Jump to content
FAS Euroauto Goran
fiat128s

Italian vs German style '70,'80,'90 (oldschool) slike

Recommended Posts

Na prodaju Mercedes S-klase sa pređenih 478 km

 

Mercedes-560 004.jpg

 

Malo je poznato da evropski automobili, posebno klasici '80-ih, uživaju kultni status u Japanu. Najvažniji razlog za to je njihov raritet jer uvesti automobil u Japanu je bio veoma komplikovan posao. Na stranu stroga japanska uvozna regulativa, Mercedes S-klase koji se prodaje u Tokiju bi bio hit na bilo kom delu naše planete. Jer reč je najdugovečnijoj S-klasi, seriji W126 (1979-1991), i posebnom primerku. Ključni podatak: automobil je proizveden 1991. godine, prešao je svega 478 kilometara! Trgovac klasičnih Mercedesa - tokijska firma ''All Time Stars'' - tvrdi da je automobil stajao 28 godina u garaži.

 

197488-mercedes 560 003.jpg

 

Mala kilometraža je samo jedan od ''ekskluziviteta'' prekrasne S-klase. Reč je o top-verziji: produženom Mercedesu 560 SEL u jedinstvenoj ''Signal Red'' crvenoj boji. Za pogon koristi 5,6 litarski V8 motor snage 279 konja.

 

197490-mercedes 560 002.jpg

 

Oprema je impresivna: električni krov, automatski klima uređaj, Lorinser aluminijumske felne, grejana sedišta, kožna unutrašnjost, električno podesiva zadnja klupa... Pomalo čudno, nema televizora, što je bio redovan dodatak na većini primeraka S-klase isporučenih u Japanu. Iako je automobil u vrhunskom stanju, ipak se temeljito obnavlja u jednom servisu za oldtajmere na periferiji Tokija kako bi bio što spremniji za aukciju.

 

197489-mercedes 560 001.jpg

 

''Mercedesovi modeli serija W126 i R107 (coupe s tehnikom S-klase) su popularni u Japanu, posebno zbog svog dizajna. Nakon temeljnog čišćenja i tehničkog remonta, crvena S-klasa ide u prodaju. Očekuje se da će cena biti oko 100.000 evra'', rekao je Atsushi Osamura, direktor poslovnice ''All Time Stars'' u Tokiju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

1992. Mercedes 500E

 

Nije kao svaka druga E klasa tog vremena (W124) - ovaj model je pravio Porsche. Dakle, Panamera nije prva limuzina koju je Porsche napravio, već upravo ovaj auto.

 

Početkom devedesetih AMG još uvek nije pod Mercedesovim krovom, tj. do te kupovine dolazi tek 1999. godine. Zato, kad je Mercedes hteo da stavi 5.0 V8 (iz tadašnjeg SL-a) ispod haube E klase nije imao ko to da mu uradi unutar fabrike, a da bude brzo i provereno dobro urađeno. U istom tom periodu, Porsche je imao problema u poslovanju, tj. manjak novca. Njima zato kao poručeno dolazi pitanje od Mercedesa da li bi oni hteli da mu odrade ubacivanje većeg motora jer tako dolaze do prihoda koji nisu samo od (tada) kilave prodaje modela 911. Porsche stručnjaci se prihvataju posla, ubacuju veći motor, menjaju i sve ostalo što je trebalo, ali...pojavljuje se problem za Mercedes. U tim doradama i preradama, E klasa sa V8 motorom je proširena toliko da više nije mogla da se proizvodi na istoj traci sa svim ostalim E klasama, nije mogla da stane. Zato Mercedes traži od Porschea da je i prave, što ovi naravno odmah prihvataju. Faktički, posao na ovom autu je spasio Porsche od bankrota početkom 90-tih.

 

E klasa sa ovim motorom je imala 320 konja, što je više nego tadašnji M5, što je Mercedesu bilo posebno važno. Jedini nagoveštaj da ovo nije neka obična E klasa sa kilavim dizelom ispod haube su par centimetara proširena krila. Naravno i oznaka pozadi, ali ko zna koliko ljudi se na semaforu zeznulo ne obrativši pažnju na proširenja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes 560 SEL 6.0 AMG ide na aukciju

 

Mercedes-Benz-560 03.jpg

 

Ovo je AMG automobil za čistunce, dok je tjuning bio tjuning a ne serijsko korporativno štancovanje. Nekada davno, AMG je bio samostalna tjuning kuća koju su osnovali inženjeri Hans Werner Aufrecht i Erhard Melcher. Tada su radili na izvlačenju većih performansi iz motora, a uz to su prodavali i komponente koje ste mogli da ugradite na svoj automobil kako bi ga učinili sportskijim.

 

Mercedes-Benz-560 02.jpg

 

Tako je bilo sve od osnivanja 1967. godine pa do 1980-ih godina. Tada su kupci počeli sve češće da naručuju Mercedesove automobile preko AMG-a, naravno sa željom dobijanja sportskog automobila. Svo to vreme službene saradnje između Mercedesa i AMG-a nije bilo. Rezultat AMG-ove virtuoznosti iz 1980-ih je i ovaj Mercedes 560 SEL, luksuzna S klasa. Automobil pred vama datira iz 1989. godine a najveći deo njegove čarolije krije se ispod poklopca motora. AMG je oduvek bio i ostao čarobnjak za fantastične motore uz glasnu grmljavinu. Sudeći prema papirologiji koja ide uz njega, automobil je kao nov isporučen u Japan odakle je otkupljen 2017. godine. Sada čeka na aukciju koja bi trebalo da se održi krajem juna ove godine.

 

Mercedes-Benz-560 01.jpg

 

U punom nazivu Mercedes Benz 560 SEL 6.0 AMG, kako bi kolokvijalno rekli, u svoje vreme je bio jedna od najsnažnijih drumskih limuzina a sve zahvaljujući tzv. Hammer 6.0 litarskom V8 atmosfercu specijalne izrade. Gledano kroz brojke, ovaj prelepi AMG raspolaže sa 385 KS pri 5.500 obrtaja i 555 Nm pri 4.000 obrtaja. U performansama kao najveća razlika se oseti upravo obrtni moment koji je znatno veći nego kod serijskog 560 SEL-a i to na nižim obrtajima. Snaga se naravno prenosi isključivo na zadnju osovinu preko ležernog automatika sa četiri brzine. Zanimljivo je da je 560 SEL AMG 6.0 jedna od najranijih superlimuzina a u prilog mu ide činjenica da je mogao i preko 300 km/h!

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karavanski Mercedes 560 TEL (W126)

 

Konverziju je uradio Caro iz Hamburga, baza je 1990. Mercedes 560 SEL (serija W126), a ima 5.6 V8 motor, 4-stepeni automatski menjač i crni kožni enterijer:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes 190E City / Compakt

 

203334-mercedes 190 03.jpg

 

Jedan od izuzetno popularnih Mercedesovih modela bio je 190E. Prodavao se odlično, sportska verzija je pobeđivala u DTM-u, a EVO sa ogromnim zadnjim spojlerom je kultni automobil i danas zavidnih performansi. Mercedes nikada nije imao u planu da od tog automobila pravi kompakt, kao što je to sa serijama 3 (E36 i E46) činio BMW.

Ali, to nije sprečilo tjunera Schulz Company da skrati 190E. Tako je nastao 190E City ili Compakt.

 

203335-mercedes 190 02.jpg

 

Schulz Company je za Compakt pozajmio zadnja vrata s većeg Mercedesa, W124 Wagona. Dostupne su bile verzije sa 3 ili 5 vrata, a čini se da su proizvedena samo četiri primerka.

 

203336-mercedes 190 01.jpg

 

Inače, proizvodnja je bila bazirana na šestocilindričnom motoru sa 160 KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorinser BMW Serije 7 sa točkovima inspirisanim Mercedes modelima

 

U pitanju su Lorinser LM2R alu točkovi od 21 inča, inspirisani Mercedesovim točkovima iz '90-tih godina prošlog veka:

 

lorinser bmw.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoanaliza.jpg AutoAnaliza video: VW Golf 4 1.9 TDI GTI

 

Fabrički 1.9 dizel sa 150 konja, na gepeku GTI - al' bi danas VW tu stavio GTD oznaku i svima bi bilo razumljivije o čemu je reč:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa on je fabricki valjda GT TDI, a sad sta je hteo da postigne sa GTI nije mi jasno

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Mercedes 280 SLC

 

Od 1971. godine se pravio ovaj auto, a do 1981. godine se pravila i njegova Coupe varijanta u malo preko 60.000 komada. Ovo je jedan od njih, napravljen je 1980. godine. 

Ima 2.8 motor sa 185 konja i 240 Nm. Do stotke mu treba 9 sekundi, ali mu zato od 100 km/h do 200 km/h treba pun minut:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju savršeno očuvani Mercedes S Klase iz 1985. godine sa samo 4.700 km

 

214146-mercedes s 03.jpg

 

Mercedesova S Klasa (W126) je istinska ikona nemačke autoindustrije, a jedan savršeno očuvani primerak je ponuđen na prodaju Skotsdejlu u Arizoni. Radi se o S Klasi generacije W126 koja zrači luksuzom, a svoje savršeno stanje duguje i neverovatno maloj kilometraži koja iznosi svega 4.696 kilometara. Do sada je bila u vlasništvu prvog kupca, a cena iznosi 39.995 dolara (33.115 evra).

 

214147-mercedes s 02.jpg

 

Automobil je prvobitno isporučen kupcu u Belgiji, nakon čega je uvezen u Ameriku gde je pažljivo čuvan i servisiran. Uz njega dolazi sva pripadajuća oprema i dokumentacija, pa čak i neotpakovani alat i rezervni točak.

 

214148-mercedes s 01.jpg

 

Model 380 SEL je lakiran u Smoke metalik srebrnu boju koja izgleda sveže. Baš kao i eksterijer, unutrašnjost je takođe u savršenom stanju bez očiglednih znakova korišćenja i starosti. Crna armaturna ploča je kao nova, kao i drveni detalji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...