Jump to content
FAS Goran
fiat128s

Italian vs German style '70,'80,'90 (oldschool) slike

Recommended Posts

E500 je klasika. Samo da je mint, bez jambolije..., a ovaj mi deluje da je takav  :smoke:

 

Ako ima neko Gente motori (ili tako neki časopis) sa početka 90-ih da skenira cenovnik sa zadnjih strana. Da ga ne mrzi. Ako se dobro sećam, G2 1.3 3v je bio 16k DM, BMW 316 27k DM, a 124 je bio oko 50k DM, mada nisam siguran za cene. Baš iz malog mozga vadim. Tada su bile lire u Italiji ali se delilo sa hiljadu ili nešto tako da se dobiju DM.

 

Imam ja Auto Motor und Sport godisnjak iz 1991. tad sam ga znao napamet, koliko sam ga puta citao :) (videcu da okacim cenovnik)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E500 je klasika. Samo da je mint, bez jambolije..., a ovaj mi deluje da je takav  :smoke:

 

Ako ima neko Gente motori (ili tako neki časopis) sa početka 90-ih da skenira cenovnik sa zadnjih strana. Da ga ne mrzi. Ako se dobro sećam, G2 1.3 3v je bio 16k DM, BMW 316 27k DM, a 124 je bio oko 50k DM, mada nisam siguran za cene. Baš iz malog mozga vadim. Tada su bile lire u Italiji ali se delilo sa hiljadu ili nešto tako da se dobiju DM.

134 520 DM januar 1991.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma za E500 Totti može da napiše koji red u stilu Alvirka, piksla mala, nepregledan, a i troši gorivo kada radi motor :)

Cenovnik ti skeniraj, ostalo znamo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam, samo ako nije u podrumu.

Sećam se da su upoređivali Golf II 1,3 sa polovnom S klasom, 1986. čini mi se oko 12 000 DM.

Auto Motor und Sport Br 8 11.04.1986.god da li polovan Mercedes Benz 280 SE iz 1980.g za 15 000 DM ili novi Golf II 1,3 za 15 135 DM.

Inače Golf II D 1991 u nemačkoj je startovao sa 19 685 DM,  W 124 200 D 42 636 DM, Yugo Florida  15 860 DM, Lada Samara 1300 13 090 DM, HF Integrale 49 500, Thema 8,32 86 500 DM, Thema Turbo D 39 000 DM, Fiat Uno 1,0 i.e. 15 890 DM, Tipo 1,4 DGT 20890 DM, Croma Turbo D 36690 DM, 75 Twin Spark 31 900 DM, 164 Twin Spark 39 000 DM, Tottijeva Sierra Cosworth 4x4 63 670 DM, BMW 320 i 40 000 DM itd

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj auto me oduševljava pravi klasik

 

cxcb10150.jpg  cxcb10151.jpg  cxcb10152.jpg

818.105 kom od 1979.-1993.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kao veliki obozavlac Mercedesa iz tog perioda medjutim ova 126 me nikad nije nesto preterano odusevljavala.. jeste da je on preteca S klase ali mi svaka naredna S klasa bila veci pogodak od konkretno ovog modela. definitivno frhunski automobil!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ona i jeste S klasa. Samo ako nađeš lep i očuvan primerak oduševećeš se. Naravno još su lepše posle restajlinga 1985 (kao na slikama) kada su dobile gladke lajsne , suvozačev jastuk i ASR. Ipak taj auto se razvijao sedamdesetih godina i u odnosu na prethodnika doneo je bitno smanjenje u težini kao i na polju bezbednosti.

Meni je ubedljivo W140 ili slon najružnija S klasa. Prodata je u oko 400 000 primeraka.


W220 u 485 000 primeraka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CAM00106.jpg  CAM00107.jpg

CAM00110.jpg  CAM00112.jpg

CAM00114.jpg  CAM00116.jpg
 

CAM00117.jpg

 

;)


Evo sta mi je upalo u oci, Passat klot 1.8 kosta 100 DEM jeftinije od Audija 80 1.8 sa istim motorom. Ima jos brdo nelogicnosti kad se pogleda iz danasnjice, uporedjujuci koliko koji model kosta kao polovnjak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super za cenovnike, kada se pogleda sa ove distance šta je opstalo...

205GTI po ceni kao Tempra 2000, a tu je negde i GTI Golf. Golf 1.6D 20 hiljada maraka :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno, kad vredi :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni i dan danas 2 najomiljenija automobila

 

Audi S1 quattro kralj relija 80-ih :unworthy:

 

1280x.jpg Audi_UR_quattro_01.jpg

 

Ford Escort RS Coswort :unworthy:

 

 

PHHero_Escort_Cosworth_02_L.jpg PHHero_Escort_Cosworth_12.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma oba automobila su bila vrh u WRC takmicenju.

Lancia Delta 6-struki uzastopni sampion od '87 do '92.

Pug 205 Turbo 16 dvostruki prvak ali u Group B ...A svi znamo koji su monstrumi to bili, a to takmicenje je ukinuto bas '87.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...