljeničnih vlakana, G-Power oznake, kao i doterana unutrašnjost sa novim volanom, patosnicama i detaljima od ugljeničnih vlakana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...