Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW serije 2 Coupe / M2 / M2 CS / M2 CSR / M2 Competition

Recommended Posts

carobsession.jpg CarObsession: 2022. BMW M240i Coupe

 

Od kada je BMW M240i predstavljen na Goodwood Festival of Speed, podelio je automobilski svet zbog svog dizajna.

Iako njegov izgled možda nije svima po ukusu, siguran sam da ćemo se složiti koliko je sjajno imati 3.0 šestak ispod haube, posebno kada uzmete u obzir da je Serija 1 izgubila taj pogonski sklop. Novi BMW M240i za 2022. godinu ima 374KS/500 Nm, što znači 4.3 sekunde do stotke i maksimalnu brzinu od 250 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najava za novi BMW M2

 

BMW je objavio video kojim najavljuje skoru promociju druge generacije modela M2 Coupe (sa oznakom G87), čija proizvodnja po ranijim najavama kreće kasnije ove godine.

 

BMW još nije objavio datum premijere novog M2, ali treba podsetiti na raniju najavu da će na ovogodišnjem izdanju Goodwood Festival Of Speed, od 23. do 26. juna, BMW Motorsport proslaviti 50-godišnjicu, između ostalog i uz promociju novog M modela. BMW za sada nije saopštio koji novi M model će debitovati u Gudvudu, ali postoji nekoliko mogućnosti. Jedna od tih mogućnosti je upravo druga generacija M2 Coupe-a. Kako stvari sada stoje, novi M2 Coupe će imati 3.0 šestocilindrični twin-turbo motor sa oko 450 konja, 6-stepeni manuelni ili 8 automatski menjač i samo zadnji pogon. Proizvodnja novog M2 će se odvijati u BMW-ovoj fabrici San Luis Potosi u Meksiku, zajedno sa novom Serijom 2 Coupe i Serijom 3.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW M2?

 

225518-bmw m2 2023.jpg

 

Druga generacija BMW-ovog modela M2 Coupe (sa oznakom G87) po zvaničnim najavama u proizvodnju kreće krajem ove godine. Međutim, u javnosti se već sada pojavila fotografija koja otkriva zadnji deo novog M2. Kako stvari sada stoje, novi M2 Coupe će imati 3,0 litarski šestocilindrični twin-turbo motor sa oko 450KS (u Competition verziji), 6-stepeni manuelni ili 8 automatski menjač i samo zadnji pogon. To znači da novi M2 neće biti dostupan sa opcijom xDrive pogona na sva četiri točka kako se pominjalo u nekim glasinama.

 

Kako pišu pojedini mediji, jedan od razloga je težina. Nova Serija 2 je već teža nego što bi automobil ove veličine trebalo da bude, tako da BMW M nije želeo da dodaje težinu automobilu. Drugi razlog je taj što BMW M ne želi da M2 utiče na prodaju modela M4, i obrnuto. Ako bi M2 bio ponuđen sa xDrive-om, mogao bi da bude previše sličan M4 xDrive, što bi onda izazvalo kanibalizaciju prodaje, na ovaj ili onaj način.

Pored toga, BMW želi da M2 sledeće generacije bude pravi automobil za vozača, bez tereta pogona na sva četiri točka.

 

Takođe, novi BMW M2 Coupe će raspolagati i sa agresivnijim aero body paketom, opcionim krovom od ugljeničnih vlakana, M točkovima (od 19 i 20 inča), zadnjim svetlima sa OLED grafikom, sportskim izduvnim sistemom, sportskim oslanjanjem, elektronski kontrolisanim M diferencijalom, jačim kočnicama, sportskim sedištima i sportskim volanom. Proizvodnja novog M2 će se odvijati u BMW-ovoj fabrici San Luis Potosi u Meksiku, zajedno sa novom Serijom 2 Coupe i Serijom 3. Zbog toga će BMW u toj fabrici zaposliti dodatnih 800 radnika i pokrenuti još jednu smenu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW M2 će biti poslednji neelektrifikovani model M odeljenja

 

bmw m2 k1.jpg

 

Prvi čovek BMW-ovog M odeljenja Frank van Meel je potvrdio da će M2 nove generacije biti poslednji čistokrvni M model koji će pokretati samo motor sa unutrašnjim sagorevanjem.

Zbog sve strožih restrikcija o emisiji izduvnih gasova, ali i objavljenih planova prema kojima će u dogledno vreme prestati proizvodnja automobila čiji motori koriste fosilna goriva, u čuvenom BMW-ovom M odeljenju su otkrili da će novi M2 biti poslednji M model koji će pokretati samo motor s unutrašnjim sagorevanjem. I dok je M odeljenje svoj neminovan ulazak u svet elektrifikacije najavilo s nedavno predstavljenim SUV modelom XM koji će u produkcijskom izdanju biti predstavljen pre kraja godine, novi M2 (G87) biće na nišanu tradicionalista, jer će ga pokretati poslednja evolucija poznatog trolitarskog 6-cilindarskog benzinskog motora kojem asistiraju dva turba.

 

224210-bmw m2 02.jpg

 

Kupci će moći da biraju između ručnog i automatskog menjača, a prenos snage u oba slučaja ići će samo na zadnju osovinu. Novi M2 je u fazi završnih testiranja. Proizvodiće se u fabrici u Meksiku, a premijera poslednjeg potpuno neelektrifikovanog M modela se očekuje krajem godine. Pre toga, BMW M će 23. juna predstaviti prvi produkcijski M3 u karavanskoj karoseriji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Novi BMW M2

 

Prethodna generacija M2 bila je veoma popularna u svim oblicima; originalni, M2 Competition i M2 CS, ali novi (G87) značajno ide napred. Deleći prilagođenu platformu M240i i S58 motor iz M3/M4, novi M2 ima prilično snage i dolazi kao vrhunski izbalansiran paket:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW M2 debituje u oktobru
 

bmw m2 oktobar.jpg

 

BMW je zvanično najavio premijeru modela M2, poslednjeg automobila sa M oznakom koji će se ;;provući'' s motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. M2 G87 će otići u istoriju kao model koji pokreće samo SUS motor, a koji nosi moćnu M oznaku. Nemački premium brend najavljuje M2 već neko vreme, a sada je definitivno potvrđeno da će biti predstavljen u oktobru. Sportski coupe se na tržištu očekuje u aprilu 2023. godine.

 

BMW planira da svoj najmanji M model prodaje ekskluzivno s pogonom na zadnje točkove, a 3.0 twin-turbo motor će razvijati oko 450KS i biće uparen sa standardnim 6-stepenim manuelnim ili opcionim osmostepenim M Steptronic automatskim menjačem. Reč je o S58 motoru iz modela M4. Iz BMW-a poručuju da će M2 performansama odgovarati starom modelu M2 CS, kao i da će naslediti kočioni sistem od modela M4. Nudiće se i sa karbonskim krovom kako bi se uštedelo na težini. Uz doplatu će kupci moći da dobiju karbonske kadice napred koje će unaprediti sportski ambijent u unutrašnjosti. Takođe, tu će biti kombinacija klastera i ekrana osetljivog na dodir smeštena iza zakrivljenog komada stakla kao što je slučaj sa svakim BMW-om koji ima iDrive 8. Novi M2 će imati i adaptivne amortizere i gume dimenzija 275/35/19 napred i 285/30/20 pozadi. Trag prednjih i zadnjih točkova je širi za 5.3 cm. Model bi trebalo da izgleda prilično agresivno i da predstavlja jasno poboljšanje u odnosu na M240i.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AC Schnitzer BMW M240i

 

226348-ac bmw 01.jpg

 

Dok čekamo da BMW prikaže dugo najavljivani M2 nove generacije, nemački tjuner AC Schnitzer će pre toga ponuditi modifikovani BMW M240i xDrive.

 

226349-ac bmw 02.jpg

 

AC Schnitzer je za ovaj Coupe predvideo aerodinamički paket koji se sastoji od prednjeg splitera i zanimljivih dvostrukih krila na poklopcu prtljažnika. Sem toga, ističe se i zadnji krovni spojler, kao i izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa završnim slojevima od ugljeničnih vlakana. U ponudi će se naći i aluminijumski točkovi od 19 i 20 inča, kao i modifikovano oslanjanje (pa je auto niži za 20-25 mm).

 

226351-ac bmw 03.jpg

 

Nemački tjuner za unutrašnjist nudi aluminijumski paket (pedale, oslonac za noge...), kao i volan u kombinaciji kože i alkantare.

 

226350-ac bmw 04.jpg

 

Na kraju, izmene zaokružuje kit za pojačanje 3.0 šestocilindričnog motora, što znači da umesto 374 KS i 500 Nm sada raspolaže na 420 KS i 600 Nm (detalji o ubrzanju do 100 km/h i najvećoj brzini se u saopštenju ne navode). AC Schnitzer će svoj modifikovani BMW M240i xDrive kupcima ponuditi do kraja avgusta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: BMW M240i

 

Jeftiniji skoro 8.500 evra od M2, jači i brži od njega = Serija 2 za ljude koji znaju ponešto o BMW automobilima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: BMW M240i xDrive

 

M240i je veći, moćniji i brži od modela kojeg zamenjuje. Trenutna generacija se zove G42 i zamenjuje F22.

Prilikom lansiranja na tržište M240i je bio ponuđen samo sa xDrive-om (pogonom na svim točkovima), dok je varijanta sa pogonom samo pozadi predstavljena polovinom ove godine. Ima 3.0 redni šestak pod haubom koji daje 374KS/500Nm. To je više nego u BMW-u M2 F87, više nego u BMW-u Z4 M40i i mnogo više nego u starom M235i.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW M2 premijerno 12. oktobra

 

bmw m2 m1.jpg

 

Druga generacija BMW-ovog modela M2 Coupe (sa oznakom G87) po zvaničnim najavama u proizvodnju kreće krajem ove godine, a tim što će njegova premijera biti održana 12. oktobra.

 

Kako stvari sada stoje, novi M2 Coupe će imati 3.0 šestocilindrični twin-turbo motor sa 450KS, izbor između 6-stepenog manuelnog i 8-stepenog automatskog menjača i samo zadnji pogon. To znači da novi M2 neće biti dostupan sa opcijom xDrive pogona na sva četiri točka kako se pominjalo u nekim glasinama. Kako pišu pojedini mediji, jedan od razloga je težina. Nova Serija 2 je već teža nego što bi automobil ove veličine trebalo da bude, tako da BMW M nije želeo da dodaje težinu automobilu. Drugi razlog je taj što BMW M ne želi da M2 utiče na prodaju modela M4, i obrnuto. Ako bi M2 bio ponuđen sa xDrive-om, mogao bi da bude previše sličan M4 xDrive, što bi onda izazvalo kanibalizaciju prodaje, na ovaj ili onaj način. Pored toga, BMW želi da M2 sledeće generacije bude pravi automobil za vozača, bez tereta pogona na sva četiri točka.

 

Takođe, novi BMW M2 Coupe će raspolagati i sa agresivnijim aero body paketom, opcionim krovom od ugljeničnih vlakana, M točkovima (od 19 i 20 inča), zadnjim svetlima sa OLED grafikom, sportskim izduvnim sistemom, sportskim oslanjanjem, elektronski kontrolisanim M diferencijalom, jačim kočnicama, sportskim sedištima i sportskim volanom. Od boja se trenutno pominju Zandvoort plava, Toronto crvena, bela, crna i Brooklyn siva. Proizvodnja novog M2 će se odvijati u BMW-ovoj fabrici San Luis Potosi u Meksiku, zajedno sa novom Serijom 2 Coupe i Serijom 3.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW M2 bez maske

 

bmw m2 2023 2.jpg

 

BMW će novu generaciju sportskog modela M2 Coupe (interne oznake G87) po ranijim najavama predstaviti sledećeg meseca, ali nekoliko njegovih slika se pre vremena već pojavilo u javnosti.

 

bmw m2 2023 1.jpg

 

Najnovije slike pokazuju novi M2 Coupe bez ikakve maske...

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: BMW M2 Coupe prototype

 

Stiže nam novi najmanji i najjeftiniji pravi M automobil - ovog puta je još više kao umanjena varijanta M4 jer je napravljen na istoj platformi, ima suštinski isti motor, iste opcije menjača, isti diferencijal, ali drugačije podešeno vešanje i kraće međuosovinsko rastojanje što bi trebalo da ga učini okretnijim, zabavnijim...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW priprema i jači M2

 

bmw m2 m1.jpg

 

Dok čekamo da vidimo novi ''standardni'' M2, BMW već radi na snažnijoj verziji. Potpuno novi BMW M2 će biti predstavljen u oktobru. Druga generacija kompaktne sportske ikone je već viđena tokom testiranja u standardnoj formi, kao i sa BMW M Performance delovima, a očekuje se da će njegov redni šestocilindraš razvijati oko 440KS i biti uparen sa manuelnim menjačem. Biće to poslednji automobil ove vrste jer će svaki naredni M model imati neku vrstu hibridne tehnologije.

 

Međutim, dok čekamo da vidimo standardni model, čini se da BMW već radi na još snažnijoj verziji koja će nositi oznaku CS ili CSL. Autocar piše da su već viđeni prototipovi ovog modela u BMW-ovoj centrali u Minhenu, i da imaju agresivniji izgled prednjeg i zadnjeg dela, a to je očigledno uprkos kamuflaži koju su nosili. Prototipovi navodno imaju i M Performance zadnji spojler, ali ne i trapezoidne završetke izduvnih cevi, nego standardna četiri završetka. M2 CS/CSL poseduje integrisani obruč kao zaštitu od prevrtanja umesto potpunog zaštitnog kaveza kao u slučaju prethodnog prototipa M2 CSL.

Novi M2 će pokretati redni šestocilindraš sa turbopunjačem, odnosno S58 motor koji se nalazi i u aktuelnim modelima M3 i M4. U standardnoj formi, M2 bi trebalo da razvija 444KS kao i F87 M2 CS, ali se očekuje da će snažniji CS ili CSL isporučivati do 473KS. Dok bi standardni M2 mogao da ima opciju M xDrive pogona na sva četiri točka, CS/CSL će slati snagu na zadnje točkove putem odličnog BMW-ovog osmostepenog automatskog menjača. O ručnom menjaču nema reči, a bio je dostupan u starom modelu CS, tako da bi ovo na kraju mogao da u stvari bude CSL. Novi M2 će pozajmiti kočioni sistem od modela M3 i M4, ali se još veća zaustavna moć očekuje u slučaju modela M2 CS/CSL.

 

Izuzetno važna je i težina. Prethodni CS je bio malo teži od standardnog M2 modela, ali ako nova verzija bude nosila oznaku CSL, onda bi morala da ide na striktniju dijetu kako bi skinula bar sedamdesetak kilograma i zaslužila epitet ''lightweight''. Međutim, očekuje se da će i dalje biti teži od aktuelnog modela zbog CLAR platforme koju deli s većom braćom. Novi M2 bi trebalo da bude predstavljen 11. oktobra, dok se CS/CSL zbog rane faze razvoja očekuje naredne godine. To bi bilo s godinom zakašnjenja za BMW-ovim proslavama 50. godišnjice koje su do sada dale M4 CSL i M3 Touring, a dolaze i produkcijski BMW XM SUV, M2 i potpuno novi BMW 3.0 CSL Homage.

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: BMW 220d Coupe

 

BMW je poznat po svojim luksuznim vozački orijentisanim automobilima, ali se poslednjih godina čini kao da se više fokusira na luksuz nego na vožnju.

Najnoviji BMW Serije 2 Coupe, na papiru, izgleda kao povratak na ''pravi kolosek'' - umesto pogona na prednje točkove Serije 2 GranCoupe i Serije 1, Coupe Serije 2 koristi isti zadnji pogon kao veći BMW Serije 4. U videu je 220d što znači 187KS/400Nm, a što je još važnije brži je od 220i i manje goriva troši: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: BMW M240i

 

BMW M240i je deo M odeljenja i ima M oznaku na zadnjem delu, ali nije ''M''. Ipak, jeste najsnažnija verzija Serije 2 Coupe koja ne bi postojala da nema M odeljenja. 
A sa kojim onda pravom M240i ima to magično slovo u svom imenu? Pa, za početak, ima isti benzinski motor kao i M4. Reč je o trolitarskom benzincu kod koga je šest cilindara poređano redno. Istina, nema 510 KS kao M4 competition, ali - zar je 374 KS malo?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: BMW M240i

 

Serija 2 Coupe je automobil kod kojeg BMW nije mogao da priušti sebi kompromis sa sistemom pogona na prednje točkove, a koji ide u njegove druge kompaktne modele - i druge varijante Serije 2. Umesto toga, imamo samostalni dizajn koji nastavlja veliku BMW tradiciju manjih sportskih automobila.

Malo ljudi je moglo reći nešto loše o prvoj generaciji BMW-a Serije 2 Coupe (F22), čistom sportskom modelu sa dvoja vrata i zadnjim pogonom koji je lansiran 2014. godine, a zatim prošao kroz restajling tri godine kasnije. Za naslednika, proizvođač iz Minhena nije ozbiljno razmatrao pogon na prednje točkove koji se koristi na navodno sportskom modelu Serije 2 Gran Coupe sa četvoro vrata.

Umesto toga, ova druga generacija (G42) Serije 2 Coupe razvijena je zajedno sa aktuelnim Z4 roadsterom, i zasnovana je na istoj platformi sa zadnjim pogonom kao i ona koju koriste veći modeli Serije 3 i 4:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dahler BMW M240i sa 455 konja

 

228632-dahler 04.jpg

 

Aktuelni BMW M240i Coupe je još u martu prošao kompletan tretman modifikacija u tjuning kući Dahler.

 

228633-dahler 03.jpg

 

U martu je prvo bio dostupan Stage 1 paket, pri čemu je šestocilindrični turbo motor pojačan na 430KS i 610 Nm, dok je u međuvremenu stigao i Stage 2 kit zaslužan za 455KS i 640 Nm obrtnog momenta.

 

228634-dahler 02.jpg

 

Njihov program nazvan Competition Line između ostalog podrazumeva i sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika (sa izduvnim cevima od po 100 mm), modifikovano oslanjanje (auto je niži ta 25 mm ili 35 mm), set novih alu točkova od 20 inča, gume 255/30 ZR20 i 275/30 R20, opcioni prednji spojler, Dahler bočnu grafiku, detalje od ugljeničnih vlakana i nove patosnice za unutrašnjost, brzinomer koji pokazuje do 330 km/h, kao i već pomenuto pojačanje motora.

 

228635-dahler 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Novi BMW M2

 

Ovo je potpuno novi BMW M2 - G87 M je stigao i možemo ga detaljno pogledati. Sada ima 460 konja, sa izborom menjača uključujući manuelni.

Pošto sam vozio prototip pre nekoliko meseci, znao sam da će nas čekati nešto posebno od novog M2, a sada imamo sve detalje. Duži je i širi od prethodnika, a istovremeno niži, pa svakako ima proporcije u tipičnom BMW stilu. Pokreće ga S65 motor iz novog M3/M4, ovde sa 460 konja, i samo kao ''M2'' jer nema Competition (ili još uvek nema) varijante. Postoji izbor između 8-brzinskog automatskog ili 6-brzinskog manuelnog menjača, a tu je i potpuno novi enterijer kao i kod drugih Serija1/2 sa zakrivljenim ekranima. M2 takođe nudi karbonska sedišta i kompletan set karbonskih dodataka u ''track'' paketu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW M2 zvanično

 

228742-bmw m2 2023 08.jpg

 

Druga generacija BMW-ovog modela M2 Coupe (sa oznakom G87) je i zvanično pred nama, dok je tržišni start najavljen za april sledeće godine.

 

228743-bmw m2 2023 07.jpg

 

Za početak, novi M2 Coupe ima 3.0 šestocilindrični TwinPower Turbo motor sa 460KS i 550 Nm obrtnog momenta, izbor između 6-stepenog manuelnog i 8-stepenog automatskog menjača i zadnji pogon.

 

bmw m2 2023 06.jpg

 

U vezi dimenzija, automobil je dugačak 4.580 mm, širok 1.887 mm i visok 1.402 mm, što znači da je 104 mm duži od prethodnika, 33 mm širi i 7.6 mm niži.

 

228744-bmw m2 2023 05.jpg

 

Novi M2 je težak 1.730 kg kao manuelac, a varijanta sa automatikom ima 1.754 kg.

 

bmw m2 2023 04.jpg

 

U verziji sa manuelnim menjačem ubrzanje do 100 km/h traje 4.3 sekunde, a sa automatikom 4.1 sekundu.

 

228745-bmw m2 2023 02.jpg

 

Najveća brzina je ograničena na 250 km/h, ali uz opcioni M Driver's Package iznosi 285 km/h. Takođe, novi BMW M2 raspolaže i sa agresivnijim aero body paketom (ukljujučujući šire blatobrane, veliki prednje otvore za vazduh, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku i opcioni krov od ugljeničnih vlakana), kao i M točkovima (od 19 i 20 inča), gumama 275/35 ZR19 i 285/30 ZR20, sportskim izduvnim sistemom sa četiri izduvne cevi, standardnim podesivim oslanjanjem, aktivnim M diferencijalom, M Traction Control-om i DSC-om (Dynamic Stability Control koji može da se podesi i u ''M Dynamic Mode''). Osim  toga, tu su i najnoviji BMW-ov iDrive 8 softver, 12.3-inčni displej, 14.9-inčni zakrivljeni displej, sportski volan i kožna sportska sedišta (dostupna su i opciona M Carbon sedišta). Paleta boja podrazumeva sledeći izbor: Toronto Red metalik, Zandvoort Blue, Alpine White, Sapphire Black metalik i Brooklyn Grey metalik.

 

bmw m2 2023 01.jpg

 

Proizvodnja novog M2 će se odvijati u BMW-ovoj fabrici San Luis Potosi u Meksiku, zajedno sa novom Serijom 2 Coupe i Serijom 3. Što se cene tiče, ona za novi M2 u Nemačkoj iznosi 72.800 evra.

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M2 sa M Performance delovima

 

228813-bmw m2 05.jpg

 

Odavno je poznato da M Performance delovi uslede nedugo nakon lansiranja BMW-a M2, a sada su objavljene fotografije koje pokazuju kako čine najmanji M model iz Minhena još agresivnijim.

 

228815-bmw m2 04.jpg 228814-bmw m2 03.jpg

 

G87 je opremljen M Performance delovima uključujući opciono zadnje krilo i krovni spojler koji povećava downforce. Četiri završetka izduvnih cevi postavljena centralno su dostupna za najnoviji M3 i M4 otkako su se oni pojavili na tržištu, a i novi M3 Touring se može dobiti s istim modifikacijama te izgleda upečatljivo baš kao i veći BMW M modeli. Četvrtasti otvori u zadnjem braniku su zatamnjeni, dok je difuzor napravljen od karbonskih vlakana.

 

bmw m2 02.jpg

 

Nalepnice sa M Performance natpisom se nalaze bočno, a vidljivi su i karbonski retrovizori te veće 20-inčne prednje i 21-inčne zadnje felne. Prednji i zadnji blatobrani su dobili dodatne elemente te krilca na pragovima. Četvrtasti usisnici se čine prilično veliki, ali je to verovatno iluzija zbog upotrebe karbona oko njih.

 

228817-bmw m2 01.jpg

 

U unutrašnjosti nije bilo uočljivih izmena osim karbona na krakovima upravljača te centralnoj konzoli i armaturnoj ploči. BMW M2 na fotografijama ima opcione kadice te 6-stepeni manuelni menjač.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledeći BMW M2 će verovatno biti električni

 

bmw m2 2023 19.jpg

 

Čak i pre njegovog predstavljanja, bilo je vrlo malo sumnje da je novi BMW M2 poslednji te vrste: benzinski motor, pogon na zadnje točkove i manuelni menjač. Kako piše BMWblog, sa ciklusom od 7 godina, nema smisla da BMW investira u sličan M2 proizvod kada dođe 2030. Umesto toga, prvi električni M2 je očigledna opcija. Generalni direktor BMW M Frank Van Meel izjavio je u intervjuu za medije da nisu zainteresovani za plug-in hibrida visokih performansi za kompaktnu i malu klasu.

 

''Plug-in hibrid u malom automobilu može da bude težak problem jer plug-in hibridi moraju da imaju dovoljnu snagu, čak i ako električni deo nije dostupan'', rekao je Van Meel za Carbuzz. ''Ako vaš osnovni motor nije dovoljno jak, onda plug-in hibrid nema smisla.'' Dakle, nije teško izvući zaključak iz ovoga. Pošto nisu planirani četvorocilindrični hibridni M automobili, očigledan izbor za sledeći M2 2030. je da bude potpuno električni. Do 2030. BMW M će imati nekoliko proizvoda na tržištu, uključujući njihov prvi električni M3 i barem električni SUV (poput iX 3M). Tako da će se njihova stručnost iz razvoja ovih proizvoda sigurno preneti na novu generaciju BMW M2. To bi takođe mogao da bude prvi M2 sa xDrive-om, osim ako ne dobijemo M2 xDrive pred kraj ciklusa G87. Naravno, kada budući BMW M2 bude potpuno električni, ručni menjač će biti stvar prošlosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Manhart MH2 560

 

manhart bmw m2 02.jpg

 

Manhart Performance je sa nekoliko najavnih slika potvrdio da priprema modifikovanu verziju nedavno predstavljene nove generacije BMW-a M2 (G87). Model je nazvan Manhart MH2 560, a imaće 3.0 šestocilindrični TwinPower Turbo motor pojačan sa fabričkih 460KS/550Nm na 560KS/650Nm obrtnog momenta (novi turbo kit, reprogramirana ECU jednica...). Podaci o ubrzanju do 100 km/h i najvećoj brzini za sada nisu navedeni.

 

manhart bmw m2 01.jpg

 

Deo paketa će činiti i aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler), novi točkovi, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, modifikovano oslanjanje, pojačani kočioni sistem, Manhart oznake i zlatne trkačke trake, kao i doterana unutrašnjost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpccars.jpg DPCcars: 2023. BMW M2 M Performance Parts

 

Komponente eksterijera M Performance za novi BMW M2 već su prošli homologaciju zajedno sa celokupnim vozilom, što znači da su u skladu sa zakonskim bezbednosnim propisima, kao i sa strogim standardima BMW Grupe.

 

Dodatni delovi za prednji, bočni i zadnji deo su napravljeni od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima (karbonom). Oni optimizuju aerodinamička svojstva automobila, a istovremeno naglašavaju njegovu trkačku auru sa prozirnim slojem koji otkriva tipičnu karbon šaru. M Performance prednji spliter od ugljeničnih vlakana i M Performance obloga za usis takođe od karbona, na primer, osiguravaju da novi BMW M2 ostavlja posebno upečatljiv utisak. Kupci koji žele da bočnom profilu daju oštriju vizuelnu ivicu imaju izbor između M Performance dodataka za pragove od ugljeničnih vlakana, M Performance bočnih otvora od ugljeničnih vlakana napred i pozadi, i M poklopaca spoljašnjih retrovizora od ugljeničnih vlakana. Protok vazduha oko vozila može se optimizovati pomoću M Performance zadnjeg spojlera od ugljeničnih vlakana, i M Performance zadnjeg difuzora od ugljeničnih vlakana.

 

Izduv od titanijuma dostupan je za novi BMW M2. U odnosu na standardni ima smanjenu težinu, bolji izgled i izrazitu akustiku trkačkih automobila. Prednji deo izduvne grane je napravljen od laganog nerđajućeg čelika, dok zadnji lonac ima konstrukciju potpuno od titanijuma. Kao rezultat toga, titanijumski M Performance izduvni sistem je osam kilograma lakši od standardnog. Izduvni sistem sa električnim kontrolisanim klapnama i centralno pozicioniranim kvartetom izduvnih cevi nudi se u kombinaciji sa specijalno modifikovanim M Performance zadnjim difuzorom od ugljeničnih vlakana. Obloga izduvne cevi je napravljena od titanijuma i ima keramički premaz. Zvuk se može podesiti iz kabine...

 

M Performance vešanje daje mu još oštriju agilnost i dinamiku u krivinama. Dizajn opruga sa opružnim čašicama podesivim po visini na prednjoj i zadnjoj osovini, omogućava da se visina (po potrebi )smanji do 10 milimetara. Specijalno podešeno za novi BMW M2 ne samo na stazi već i na redovnim putevima, M Performance vešanje daje daleko direktniju vezu između auta i površine puta.

Svaki M Performance točak napravljen je od jednog komada aluminijuma. Ove felne predstavljaju upečatljivu ponudu sa svojom izuzetnom stabilnošću i vizuelno upečatljivim dizajnom.

 

Opseg BMW M Performance delova takođe sadrži komponente visokog kvaliteta za unutrašnjost M2. Karbon/alkantara pojačavaju imidž trkačkog automobila u kabini. Na modelima opremljenim M Sport sedištima, osećaj sportskog duha i ekskluzivnosti može dodatno da se poboljša sa M Performance kombinacijoim karbona/alkantare. M Performance volan ''Pro'' odlikuje izrazito konturisana oblast prianjanja od alkantare sa velikim osloncima za palac i posebnom postavom, dok su gornji deo oboda i blago spljošteni donji deo umotani u vrhunsku kožu. Centralni marker i ukrasni šavovi su u bojama BMW M.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...