Jump to content
FAS Goran
fiat128s

Italian vs German style '70,'80,'90 (oldschool) slike

Recommended Posts

Na prodaju Mercedes S-klase sa pređenih 478 km

 

Mercedes-560 004.jpg

 

Malo je poznato da evropski automobili, posebno klasici '80-ih, uživaju kultni status u Japanu. Najvažniji razlog za to je njihov raritet jer uvesti automobil u Japanu je bio veoma komplikovan posao. Na stranu stroga japanska uvozna regulativa, Mercedes S-klase koji se prodaje u Tokiju bi bio hit na bilo kom delu naše planete. Jer reč je najdugovečnijoj S-klasi, seriji W126 (1979-1991), i posebnom primerku. Ključni podatak: automobil je proizveden 1991. godine, prešao je svega 478 kilometara! Trgovac klasičnih Mercedesa - tokijska firma ''All Time Stars'' - tvrdi da je automobil stajao 28 godina u garaži.

 

197488-mercedes 560 003.jpg

 

Mala kilometraža je samo jedan od ''ekskluziviteta'' prekrasne S-klase. Reč je o top-verziji: produženom Mercedesu 560 SEL u jedinstvenoj ''Signal Red'' crvenoj boji. Za pogon koristi 5,6 litarski V8 motor snage 279 konja.

 

197490-mercedes 560 002.jpg

 

Oprema je impresivna: električni krov, automatski klima uređaj, Lorinser aluminijumske felne, grejana sedišta, kožna unutrašnjost, električno podesiva zadnja klupa... Pomalo čudno, nema televizora, što je bio redovan dodatak na većini primeraka S-klase isporučenih u Japanu. Iako je automobil u vrhunskom stanju, ipak se temeljito obnavlja u jednom servisu za oldtajmere na periferiji Tokija kako bi bio što spremniji za aukciju.

 

197489-mercedes 560 001.jpg

 

''Mercedesovi modeli serija W126 i R107 (coupe s tehnikom S-klase) su popularni u Japanu, posebno zbog svog dizajna. Nakon temeljnog čišćenja i tehničkog remonta, crvena S-klasa ide u prodaju. Očekuje se da će cena biti oko 100.000 evra'', rekao je Atsushi Osamura, direktor poslovnice ''All Time Stars'' u Tokiju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

1992. Mercedes 500E

 

Nije kao svaka druga E klasa tog vremena (W124) - ovaj model je pravio Porsche. Dakle, Panamera nije prva limuzina koju je Porsche napravio, već upravo ovaj auto.

 

Početkom devedesetih AMG još uvek nije pod Mercedesovim krovom, tj. do te kupovine dolazi tek 1999. godine. Zato, kad je Mercedes hteo da stavi 5.0 V8 (iz tadašnjeg SL-a) ispod haube E klase nije imao ko to da mu uradi unutar fabrike, a da bude brzo i provereno dobro urađeno. U istom tom periodu, Porsche je imao problema u poslovanju, tj. manjak novca. Njima zato kao poručeno dolazi pitanje od Mercedesa da li bi oni hteli da mu odrade ubacivanje većeg motora jer tako dolaze do prihoda koji nisu samo od (tada) kilave prodaje modela 911. Porsche stručnjaci se prihvataju posla, ubacuju veći motor, menjaju i sve ostalo što je trebalo, ali...pojavljuje se problem za Mercedes. U tim doradama i preradama, E klasa sa V8 motorom je proširena toliko da više nije mogla da se proizvodi na istoj traci sa svim ostalim E klasama, nije mogla da stane. Zato Mercedes traži od Porschea da je i prave, što ovi naravno odmah prihvataju. Faktički, posao na ovom autu je spasio Porsche od bankrota početkom 90-tih.

 

E klasa sa ovim motorom je imala 320 konja, što je više nego tadašnji M5, što je Mercedesu bilo posebno važno. Jedini nagoveštaj da ovo nije neka obična E klasa sa kilavim dizelom ispod haube su par centimetara proširena krila. Naravno i oznaka pozadi, ali ko zna koliko ljudi se na semaforu zeznulo ne obrativši pažnju na proširenja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes 560 SEL 6.0 AMG ide na aukciju

 

Mercedes-Benz-560 03.jpg

 

Ovo je AMG automobil za čistunce, dok je tjuning bio tjuning a ne serijsko korporativno štancovanje. Nekada davno, AMG je bio samostalna tjuning kuća koju su osnovali inženjeri Hans Werner Aufrecht i Erhard Melcher. Tada su radili na izvlačenju većih performansi iz motora, a uz to su prodavali i komponente koje ste mogli da ugradite na svoj automobil kako bi ga učinili sportskijim.

 

Mercedes-Benz-560 02.jpg

 

Tako je bilo sve od osnivanja 1967. godine pa do 1980-ih godina. Tada su kupci počeli sve češće da naručuju Mercedesove automobile preko AMG-a, naravno sa željom dobijanja sportskog automobila. Svo to vreme službene saradnje između Mercedesa i AMG-a nije bilo. Rezultat AMG-ove virtuoznosti iz 1980-ih je i ovaj Mercedes 560 SEL, luksuzna S klasa. Automobil pred vama datira iz 1989. godine a najveći deo njegove čarolije krije se ispod poklopca motora. AMG je oduvek bio i ostao čarobnjak za fantastične motore uz glasnu grmljavinu. Sudeći prema papirologiji koja ide uz njega, automobil je kao nov isporučen u Japan odakle je otkupljen 2017. godine. Sada čeka na aukciju koja bi trebalo da se održi krajem juna ove godine.

 

Mercedes-Benz-560 01.jpg

 

U punom nazivu Mercedes Benz 560 SEL 6.0 AMG, kako bi kolokvijalno rekli, u svoje vreme je bio jedna od najsnažnijih drumskih limuzina a sve zahvaljujući tzv. Hammer 6.0 litarskom V8 atmosfercu specijalne izrade. Gledano kroz brojke, ovaj prelepi AMG raspolaže sa 385 KS pri 5.500 obrtaja i 555 Nm pri 4.000 obrtaja. U performansama kao najveća razlika se oseti upravo obrtni moment koji je znatno veći nego kod serijskog 560 SEL-a i to na nižim obrtajima. Snaga se naravno prenosi isključivo na zadnju osovinu preko ležernog automatika sa četiri brzine. Zanimljivo je da je 560 SEL AMG 6.0 jedna od najranijih superlimuzina a u prilog mu ide činjenica da je mogao i preko 300 km/h!

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karavanski Mercedes 560 TEL (W126)

 

Konverziju je uradio Caro iz Hamburga, baza je 1990. Mercedes 560 SEL (serija W126), a ima 5.6 V8 motor, 4-stepeni automatski menjač i crni kožni enterijer:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes 190E City / Compakt

 

203334-mercedes 190 03.jpg

 

Jedan od izuzetno popularnih Mercedesovih modela bio je 190E. Prodavao se odlično, sportska verzija je pobeđivala u DTM-u, a EVO sa ogromnim zadnjim spojlerom je kultni automobil i danas zavidnih performansi. Mercedes nikada nije imao u planu da od tog automobila pravi kompakt, kao što je to sa serijama 3 (E36 i E46) činio BMW.

Ali, to nije sprečilo tjunera Schulz Company da skrati 190E. Tako je nastao 190E City ili Compakt.

 

203335-mercedes 190 02.jpg

 

Schulz Company je za Compakt pozajmio zadnja vrata s većeg Mercedesa, W124 Wagona. Dostupne su bile verzije sa 3 ili 5 vrata, a čini se da su proizvedena samo četiri primerka.

 

203336-mercedes 190 01.jpg

 

Inače, proizvodnja je bila bazirana na šestocilindričnom motoru sa 160 KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorinser BMW Serije 7 sa točkovima inspirisanim Mercedes modelima

 

U pitanju su Lorinser LM2R alu točkovi od 21 inča, inspirisani Mercedesovim točkovima iz '90-tih godina prošlog veka:

 

lorinser bmw.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoanaliza.jpg AutoAnaliza video: VW Golf 4 1.9 TDI GTI

 

Fabrički 1.9 dizel sa 150 konja, na gepeku GTI - al' bi danas VW tu stavio GTD oznaku i svima bi bilo razumljivije o čemu je reč:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa on je fabricki valjda GT TDI, a sad sta je hteo da postigne sa GTI nije mi jasno

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Mercedes 280 SLC

 

Od 1971. godine se pravio ovaj auto, a do 1981. godine se pravila i njegova Coupe varijanta u malo preko 60.000 komada. Ovo je jedan od njih, napravljen je 1980. godine. 

Ima 2.8 motor sa 185 konja i 240 Nm. Do stotke mu treba 9 sekundi, ali mu zato od 100 km/h do 200 km/h treba pun minut:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju savršeno očuvani Mercedes S Klase iz 1985. godine sa samo 4.700 km

 

214146-mercedes s 03.jpg

 

Mercedesova S Klasa (W126) je istinska ikona nemačke autoindustrije, a jedan savršeno očuvani primerak je ponuđen na prodaju Skotsdejlu u Arizoni. Radi se o S Klasi generacije W126 koja zrači luksuzom, a svoje savršeno stanje duguje i neverovatno maloj kilometraži koja iznosi svega 4.696 kilometara. Do sada je bila u vlasništvu prvog kupca, a cena iznosi 39.995 dolara (33.115 evra).

 

214147-mercedes s 02.jpg

 

Automobil je prvobitno isporučen kupcu u Belgiji, nakon čega je uvezen u Ameriku gde je pažljivo čuvan i servisiran. Uz njega dolazi sva pripadajuća oprema i dokumentacija, pa čak i neotpakovani alat i rezervni točak.

 

214148-mercedes s 01.jpg

 

Model 380 SEL je lakiran u Smoke metalik srebrnu boju koja izgleda sveže. Baš kao i eksterijer, unutrašnjost je takođe u savršenom stanju bez očiglednih znakova korišćenja i starosti. Crna armaturna ploča je kao nova, kao i drveni detalji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju 1989. Mercedes 560 SEC Koenig

 

koenig sec 03.jpg

 

Mercedesovi modeli iz 80-ih i 90-ih su poznati po svom moćnom, ali elegantnom dizajnu, ali to se potpuno promenilo kad god je nemačka tjuning kuća Koenig uspela da se dočepa jednog 560 SEC-a. Ovaj 560 SEC Koenig je iz 1989. godine i prodaje se putem Auctomobile platforme. Na satu ima samo 20.893 kilometra, a takođe je samo jedan od oko 100 originala koje je izradila kuća Koenig Specials. Ono što ga čini posebnim, ako to nije očigledno, jeste prošireni komplet karoserije.

 

koenig sec 02.jpg

 

I prednji i zadnji branik imaju otvore za ventilaciju, a zadnji posebno podseća na bokove Ferrarija Testarosse. Na limuzinskoj verziji ovog automobila, 560 SEL Koenigu, ti branici su čak imali iste bočne proporcije kao i italijanski superautomobil. Karoserija je takođe dobila nove bočne pragove, zadnji spojler, nove izduvne cevi i Koenigove oznake.

 

koenig sec 01.jpg

 

U listi se navodi da je dodatna maska uključena u prodaju koja je u skladu s bojama automobila i sadrži Koenig Specials ''KS'' logo umesto Mercedesove zvezde. Unutrašnjost je završena plavom kožom, a novi volan je oivičen drvom. Tu su i Koenigovi merači i kožne kartice na vratima. Ispod poklopca motora se nalazi standardni 5.5 V8, koji proizvodi pristojnih 279KS i 430Nm obrtnog momenta. Ove brojke se prenose na zadnje točkove putem automatskog menjača, što omogućava automobilu da postigne 96 km/h iz mesta za 6.8 sekundi na putu do maksimalne brzine od 240 km/h.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes-Benz 300SEL ponovo rođen kao Icon Derelict sa LS9 V8 motorom

 

229300-icon03.jpg

 

U zavisnosti s kim razgovarate, Mercedes-Benz 300SEL možda neće biti etiketiran kao najpoželjniji i ''najseksi'' Mercedes svih vremena. Međutim, W109 je više nego upečatljiv model, posebno kada mu se ispod haube nalazi V8 motor. Najpoznatiji je naravno ''Crvena svinja'', koji je gotovo preko noći katapultirao AMG, koji je tada bio u povoju, u svetske visine automobilske industrije. ''Crvenu svinju'' je danas veoma teško naći na tržištu polovnjaka, mada je Mercedes prošle godine lansirao neke modele inspirisane ''Red Pig'' ikonom, u čast legendarnog trkača sa trokrakom zvezdom. Međutim, firma Icon 4×4, ili samo ''Icon'', predstavila je prilično intrigantan 300SEL, Derelict Mercedes-Benz 300SEL iz 1971.

 

229301-icon 032.jpg

 

Tjuner sa sedištem u Los Anđelesu, restaurirao je klasični 300SEL i modifikovao ga u skladu sa današnjim duhom vremena. Enterijer je dobio moderne materijale, doduše inspirisane originalnim, koje je koristio Mercedes-Benz, dok je drveni trim restauriran. Revidirana je i centralna konzola, ali isto tako inspirisana OEM konfiguracijom, dok su pokazivači ostali originalni, ali sa unapređenim unutrašnjim elementima, uz dodatak posebnih displeja, Redline Gaugesa. Čak je i audio sistem originalan, mada je modifikovan dodatkom Bluetooth kontrolnih jedinica, Focal zvučnicima, dualnim sabvuferom i naravno pojačalom.

 

icon 02.jpg

 

Što se spoljašnjosti tiče, Icon se potrudio da sve bude originalno i nepromenjeno, pa je čak prisutna i patina finiša koja evocira na ''prirodno starenje''. Alu naplatke iz jednog odlivka je obradio EVOD, a i njih krasi posebna patina.

 

icon 01.jpg

 

Icon je odradio posao i na restauraciji mehanike Mercedesove limuzine, koja dolazi sa kompletnim Art Morrison ramom, podesivim oprugama na sva četiri točka, uz nezavisno zadnje oslanjanje i cevaste regulacione spone, Art Morrison Dana 60 IRS diferencijalom i posebnim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika, sa završecima koje potpisuje Deeds Performance. Na kraju dolazi i glavno iznenađenje, a reč je o GM-ovom LS9 motoru, namenjenom Icon Derelictu. Doduše, snaga nije obelodanjena, ali podsetimo da kompresorska, 6.2 V8 jedinica u C6 Corvette ZR1 isporučuje 647KS i 819 Nm. Uparena je s ručno sklopljenom 4L85-E automatskom transmisijom, koja se originalno koristi za kamionete i SUV modele. Icon sa Derelict 1971. Mercedes-Benzom 300 SEL debituje na Sema Showu ove nedelje, a početna cena mu je 450.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju fantastični Mercedes 560 SEL AMG

 

mercedes sel w126 03.jpg

 

Na aukciji kuće RM Sotheby's biće ponuđen fantastični AMG-ov automobil iz 1989. godine. AMG je danas veliko ime te se veže za eminentnog proizvođača automobila Mercedes-Benz, a ima i ogromne zasluge u dominaciji koja je godinama trajala u Formuli 1. Ali, u vreme kada je Nemačka bila podeljena, AMG je bio aftermarket tjuner.

U to vreme, tačnije 1989. godine, u AMG-ovoj radionici je nastao model 560 SEL AMG 6.0.

 

mercedes sel02.jpg

 

Najskuplja i najsnažnija Mercedesova S-Klasa je iskorišćena kao baza za projekat, a njen V8 motor od 5.547 cc u standardnom modelu 560 SEL je razvijao 275KS. Ipak, u AMG-u su povećali zapreminu na šest litara, ugrađne su AMG DOHC glave s četiri ventila, novi usisni i izduvni sistem, a nakon ovih modifikacija je snaga povećana na konzervativno procenjenih 380KS. Takođe, obrtni moment je duplo veći te je iznosio oko 800 Nm. Maksimalna brzina iznosi 290 km/h. U unutrašnjosti su kožom presvučena sedišta sa elektronskim podešavanjem.

 

mercedes sel01.jpg

 

Automobil će biti prodat na aukciji, a procenjuje se da će novi vlasnik izdvojiti između 90.000 i 120.000 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Mercedes 450 SLC čiji prvi vlasnik je bio Maradona

 

230075-mercedes slc maradona01.jpg

 

Aukcijska kuća Bonhams je ponudila novi dragulj - Mercedes-Benz 450 SLC iz 1980. godine čiji prvi vlasnik je bio Diego Armando Maradona.

Tada novi SLC je isporučen Zlatnom dečaku dok je igrao za svoj prvi profesionalni tim, Boca Juniors iz Buenos Airesa, a Maradoni ga je poklonila grupa navijača kao priznanje njegove važnosti za tim. SLC je Maradoni uručio Juan Manuel Fangio, jedan od najvećih vozača svih vremena, koji je tada bio zastupnik jedinog zvaničnog Mercedesovog salona u Argentini. Ovaj SLC je bio jedan od samo 816 posebnih homologacijskih primeraka, a pokreće ga 5.0 motor sa 240 konja. Opremljen je mnoštvom opcija uključujući presvlake od crne kože, električni krovni otvor, klima uređaj, tempomat...

 

230076-mercedes slc maradona 02.jpg

 

Nakon Maradone, SLC je boravio u privatnim zbirkama u Argentini pre nego što je uvezen u SAD. Budući da je bio dobro održavan tokom svog životnog veka i profesionalno restauriran od strane prodavca, SLC se nudi u izuzetnom stanju, sa 62.000 pređenih kilometara. Prema Bonhams-u, očekivana cena je između 150 i 200 hiljada evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: 1970. Mercedes 280 SE sa S55 AMG V8 motorom

 

Izgleda kao bilo koji drugi Mercedes-Benz 280 SE (W108) iz 1970. godine.

Ali, kad mu se otvori hauba vidi se moderni AMG V8 motor. Motor nije jedino unapređenje na njemu...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...