Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Hyundai potvrdio lansiranje novog, vrhunskog brenda

Recommended Posts

92257-hyundai i20 wrc.jpg

 

Šef Hyundaijevog Motorsport tima, Michael Nandan, potvrdio je da korejski proizvođač planira da lansira novi brend pod čijim imenom će se prodavati modeli vrhunskih performansi.

Hyundai, naime, radi na potpunoj izmeni svoje reputacije proizvođača jeftinih automobila. Veliki korak u tom smeru je postignut najavljivanjem učestvovanja u WRC šampionatu sledeće godine u kome će nastupati sa i20 modelom. Sada su otkriveni i planovi o novom brendu koji će slediti filozofiju Nissanove Nismo filijale.

 

Prvi automobil u novoj ponudi biće vrhunska varijanta i20 modela sledeće generacije koja bi trebalo da se pojavi 2015. godine. Isti model će poslužiti kao osnova za Hyundaijev WRC automobil 2015. godine. Menadžer Hyundai Motorsport tima, Alain Penasse, smatra da će upravo učestovanje u WRC šampionatu i lansiranje novog, vrhunskog brenda podići Hyundaijev ugled na automobilskoj sceni. i20 će, naravno, biti tek prvi u nizu novih modela, a slediće verovatno nove verzije Genesis Coupea i Velostera Turbo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai se ne šali sa luksuznom markom Genesis

 

Genesis-Essentia 1.jpg

 

Genesis, luksuzna marka Hyundaija u Evropi je još uvek u drugom planu, ali, teško da će dugo tako i ostati.

Na salonu u Njujorku Genesis je uzdrmao javnost predstavljenim konceptom električnog kupea Essentia, kako dizajnom tako i pogonom. Iako za sada definitivno ima status koncepta i tehnološkog demonstratora, ovaj GT treba uzeti za ozbiljno. Prema onome što se može čuti CEO Genesisa Manfred Fitzgerald ima sasvim ozbiljne namere da u ponudu marke uvrsti i ovaj sportski kupe. Za sada još nema odobrenje upravnog odbora za takvu nameru, ali je u Njujorku izjavio da će reakcije struke i javnosti sa salona imati značajnu ulogu u donošenju odluke o serijskoj proizvodnji. Ono što je najvažnije, većina komponenti, uključujući i novu električnu platformu na kojoj se Essentia nalazi već je spremna za serijsku proizvodnju. Peter Schreyer direktor dizajna Kije i Hyundaija izjavio je da je veoma zadovoljan dizajnom kupea, kao i da je Genesis već registrovao oznaku ''GT''. Schreyer definitivno ima razloga da bude zadovoljan radom svog dizajnerskog tima. Essentia je proglašena najlepšom premijerom salona u Njujorku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis Essentia concept ulazi u (ograničenu) proizvodnju

 

Genesis-Essentia 1.jpg

 

Južnokorejski luksuzni brend Genesis je na ovogodišnji sajam automobila u Njujorku došao i sa studijom dvovratnog GT automobila nazvanog Essentia Concept koji će po poslednjim najavama ući i u serijsku proizvodnju.

 

genesis-essentia 1111.jpg

 

To je za američke medije potvrdio Erwin Raphael, izvršni direktor u ''Genesis Motor America'', koji trakođe smatra da će Essentia na tržištu proći veoma dobro. Doduše, u planu je proizvodnja samo ograničene serije (i to tek za nekoliko godina), ali Raphael nije želeo da otkriva druge detalje.

 

genesis-essentia 11.jpg

 

Takođe, ta serijska Essentia će biti i najskuplji Genesisov model do sada, a neće imati vrata koja se otvaraju u vis kakva su odlikovala koncept verziju.

 

genesis-essentia 111.jpg

 

Essentia u koncept izdanju inače privlači pažnju dugačkom haubom, linijom krova, vratima koja se otvaraju u vis, transparentnom haubom, upadljivim zadnjim difuzorom, točkovima u boji bakra, karoserijom od ugljeničnih vlakana, kao i minimalističkim ali modernim enterijerom sa kožnim sedištima, volanom sa zaravnjenim donjim delom, digitalnom instrument tablom, širokom displejem na prednjem panelu i detaljima od ugljeničnih vlakana i aluminijuma.

 

genesis-essentia 111111.jpg

 

Što se tiče konkretnih tehničkih detalja, Genesis je samo saopštio da Essentia Concept ima više električnih motora, kao i da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi oko 3 sekunde.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis godinama daleko od ulaska na tržište Evrope

 

Genesis G90 299.jpg

 

Iako Hyundaijev luksuzni podbrend Genesis ''raste'' u SAD, on je godinama udaljen od ulaska na tržište Evrope. Uprkos izostanku krosver i SUV modela, Genesis se dobro kotira u SAD, međutim, ''Stari kontinent'' je i dalje prevelik zalogaj za Hyundaijev luksuzni sektor. Hyundai ne želi da srlja s obzirom da su brojni strani brendovi posrnuli u borbi sa nemačkim premium proizvođačima. Tako se povukao japanski Infiniti, koji će se fokusirati na SAD i Kinu, Lexus ima epizodnu ulogu, a i Honda okleva sa uvođenjem svog brenda Acura. Čak i drugi evropski brendovi poput italijanskih Maseratija i Alfa Romea, te francuskog DS se muče u ovoj borbi.

Hyundai polako priprema teren za dolazak Genesia u Evropu, pravi centar ''Genesis iskustva'' u nadi da će privući pažnju potencijalnih kupaca. Međutim, adut južnokorejskog proizvođača bi mogao da bude talas elektrifikacije, jer Tesla je sa Modelom 3 nadmašila Jaguar i Lexus, a sličnim putem ide i Volvo sa svojim električnim brendom Polestar. Genesis bi Evropu prvo mogao da ''napadne'' sa svojim prvim SUV-om, uveliko sprema GV80, ali se njegov debi očekuje tek krajem 2020. godine, a jedan krosover je nedovoljan za tako ambiciozne planove.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis najavljuje nove modele

 

genesis-gv80.jpg

 

Luksuzni korejski brend će pokušati ono što nije uspelo Lexusu i Infinitiju. Nakon što je po gotovo svim studijama osvojio naklonost kupaca i pretekao nemačku trojku novoformirani korejski brend Genesis planira da krene u osvajanje tržišta. A da bi mu to uspelo moraće da proširi gamu koja trenutno broji tek tri modela, i to limuzinska. Korejska marka zato mora da drastično poveća asortiman, posebno toliko traženim crossoverima, a zatim i da poradi na dizajnu. Upravo to je potvrdio i prvi čovek marke, Manfred Fitzgerald, koji je za GoAuto izjavio da će do 2021. godine lansirati tri nova modela:

''A to je tek početak. Širimo portfolio, do 2021. ćemo imati šest modela, a među njima i prvi SUV model koji će pratiti još jedan''. Novosti su i u dizajnu: ''Imaćemo i uzbudljivije karoserijske verzije koje za sada ne otkrivam. Budite sigurni da će gama uskoro biti potpuna''.

 

genesis-essentia.jpg

 

Podsetimo, koncept GV80 je još 2017. dao naznake novog dizajna prvog SUV-a ove mlade i vrlo uspešne kompanije. Kad se sve sabere, tri postojeća i dva SUV modela, pitanje je šta će biti treći model. Veruje se da će to biti električni sportski 2+2 coupe inspirisan Essentiom. Ili prevedeno, radi se o korejskom rivalu modelima kao što su AMG GT4Door i Porsche Taycan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis će se nuditi i u Evropi

 

Genesis G90 299.jpg

 

Ono što je Toyoti Lexus, Hyundaiju je Genesis, a Evropljani će prvi susret sa modelima južnokorejskog luksuznog podbrenda imati u martu sledeće godine na Sajmu automobila u Ženevi.

Modeli Hyundaijevog luksuznog podbrenda Genesis se trenutno prodaju u Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi, Rusiji, Južnoj Koreji, Australiji i na Bliskom Istoku, a sa planiranim povećanjem ponude modela u Hyundaiju su odlučili da će Genesise u dogledno vreme ponuditi i kupcima u Evropi.

 

Genesis G90 01.jpg

 

Genesis u aktuelnoj ponudi ima klasične trovolumenske limuzine koje se kriju iza oznaka G70, G80 i G90, a u fazi razvoja su SUV-ovi GV70 i GV80, ali i model koji će pokretati samo struja. Prvi čovek dizajnerskog odeljenja od septembra je Filippo Perini koji je pre angažmana u Genesisu radio u kompanijama Alfa Romeo, Audi, Lamborghini i Italdesign.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ioniq postao Hyundaijev podbrend

 

ioniq 02.jpg

 

Hyundai je 2015. godine zvanično kreirao podbrend za svoje luksuzne automobile pod nazivom Genesis koji ostvaruje uspehe, a sada je Ioniq postao podbrend za električna vozila. Ime Ioniq potiče iz Hyundaijeve linije hibridnih i električnih vozila koji dolaze u formi fastbacka, a sada će se koristiti za zvanični podbrend južnokorejske kompanije koji će nuditi ''električna iskustva usmerena na kupca''.

 

ioniq 01.jpg

 

Hyundai je već najavio tri nova modela koji će nositi oznaku Ioniq.

Prvi će biti Ioniq 5, električni crossover srednje veličine baziran na konceptu Hyundai 45 koji je debitovao prošle godine na Sajmu automobila u Frankfurtu. Očekuje se početkom 2021. godine. Drugi model je Ioniq 6 sedan baziran na konceptu Prophecy viđenom početkom ove godine, a produkcijska verzija će debitovati 2022. godine. Ioniq 7 je treći model koji se očekuje, a to je električni SUV koji će se pojaviti početkom 2024. godine.

 

Novi modeli će koristiti novu platformu nazvanu Electric Global Modular Platform (E-GMP), koja će omogućiti brzo punjenje i veliki domet. Novi Ioniq automobili će imati visokoprilagodljiva sedišta, bežičnu povezivost i unikatne detaje kao što je pretinac dizajniran poput fioke. Hyundai je pokrenuo podbrend Ioniq kako bi podržao Strategiju 2025 prema kojoj namerava da proda 560.000 električnih vozila. Cilj kompanije je da do 2025. godine postane treći najveći proizvođač ekološki prihvatljivih vozila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis X Concept

 

Genesis x2021 01.jpg

 

Genesis je u Los Anđelesu predstavnicima medija prikazao svoj novi koncept automobil nazvan jednostavno X.

 

Genesis x 2021 02.jpg

 

Detalji nisu saopšteni, a u pitanju je Genesisova ideja potpuno električnog grand touring automobila sa ''Athletic Elegance'' dizajnerskim rečnikom.

 

Genesis x 2021 03.jpg Genesis x 2021 04.jpg

 

Ističu se velika prednja maska, specijalna Lençóis Blue boja, duga hauba, kratak zadnji deo, niska linija krova, kamere umesto klasičnih retrovizora, petokraki točkovi od 21 i 22 inča, gume Michelin Pilot Sport 4, kokpit orijentisan ka vozaču, dvokraki volan, kao i sedište vozača u Scotch Brown boji i sedište suvozača u Ocean Wave Green Blue boji.

 

Genesis x 2021 05.jpg

 

Kako stvari stoje, ovo će ostati samo koncept vozilo, ali će neki budućći serijski modeli verovatno biti inspirisani njegovim izgledom.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis bi zbog velikog interesovanja mogao da ponudi serijski X Coupe

 

Genesis x 04.jpg

 

Nakon javnog anketiranja ljudi na Twiteru i pitanja da li bi bili spremni da plate depozit od hiljadu dolara, ili možda ipak ne, za novi model Genesis X, odgovor javnosti i reakcije na koncept model bile su toliko jake da je kompanije Genesis USA zapravo počela da razmatra njegovu proizvodnju. Potpuno električni kupe osmišljen kao koncept kada je predstavljen 30.03.2021. na događaju tokom kog je čovek za odnose sa javnošću kompanije Genesis izjavio da: ''za sada, ova mašina predstavlja čistu dizajnersku studiju''.

 

Genesis x 03.jpg

 

Ovaj brend je ipak ostavio otškrinuta vrata dodajući: ''Mogu vam reći da pustite mašti na volju. Genesis je mlad brend sa sverastućim proizvodnim linijama i potencijalom za daleko više uzbudljivih kreacija i linija modela.'' Pažljivim proučavanjem naloga jasno je moguće zaključiti da je reakcija publike na Genesis X više nego pozitivna.

 

Genesis x 02.jpg

 

Bez ikakvih problema možemo reći da je ovaj model izazvao takvo interesovanje i reakcije ljujdi koji su izjavljivali da je on nešto najdivnije što se može videti u poslednjih dvadeset godina, ako ne i više. Ukratko, ovo bi verovatno bio jedan od najlepših automobila na svetu, bez premca.

 

Genesis x 01.jpg

 

Iako su brojni dizajnerski detalji ovog koncepta otkriveni, do sada nije bilo nikakvih informacija o njegovom pogonskom sklopu. Možemo pretpostaviti da bi proizvodna verzija mogla stići sa E-GMP platformom kompanije Hyundai, koja targetira oko 500 kilometara prelaznog opsega i razvija oko 600 konja, sudeći prema proizvođaču.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis od leta i u Evropi

 

genesis eu03.jpg

 

Genesis je na konferenciji za medije održanoj u Frankfurtu najavio svoje planove na Starom kontinentu.

Prvo i najvažnije, prodaja Genesis modela u Evropi će početi na leto, mada na početku samo u Velikoj Britaniji, Nemačkoj i Švajcarskoj. Korejski luksuzni brend najavljuje da stiže u Evropu sa obećanjem da će plasirati izuzetnu korisničku uslugu. Sa petogodišnjim planom održavanja bez skrivenih dodataka, prodavaće se putem interneta i putem Genesis Studia (prvi će se otvoriti u Londonu, Minhenu i Cirihu).

 

genesis eu02.jpg

 

Ključno iskustvo sa brendom biće imenovanje Genesis ličnog asistenta, angažovanog iz ugostiteljskog i maloprodajnog sektora, koji će upravljati svim aspektima kupovnog i vlasničkog iskustva poštujući najveći luksuz svih - vreme. ''Tokom proteklih pet godina naši kupci širom sveta su prepoznali našu posvećenost izuzetnom dizajnu, kvalitetu proizvoda i autentičnom i pažljivom iskustvu brenda tokom čitavog vlasničkog puta'', rekao je Jaehoon Chang, globalni direktor Genesis brenda. ''Verujemo da je sada pravo vreme za sledeće poglavlje u istoriji našeg brenda. Uzbuđeni smo što u Evropu donosimo identitet našeg brenda i posebna luksuzna vozila.'' Prvo od leta kreću narudžbine za Genesis G80 sedan i Genesis GV80 SUV, dok će G70 i GV70 uslediti ubrzo nakon toga.

 

genesis eu01.jpg

 

Takođe, najavljen je i prvi potpuno električni Genesis na evropskom tržištu (G80 EV) koji je premijeru imao nedavno na sajmu u Šangaju. Nakon njega, tokom prve godine prisustva na evropskom tržištu, stižu još dva električna Genesis modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis prodao prvih pola miliona vozila

 

198507-Genesis G90 01.jpg

 

Genesis, koji je u vlasništvu Hyundaija, spada u najmlađe premium proizvođače automobila na svetu. Od lansiranja na tržište u novembru 2015. širom sveta prodato je 500.000 automobila sa amblemom marke Genesis. Od toga je 379.000 isporučeno na domaćem južnokorejskom tržištu, dok je u ostalim zemljama ukupno prodato 121.000 vozila ovog brenda.

 

Prvi model - Genesis G90, predstavljen je u novembru 2015. a u sledeća dva meseca privukao je 530 kupaca. Već 2016. Genesis je isporučio 65.586 automobila, da bi u sledeće tri godine prosečno prodavao preko 80.000 vozila. Uprkos pandemiji u 2020. zabeležen je rast prodaje od 46% na godišnjem nivou, pa je nove vlasnike dobilo 128.365 automobila korejskog proizvođača. Ovako dobar rezultat postignut je zahvaljujući lansiranju prvog SUV modela - Genesis GV80. Osim u Koreji, Genesis se dobro prodaje i u Americi, zemlji u kojoj vlada velika konkurencija u premium segmentu. Od 2016. do danas u Sjedinjenim Državama je isporučeno 97.869 automobila. Pored domaćeg i tržišta Amerike, korejski proizvođač prisutan je u Kanadi, na Bliskom istoku, u Rusiji i Australiji, a tokom 2021. stiže u Kinu i Evropu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni SUV Hyundai Ioniq 7 stiže 2024.

 

hyundai ioniq 7.jpg

 

Hyundai je zvanično najavio električni SUV pod nazivom Ioniq 7, koji će stići 2024. godine. Radi se o SUV-u s tri reda sedišta i dovoljno mesta za sedam putnika. Potpuno električni Ioniq 7 stiže 2024. godine i to će biti konkurent modelima poput Teslinog Modela X. Hyundai nije objavio mnogo informacija o Ioniqu 7.

 

Kao i ostala električna vozila sledeće generacije iz Hyundai Grupe, Ioniq 7 će biti baziran na E-GMP platformi, a to znači da će deliti električne pogone s hatchbackom Ioniq 5. Najsnažnija verzija će imati po jedan motor na obe osovine, a ukupna snaga će iznositi 301 KS i 605 Nm obrtnog momenta. Ioniq 7 će imati Hyundaijevu 800-voltnu arhitekturu za punjenje, tako da će punjenje automobila sa 58 kWh i 73 kWh baterijama od 10% do 80% kapaciteta putem 350 kW DC brzog punjača trajati samo 17 minuta. Kada se koristi pristupačniji 50 kW punjač, onda potpuno punjenje traje nešto manje od sat vremena. Dodatni red sedišta će ponuditi dovoljno mesta za sedam putnika, pomenuta E-GMP platforma omogućava maksimalno iskorišćavanje prostora u unutrašnjosti. Ioniq 7 bi mogao da bude prostraniji od konvencionalnih i hibridnih rivala.

 

Ostatak unutrašnjosti Ioniqa 7 će verovatno biti preuzet od Ioniqa 5 uključujući sličnan panel kontrole klima uređaja i isti 12,3-inčni digitalni klaster te infotainment sistem. Sedišta će biti presvučena ekološki prihvatljivom poliesterskom smolom. Pre nego što stigne Ioniq 7, Hyundi će lansirati novu električnu limuzinu pod nazivom Ioniq 6 koji će biti baziran na konceptu Prophecy. Ovaj model stiže naredne godine kao rival BMW-u i4, a izvori bliski Hyundaiju tvrde da će biti veoma sličan konceptu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stižu Hyundai Ioniq 6 i Ioniq 7

 

218079-hyundai ioniq 02.jpg

 

Hyundai Motor Group priprema još nekoliko električnih modela koji će koristiti E-GMP platformu. Kako se očekuje, Hyundai će već sledeće godine predstaviti Ioniq 6 (prvo u formi koncepta), novi potpuno električni sedan inspirisan Hyundai Prophecy Conceptom. Ioniq 6 će imati duže međuosovinsko rastojanje i veće baterije u poređenju sa modelom Ioniq 5. Tu nije kraj, jer nakon Ioniqa 6 tokom 2024. godine sledi Ioniq 7, veći potpuno električni SUV model sa tri reda sedišta (za ukupno šest ili sedam putnika u zavisnosti od verzije). Ioniq 7 će dobiti Highway Driving Pilot sistem (autonomna vožnja Nivoa 3), baterije od 100 kWh (punjenje do 80% kapaciteta će trajati 18 minuta), domet koji iznosi više od 300 milja (483 km) i digitalne instrumente od 12.3 inča, a biće dostupna i verzija sa 4x4 pogonom i dva elektromotora sa 313KS.

 

218080-hyundai ioniq 7 01.jpg

 

Na kraju, Hyundai planira da tokom 2021. proda 160.000 električnih automobila (8 modela), dok će ta brojka do 2025. porasti na 560.000 primeraka (12 modela).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis X Speedium Coupe Concept

 

223988-Genesis x 04.jpg

 

Genesis je u Njujorku održao premijeru svog najnovijeg električnog koncept vozila, nazvanog X Speedium Coupe Concept. Konceptni automobil uključuje Genesisov DNK, dok gleda unapred u sledeći talas električnih vozila i naglašava budućnost Genesisa kao brenda luksuznih električnih vozila.

 

Genesis x 03.jpg

 

Genesis X Speedium Coupe je rođen iz vežbe dizajna ''slobodnog stila'' zasnovanog na Genesis X konceptu. On utelovljuje bezvremensku Genesisovu filozofiju dizajna, Athletic Elegance, na još progresivniji način. Ime Speedium je inspirisano korejskom trkačkom stazom u gradu Inje i strašću prema motosportu. Ime takođe obuhvata Genesisovo uverenje da će emocionalna vrednost vožnje ostati jaka u eri elektrifikacije. Dodatak reči Coupe dodatno naglašava uživanje u vožnji kroz estetski dizajn.

 

223991-Genesis x 02.jpg

 

Genesis je sledio princip reduktivnog dizajna, ili ''manje je više'', za konceptni automobil. Genesis X Speedium Coupe se izdvaja po svojoj suzdržanoj eleganciji, čistim linijama i suptilnim oblinama. Model dovodi u pitanje status kvo definisanog tipa automobila. To nije konvencionalni koncept automobil koji predviđa planove za proizvodnu liniju.

 

223990-Genesis x 01.jpg

 

''Ovaj automobil je trenutak otvorenih vrata na Genesisovom putu ka našem budućem EV dizajnu'', rekao je Luc Donckerwolke, glavni kreativni direktor Genesisa. ''Ovo nije izložbeni automobil - to je pogled na naše procese dizajna dok istražujemo ideje za sledeći talas električnih vozila, onaj koji uključuje Genesisov DNK.'' Ima EV lice koje simbolizuje Genesisovu transformaciju ka tome da postane brend potpuno električnih automobila sa paletom šest modela do 2030. godine.''

 

''Dajemo svakom elementu dizajna prostor da diše'', rekao je Donckerwolke. ''Ne radi se o tome da se elementi dizajna takmiče jedni sa drugima, već o orkestriranju elemenata tako da se dopunjuju i poštuju jedni druge.'\' Metalik smaragdno zelena nijansa se naziva ''Inje Green''. Kao što se i očekivalo od automobila koji je inspirisan korejskom trkačkom stazom, boja obuhvata planinski pejzaž gde se staza nalazi, upotpunjujući sliku klasičnog automobila koji oličava dinamiku, brzinu i bezvremensku eleganciju.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...