rasko78 60 Posted January 20, 2015 Rekapitulacija: 1) Pronaci vecu kovertu i napisati "Fond za menjac"! 2)Odabrati jednog od ponudjenih servisera automatica i sto pre ga pozvati na Slavu! Obavezno se sprijateljiti! 3)Clanska kartica u AMSS- zlatna 4)Redovna poseta verskim objektima Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 20, 2015 Moras da budes i pripadnik Jakuza Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted January 20, 2015 Cn tun mun kung fu....Nasmeja me a ne mogu da se smejem! Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted January 20, 2015 Negde sam procitao da se ti menjaci zapravo prave u PRC-u ( People Republic of China). Najskuplji kit za remont sa svim potrebnim delovima je 411$. Zemlja porekla Kina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srebren Croma 0 Posted January 22, 2015 mozda to ovo pomogne za momunikaciju sa japancima Quote Share this post Link to post Share on other sites
goranar 0 Posted January 23, 2015 Zar nije na svakom Thesis-u Aisin YLII 5 ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 23, 2015 To mu dodje kao upravljacki sistem. Mehanicki deo - menjac je 50-55SN Quote Share this post Link to post Share on other sites
goranar 0 Posted January 24, 2015 Hvala, Nikola. A da li je moguce, po parametrima koji su na raspolaganju za ocitavanje preko Multiecuscana, za automatski menjac (temperartura ulja, struje spulni, ukljucivanje stepena prenosa itd.), pouzdano videti stanje menjaca ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 24, 2015 (edited) Ne u potpunosti. Stanje se najbolje primeti probom i voznjom u hladnom i toplom rezimu. Ukoliko se zapaze anomalije-zaobici. Sa dijagnostikom mozda neispravnost nekog senzora ili ventila. Edited January 24, 2015 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted January 24, 2015 Nailazim na prvi problem, nakon 3000 km.Kada ga drzim na D, na raskrsnici sa stisnutom kocnicom, nakon nekog vremena jako trzne, iako nisam smanjio pritisak na kocnici. Jednom mi se desilo da u trenutku kada se palilo zeleno pustam kocnicu, pa kada je trznuo, i to bas momacki, popalile su se EPB fault, iako nije bio aktivan EPB i naravno automatic transmision fault. Ugasim, upalim i sve OK. Da li je neko imao slican problem?Prilikom mog licnog odlaska u Veternik, da vidim da li neko od radnika nije slucajno aktivan, saznao sam da je Sava povukao sa sobom jednog radnika u Dubai, a drugi je presao u Becej da radi, mislim da se zove Miroslav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
goranar 0 Posted January 24, 2015 Nikola, a kolika je normalna i maksimalno dozvoljena temperatura ulja i posle koliko vremena bi trebala biti dostignuta ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 25, 2015 Normalna je ujedno radna temperatura motora jer ulje u menjacu se hladi preko izmenjivaca rashladnom tecnosti motora. Mislim da sve preko 120 stepeni u duzem periodu moze da smeta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted February 3, 2015 55-50sn. Ulje u menjacu se hladi preko vodenog izmenjivaca toplote na prednjoj strani menjaca. Nasao sam. Ova dva creva sto padaju su za ispiranje menjaca, a vidi se i poklopac sa dva creva za vodu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted August 8, 2015 Remont menjača u slici, nažalost bez reči, ali kada nabavim jedan kvaran automatik, biće i u reči. Delovi u videu se mogu nabaviti u Sofiji. Automatic Choice 00359 29698609 Kod mene za sada je u planu zamena solenoida, znaju da zezaju, doduše ne uvek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadsone 0 Posted October 2, 2015 Pozdrav, imam problem sa automatskim menjacem, pa sam u potrazi za pravim majsotrom. Vidim da je @vlayche imao pozitivna iskustva sa covekom u Beceju, pa bih zamolio ako moze da mi da kontakt, ili bilo ko drugi ko zna broj servisa. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted October 3, 2015 0631144058 Zedi BecejOpisi nam problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadsone 0 Posted October 3, 2015 Hvala, jel on sigurno pouzdan majstor? Procitao sam sve zive forume, i uglavnom se sve svodi na Sava Veternik, ali on nije tu. AMC Sopot, Denci iz Novog Sada i nasao sam sad ovo iz Beceja. Pa cu videti sad kome se obratiti. Problem je sledeci: Nece da mi vuce u 4 i 5 brzini. Auto normalno salta brzine, 1,2,3 vuce dobro, ali u 4 i 5 recimo priliko davanja jaceg gasa, na primer kada hocu da preteknem, auto nece da vuce, obrtaji se dizu, ali auto ne ubrzava. To mi se pojavilo pre nekih 2,3 nedelje, mislio sam da nije do ulja, posto ga nisam menjao kada sam kupio auto. Promenio sam ulje, medjitim ista situacija, stim sto mi je receno da je ulje bilo ocajno, smrdelo je na paljevinu. Ne znam da li postoji mogucnost da problem nije u menjacu vec nesto drugo, jer 1,2,3 vuce odlicno, mada ne verujem. Najverovatnije menjac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted October 3, 2015 (edited) To liči na torque converter, kod nas ga zovu i vandler. Služi da snagu motora putem ulja prenese na pogon preko zupčanika u menjacu, najprostije rečeno. Čuo sam da je reparacija oko 400e Edited October 3, 2015 by Baccara Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8122 Posted October 3, 2015 Najskuplja stvar u menjacu, tkzv "djule" Quote Share this post Link to post Share on other sites
pilauda 3 Posted October 3, 2015 (edited) Meni je proklizavao u 4toj, 5toj,znaci kao sto su kazes gas ide u prazno, doduše meni je povlacio ali posle par sekundi. Promenio sam set kvacila i sad sve normalno radi, majstor je pokušao da ocisti te ventile za menjač ali nije uspelo, morao sam set promeniti. Edited October 3, 2015 by pilauda Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted October 3, 2015 I ti "ventili" su skupi, ceo taj sklop nov košta najmanje 700e,ali to izgleda nije slučaj kod ovog čoveka Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadsone 0 Posted October 3, 2015 Videcemo sta kazu majstori kad ih budem zvao ): Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted October 3, 2015 Odakle si? Ne vidim sa tapatalka Quote Share this post Link to post Share on other sites