bbt83 0 Posted October 4, 2016 Pozdrav svima, interesuje me (nisam nasao na forumu nista konrekto) da li je moguce automatika u Croma zameniti manuelnim menjacem? Vozim Alfu 156 vec 8god, razmisljam se o kupovini Crome pa su u igri i par primeraka sa automatskim menjacima. Naravno najvise me brine eventualni kvar. Automatika sam nekada davno vozio u Renou 25 i imam samo reci hvale - dok ne crkne :), u tom autu je izvrsena zamena za manuelni i posle toga auto je jos dugo vozen. Iscitao sam mnogo toga o automaticima na netu i na ovom forumu ali me interesuje dakle konrektno kod Crome situacija u kojoj je menjac otkazao i recimo zelim da ubacim manuelni - da li je izvodljivo? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted November 17, 2018 On 10/4/2015 at 11:12 AM, rasko78 said: Obzirom da su prilikom moje potrage za rešenjam problema koji sam imao sa svojim menjačem vadim temu iz naftalia @rasko78, jel moguce da si imao problem sa mjenjacem a Goran ubacio novi? Posted November 26, 2014 "Od pre par nedelja, postao sam i sam vlasnik…" Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted November 17, 2018 U Cromu su isli TF-80SC i TF-81SC oba Aisin. Mozda neko razliku? Valve Body izgleda drugaciji. Mozda nekom pomogne sve ovo. 1 rasko78 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted November 18, 2018 14 hours ago, Zan Batist said: vadim temu iz naftalia @rasko78, jel moguce da si imao problem sa mjenjacem a Goran ubacio novi? Posted November 26, 2014 "Od pre par nedelja, postao sam i sam vlasnik…" Odmah da kažem, da je auto stajao oko 4 godine kada sam ga kupio. Verovatno tu treba tražiti uzrok problema. Indikativno je i da li su gospodinu Goranu ugradili baš nov, kakav košta 11500 evra, ili kao nov, za 3500evra. Ovo 11500evra su mi rekli u Auto kuća Stojanov. Vremena su se i promenila, sve je po cenama palo. Neki dan kupih u Temerinu dobar hidroblok za 150 evra. Hvatam zalet da to prešarafam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted November 18, 2018 1 hour ago, rasko78 said: da je auto stajao oko 4 godine tvoj Thesis je 2004.to cini mi se, zalega' je 2010.te, nevjerovatno da se tako brzo pojavio problem sa mjenjachem..jos par godina prije mijenjan. pitanje je vremena kad cu da se "zakopam" sa skulpturom.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted November 18, 2018 3 hours ago, Zan Batist said: tvoj Thesis je 2004.to cini mi se, zalega' je 2010.te, nevjerovatno da se tako brzo pojavio problem sa mjenjachem..jos par godina prije mijenjan. pitanje je vremena kad cu da se "zakopam" sa skulpturom.. Opušteno, evo već rade u Temerinu komplet remont, ostane samo diferencijal stari. Verujem da je tako i u Beogradu. Uglavnom je hidroblok problem broj jedan. Iz straha sam kupio još jedan komletan menjač. Sad vidim da sam se brinuo bez potrebe. Pre raskrnice ili potpunog stajanja prebacim u manual, pa krene bez zadrške i trzanja, odmah vratim na D i nema problema. Iz R prebacim na N, malo dodam gas kratko pa u D i isto nema problema, odmah kreće. Dao sam ga na kratko u oglase, po ceni Goranovog menjača, čisto da vidim da li ima nekog interesovanja, ali nema. Cene kola padaju, a tržište za ovakve limuzine je jako, jako malo. Kada sam ga uzimao, računao sam da se vozam 50000 km. To je odradio, a ja sam zadovoljan.Na putu me nije ostavio, a bilo me je i po inostranstvu često. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miskkos 0 Posted June 23, 2019 Pozdrav drugari znam da je stara tema ali da izlozim i ja svoj problem.Nedavno sam kupio fiat cromu 110kw 2005god.sa automatskim menjacem.Dok je auto hladan menjac radi odlicno ali kad se auto vozi malo duze pocinju problemi kad menja brzine iz prve u drugu oseti se neki udarac takodjei kad ocu da stanem kao da ispadne iz brzine ponavljam to se desava kad se auto malo duze vozi dok je hladan sve je uredu.Interesuje me vase misljenje ako neko ima isti problem hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted June 23, 2019 Meni deluje kao da je lose uljeПослато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miskkos 0 Posted June 23, 2019 Planiram ovih dana da zamenim ulje pa cu videti . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted June 24, 2019 Zamenu što pre, da ne bi oštetio ostale komponente - ako već nisu oštećene! Način zamene ulja je specifičan i skup, pa obrati pažnju na sledeći klip: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miskkos 0 Posted June 24, 2019 A koje ulje bi mi preporucili i koliko staje u menjac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted June 24, 2019 Rrkao bih da je ovde kasno za zamenu ulja i da je valve body odradio svoje. Jedina zamena ulja koja ovde moze pomoci je zamena kao u videu koji je Martin postavio, a takva zamena kosta. Ja sam radio metodu kao iz videa kod Gorana u zemunu i kostala je 19000. E sad da li ce tebi pomoci pitanje je. Da znas da hoce pa da das 19k i da si miran. Ovako, jbg sta da ti kazem. Dodaj jos 300e u prebaci na manual. Quote Share this post Link to post Share on other sites
seki80 0 Posted January 26, 2020 (edited) Imam fiat cromu 2006 sa automatskom transmisijom , hteo sam da pitam koliko ulja u menjacu on zahteva jer mi je prijavio problem na diagnostici AISIN AF 40-6 jer mi se desava da obrtaji rastu a gas ne prima pa moram postepeno da ga ubrzavam sklonim nogu sa gasa pa da ga nabijem do kraja da bi primio brzinu.. Turbina i ostalo nisu problem samo je do toga pa ne znam da li do ulja moze da bude ili je otisao menjac. Edited January 26, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted January 26, 2020 (edited) @seki80 Skoro smo pisali za Deltu, fabrika (eLearn) kaze ovako: Spojicemo sa postojecom temom: Edited January 26, 2020 by neshaoct dodao tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
seki80 0 Posted January 28, 2020 Hteo sam da pitam vidim da su dobri ovi dsg menjaci da li mogu nekako staviti u fiat cromi 2006 godiste trazio sam po netu niko nije pisao pa ne znam da li moze uopste dsg menjac u njega ne razumem se u menjace ali pricaju da su dobri pa vec kad dajem pare na menjac tolke da dam na nesto dobro :"D inace znam sta je dsg menjac samo ne znam da li moze u fiat cromi nisam se raspitao jer mi je sad palo na pamet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted January 28, 2020 U suštini, AISIN nije loš, ako je održavan, pokazao se bolje nego manuelni M32 - samo se tebi potrefio primerak u kojem nikad nije ulje zamenjeno. Remontuj valve body i neće biti problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jovke993 0 Posted September 11, 2020 Pozdrav ljudi, vozim već par meseci Kromu 2005 110kW sa automatskim menjačem, pa me interesuje gde može da se uradi servis (promena ulja) menjača? Ako sam dobro razumeo bolje je da u kreni stani vožnji i na semaforu ostane u D Inače auto kao auto je održavan, što se vidi, veliki servis je urađen pre par hijada km, kad sam kupovao tj menjao auto rečeno mi je da je skoro odrađen i servis menjača. Auto lepo ide i šalta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted September 13, 2020 (edited) @Jovke993 Mislim da Goran sa Altine radi servis automatskog menjača na Cromi (sa ispiranjem menjača i ubacivanjem novog ulja) i da je ta cifra oko 150 evra. Edited September 13, 2020 by neshaoct dodao tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4522 Posted September 13, 2020 JEl to sa zamenom filtera menjaca ili bez? posto sam cuo da je filter menjaca nepristupacan te da vecina menja ulje u menjacu samo bez filtera menjaca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted September 13, 2020 Čisto sumnjam da on radi polovično... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4522 Posted September 14, 2020 Mozda radi i jednu i drugu varijantu, zavisno sta musterija trazi ili za cim smatra da ima potrebe, samo prenosim sta sam ja cuo u servisu koji se bavi iskljucivo automatskim menjacima, da postoje dve varijante. Navodno je na tom menjacu najbolje na 50-60kkm menjati ulje u menjacu, a na 100-120kkm i taj filter kao i rastaviti i ocistiti hladnjake menjaca. @Goran Zemun moze nam razjasniti sigurno bolje nego da mi nagadjamo jel ovako ili onako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted September 14, 2020 15 minutes ago, vagenovac said: Mozda radi i jednu i drugu varijantu, zavisno sta musterija trazi ili za cim smatra da ima potrebe, samo prenosim sta sam ja cuo u servisu koji se bavi iskljucivo automatskim menjacima, da postoje dve varijante. Navodno je na tom menjacu najbolje na 50-60kkm menjati ulje u menjacu, a na 100-120kkm i taj filter kao i rastaviti i ocistiti hladnjake menjaca. @Goran Zemun moze nam razjasniti sigurno bolje nego da mi nagadjamo jel ovako ili onako Da bi se zamenio filter na tom menjacu potrebno ga je skinuti sa auta u i potpuno rasturiti. Mi u servisu radimo zamenu ulja i ispiranje menjaca. Specijalizovani servisi za remont automatskih menjace rade remote i zamene svih potrosnih delova kao i filtera. 1 1 vagenovac and bellum64 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa.krsic 6 Posted December 1, 2020 Dobro veče kolege! Vozim godinama Fiat i ljubitelj sam većih imuzina. pa sam vozio Fiat Mareu 19JTD a sada mi je za oko zapala Fiat Croma 1,9MultiJet sa automatskim menjačem, auto je 2008 godište. Kako ste Vi zadovoljni Fiatovim automatskim menjačem? Da li ste imali problema? Koliko često? Koliko ozbiljnih? Da li Croma manuel ili automatic pitanje je sad. Nekada, pre 20 godina sam vozio Opel Kadett-a sa automatskim menjačem. Solidan je bio menjač. Sada kontam da je nakom 20 godina tehnologije usavršila automatike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 2, 2020 (edited) @sinisa.krsic Usavrsila je u smislu komfora, menjaju brzine takoreci neprimetno, imaju i po 9 brzina, sport-eko modove voznje, tiptronik - manuelne rezime voznje, itd. ali su po meni i dalje manje pouzdani od manuelnih menjaca, bar sto se tice vozila iz tog doba koje tebe interesuju. Konkretno kod Crome ni njen manuelni 6-o brzinac spada u problematicne menjace, ima problem sa lagerima u samom menjacu koji moze blagovremeno da se resi za nekih 200-300e. Automatik im takodje ne spada u najppuzdanije, koliko se secam ima problem sa hidro blokom, to je pre bila skupa popravka ne znam sada. Star je auto pa bi morao dobro da proveris menjace Edited December 2, 2020 by neshaoct dodao tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted December 2, 2020 (edited) @sinisa.krsic Kada uzmeš Cromu u odličnom stanju - pre će krenuti problemi sa manuelnim (M32) nego sa automatikom (Aisin, japanski menjač). U oba mora da se menja ulje. Kvarovi se lako ustanove na oba. Ako nađeš automatika u odlinom stanju, samo redovna zamena ulja (na svakih 60k km, ali košta 150 evra) i nećeš imati problema. Na M32 - manuelni menjač, možeš da menjaš ulje i da sipaš aditive - menjač je srnj pa će sam od sebe da se pokvari, takvog su ga napravili. Komfornija je Croma sa automatikom, ali troši za 1 litar dizela više u odnosu na manuelni. Edited December 2, 2020 by neshaoct dodao tag 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites